X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

P:R spil-ønskelisten


Svar
HyakotakeHyakotakeSkrevet 14/05-07 08:21 
Kan man fravælge at få tilbud fra butikker man ikke handler i på sin spil-ønskeliste?

Hvis jeg f.eks. ikke handler hos play-asia, kan jeg så slå den butik fra, så jeg får tilbudsprisen fra "næstbilligste" butik?

Hvis ikke man kan, ville det være en smart ting at få programmeret med. :-)
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 14/05-07 13:06 
Hørt hørt! Den funktion savner jeg også.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
HyakotakeHyakotakeSkrevet 23/09-07 13:27 
Grrr, ønskelisten er stort set ubrugelig for mig nu, da play-asia.com kører psyko-lave priser på alt, og derfor står som billigste butik. Megairriterende, når jeg ikke ønsker at købe derfra... og selv vil have lov til at lave min liste over tilgængelige spilbutikker, jeg ønsker priser fra?

Please!
happyEDhappyEDSkrevet 23/09-07 13:50 
hvorfor vil du ikke købe der fra?
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 23/09-07 14:05 
Det er tit jap/us NTSC-titler. Jeg vil have almindelige eu PAL-udgivelser.
HyakotakeHyakotakeSkrevet 11/03-09 21:18 
Argh, hvorfor kan man ikke se HELE ens ønskeliste? Den skjuler titler, som ikke er udkommet... hvordan skal jeg så kunne huske hvilke spil jeg allerede HAR tilføjet?
RJKRJKSkrevet 11/03-09 21:46 
Det er ikke meningen. Rettet.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
HyakotakeHyakotakeSkrevet 11/03-09 22:31 
Tusind tak, det var rigtig rart!
KillerBean2KillerBean2Skrevet 02/06-15 15:25 
Er jeg fuldstændig blind, eller er det umuligt at se andre personers ønskeliste?
AV Intelligent Terminal
KamekKamekSkrevet 02/06-15 17:39 
Der lader ikke til at være en funktion til det - men du kan skrive brugernavnet efter URL'en og se den :-)

http://www.playright.dk/samler/oenskeliste/
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
ElgenElgenSkrevet 02/06-15 18:06 
KB2: Der er altså næsten et år til min næste fødselsdag, men modtager da også meget gerne gaver udenfor nummer };-P
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
RJKRJKSkrevet 02/06-15 18:38 
Linket må være forsvundet i en opdatering :) Det er der igen nu.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig