X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

DiRT: The Damage Done-tråden


Svar
nerosnerosSkrevet 08/05-07 20:18, rettet 08/05-07 20:40 
Jeg undskylder hvis der i forvejen er en tråd om dette spil, men jeg kunne ikke finde en.

Hvor ser det dog flot ud. Læs selv lidt om det her på ign.com

DIRT: The Damage Done
Bashful Neophyte
118 emne(r).
« < 1 2 3

Svar
HyakotakeHyakotakeSkrevet 06/03-09 22:13 
Det hjælper på det mod slutningen af Tier 2. Jeg har da lært at dreje 100 meter før jeg egentlig mener det :-)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 06/03-09 22:40 
Sådan er rally jo - hvis du ser rigtigt efter... Der bliver drejet, slidet og bilen smides rundt længe før svinget. Et rallyspil med Burnout grip, ville være helt til grin... :)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
KalicolaKalicolaSkrevet 06/03-09 23:14 
Hyakotake: Jeg husker godt den første bane der. Vi blev mega frustreret da vi startede spillet med den bane. Den var møg svært at gennemføre uden at sætte sværhedgraden helt ned. Og vi sad tilmed også med rat for at det ikke skal være løgn. Efter den bane gik det så en del nemmere, og vi begyndte at more os :)
For The Love Of The Game
HyakotakeHyakotakeSkrevet 06/03-09 23:59 
Ja, det er altså ondt at starte spilleren ud på den mest glidende bane jeg er stødt på i hele Tier 1+2! Jeg regnede med at kunne spille på sværhedsgrad 2/5, men efter at være crashet alt for vildt og kommet ind på en sølle tredjeplads måtte jeg sætte den helt ned på 1/5, og har kørt dér lige siden... men jeg kan mærke at tiden snart er inde til at rykke op på 2/5 igen.
nerosnerosSkrevet 07/03-09 09:44, rettet 07/03-09 11:53 
Så må jeg åbenbart være god til at spille det her. Jeg væltede rundt en gang i første bane og derefter fandt jeg ud af hvordan det skulle spilles. Jeg har gennemført hele den nederste stripe på ameture og pro. Selvfølgelig har det været med lidt restarts, men jeg synes bestemt ikke det er svært at styre når man finder ud af gamplayet, men man skal holde tungen lige i munden ;-) Jeg synes kun det forhøjer spilleglæden med den måde man har så let ved at kører galt.

Når man har fundet ud af hvor vigtigt det er at holde sig på vejene så får man så fedt et gameplay smidt i hovedet, at jeg gang på gang udbryder mens jeg kører "hold kæft det her er fedt :-)". Spillet prøver konstant at presse dine skills hvilket resultere i, at du giver den gas hele tiden og presser dig selv til at gøre det bedre og bedre. At flyve gennem skovene eller de små landsbyveje i fuld fart er så fed en oplevelse. Spillet er også utrolig godt varieret og jeg må sige det bliver det bedste bilspil jeg har oplevet længe. Damage på bilerne må også være noget af det bedste som er lavet. Det føles jo rigtigt som om din bil virkelig går i stykker. Det er så fedt lavet! Menuerne er super slicke og flot designet.

Til alle som aldrig har prøvet det her endnu, så burde i gå ud og købe det fordi det er et helt fantastisk spil.
Bashful Neophyte
PalleJensenPalleJensenSkrevet 07/03-09 10:18 
Ja DiRT er rigtig fedt - og GRiD har samme "feel", bare på racerbaner og gadebaner i stedet for på rallybaner... Codemasters ved godt hvad de laver når det kommer til bilspil - ser meget frem til, hvad de kan gøre med F1 licencen...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
HyakotakeHyakotakeSkrevet 07/03-09 15:28 
Nu er jeg jo også miljøskadet af 70 timers B-Paradise, så det er sgu en svær omgang at vænne sig til. Bilerne opfører sig lidt hen i retningen af GTA4, hvilket også er en af grundene til at jeg foretrækker Saints Row-bilerne, som har en noget mere tight styring.

Jeg morer mig udmærket med Dirt - omend jeg godt kunne bruge en sværhedsgrad 1½. På 1 kører jeg alt for let fra modstanderne og vinder med 30 sekunder ned til dem, mens 2 lige præcis er for svær til at jeg synes det er sjovt. (Ja, kom bare, sig det, jeg f-ing sucks til bilspil)
jaesjaesSkrevet 07/03-09 15:57, rettet 07/03-09 15:59 
Dit problem viser meget godt, hvor lidt der skal til før, en racer er småkedelig i singleplayer. IMO er det ofte utrolig vigtigt for oplevelsen, at sværhedsgraden rammes næsten millimeter præcist, og det er svært for udviklerne at opnå. Faktisk kan den gode, gamle elastikmodel godt være en udmærket ting, hvis den blandes med andre måder at regulere sværhedsgraden. Og det skal naturligvis ikke gøres som i de fleste Gran Turismo, hvor bilerne er vigtigere end chaufføren :)

EDIT: Jeg taler ikke om Dirt i starten, bare generelt.
ComradeComradeSkrevet 08/05-09 19:18, rettet 08/05-09 19:30 
Ny trailer fra Dirt 2, på Dailyrush .. Wow det ser fedt ud - Jeg er vildt imponeret over grafikken, hvor det ser ud til at CM igen formår at sætte en ny standard, som med Dirt..

Lyden er også også al for sprød :-)
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
BeanoBeanoSkrevet 08/05-09 23:39 
Link?
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 09/05-09 04:00 


linky linky
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
nerosnerosSkrevet 09/05-09 09:04 
Det ser fandme godt ud :-) Jeg er især glad for de nye motorlyde.
Bashful Neophyte
PalleJensenPalleJensenSkrevet 09/05-09 09:07 
Ja, det ser ganske lovende ud. Codemasters har altid leveret varen når det kommer til bilspil (IMO), så DiRT 2 står da også allerede på min wanted-list.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
KalicolaKalicolaSkrevet 18/07-09 20:08 
Så er der lækker ny film fra 2'eren :)

Awesomeness!!!
For The Love Of The Game
HyakotakeHyakotakeSkrevet 18/07-09 21:09 
Haha, selvom jeg basalt set ikke kan lide bilspil, så får jeg lyst til at spille det her :-D
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 18/07-09 21:39 
Hyakotake>
Haha, selvom jeg basalt set ikke kan lide bilspil, så får jeg lyst til at spille det her :-D

I second that.. har det på samme måde : P
grafikken ser bare vild ud, tilgengæld ser det godt nok kantet når man ser det fra kabinen : S
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
PalleJensenPalleJensenSkrevet 22/07-09 16:36 
En lille lækker ny film fra Dirt 2 - det spil kan kun komme for sent...

Gametrailers: Dirt 2, Baja Landrush
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 27/07-09 08:59 
Tjek lige den her film - det er jo helt tosset. Det er en blærevideo med Ken Block, manden bag DC Shoes og manden som er hovedsponsor bag Dirt 2. Han har rimelig godt styr på den bil der.

KEN BLOCK GYMKHANA TWO THE INFOMERCIAL
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
118 emne(r).
« < 1 2 3

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig