X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Clock tower 3


Svar
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 11/06-03 14:02 
Jeg har lige set at Clock Tower 3 (Pal) er lige om hjørnet. Jeg har totalt overset de andre i serien. Er det Sunsoft, der laver det? Har Capcom været med i udviklingen af 3'eren eller er de bare udgiveren?

Clock Tower serien generelt:
Er den noget værd?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
jaesjaesSkrevet 11/06-03 14:07 
Ja det er Sunsoft.

Kender ikke noget til spillet, andet end at det vidst fik en ok anmeldelse i OP2M UK.
tue hazukitue hazukiSkrevet 11/06-03 14:53 
jeg har prøvet 2'eren... og kort og godt er det noget lort bla. pga. dårlig styring og grafik, og meget svingende sværhedgrad.
1'eren skulle efter sigende være dårligere!

Men 3'eren har fået rimelig gode anmeldelser, så man bør måske kigge nærmere på det...

Her er en...
»You'll never walk alone«
Star SoldierStar SoldierSkrevet 11/06-03 14:58 
hmmm, check lige SUPER Edges scores på det spil....
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 09/01-04 17:50, rettet 09/01-04 17:50 
Der er blandede meninger om den titel. Har aldrig selv spillet nogle i serien, men overvejer 3'eren, da stemningen og uhyggesfaktoren iflg. flere anmeldere er tilfredsstillende.

Ikke fordi de er mest pålidelige, men jeg citerer lige IGN:

"Though it'll probably only last you five to six hours the first time through and the puzzles are far too simplistic, Clock Tower 3 still comes across as a surprisingly enjoyable survival horror game. Rough around the edges in terms of gameplay (especially when fighting against bosses) and a little on the short side, it's still one of the scariest things we've played in quite some time. It's the perfect example of atmosphere making up for mechanics really, as Capcom's revitalization of the franchise gives plenty of hope to those of us who only see Resident Evil and Silent Hill as the true ambassadors of terror. Genre fans should give it a rental first and buy later, they definitely won't regret it."

---

Clock Tower 3 kan købes for små 100kr hos bl.a. Fona, og det er vist helt OK...
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Fallout 3: Game Of The ..., Berserk And The Band Of..., Atomic Heart
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig