X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Bioshock-tråden


Svar
WehnerWehnerSkrevet 03/05-07 20:01 
Vi skal da have en Bioshock-tråd.

Jeg så denne video i dag:

http://www.thelastboss.com/post.phtml?pk=2729

Den viser jo virkelig, hvordan man kan lave superlækkert vand, når man ikke skal programmere efter laveste fællesnævner :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
361 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 > »

Svar
HeroldHeroldSkrevet 21/08-07 18:32 
Wehner>
Den slags detaljer i ny og næ mener jeg ikke kan trække et spil til 10/10 ned, men omvendt mener jeg ikke, at Bioshock er til 10/10 her lidt over fem timer inde.

Har lige fået en achievement for 50 hacks. Det føles som 100...

Hører du de logs der ligger rundt omkring? De gør altså meget for helheden af spillet. Jeg elsker det indtil videre, for det hænger ufatteligt godt sammen. Der er uhyggeligt meget at se og prøve, og den vanvittige stemning er detaljerig og kan skæres med en kniv, så tyk som den er. Jeg tror jeg var omkring 15 timer inde, før jeg tog til Leipzig i dag. Hvis du ikke gider de repetetive minispil, som hacks nu engang er, kan du jo autohacke eller betale dig fra det, så det er ikke tvunget. Jeg gør det nu stadig, og kan sagtens få sved på panden når jeg hacker de helt slemme safes.

Det er nok det bedste spil jeg har spillet i år, so far.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
WehnerWehnerSkrevet 21/08-07 18:48 
Herold>
Hører du de logs der ligger rundt omkring? De gør altså meget for helheden af spillet.

I starten hørte jeg dem alle meget detaljeret, men efterhånden kommer jeg til at spille videre, mens de kører - men jeg afspiller da dem alle sammen. Synes bestemt at spillet er godt.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KalicolaKalicolaSkrevet 21/08-07 18:59 
Jeg har forudbestil min colletors edition hos coolshop. Foruroligende at de har fjernet den fra siden :-(
For The Love Of The Game
BeanoBeanoSkrevet 21/08-07 19:03 
Spil det i widescreen og se mindre?

WTF?
dpldplSkrevet 21/08-07 19:29 
Darknon: Kan være han er udsolgt?

Som sagt havde de også taget den ned hos gameplay.com(hvor jeg har bestilt). Men det var fordi både CE og LE(steelcase) var udsolgt, normal standard version skulle komme op senere igen.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
SonicSonicSkrevet 21/08-07 19:41 
Beano>
Spil det i widescreen og se mindre?

Ouch! :(
Parental Advisory: Explicit Lyrics
PalleJensenPalleJensenSkrevet 21/08-07 20:16 
Issuet er i PC versionen - er det det samme i 360 versionen?
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
WikzoWikzoSkrevet 21/08-07 20:42 
Ifølge mange rygter og en udgivelsesliste fra K.E. Media (opdateret i dag), er to af Xbox 360-udgaverne udsat til næste fredag :'(

Udgivelsesliste
HeroldHeroldSkrevet 21/08-07 20:57 
Ja...

PalleJensen>
Bioshock og Bioshock Collectors Edition (360) er udsat en uge her i DK - Special Edition kommer stadig på fredag.

Alle PC-versioner kommer stadig på fredag.


This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
PalleJensenPalleJensenSkrevet 21/08-07 22:25 
Okotta anmelder Bioshock?? ;o)

Bioshock: 5/10
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 21/08-07 22:29 
En ting er fejl i spil og defekte konsoller, men kan de ikke engang finde ud af at lave spilfigurer mere... doh!

plop!
PalleJensenPalleJensenSkrevet 21/08-07 22:48 
Ja, nu er Irrational Games' konsoller godt nok kendt for ikke at holde ret længe... :-D
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 21/08-07 23:22 
Nu heller ikke deres spil/konsoller jeg hentydede til.
BeanoBeanoSkrevet 21/08-07 23:25, rettet 21/08-07 23:25 
PalleJensen>
Bioshock: 5/10

Sony Defense Force?... LOL LOL :)
Bede-xBede-xSkrevet 21/08-07 23:35, rettet 21/08-07 23:37 
Man ved bare SDF ville vælge 360 i en blindtest ;)

Ellers en ret pinlig anmeldelse.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SonicSonicSkrevet 21/08-07 23:48 
Sony Defense Force = Serious business, LOL
Parental Advisory: Explicit Lyrics
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 22/08-07 00:49 
Udover at anmeldelsen tydeligvis er farvet op til begge øre, undre det mig endnu mere at en af kommentarene lyder "I can't wait to buy this game so i can assure myself that it ain't as great as everybody says it is" - mere krukket og fordummende kan det næppe blive. Et er at anmelderen forsøger at få et vist synspunkt ført igennem, et andet er at andre mere neutrale instanserne er fuldstændigt forblændede af deres fanboyisme.

Er kvickley forresten holdt op med at sælge Xbox 360 spil? Da jeg var på udkig efter Bioshock i dag (selvfølgelig ikke det mest sandsynlige sted at lede) var det eneste spil de havde en enkelt kopi af Hitman Blood Money.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
HyakotakeHyakotakeSkrevet 22/08-07 01:44 
Lagde lige mærke til denne kommentar (en af de første) fra SDF-reviewet:

Solid Pimp Says:
August 17th, 2007 at 7:54 am
Great review. I’ve only played the demo but agree it’s not so great. I’m buying the game when it’s finally released to reassure myself it’s not as good as everyone says it is.

Mega-LOL! At købe spillet for at være sikker på at det er bras? Too funny :-)
SumezSumezSkrevet 22/08-07 09:46 
Wehner>
Herold>
Hører du de logs der ligger rundt omkring? De gør altså meget for helheden af spillet.

I starten hørte jeg dem alle meget detaljeret, men efterhånden kommer jeg til at spille videre, mens de kører - men jeg afspiller da dem alle sammen. Synes bestemt at spillet er godt.

Hvis spillet er bare lidt ligesom System Shock 2, er de logs noget af det vigtigste for spillet, så jeg håber da at de har fanget lidt af den samme "sæbeopera"-stemning.
Jeg er pt. i gang med at spille SS2 igennem igen for at komme ind i stemningen, og der er helt sikkert elementer fra det spil, jeg kommer til at savne i Bioshock, men lige netop de der audio logs håber jeg virkelig de har været i stand til at give samme relevans.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
CronossCronossSkrevet 22/08-07 10:35 
Spiller du med de nye opdaterede texture-pakker?
Jeg kan ikke få mit gamle spil til at virke på Vista, hvilket irriterer mig grumt.
Første problem med bagudkompabilitet i Vista-sammenhæng for mig...
ChronoChronoSkrevet 22/08-07 11:15 
Demoen virker i Vista. Og det er jo sindsygt fedt det spil. Ved bare ikke helt om det skal købes, for min computer kører det ikke vildt godt.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
la0sla0sSkrevet 22/08-07 11:48 
Nu vil jeg lige igen henvise (thi den tråd jeg oprettede er gået ubemærket hen) til rockpapershotgun.com/ en side som i øjeblikket har en del bioshock features.
Hvad sker der?
SumezSumezSkrevet 22/08-07 12:35 
Cronoss>
Spiller du med de nye opdaterede texture-pakker?
Jeg kan ikke få mit gamle spil til at virke på Vista, hvilket irriterer mig grumt.
Første problem med bagudkompabilitet i Vista-sammenhæng for mig...

Jeg kan faktisk ikke huske om jeg fik de nye textures til at virke, og det er så længe siden jeg sidst har spillet det at jeg ikke kan huske forskellen. Men opløsningen er generelt ret pæn, så jeg går ud fra at det er de opdaterede. :) Jeg spiller også med det opdaterede 3d-modeller. Det holder stilen ret flot, synes jeg.
Jeg havde også ret svært med at få spillet til at virke bare i XP, men efter en masse rod med forskellige .exe filer, indstillinger, plugins, cracks og andet rod har jeg nu en version der virker, dog uden videosekvenser.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 22/08-07 13:44 
Sonic>
Sony Defense Force = Serious business, LOL

Spillet er elendigt fordi spillet skal kunne være på en sølle DVD skive, det er da ret seriøs kritik.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
PalleJensenPalleJensenSkrevet 22/08-07 14:00 
Ja, vi har jo set det samme påstået tidligere herinde - at spillene potentielt kunne være meget bedre hvis de udkom på BD. Se bare selv Resistance *host*

:o)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
SonicSonicSkrevet 22/08-07 15:39, rettet 22/08-07 15:39 
Hehe, jah, hvis det kan ligge på en DVD kan det umuligt være godt. Derfor må PS3 fans jo glæde sig fantastisk meget til en BD version, hvor spillet vil nå uanede dimensioner inden for det grafiske og lydmæssige. BD - Bigger than life ;D
Parental Advisory: Explicit Lyrics
Jack_DJack_DSkrevet 22/08-07 15:58 
PalleJensen>
Ja, vi har jo set det samme påstået tidligere herinde - at spillene potentielt kunne være meget bedre hvis de udkom på BD. Se bare selv Resistance *host*

:o)



Antyder du at Resistance ikke er godt spil, eller?
Men det er da et ubestrideligt faktum at den begrænsede plads vil få konsekvens i en eller ande form, f.eks. i form af at baner må undlades, som der vist er tale om med UT.
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
PalleJensenPalleJensenSkrevet 22/08-07 18:01 
Lad os ikke starte på det her pjat igen...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 22/08-07 18:06 
Du startede det jo selv.
PalleJensenPalleJensenSkrevet 22/08-07 18:27 
Nå, men jeg gider ikke fortsætte - det ved vi alle hvordan ender.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
enfenenfenSkrevet 22/08-07 21:28 
Tak til den, der slettede de unødige indlæg, men slet lige de foregående også.

Anyways. Gametrailers har postet deres review, og giver det 9.5/10.

Bioshock review
What is the Matrix?
HeroldHeroldSkrevet 22/08-07 21:48 
Sumez>
Hvis spillet er bare lidt ligesom System Shock 2, er de logs noget af det vigtigste for spillet, så jeg håber da at de har fanget lidt af den samme "sæbeopera"-stemning.
Jeg er pt. i gang med at spille SS2 igennem igen for at komme ind i stemningen, og der er helt sikkert elementer fra det spil, jeg kommer til at savne i Bioshock, men lige netop de der audio logs håber jeg virkelig de har været i stand til at give samme relevans.

Det føler jeg at de har. Tit får du at vide hvorfor rummet ser ud som det gør, og det er som om at mange af stederne har deres egen lille historie. Tit så virker det både meget uhyggeligt og tragisk, det der er foregået i Rapture, og det er dét der giver meget af spillets charme. Resten af det er omfanget af byen, og alt det der er at se.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
la0sla0sSkrevet 22/08-07 22:05 
Noget af det jeg glæder mig til er at spillet først og fremmest virker fyldt med gameplay, men dernæst at der er en meget litterær stemning over det hele. Alts det bedste fra begge verdener. Det er jo også kompetente folk med mere på hjerte end bare stereotyp gameplay setups.

Jeg glæææææder mig.
Hvad sker der?
CronossCronossSkrevet 23/08-07 00:12 
Første indtryk efter tre timers uafbrudt spil:

Fantastisk rent grafisk, plus en genial kunstnerisk stil. Virkelig sjældent man ser et så gennemført koncept. Min store frygt efter demoen var at alting ville føles underligt let og uden tyngde. Dette synes jeg faktisk ikke er tilfældet mere, når man først er blevet suget ind.

Historien virker virkelig interessant og gennemført, og heldigvis bruges dagbøgerne flittigt ligesom i System Shock 2.

Spillet er tydeligt mere lineært end System Shock 2, og mere som at se en god film hvor SS2 i højere grad er et traditionelt spil. Dette betyder dog intet, for indtil videre er der millioner af ting at trykke på og indsamle.
At kæmpe mod spillets bosser er indtil videre et personligt højdepunkt i år 2007 for undertegnede, og generelt er jeg utroligt positiv overfor spillet indtil videre.

Det skal lige siges at jeg faktisk var meget skeptisk overfor konceptet, da jeg er meget indgroet SS2-fan og ikke umiddelbart brød mig om skiftet til shooter.
Jeg føler mig efterhånden omvendt :)
la0sla0sSkrevet 23/08-07 00:40 
Det er interessant at spillet på sin vis er mere end tilbagevenden til Shock 1, altså især fraværet af stats osv. Det glæder jeg mig til. :)

Ikke at shock2 og stats var trælst.
Hvad sker der?
CronossCronossSkrevet 23/08-07 00:58 
Meh, jeg kunne godt lide Shock 1, men det er imo langt underlegen sin efterfølger. Både i gameplay, men især i forhold til historien. Der er Shock 2 i en klasse for sig.
la0sla0sSkrevet 23/08-07 01:30, rettet 23/08-07 01:37 
Der er jeg uenig. Altså ja teknisk er der jo sket meget mellem de to spil, og styringsmæssigt er shock1 jo arkaisk, det er klart. Men jeg synes historien i 1eren er bedre. Dikotomien mellem shodan og the many er ok, men ikke min kop te, jeg er mere til shock1's hårde cyberpunk, og den konsekvens der er der, hvorimod omvendelsen til the many bliver for meget et postulat for mig. edit: jeg føler at karaktererne i 2eren ikke er helt har samme personlighed eller føles levende som i shock2. Den resistancegruppe der er i etteren og deres kamp er for mig mere gribende end den kamp der bryder ud i toeren. Men nuvel vi snakker stadigvæk ikke sort/hvidt her.

Gameplaymæssigt er jeg nok stadig fan af shock1's åbenhed, og den måde den så frit giver flere muligheder at bevæge sig på og undersøge banerne, hvorimod shock2 efter min mening forsøger alt for meget at vise "se her kan du gøre flere ting", det er straight flerstrengethed (hvis det giver mening).

Yderligere synes jeg der en vis rigdom i shock1, enormt mange fjender (og ikke bare afarter af samme type), enormt mange (interessante) våben og et mere varieret leveldesign. Shock2 virker på det punkt noget mindre, men ok det blev også udviklet relativt hurtigt. Jeg synes bare ikke der er samme wow effekt over ens modstandere som i det første, hvor det kolde scifi's møde med det groteske humanoide er langt mere effektivt end i shock2s midwife.

edit2: yderligere tænder jeg nok mere på at man ikke begrænser muligheder i spillet med klasseopdeling, det er kunstigt på sin vis i et spil som shock. Jeg er mere til at man har det meste til rådighed, det handler om måden du spiller, ikke om hvilke points du har brugt hvordan, og at du ikke kan gå tilbage. Der kommer et lag ind mellem spilleren og spillet, hvor man skal micromanage og tænke strategisk og planlægge, og jeg bliver der alt for paranoid omkring mine valg. Det ødelægger min indlevelse. Det tænder mig mere at alt er åbent, og at spillet ikke defineres af nogle stats valg men den måde jeg løser problemer på. Cirka.

Men der er så meget mere at diskutere, og jeg skal gerne indrømme at Shock1 har en special plads for mig. Jeg går hellere tilbage til det end til shock2. Dermed ikke sagt at shock2 ikke er en perle, jeg elsker det spil, men det opnår ikke helt shock-magien fra det første spil (omend det er noget nær umuligt). På en underlig måde synes jeg nok at det første spil qua ovennævnte kvaliteter er aldret bedre end toeren, hvor rumblers, shotgun mutanter, orme og de latterlige selfdestruct robotter keder mig en lille smule.
Hvad sker der?
SumezSumezSkrevet 23/08-07 10:14, rettet 23/08-07 10:15 
Det kommer meget an på hvilke ting man lægger vægt på. For jeg er enig i at SS1 har disse kvaliteter over 2'eren. Men samtidig mener jeg f.eks. at fjenderne i SS2 i bund og grund ikke er af så stor betydning. Selvom det er en af de ting, jeg normalt går meget op i, synes jeg at lige netop i SS2, gør det ikke noget at det er den samme robot og den samme abe man støder på igen og igen. I et kamporienteret spil som Bioshock vil jeg dog se det som et problem, hvis monsterudvalget ikke er mere varieret.
I starten var jeg også lidt skuffet over at hele SS2 så ud til at foregå i det samme grå rumskib, men med tiden er jeg faktisk kommet til at elske den kulisse, og synes egentlig at det er med til at skabe den fantastiske stemning. Faktisk synes jeg at hele Many-banen er en smule overflødig.

Class-systemet i SS2 kan jeg til gengæld ret godt lide.
Jeg kan godt forstå hvad der taler for at udvikle sin figur i forskellige retninger, men jeg synes også det er fedt at man kan spille spillet igennem tre gange, hvor spillet sætter forskellige begrænsninger for din figur, som du er nødt til at indrette dig efter, og derfor spille helt anderledes. Som f.eks. også i CastleVania: CotM.
Det er især fedt i co-op, hvor man f.eks. kan have en marine og en psiops, eller en navy-gut, der sørger for at hacke alle systemer, og evt. forbedre marinens våben mens denne bruger flere modules på at forbedre sine våben-skills.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
la0sla0sSkrevet 23/08-07 10:41 
Jeg fik aldrig rigtig prøvet coop. Først og fremmest var jeg i en formørket menneskekreds der spillede Q3 og den slags og da jeg endelig fandt et offer, så virkede det ikke. :)
Hvad sker der?
CronossCronossSkrevet 23/08-07 10:46 
Jeg burde egentlig også bedst kunne lide SS1 på grund af det mere frie gameplay. Jeg forstår udemærket hvad du mener med at SS2 søger at vise spilleren hvor meget man kan gøre, men jeg tror bare at jeg kan lide SS2 mere på grund af historien der var lige lidt mere tight og iscenesat.

Dog ikke at underkende SS1, det var ufattelig revolutionerende for sin tid, og bestemt et fantastisk bekendtskab. Jeg ved dog ikke hvorfor vi snakker så meget om de to spil i en Bioshock-tråd, for jeg mener personligt ikke at Bioshock minder specielt om nogen af de to.
HeroldHeroldSkrevet 23/08-07 17:56 
Ikke? Jeg synes Bioshock er tyk af samme stemning som System Shock 2 var. Mekanik og setting er anderledes, ja, men overordnet er det stort set samme skabelon.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
HolisticHolisticSkrevet 24/08-07 12:14 
Er jeg den eneste der er lidt skuffet over slutningen?

Ellers må jeg sige at det er den bedste fps'er jeg har gennemført til 360'eren indtil videre.. dog er den ikke en 10/10, der er nogle kæmpe irritationsmomenter indimellem, og andre ting der trækker en del ned... men alt i alt en god overall oplevelse, som jeg nødig ville ha været foruden
Make Them Ants Cry Uncle!!Spiller nu: UFO: Enemy Unknown, Flashback, It Came From The Desert
SumezSumezSkrevet 24/08-07 13:29 
Holistic>
Ellers må jeg sige at det er den bedste fps'er jeg har gennemført til 360'eren indtil videre..

Jeg håber ikke jeg træder for mange over fødderne når jeg siger at konkurrencen heller ikke er vildt stor. Jeg håber da at spillet kan måle sig op mod meget mere end bare "FPS'er på X360"
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 24/08-07 13:39 
Sumez>
Jeg håber ikke jeg træder for mange over fødderne når jeg siger at konkurrencen heller ikke er vildt stor.

Nejda, vi har jo lært, at det simpelthen er en genre, du ikke forstår dig på.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Bede-xBede-xSkrevet 24/08-07 13:42 
Det er der vist enighed om ;P

Jeg tager det som stor ros til en titel, hvis nogen siger, at et spil er det bedste FPS på 360.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
HolisticHolisticSkrevet 24/08-07 14:03 
Sumez>
Jeg håber ikke jeg træder for mange over fødderne når jeg siger at konkurrencen heller ikke er vildt stor. Jeg håber da at spillet kan måle sig op mod meget mere end bare "FPS'er på X360"

hehe, der vil jeg godt holde med dig.. men for mig at se er det nu ikke ret meget mere end en fps tilsat lidt krydderi,
et godt krydderi, men i sidste ende bare en fps'er (for mig dækker fps genren vidt i dag)
Make Them Ants Cry Uncle!!Spiller nu: UFO: Enemy Unknown, Flashback, It Came From The Desert
SumezSumezSkrevet 24/08-07 14:29 
Wehner>
Nejda, vi har jo lært, at det simpelthen er en genre, du ikke forstår dig på.

Måske har jeg ikke den vilde interesse i en overflod af anden verdenskrigs-FPS'er, eller uoriginale space marine-historier, men selv hvis jeg går ind på listen over topspil på X360, er de eneste konkurrenter Call of Duty 2, Call of Duty 3, The Darkness og Condemned, hvoraf jeg ikke engang har hørt om sidstnævnte.
Og selv om det er gode spil, så er små fire spil da ikke den vilde konkurrence at blive stillet op imod.

Man kunne vel også tage Shadowrun med, men synes ikke det kan sammenlignes da det er et online-only spil a la Counter-Strike.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 24/08-07 14:29 
Min anmeldelse er nu oppe på www.gamesector.dk
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
ChronoChronoSkrevet 24/08-07 16:07 
Wehner's anmeldelse>
Og så medfølger der endda ægte gameplay, da spillet har first person shooter-styring.

For de to ting er jo helt uadskillelige :D
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
WehnerWehnerSkrevet 24/08-07 16:14, rettet 24/08-07 16:18 
De hænger sammen som ærtehalm.

Edit: Seriøst, så er det, jeg prøver at sige, er, at rpg-fans vil nyde historien, mens fps-fans vil nyde gameplayet. Således vil spillet appellere bredt og derfor have potentiale til at sælge rigtig godt. Det fortjener det også, for udviklerne har lavet et stort stykke arbejde. Håber det fremgår :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
361 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig