X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Spider-man 3 tråden!


Svar
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 03/05-07 21:41, rettet 03/05-07 21:52 
Jeg har netop set Spidey 3. Jeg er imponeret. En masse små Easter eggs for fans. De vildeste action scener i serien og en lækker sluting på den bedste superhelte triologi i filmhistorien.

En stille scene med Sandman havde CGI der fik mig til at tabe kæben.

INGEN kedelige "down" perioder ala Spider-man 2.

En vellykket 3'er - hvor fedt :-)

PS. Se filmen før du køber spillet.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
KnightrideRKnightrideRSkrevet 03/05-07 21:47 
Det lyder da ikke så tosset. Havde læste en anmeldelse på msn, hvor de havde kritiseret den med, at den var for langtrukkende og lidt kedelig i længden. De gav den 3 stjerner ud af 6.

Skal nok op og se den her i weekenden, så kan jeg da lige give en kommentar til den også ;)
Yippie-ki-yay, motherfu**** :)Spiller nu: Test Drive Unlimited 2, FlatOut 2, Grand Theft Auto IV
RooneyRooneySkrevet 03/05-07 22:22 
Jeg må hellere få den set; Den er også den film med det størreste produktions-budget nogensinde godkendt (ca. 250 millioner dollars - helt absurd mange penge til én film). Så hvis alle pengene er oppe på lærredet, kan det måske ikke gå helt galt.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
HankyHankySkrevet 03/05-07 22:58 
Jeg hørte noget om, at der også kommer en film #4 i rækken - nogen der kan be/afkræfte det?
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
PlaykidPlaykidSkrevet 04/05-07 00:16 
Jeg gider ikke se den, men vil gerne vide hvordan den ender, hvis nogen gider spoile den i en pb :P
Spiller nu: Halo 3
TheDukeTheDukeSkrevet 04/05-07 02:06 
Jeg glæder mig til at se 3'eren, men jeg håber at de bruger Kraven-sagaen til 4'eren.
GreaseballGreaseballSkrevet 04/05-07 02:13 
Var til en Sony-Ericsson kick off I Imperial i onsdag, hvor de viste Spider-man 3.
Jeg elsker tegneserien især dem med den sorte dragt så at se scenen med kirke tårnet og Eddie Brocks forvandling. Det var rent guf.

Detsvære sluttede den så sendt at vi måtte skynde os afsted lige da teksterne begyndte, min ven skulle på nat arbejde. Men jeg vil lige høre om der er noget efter teksterne?

Var lidt bekymret med alle de skurke, men balance mellem dem er godt ramt. Ikke noget med alle tre på engang i mod Spider-man ala de sidste Batman film.
enfenenfenSkrevet 04/05-07 06:28 
Jeg var også inde at se filmen i går. I mine øjne den bedste Spider-Man af de tre film på det store lærred.

Sandman er forresten fremragende udstillet.
What is the Matrix?
KnightrideRKnightrideRSkrevet 04/05-07 11:00 
Hanky>
Jeg hørte noget om, at der også kommer en film #4 i rækken - nogen der kan be/afkræfte det?

Har jeg også hørt. Den skulle have premiere engang i år 2009...
Yippie-ki-yay, motherfu**** :)Spiller nu: Test Drive Unlimited 2, FlatOut 2, Grand Theft Auto IV
BeanoBeanoSkrevet 04/05-07 15:04, rettet 04/05-07 15:06 
IMDB info :
http://www.imdb.com/title/tt0948470/

Efter 3'eren havde jeg håbet at de ville tage en pause på min. 3-5 år og evt. vil prøve noget nyt i serien (andre skuespillere og/eller instruktør) men pengenes magt er åbenbart større.

Ikke at 3'eren var dårlig (langt fra), men en smule skuffende og jeg følte at filmen gengyndte at gentage sig selv og var lidt slap i forhold til 2'eren.
millenniummillenniumSkrevet 05/05-07 22:18, rettet 05/05-07 22:18 
Jeg mener at en del credits går til Sam Raimi, som har fået lov til at følge denne trilogi til dørs.
(Ikke ligesom X-men, hvor Brian Singer spillede bolden videre efter nr 2. Det var en fejltagelse, for 3'eren har ikke Singers gode touch).

Selvom Spider-Man 3 mange gange er tæt på at æde sig selv, i sit storhedsvanvid, så bliver det aldrig for meget. Raimi ved hvad han gør, og formår at balancere alle boldene, uanset hvor mange der er.
Og så er det jo rart at se, at han virkelig har gjort sig umage med at følge tegneseriens oplæg.

Den eneste fejl jeg kunne finde var Harry Osbourne's formue... I 2'eren erklærede han sig selv konkurs, pga det fejlslagne eksperiment hos 'Doc Ock'. Men i 3'eren ser det ikke ud til at han lider af noget økonomisk underskud. - Og jeg husker ikke nogen forklaring på dette.
The medium is the message.
dRxLdRxLSkrevet 05/05-07 22:22, rettet 06/05-07 01:44 
Playkid>
Jeg gider ikke se den, men vil gerne vide hvordan den ender, hvis nogen gider spoile den i en pb :P

wikipedia har alle tiders komplette plot spoiler for Spider Man 3.

Spoiler
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
MalundMalundSkrevet 06/05-07 01:25 
Haha var inde og se den 2/5 kl 23:59!!!!
GreaseballGreaseballSkrevet 06/05-07 02:44 
Malund>
Haha var inde og se den 2/5 kl 23:59!!!!

Vi så den ca. kl 21:00 samme dag :p
KnightrideRKnightrideRSkrevet 10/05-07 12:02 
Var oppe og se den her i weekenden.
Kan sige at den overskred mine forventninger. Den varede lang tid, ja.. Og der var da også et par kedelige langtrukkende scener, men kampscenerne med "Sandmand" var ret godt animeret. Hvis jeg skulle give den en karakter fra 0-10, så ville den da få en 8 stykker ;)
Yippie-ki-yay, motherfu**** :)Spiller nu: Test Drive Unlimited 2, FlatOut 2, Grand Theft Auto IV
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig