X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

"Humør-ikoner i messenger" Hvor er de?


Svar
King ChaosKing ChaosSkrevet 13/05-07 21:18 
Jeg prøver at finde den mappe hvor Windows Live Messenger gemmer de små humør-ikoner, især dem som ens venner (og Herold) sender til én. Men jeg er helt blank. Nogen bud?
HyakotakeHyakotakeSkrevet 13/05-07 21:28 
Prøv lige at se her:

C:\ >> Documents and Settings >> (your username) >> Application Data >> Microsoft >> MSN Messenger >> (folder with random numbers) >> CustomEmoticons

De er dog pakket sammen, men så vidt jeg husker kan man bare unzip, så ligger de som gifs.
King ChaosKing ChaosSkrevet 13/05-07 21:39 
tak
WikzoWikzoSkrevet 13/05-07 21:44 
Vil jeg egentlig også gerne vide.

Jeg kan ikke finde Application Data i min Dokument-mappe; hverken ved min profil eller administratorbruger.
WehnerWehnerSkrevet 13/05-07 21:45 
Det er vist, hvis man ikke viser skjulte mapper.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KillerBean2KillerBean2Skrevet 13/05-07 21:51, rettet 13/05-07 21:52 
Jeps, du skal vist ind under mappeindstillinger og fjerne krydset ved "skjul systemfiler" eller noget i den dur. Kan ikke helt huske det. Jeg har ikke lige pt. en Windows-maskine ved hånden :)
AV Intelligent Terminal
WehnerWehnerSkrevet 13/05-07 21:51 
Ja, i Kontrolpanel, noget i den stil.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 13/05-07 22:03 
http://www.howtogeek.com/howto/windows/display-hidden-folders-in-xp
KTCKTCSkrevet 13/05-07 22:59 
Hvis formålet er backup, så er det desværre ikke bare at kopiere dem ind igen, hvis du geninstallerer engang...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
King ChaosKing ChaosSkrevet 14/05-07 09:56 
Eh? Jeg vil gerne have dem med over på en ny PC... det kan du jo godt kalde backup :)
HyakotakeHyakotakeSkrevet 14/05-07 09:59 
Kan du så ikke alliere dig med en ven, sende ham dine smileys over Messenger, han add'er dem til sin samling, og så kan han sende dem tilbage til dig, når du har fået din nye PC op at køre.
King ChaosKing ChaosSkrevet 14/05-07 11:32 
Eller Herold... :)
KTCKTCSkrevet 14/05-07 12:33 
Jeps, gør som Hyakotake siger, da de alternative metoder er alt for bøvlede.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig