X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Vice City Stories?


Svar
nerosnerosSkrevet 04/05-07 11:33, rettet 04/05-07 11:34 
Er vice city stories værd at købe det er ihvetfald ret billigt har jeg set, men har fået dårlige anmeldelser rundt omkring. Hvad synes i?
Bashful Neophyte
KnightrideRKnightrideRSkrevet 04/05-07 11:52 
Har det selv og kan sige, at det minder ret meget om det gamle Vice City. Byen er lavet "halvfærdigt" iforhold til det andet. Men der er også kommet en masse nyt, bl.a politimotorcykler og lidt anderledes biler, flere radiostationer (som er ret gode), nye missioner osv.

Spillet kunne være bedre, men når man tænker på, at det er til PSP, så er det ret så godt. Hvis det kan fås billigt, så er det da værd og købe...
Yippie-ki-yay, motherfu**** :)Spiller nu: Test Drive Unlimited 2, FlatOut 2, Grand Theft Auto IV
nerosnerosSkrevet 04/05-07 12:13 
Findes det ikke også til PS2? Jeg har ikke en PSP endnu :-/!
Bashful Neophyte
KnightrideRKnightrideRSkrevet 04/05-07 12:17 
Jo det gør det også ;) Men det har jeg ikke...
Yippie-ki-yay, motherfu**** :)Spiller nu: Test Drive Unlimited 2, FlatOut 2, Grand Theft Auto IV
nerosnerosSkrevet 04/05-07 12:26 
Ok ;-)!
Bashful Neophyte
JAAJAASkrevet 05/05-07 23:08, rettet 05/05-07 23:13 
Jeg har det også til PSP, og vil egentlig ikke betegne det som andet end nye missioner i Vice City. Hvis du allerede har Vice City, og ikke har gennemført det endnu, er der ikke meget grund til at investere i VCS.
KTCKTCSkrevet 05/05-07 23:10 
Jeg har testet PSP udgaven, og vil anbefale dig at læse anmeldelsen, som også behandler spillets fejl:

Min Vice City Stories anmeldelse
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig