X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

WarTech: Senko no Ronde


Svar
Bede-xBede-xSkrevet 02/05-07 16:06 
Så er der ca en måned til at G.revs blanding mellem en shooter og en fighter udkommer. Forhåbentlig ikke til fuldpris.

Nogen anmelder favorit bliver det nok næppe, men det ser alligevel ikke uinteressant ud. Det bliver i anmeldelsen her beskrevet som en slags Virtual On i 2D:

http://insomnia.ac/reviews/naomi/senkonoronde/

Netop Virtual On kunne jeg godt forstille mig, at jeg kunne have brugt nogle flere timer på, hvis det havde kørt over nettet. Det gjorde det ikke, men Senko understøtter til gengæld Xbox Live.

IGN har et nyt preview:

http://xbox360.ign.com/articles/784/784517p1.html

På Youtube er der flere film, hvor de dygtige spillere demonstrerer deres skills. Fx denne:

http://www.youtube.com/watch?v=zLh1YA81ytk
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
happyEDhappyEDSkrevet 02/05-07 16:26 
Ser spændende ud. Specielt når jeg lige er begyndt at få øjnende op for shooters.
Men det kommer vel næppe ud af japan
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
Bede-xBede-xSkrevet 02/05-07 16:31 
Det kommer faktisk i EU om mindre end en måned :)

Så bør det nævnes, at det vist ikke føles så meget som en shooter, som en shooter/fighter hybrid. "Virtual On i 2D".
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 25/05-07 08:59 
Eurogamer har lige postet deres anmeldelse af spillet - lyder meget spændende :)

8/10
Bede-xBede-xSkrevet 25/05-07 13:39, rettet 25/05-07 13:40 
Det jeg ikke kan forstå er, at spillet er et fuldprisspil. Jeg vil mægtigt gerne spille det, men jeg synes det er for dyrt i forhold til, hvad det ser ud til at have kostet at udvikle.

Nogen der har set det et sted til max 350 kr?
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 25/05-07 14:03 
Enig, jeg vil også gerne købe det - men det ligner bare ikke en fuldpris titel IMO.
nerosnerosSkrevet 20/01-10 09:19 
Hvorfor er det her spil gået under min radar! Er det noget ved?

Jeg synes det ser ret fedt ud og det ligner jo lidt en blandning mellem en shump og et Mech spil af en slags..
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 20/01-10 09:21, rettet 20/01-10 09:22 
Den er billig her... så kan du jo selv vurdere ;)

Købes billigt her
nerosnerosSkrevet 20/01-10 09:25 
Det er satme billigt :-)
Bashful Neophyte
JmogJmogSkrevet 20/01-10 16:29 
Det et ganske sjovt spil - dejligt anderledes shmup. Idéen med at man konstant duellerer mod kun én modstander og kan fyre et bossangreb af - hvor man virkelig bliver en boss komplet med skud der ryger i alle retninger i bølger er ganske veludført.

Ikke et spil jeg ville give fuld pris for, men til de 5£ jeg gav i HMV i London er det et røverkøb.
SumezSumezSkrevet 20/01-10 16:35 
Hvis jeg ikke kunne se trådtitlen, ville jeg tro du snakkede om Twinkle Star Sprites :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 20/01-10 16:42, rettet 20/01-10 16:43 
Jeg fandt det til en hund i Gamestop nu skal det prøves.
Bashful Neophyte
dRxLdRxLSkrevet 20/01-10 16:56, rettet 20/01-10 16:56 
Jeg vil også have det. Er der ikke noget med at man kan spille over live? Er det bedst med analog kontrol eller arcadestick?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
nerosnerosSkrevet 20/01-10 17:06, rettet 20/01-10 17:24 
Jeg har lige prøvet en tur med det. Hvorfor har ingen fortalt mig om det? Det er jo sjovt, men det kræver sin mand at finde ud af kontrollen lige til at starte med. Grafikken er flot og farvestrålende. Ja og man kan spille mod hinanden over LIVE også :-)

Jeg har ikke noget arcadestick så jeg bruger bare min alm. kontroller, men det ville sikkert være bedre med et stick.
Bashful Neophyte
Alf81Alf81Skrevet 20/01-10 20:28 
Mener at have set, i den shoot 'em up dokumentar, at en af folkene fra G.rev sad ved et arcadekabinet og testede... Så det er måske nok meningen, at det skal spilles med stick?
Ting om dét og pis.
nerosnerosSkrevet 20/01-10 22:05, rettet 20/01-10 22:05 
Du har nok ret.. Jeg må vist også hellere snart få fat på et godt stick til min 360'er så kunne vi også samtidig få gang i div. fighters online :-)
Bashful Neophyte
JmogJmogSkrevet 20/01-10 23:47 
Alf81>
Mener at have set, i den shoot 'em up dokumentar, at en af folkene fra G.rev sad ved et arcadekabinet og testede... Så det er måske nok meningen, at det skal spilles med stick?

Det findes i hvert fald i de japanske arcadehaller. :-)
DarkenDarkenSkrevet 07/04-10 03:32 
Beano>
Den er billig her... så kan du jo selv vurdere ;)

Your pre-order for product code XB2WA00 has been deleted by ShopTo.Net Admin, this is usually because we can no-longer obtain the product from our suppliers.

bleh
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
nerosnerosSkrevet 07/04-10 07:50 
Jeg købte spillet for en hund i Gamestop ;-)
Bashful Neophyte
DarkenDarkenSkrevet 07/04-10 19:13 
ah jeg havde bare opfattet dit indlæg som væren brugt, men det du mener er at det er prisen for spillet? Super.
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
DarkenDarkenSkrevet 09/04-10 20:18 
øv ikke noget de har mere (udgået fra sortiment)
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
nerosnerosSkrevet 09/04-10 21:04 
Nåh ærgeligt, men sådan sagde de altså også om Dead Rising for noget tid siden da jeg var på jagt efter det. Nu kan jeg se at de har fået det i butikken igen ;-)

Ellers må du jo prøve ebay.
Bashful Neophyte
JmogJmogSkrevet 10/04-10 02:24 
De har det i øjeblikket i Game ude på Fiksetorvet til 200kr. Eller 150 hvis du bruger deres "to for 299"-tilbud.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig