X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Halo 3 Beta-indtryk


Svar
WehnerWehnerSkrevet 16/05-07 11:50 
Folk med Crackdown og eller invitationer, kan allerede nu hente betaen. Da den jo ikke er det færdige spil, tænkte jeg, at lave en separat tråd til den.

Status her: Download 92%
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
91 emne(r).
1 2 > »

Svar
WehnerWehnerSkrevet 16/05-07 11:50 
Folk med Crackdown og eller invitationer, kan allerede nu hente betaen. Da den jo ikke er det færdige spil, tænkte jeg, at lave en separat tråd til den.

Status her: Download 92%
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
King ChaosKing ChaosSkrevet 16/05-07 12:43 
Jeg kan ikke hente betaen via Crackdown... muligheden er stadig ghosted
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 16/05-07 13:36 
Min siger også stadig "Check back here at a later date to download the Halo 3 Beta" :-(
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
WehnerWehnerSkrevet 16/05-07 13:43 
Ja, I må lige vente et kvarter mere :)

Vi har hentet via en kode, vi vandt i en konkurrence på xboxlife.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
King ChaosKing ChaosSkrevet 16/05-07 14:10 
Stadig intet... fandme for dårligt! :D
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 16/05-07 14:13 
Jeg får snart et crackdown!!! Giv mig min demo bastards!
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
King ChaosKing ChaosSkrevet 16/05-07 14:13 
Intet...
enfenenfenSkrevet 16/05-07 14:17 
Hvis der er nogen, der ligger inde med en ekstra beta kode, må de da gerne sende den min vej :)

Jeg havde ellers vundet en på xboxlife.dk, men da alle vinderne skulle bekræfte email m.m., var jeg på ferie, og mistede dermed min beta key.

Kom endelig med Jeres mening om betaen.
What is the Matrix?
KilroyKilroySkrevet 16/05-07 15:53 
Mit Crackdown giver absolut heller ingen muligheder. Så var det fuldstændigt omsonst at skynde sig hjem...
Kilroy Was Here
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 16/05-07 16:01 
Sådan er det altid når spiludviklere bliver for selvfede - så begynder det at gå ned af bakke :-(
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
WehnerWehnerSkrevet 16/05-07 16:16 
Om forsinkelsen:

http://www.bungie.net/News/content.aspx?type=news&cid=12468
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
King ChaosKing ChaosSkrevet 16/05-07 16:43 
...and the fanboys...

OMG!
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 16/05-07 16:55 
Jeg er også meget tæt på et gå i piss and moan mode...Jeg bliver sur når jeg ser freaks forsvare forsinkelsen :)
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
BeanoBeanoSkrevet 16/05-07 17:04, rettet 16/05-07 17:10 
Når de endeligt får åbnet sluserne for beta download bryder deres servers alligevel hulkende sammmen... så folk kan vist godt væbne sig med tålmodighed med at få den hentet ;)
Bede-xBede-xSkrevet 16/05-07 17:07, rettet 16/05-07 18:03 
Meget sjovt at læse folks kommentarer til forsinkelsen. Halo Nation kan godt blive lidt spydig, når den ikke får sit Halo til tiden :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 16/05-07 20:01 
Fra Teamxbox>
Here's some food for thought:

#1. I don't think this is Bungies Fault if anything its a Mix fault between Bungie and Xbox Live people 50 50

#2. I belive this was done On Purpose Bungie Xbox Live had all the time they needed to do this No one rushed them for a Beta So I belive this was doen on Purpose.

#3. Thousands are playing Halo 3 right now VIP's Friends Family lucky code winners Rule of 3 fans etc its was done on purpose to make the VIP's feel like more VIP's Crackdown people who tried to side step into the BEta are getting well sidesteped

#4. My buddy on Live is currently playing Halo 3 BETA he says all people talk about is making fun of Crackdown people and the inside rumor is that it was done on Purpose thats the Chat inside Halo 3right now

#5. People playing Halo 3 BET A now are forming silent pacts that if they see People With Crackdown Games listed they will be BOOTED from HAlo 3 VIP servers VIPS basically anyone playone Halo 3 now is a VIP if your not your a Crackdown player hence undesireable. (so go into your 360 settings and
make your games played Private so you don't get booted if asked did you get a code or did you get crackdown just say you got a Code from Bungie)


Its like a bunch of VIP's in a hot club wih a bunch of nerds pounding on the glass to get in. There will be Crackdown discrimination so make your games played Private so you don't get booted from Servers.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
BeanoBeanoSkrevet 16/05-07 20:11 
Born2Play>
People playing Halo 3 BET A now are forming silent pacts that if they see People With Crackdown Games listed they will be BOOTED from HAlo 3 VIP servers VIPS basically anyone playone Halo 3 now is a VIP

Man må da håbe at ikke alle Halo 3 "VIP" spillere er 9 år gamle ;)
HeroldHeroldSkrevet 16/05-07 20:39 
Eller at de har købt Crackdown på et tidspunkt - for så ryger de jo ud!
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
WehnerWehnerSkrevet 16/05-07 20:41 
Born2Play>
I belive this was doen on Purpose.

pwned
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 16/05-07 21:30 
Stadig ingenting?
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 16/05-07 21:35 
Nope!
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 16/05-07 22:26 
Ynk
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 16/05-07 22:34 
Det er faktisk ret sjovt :-)

Link...
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
BeanoBeanoSkrevet 16/05-07 22:43, rettet 16/05-07 22:47 
Klasse :)

EDIT: Major Nelson sitet er presset helt i bund pga. for mange besøg lige nu - det er sku' da for morsomt.

We're aware that some users are having difficulty downloading the Halo 3 multiplayer beta via Crackdown. Bungie Studios is working with the Xbox Live team to resolve this as quickly as possible - stay tuned. Gamers entering the beta through other means, such as the Friends and Family remain unaffected.

I am headed back to Seattle in a few hours, so I’ll be offline while I am in the air. For the most up to date information, keep an eye on Bungie.net for the latest from Frankie regarding this issue.

This site is experiencing an excessive traffic amount of traffic at this time, so sorry for the temporary nature of this message. We’re working on getting back online as soon as we can.


Link
Bede-xBede-xSkrevet 17/05-07 00:14 
Folk går godt nok helt amok i diverse tråde. Hvis man ikke er følelsesmæssigt engageret - altså skuffet over ikke at spille Halo 3 nu - så er det faktisk god underholdning at følge med i :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
nerosnerosSkrevet 17/05-07 00:18, rettet 17/05-07 00:19 
Jeg spillede lige noget Gears of War på Live, og det eneste folk snakkede om var Halo 3. Folk var meget sure over de ikke kunne downloade og var nødt til at spille GoW..! haha..

I WANNA PLAY HALO 3 Aarrrrrhhh...
Bashful Neophyte
WehnerWehnerSkrevet 17/05-07 01:05 
Der skulle være en god chance for at det er klar, når I vågner op i morgen:

>Forsiden på bungie.net
We're happy to finally announce that the issues being faced with the Halo 3 beta and Crackdown will be resolved shortly. The Microsoft team has found a solution and it's undergoing final testing now.

Assuming the test pass goes according to plan, the fix will come in the form of a Crackdown title update within the next three to six hours.

We understand many of you were eagerly awaiting your chance to jump into the Halo 3 Beta and this technical issue has put a damper on your plans. Thankfully the fix is incoming and we're sincerely sorry for any inconvenience this has caused. Ultimately we hope this will all soon be a distant memory once you pick up the Spartan Laser, launch yourself from a Mancannon and enjoy online shenanigans with your friends.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 17/05-07 05:24 
Fra spil-historiebog anno 2012:

"Mange ville huske PS3-udgivelsen som en af de største fadæser i nyere spiltid, men så kom sagen om Halo 3 betatest, der blev forsinket i 12 timer. Fans gik amok, stormede Microsofts hovedkvarter og fremviste efter flere timers hårde kampe med bygningens sikkerhedsvagter Bill Gates afskårne hoved fra toppen af bygningen. 300 aktivister blev arresteret kort tid efter at Microsoft havde åbnet et lokale i bygningen med direkte adgang til Halo 3 beta, hvor de mange oprørere stimlede sammen og blev pacificeret uden yderligere drama."
BeanoBeanoSkrevet 17/05-07 08:32 
Halo 3 betaen kan nu downloades fra Crackdown - go!
dpldplSkrevet 17/05-07 08:41 
blev færdig for et stykke tid siden, men man kunne ikke spil det endnu :/
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 17/05-07 08:50, rettet 17/05-07 08:50 
Sweet! Downloader nu! Men hvorfor kan man ikke spille det endnu?
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
dpldplSkrevet 17/05-07 08:56, rettet 17/05-07 08:56 
"either unavable or expired". Også forslåer de man skal købe shadowrun :o
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
BeanoBeanoSkrevet 17/05-07 09:29 
Jeg har da lige spillet det - så prøv igen.
nerosnerosSkrevet 17/05-07 09:44 
Vi har lynene travlt men jeg tager det med ro...Fantasi fantasien er go' ;-)! Hvorfor har jeg ikke det møgspil til Crackdown.. :-/!
Bashful Neophyte
King ChaosKing ChaosSkrevet 17/05-07 10:34 
Det sgu ikke et møgspil. Jeg vil tro jeg får mindre glæde af Halo 3 end af Crackdown, så... :)
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 17/05-07 11:13 
Jeg har heller ikke noget problem med at komme ind i spillet. Må sige det ser ganske lovende ud, taget I betragtet at det kun er en beta virker det meget tæt på et færdigt spil. Selvføgelig har vi kun 3 baner at vurdere ud af, men jeg må sige jeg er ret imponeret. Grafikken er strålende, gameplayet er overvejende som 2'eren med enkelte forbedringer. Så bliver det bare spændende at se hvad de har til os i single player delen...
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
enfenenfenSkrevet 17/05-07 12:18 
Nå, jeg fik åbenbart alligevel en beta kode. Jeg troede ellers, at den var tabt.
What is the Matrix?
Bede-xBede-xSkrevet 17/05-07 13:14 
Betaen er blevet forlænget med fire dage. Hvis nogen oplever problemer med teksten i spillet, skal de gøre følgende:

Bungie has confirmed that players may see a text-display issue with the in-game user interface, where words have disappeared. To fix this, players need to reboot the console, then press the D-pad and hold the A-button until the Bungie logo appears. A dialogue box will then appear to confirm the maintenance fix.

http://www.gamesindustry.biz/content_page.php?aid=25093
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
enfenenfenSkrevet 17/05-07 16:07, rettet 17/05-07 16:40 
Nu har jeg fået spillet en smule H3.

Som ventet blev jeg ikke slået bagover af grafikken. Det ændrer sig forhåbentlig i singleplayer, når H3 kommer ud til september.

Grafikken er flot, men jeg havde forventet lidt mere. Textures er dog af høj kvalitet. Vandet heller ikke helt skidt lavet.

Autoaim er jeg ved at få lange n***** af. Hvorfor kan man ikke slå det fra?

edit: tilføjelse.
What is the Matrix?
WehnerWehnerSkrevet 17/05-07 16:11 
Der er ellers en del mindre både aim assist og auto aim end i Halo 2.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
enfenenfenSkrevet 17/05-07 16:23, rettet 17/05-07 16:43 
Jeg vil slet ikke have assist. Lad mig aime selv :)

Muligheden for at gemme film, er forøvrigt en fed feature.
What is the Matrix?
dpldplSkrevet 17/05-07 19:10, rettet 17/05-07 19:10 
kun haft et par få kampe. Men må indrømme jeg nyder halo 3 online iforhold halo 2 (som jeg enlig kun spillet fordi jeg ville spil med nogen venner)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/05-07 19:36 
Hvordan fungerer voice i Halo 3? Er det, det samme som i Halo 2 hvor man skal holde en knap nede for at snakke?
Spiller nu: Phantasy Star IV
WehnerWehnerSkrevet 17/05-07 19:45 
Sådan fungerer det ikke ikke i Halo 2, men det fungerer i Halo 3 ligesom i Halo 2. Man trykker en knap ned og så kan man snakke.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/05-07 19:53 
Det er sgu det samme ;) Anyway, så mistede jeg meget af interessen...
Spiller nu: Phantasy Star IV
WehnerWehnerSkrevet 17/05-07 20:01 
Om du skal trykke på en knap lynkort for derefter at kunne snakke et halvt minut eller om du skal holde en knap nede konstant - der er altså en verden til forskel.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/05-07 20:05 
Jaja. Men det er stadigvæk åndsvagt. Desuden mindes jeg ikke at det var et halvt minut. Nok mere 10-15 sek.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 17/05-07 20:15 
Spillet er gud. Jeg elsker det.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 17/05-07 20:19 
Wehner>
Ja, I må lige vente et kvarter mere :)

Hehe! :)
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
WehnerWehnerSkrevet 17/05-07 20:36 
10 minutter, 10 timer - hvem tæller :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
91 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig