X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

OMG! Ouendan 2?!


Svar
3of193of19Skrevet 09/05-07 11:19 
Var lige paa Gamefront og saa at der var kommet nze review scores. Iblandt et DS spil: "Moero! Nekketsu Rhythm Damashii Osu! Tatakae! Ouendan 2"
Jeg anede ikke det var paa trapperne. Sikke en dejlig overraskelse. Har lige bestilt fra Play-Asia. Dejligt!
Le RoofLe RoofSkrevet 09/05-07 16:13 
Hehe, ja jeg blev sgu også helt paf da jeg opdagede det for et par uger siden og smed en pre-order med det samme...Ouendan! :P
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
3of193of19Skrevet 10/05-07 13:37, rettet 10/05-07 14:04 
Er jeg og Karl virkelig de eneste der gläder sig til Moero! Nekketsu Rhythm Damashii Osu! Tatakae! Ouendan 2? Jeg er skuffet af P:R...
HeroldHeroldSkrevet 10/05-07 13:41 
Jeg gør også, men jeg må indrømme at jeg glæder mig en del mere til den vestlige udgave. Nok fordi jeg spillede den først af de to. :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Alf81Alf81Skrevet 10/05-07 13:46 
Nej, overhovedet ikke... Jeg glæder mig også meget.

Nogen der ved, udover nye sange , hvad der skal være 2'erens hook? Bliver der tilført nye elementer?
Ting om dét og pis.
3of193of19Skrevet 10/05-07 14:03 
Herold>
Jeg gør også, men jeg må indrømme at jeg glæder mig en del mere til den vestlige udgave. Nok fordi jeg spillede den først af de to. :)

Kommer der ogsaa en to'er til Elite Beat Agents?!
HeroldHeroldSkrevet 10/05-07 14:24 
Der må jeg være dig svar skyldig, men det håber jeg da - det har da ikke fået andet end ros? :D

Jeg ved godt de ikke er direkte ens, Ouendan og Elite Beat Agents, men jeg mindes da at de ligger sådan rimeligt tæt op ad hinanden, eller hvad?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
3of193of19Skrevet 10/05-07 14:35 
Gameplaymässigt er det de samme spil.
Bare at Ouendan har J-Pop/Rock og EBA har vestlig musik.
Jeg kan lide begge, men synes at EBA var bedre end Ouendan pga smaa justeringer i gameplayet (bl.a. at man kan skippe direkte til sangens start, gemme replays, osv) og banerne har simpelthen et bedre flow. iNiS er blevet bedre til at designe banerne siden de lavede Ouendan. De videoer jeg har set at Ouendan 2 ser endnu bedre ud end EBA.

Hvis der kommer et EBA 2 ville jeg bare väre glad fordi det betyder endnu mere Ouendan/EBA gameplay :)

Men i förste omgang skal jeg bare have mit Moero! Nekkestu Rhythm Damashii! Osu, Tatakae, Ouendan 2.
HeroldHeroldSkrevet 10/05-07 14:42 
Ja, det var også de forskelle jeg havde lagt mærke til. Jeg synes bare at EBA flyder bedre, men jeg troede lidt det bare var mig, der ikke var helt j-pop-kompatibel. EBA var jeg dog ikke til at rive væk fra. Man bliver jo bidt af det!

Anywho, jeg tog lidt et Ouendan 2 som et tegn på at der kom et EBA2, men jeg kan egentlig godt se at det ikke er nogen garanti :) Hvis de har rettelserne fra EBA med i Ouendan 2, så skal jeg helt klart en tur tilbage til J-pop/rock-land! :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KTCKTCSkrevet 10/05-07 15:45 
Jeg er også klar på mere, men må indrømme at et EBA2 også ville få mig mere op af stolen...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
WikzoWikzoSkrevet 10/05-07 17:42 
Jeg mener at have hørt om en efterfølger til EBA ... :)
happyEDhappyEDSkrevet 23/05-07 19:24 
Så fik jeg spillet. Og uden at sige for meget. Så er det indtilvidere helt det samme som 1'eren. Men er man vild med 1'eren og EBA så er det jo super. Og det er jeg jo ;)

Eneste lille problem jeg ser i spillet, er at nu er man blevt rimelig god til spillet, så det er rimelig nemt langt ind i spillet.

Alt i alt et lækker spil til DS
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
HulleHulleSkrevet 23/05-07 20:36 
Ønsker også rigtig meget et EBA2, 1'eren var jo genial :D Når sidst nævnte gennemføres står der i efter teksterne "to be continued..", så mon ikke det kommer. Men det afhænger vel af salgstal når alt kommer til alt.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 23/05-07 20:41 
Værs'go og bestil allerede nu! ;)

Moero! Nekketsu Rhythm Damashii Osu! Tatakae! Ouendan 2
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig