X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Halo 3 Beta-indtryk


Svar
WehnerWehnerSkrevet 16/05-07 11:50 
Folk med Crackdown og eller invitationer, kan allerede nu hente betaen. Da den jo ikke er det færdige spil, tænkte jeg, at lave en separat tråd til den.

Status her: Download 92%
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
91 emne(r).
« < 1 2

Svar
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/05-07 20:47 
Det gør jeg! Det er åndsvagt at man skal trykke flere gang i minuttet for at føre en normal samtale.
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 17/05-07 21:04 
Konsolkongen>
Det gør jeg! Det er åndsvagt at man skal trykke flere gang i minuttet for at føre en normal samtale.

Ja, det vil jeg nu også mene.

Var det virkeligt også sådan i Halo 2?... det har jeg så helt glemt :!
WehnerWehnerSkrevet 17/05-07 21:28 
Det er fordi det så hurtigt bliver second nature :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 17/05-07 21:39 
Efter 5000+ spil har man vel lært det ;)
WehnerWehnerSkrevet 17/05-07 21:45 
Så mange spil har du vist ikke været i nærheden af at spille, Bønnedrengen :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/05-07 21:49 
Mon ikke han mente dig?
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 17/05-07 22:05 
Wehner>
Så mange spil har du vist ikke været i nærheden af at spille, Bønnedrengen :)

Nope - ikke i Halo 2 ihvertfald. Prøver flittigt i Resistance, men der er lang vej endnu ;)
PapandPapandSkrevet 17/05-07 22:34 
dpl>
"either unavable or expired". Også forslåer de man skal købe shadowrun :o

Nu får jeg gudhjælpemig også den besked. Til trods for jeg har spillet her i eftermiddags. Hva sker der?
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
dpldplSkrevet 17/05-07 22:42, rettet 17/05-07 22:58 
Ser ud til server lige ramte deres "peak" eller hvad man vil kalde det ><

Sidder selv fast ved loading til en kamp :/

EDIT: papand: Du skal genstart din konsol efter det der. ellers bliver den ved med det.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
BeanoBeanoSkrevet 17/05-07 22:57 
Semi-off-topic...

"Master Chief Denied By Samus"
WehnerWehnerSkrevet 17/05-07 23:08 
Ja, det kører på pumperne lige nu. Jeg hopper lige over på Halo 2 en stund for at mærke forskellen.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KalicolaKalicolaSkrevet 17/05-07 23:24 
Her er min ydmyg mening om halo 3 beta.

For det første er grafiken super cool (specielt explosionerne), Jeg ved ikke hvad folk klager over. Måske forkerte forventninger kunne jeg forestille mig.

Banerne er super fede alle 3

Jeg har 1 problem med spillet, og det ødelægger lidt fornøjelsen for mig. Det virker som om at jeg skal skyde fjenderne 50 gange, ja nærmest tømme 2 magasiner i dem før de dør, og ja fjenden er RET meget inde i mit sigtekorn. Det sjove her er, at fjenderne kun rammer mig et par gange og så er jeg død. Sådan virker det, og det er meget frustrerende. hvad er det lige der sker? Hvordan gør de? snyder de? bruger de mus og keyboard? what?
For The Love Of The Game
dpldplSkrevet 17/05-07 23:29, rettet 17/05-07 23:29 
Lyder mere som du lagger iforhold til dem. Ved mig dør flest på 1 magasin.

Heller ikke oplevet lag endnu. Måske er jeg bare heldig.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
Bede-xBede-xSkrevet 17/05-07 23:45, rettet 17/05-07 23:46 
Darknon>
hvad er det lige der sker?

Det kan tænkes, at du spiller mod Halo veteraner :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KalicolaKalicolaSkrevet 18/05-07 00:02 
Ja det kan godt tænkes at jeg har spillet imod hardcore halo spillere... Det gik ihvertfald noget bedre da jeg var på level 1 :-) Men come on, hvis 1 magasin ikke er nok til at dræbe dem, så må jeg gøre noget forkert. Jeg tror ikke det er lag, for det har jeg ikke set skyggen af i betaen. Kører som smurt.
For The Love Of The Game
WehnerWehnerSkrevet 18/05-07 00:18 
Så er det sandsynligvis fordi du bliver pwned :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
RJKRJKSkrevet 18/05-07 00:56 
Det bliver spændende at se om Cronoss og jeg kan se forskel på Halo 3 og Halo 2 ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 18/05-07 01:03 
Næppe ;)
Spiller nu: Phantasy Star IV
CronossCronossSkrevet 18/05-07 09:18 
Jeg testede det faktisk her i sidste uge, og jeg kan ikke rigtig se forskel, udover den obligatotiske højopløsning.
På SD er Halo 2/3 fuldstændig ens.
CoreCoreSkrevet 18/05-07 10:02, rettet 18/05-07 10:11 
Nu har jeg givet Halo en chance (igen), og jeg må bare se i øjnene at mig og Halo er bare en dårlig kombination. Det er som sådan ikke fordi at jeg syntes at dets onlinedel er dårlig, det er bare hele dets struktur jeg ikke bryder mig om.

Jeg bryder mig ikke om at spillets bedste våben spawner på banen. Jeg vil hellere have et udvalg at vælge imellem, som man starter med (som i GRAW, COD & Vegas).

Jeg er ikke særlig begejstret for det helt ekstreme hopperi.

Og det irriterer mig at folk der ved hvor de ligger, hele tiden løber rundt med skjold (eller hvad det så end er), der gør at de kan tage et helt magasin i kroppen uden at lægge sig.

Jeg kan sagtens se at det ikke er et ringe spil, men den type FPS det nu engang er, er bare ikke mig. De ting der irriterer mig er også det samme som jeg ikke bryder mig om i Quake 4, Resistance og lignende.

Så jeg må bare holde mig til Tom Clancy-shooterne og COD2.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
WehnerWehnerSkrevet 18/05-07 10:17 
Sådan er smag og behag jo så forskellig :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WehnerWehnerSkrevet 18/05-07 10:24 
Cronoss>
På SD er Halo 2/3 fuldstændig ens.

OMFG Jackotta haXes Cronoss' bruger :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 18/05-07 10:36, rettet 18/05-07 10:38 
@Core:

Jeg er enig. Jeg synes Halo er sjovt, men spillets pacing er helt anderledes, end hvad jeg kan lide i en FPS. Folk skal generelt have ALT for mange skud for at dø - og alt det hopperi er da for plat. I 1'eren var køretøjerne sjove, men nu er Battlefield her, og det spil gør bare alt rigtigt mht., hvad jeg forventer i online play.
For the record, så har jeg ikke prøvet Halo 3 endnu, men jeg kan forstå, at meget lidt har ændret sig.

Og så lige til Cronoss og RJK: Når nu der gives opsang for at 'stikke' til folk og diskutere grafikforskelle, så burde I måske ikke provokere folk ang. grafikken på den måde, som I gør i denne tråd. Sådan virker det i hvert fald lidt på mig, og jeg er generelt ligeglad med Halo. Nu kan Halo-freaksene nok generelt godt tåle det, men det er da lidt miksede signaler at sende.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
WehnerWehnerSkrevet 18/05-07 10:41 
Hvis I er trætte af, at folk ikke dør i Halo 3, så sørg for at samle Battle Rifle op. Den slår ihjel med fire bursts, hvis det sidste sættes i hovedet. Carbine kræver seks skud, men den kan skyde dem en anelse hurtigere.

Noget af Halos charme er netop, at man nogle gange overlever, selvom man bliver skudt på, fordi det lige tager et par sekunder at dø. Igen vil det være en smagssag, om man kan lide det.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 18/05-07 11:00 
Jeg er meget mere til de FPS, hvor man netop IKKE dør af ét (heldigt) headshot. Der er mere spil og kamp i at skulle duellere lidt med sin modstander, i stedet for at det er reduceret til hvem der ser hvem først og trykker på "Fire". Tribes 2 havde/har den perfekte skade-model efter min smag. Det, kombineret med våben med "travelling shots", så man ikke altid rammer det man sigter på, men skal tage højde for bevægelse... dét er skill!

DeluxScan>
Og så lige til Cronoss og RJK: Når nu der gives opsang for at 'stikke' til folk og diskutere grafikforskelle, så burde I måske ikke provokere folk ang. grafikken på den måde, som I gør i denne tråd.

Forskellen er måske, at de folk der p.t. har mulighed for at besvare gør det med lidt mindre fanatisme end... say... for et par uger siden :-)
CronossCronossSkrevet 18/05-07 11:18, rettet 18/05-07 11:19 
Og at det evt. refererer til en fælles oplevelse til et konsoltræf.

Hvis nogen skulle være i tvivl, så ER der naturligvis forskel på grafikken fra Halo/2/3.....



Bare ikke så meget ;)
RJKRJKSkrevet 18/05-07 12:39 
Du er bare udenforstående, Delux ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
enfenenfenSkrevet 18/05-07 13:22 
Core>
Jeg er ikke særlig begejstret for det helt ekstreme hopperi.

Vi er enige. Alt det hopperi samt autoaim kunne jeg godt være foruden.
What is the Matrix?
Bede-xBede-xSkrevet 18/05-07 14:01 
DeluxScan>
Nu kan Halo-freaksene nok generelt godt tåle det

Det kan vi da helt klart. Vi kan jo heller ikke se forskel på det ene japanske rollespil fremfor det andet ;)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
WehnerWehnerSkrevet 18/05-07 14:06 
Joda, de har grønt hår i nogle af dem og blåt i andre :D
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HeroldHeroldSkrevet 18/05-07 14:07 
Er der ikke også kun ét? Final Fantasy? :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
DeluxScanDeluxScanSkrevet 18/05-07 20:39 
RJK>
Du er bare udenforstående, Delux ;)

Sorry. Så kan jeg lære sådan ikke at komme til træffene :)
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
CronossCronossSkrevet 18/05-07 21:17 
Og efter at have spillet i HD - Halo 3 er imponerende flot!
Jeg er meget positivt overrasket indtil videre.
HyakotakeHyakotakeSkrevet 19/05-07 01:46 


Er nogen herinde røget i fælden?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 19/05-07 01:54, rettet 19/05-07 01:54 
Heh. Så kan de fandeme lade være. Svjv. kan en 360 kun moddes til at spille kopi-spil. Modning er kun sejt hvis det gør maskinen regionsfri, muliggør homebrew eller lign.
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 19/05-07 08:40 
Rygter om nye våben, fartøjer, gamemodes, osv.

"Modders accidentally leak Halo 3 information on forum"
PlaykidPlaykidSkrevet 19/05-07 13:02 
Hvis siden ellers var oppe, den er ret tit nede for tiden, så er det her de omtalte informationer er taget fra:

Halomods forum
Spiller nu: Halo 3
HyakotakeHyakotakeSkrevet 28/05-07 21:20 


God DAMN, et cool kill!
KalicolaKalicolaSkrevet 01/06-07 13:10 
Jeg har spillet halo 3 beta de sidste aftener. Og jeg syntes bedre og bedre om det jo mere man spiller. Har måske også noget at gøre med at jeg ikke ligger i bunden efter hvert stil. Når man lærer at skyde efter hovedet og ikke bare manden, så får man også flere kills.

Der er det ved halo, at et enkelt cool kill gir SÅ meget til oplevelsen at det er ligegyldigt at man taber de næste 4 kampe. Jeg fik et kill med den der lazer (hammer of dawn) hvor jeg ramte en jeep med 3 personer i. Ikke nok med at jeg fik 3 kills, men det så også bare mega cool ud. Det er sådan nogle moments som halo er skabt af!

Og så syntes jeg at grafiken er super fed. Farverne er rigtig gode, lyset er godt. Spekulariteten i objecterne er gode, og de har ikke kastet det ud over det hele som i PDZ, selvom der er meget af det nogle steder, så passer det godt ind i halo universet. Texture'ne er gode og skarpe. De 3 baner er rigtig gode, syntes dog at valhalla er en kende for stor.

De game modes der er, er også helt i top. Jeg kan specielt godt li king of the hill og terratories, det er spil som samler action'en og det er bare fedt.

Det fede ved halo 3 er også alle de muligheder man hele tiden har i form af våben og items og vehicles. Jeg ser det som et stort skridt fra 2'eren på den gode måde.

Jeg glæder mig rigtigt meget til spillet udkommer!
For The Love Of The Game
HyakotakeHyakotakeSkrevet 01/06-07 13:47 
Uhoh, jeg har haft samme følelse, da jeg spillede meget "Tribes 2"... det der med et monsterfedt kill, og så svæver man bare den næste halve time :-) Jeg er lidt bange for hvordan det går, når jeg får Halo 1+2+3 op at køre.
Bede-xBede-xSkrevet 02/06-07 03:16 
Vi skal nok få dig ledt ud i fordærv, Johan :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
91 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig