X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Gode netbutikker til pc-indkøb


Svar
ckruseckruseSkrevet 15/05-07 13:08 
Hej,

Jeg er på udkig efter en ny pc og er ikke så meget inde i, hvad der rykker mht. internetbutikker. Hvor kan jeg få mest for pengene, og hvilke firmaer har i haft gode oplevelser med?
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 15/05-07 13:18 
Jeg har handlet ret mange steder, via EDBpriser, og har så vidt jeg husker ikke nogen dårlige erfaringer som sådan - generelt er der en god standard i danske internetbutikker.

Gode erfaringer har jeg med BJ-trading, der som regel altid er rimeligt billige, og har et godt tilbud. Getmore er meget pålidelige, og prof.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
TLTLSkrevet 15/05-07 15:23 
Jeg kigger også mest efter hardware på edbpriser.dk. Men henter det som regel fra SHG.dk hvis de har det på lager, det ligger 10 min. gang fra hvor jeg bor, så skal jeg ikke vente på at det bliver sendt.
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
seebergseebergSkrevet 15/05-07 18:07 
Kan anbefale Topdata. Priserne på deres samlede PC'ere med kvalitetshardware er virkelig fair!

TOPDATA
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
ckruseckruseSkrevet 15/05-07 18:49, rettet 15/05-07 18:49 
Seeberg: De ser også ret så labre ud, men der er lidt blandede meninger om dem. Men hvis du har haft det fint, så vil jeg overveje det! :-) Og tak til Jer andre.. Det er firmaer jeg selv har handlet med før, men de er ret pebrede med priserne..
RaGeRaGeSkrevet 15/05-07 22:30, rettet 15/05-07 22:38 
Har muligvis en samlet pc til salg, hvis det kunne have interesse..

Det drejer sig om flg.

AMD x2 3800+
Geforce 7900GT
2x 1gb G. Skill PC4200
200GB Seagate sataII harddisk
400w NorthQ PSU
Sølv Soprano Kabinet Medium
Sølv NEC dvd double layer brænder
Audigy LS lydkort

Ved ikke helt præcis hvad jeg skal have for den, men nok omkring de 4000 kr.

Men ellers kan jeg anbefale shg.dk, midtdata.dk eller express-delivery.dk er os ganske udmærket.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
flottenheimerflottenheimerSkrevet 15/05-07 22:58 
Switch!

Link...
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
Marvel-ManMarvel-ManSkrevet 16/08-07 19:05, rettet 16/08-07 19:05 
Nogen der har erfaring med butikken 'datatelpartner.dk'?

'datatelpartner.dk'
GAME OVER - INSERT COIN.... på en SNES?
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig