X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hulle?


Svar
DNS_DKDNS_DKSkrevet 07/05-07 12:25 
Hejsa...

Har overført penge til Hulle og han skulle sende en controller og et memorycard til PS2 til mig.. Dagen efter handlede jeg med en anden, og han har fået pengene og han har sendt spillet og det har jeg modtaget... Så Hulle har haft masser af tid til at sende tingene..

Jeg kan ikke få fat i ham med beskeder på playright..?

DNS
00Void00VoidSkrevet 07/05-07 12:30 
Han har 31 positive handler. Så er sikker på du kan stole på ham.
Men, hvor længe er der gået?
Space is the place!!Spiller nu: Tekken 5
DNS_DKDNS_DKSkrevet 07/05-07 12:32 
der er gået 1 uge..
00Void00VoidSkrevet 07/05-07 12:57 
Der har vist været et par helligdage sidste uge, samt posten ikke kommer ud i weekenden. Mon ikke det dukker op iløbet af i morgen?
Space is the place!!Spiller nu: Tekken 5
DNS_DKDNS_DKSkrevet 07/05-07 14:12 
han har slet ik svaret mig selvom jeg har sendt mails...

og når jeg har lavet handel dagen efter og overført de penge og personen der først har sendt når pengene var der og alligevel fik jeg det før det hulle skulle sende..

Ret irriterende... det giver ihvertfald ikke en go handel herfra når/hvis jeg får tingene.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 07/05-07 14:23, rettet 07/05-07 14:25 
Der kan være alverdens grunde til at manden ikke har fået sendt endnu. Sidst jeg handlede med ham blev pakken sendt promte. Giv ham nu en chance for at forklare, inden du maler fanden på væggen.
Spiller nu: Phantasy Star IV
HeroldHeroldSkrevet 07/05-07 14:26 
En uge er ikke særlig lang tid, og mit indtryk af Martin er at man godt kan stole på ham. Han ser ikke ud til at have været online den sidste uge, så giv lige lidt tid :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
TheDukeTheDukeSkrevet 07/05-07 17:48 
Jeg købte et Xbox memory card af ham for nylig, der nåede frem efter en mindre forsinkelse, så mon ikke dit grej også dukker op.

Men jo, han er ikke så dygtig til at svare på sine PM's :P
DNS_DKDNS_DKSkrevet 07/05-07 21:07 
Ja men når han svarer mig og jeg overfører pengene, så må han jo ligesom få styr på tingene og sende eller i det mindste komme online når det er at han ved at han har en handel igang...

maler ikke fanden på væggen, synes bare det er under AL kritik
DNS_DKDNS_DKSkrevet 07/05-07 21:09 
Herold>
En uge er ikke særlig lang tid, og mit indtryk af Martin er at man godt kan stole på ham. Han ser ikke ud til at have været online den sidste uge, så giv lige lidt tid :)

har endnu ikke haft en handel hvor det har taget en uge for en person at sende.. og jeg har handlet alt min konsolgrej på nettet fra private personer..

Betyder vel bare at man ik skal handle herinde ?
HeroldHeroldSkrevet 07/05-07 21:18 
Jeg kunne forstå det hvis der var gået fjorten dage, men en lille uge, der ligger i en helligdagsperiode, synes jeg er meget at brokke sig over. Der er en masse andre, der har været tilfredse, så det er sikkert bare et uheld eller en tilfældighed, at du ikke har fået nogen pakke.

Hvis du samtidigt lader være med at brokke dig herinde også, så gør det mig ikke noget at du lader være med at handle herinde :D Men spøg til side... Du ved ikke hvorfor du ikke har fået pakken, så at skære alle PlayRights handlende over med en kam, dét er lidt fjollet. :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
HulleHulleSkrevet 07/05-07 22:26 
Grundet personlige årsager, som ikke behøver at komme frem her på fora, har jeg haft to meget lange handler i de følgende uger. Jeg undskylder naturligvis forsinkelsen meget, men må erkende at min priotering har ligget et andet sted.

Elgen -> Dit er sendt i dag.
DNS -> Bliver sendt afsted i morgen.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
happyEDhappyEDSkrevet 07/05-07 23:14 
syntes nu også det er lige voldsomt nok at oprette en tråd om en herfra pga en uge.

Selvfølgelig vil man gerne have sine ting, men alle kan have travlt og der kan være mange årsager.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
ElgenElgenSkrevet 07/05-07 23:25 
Synes måske også det er lige lidt voldsomt nok at hænge folk offentligt ud med navns nævnelse pga. af en uge.
Som Hulle også selv siger, kan der sagtens være alle mulige grunde til at man ikke lige er online i en periode. At det så er ubelejligt hvis det i en periode hvor man har et salg igang er da klart;
- men hey, uforudsete begivenheder kommer jo næsten altid ubelejligt, og sådan er det bare...

- ingen sure miner over 'sende-tiden' herfra };-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
HulleHulleSkrevet 08/05-07 19:24 
Tak for backup til jer der har svaret i mit fravær :)

I dene virtuelle verden er det så dejligt uforpligtende at smide om sig med kommentarer, som man ikke på nogen måde personligt skal stå til regnskab for, så når nu vores handel alligevel er blevet smidt op til offentligt skue, så kan den lige så godt ende her også.. DNS, dine ting er blevet sendt med posten i dag.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig