X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hjælp til køb af spil


Svar
KalicolaKalicolaSkrevet 01/05-07 09:11 
Jeg sælger mit resistance fall of men til ebgames, og bliver jo derfor nødt til at købe et nyt samtidigt for at få mest ud af det. Men jeg aner ikke hvad jeg skal købe, syntes ikke lige umiddelbart at der er spil som jeg MÅ købe lige nu, men jeg kan ha overset nogle. Derfor vil jeg lige høre jer, hvad i mener er toppen af toppen lige nu, til ALLE konsoller, jeg har dem alle.

Jeg vil specielt gerne ha noget til wii, men der er jo intet (ejer kun zelda og rayman). Men kom bare med forslag til wii, ps2, ps3, gamecube, xbox, xbox360 og DS. Giv Los :-)
For The Love Of The Game
RooneyRooneySkrevet 01/05-07 09:16, rettet 01/05-07 09:17 
God of War II og Oblivion (PS3 versionen) hvis det skal være nyheds-agtigt.

EDIT: Man skiller sig sgu da ikke af med sit Resistance. Gå da igang med noget co-op i det.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
KalicolaKalicolaSkrevet 01/05-07 09:24 
Rooney: Jo, det må meget gerne være et nyheds-agtigt spil.

Jeg HAR spillet resistance i co-op med min homie. Jeg syntes at fjenderne er grimme og tåbelige, og de reagerer ikke ordentligt når man skyder på dem, altså fjenderne er ikke sjove at slå ihjel, og våbene er heller ikke sjove at skyde med, beklager :-/
For The Love Of The Game
lightyear dklightyear dkSkrevet 01/05-07 12:38, rettet 01/05-07 12:43 
Graw 2 måske.

Wario til Wii måske, men det er mest sjovt i forholdsvis små doser.

Eller prøv nogle ældre spil til gamecube, xbox 1, Ps2.

Svært når man ikke lige ved hvad du har haft.

Mit online ynglings spil for tiden er klart Motorstorm, og det skal siges at jeg har haft det fra launch, men bliver aldrig træt af det, jo altså når der er gået en to tre timer med det, men får altid lyst til at spille det igen efter et par timer eller en dag.

Nyheds agtigt er der jo ikke rigtigt noget af, eller.... Men i løbet af måneden kommer der Red alert 3 til xbox 360 og Forza 2 i starten af næste.
are you CHICKEN?
KalicolaKalicolaSkrevet 01/05-07 12:56 
`Jeg har ikke købt motorstorm af den grund, at der kun er 8 baner i spillet (mario kart har flere baner), så jeg har frygtet at det hurtigt blev for ensformigt når man har været banerne igennem.

Graw2 har jeg købt, og det holder 100.

Jeg har tænkt lidt på fight night round 3, Jeg har moret mig meget med demo'en, og er i tvivl om hvor meget mere der er i det færdige spil.

Jeg har også overvejet shadow of colossus.

god of war 2 køber jeg ikke før jeg har gennemført 1'eren

Har også overvejet mario kart til DS

Godfather måske.. Men hvilken udgave?

Meeen, det er sådan lidt bob-bob-bob med det hele syntes jeg, der er ikke rigtigt noget som skriger på at blive købt.
For The Love Of The Game
lightyear dklightyear dkSkrevet 01/05-07 15:06, rettet 01/05-07 15:06 
Det gjorde det klart nemmere. :^)

Jeg synes at fight night er det samme som demoen, du får så bare mulighed for at spille online mod folk der generelt ikke har sans for spillet, og bruge flere forskellige mænd men der er så kun en to mænd fra de forskellige vægtklasser man bruger pga af for dårlig balance imo, derfor ville jeg holde mig fra spillet og nøjes med demoen og sofa multi.

God of war 1 er super godt og til dels også 2 eren, så dem ville jeg klart tag, især pga af prisen som ikke er så høj, ihvertfald for første del.

Shadow of colossus er også en klart vinder, som har små tekniske problemer som framerate og generelt lidt stønnen fra maskinen, men overall et meget anderledes godt spil set fra alle vinkler og alligevel også den tekniske, selvom der er lidt hosten.

Har ikke prøvet nogen af dem på en Ps3 kun Ps2.


Godfather kan jeg ikke svare på da jeg desværre ikke blev bidt af xbox 360 versionen pga af for dårlig teknisk spil, men kunne godt se potentiale i gameplayet, men fik aldrig prøvet mere end 2 timer.
Og husk nu lige at tjekke Wii versionen ud, for har virkelig kun hørt ok gode ting om det.

Dem der skriger for at blive købt er imo ihvertfald Colossus og God of war 1 (især pga af prisen).

Og hallo inden jeg glemmer Motorstorm, klart at det bliver lidt ensformigt pga af der kun findes 8 baner, men spillet har til gengæld en helt vild aura af tilfældighed, fysik, kontrol, eksplosioner, lastbiler, motorcykler, atv, jeeps, og små hurtige rallybiler alle på samme tid, 50 meter høje hop, baner der går 3 forskellige veje ca 5 forskelige steder på banen, det kaos kan virkelig ikke samlignes med noget andet, og nu hvor der kommer en update med to nye baner et par nye gamemodes og en del fejl rettelser, så er det ikke spil man kan komme uden om.
Det varer tilgengæld en godt 6-12 timer før man kan begå sig med de bedre kører online, så sværhedskurven er lidt stejl.
Et spil man vender tilbage til når man lige skal ha et sprøjt andrenalin.

Håber det hjalp lidt.
are you CHICKEN?
KalicolaKalicolaSkrevet 01/05-07 16:31 
lightyear: go feedback.

hvad med Castlevania: dawn of sorrow til DS? Jeg savner lidt et hack'n slash spil med nogle fede våben og spells (ala secret of mana), og har intet imod side-scrolling spil overhovedet, tværtimod.

Fik lige postet det her i det forkerte enme før.. sorry (Nu er den rigtig)
For The Love Of The Game
KalicolaKalicolaSkrevet 01/05-07 16:44 
Jeg har kun 2 DS spil, new super mario og tetris. nævn lige et par andre must-buys :)
For The Love Of The Game
lightyear dklightyear dkSkrevet 01/05-07 17:45, rettet 01/05-07 17:46 
Mario Kart er virkeligt sjovt og hvis du kunne li Mario kart til Snes og 64 så er det et sikkert hit, især online (har altid drømt om online til et mario kart spil ) selvom nogle enkelte baner og features ikke findes på muliplayer arenaen, var det suverent sjovt.

Det skal siges jeg kun har spillet det et par timer hver dag i to uger, derefter solgte jeg min Ds.

Til Ds kender jeg intet andet end Brain training og Metroid Prime, Brain training siger sig selv.
Hvis du lide Fps så er Metroid perfekt pga ret god kontrol og online multi, imo blev det lidt kedeligt jo mere jeg spillede det, mest pga singleplayer delen var ret ensformigt i længden.
are you CHICKEN?
tmliljatmliljaSkrevet 02/05-07 00:01 
Jeg vil absolut også anbefale Mario Kart.

Derudover mener jeg, at Super Mario 64 DS, Mario & Luigi: Partners In Time, Wario Ware: Touched, Yoshi's Island & Brain Training er "must-buys"

Hvis du er til sims-agtige spil, kan Nintendogs også anbefales.

Hold dig for Guds (eller faktisk mest for din egen) skyld fra Project Rub, som er lige til at arkivere lodret!
Zzap!Zzap!Skrevet 02/05-07 00:13 
Hvis du ikke har Okami og kan lide Zeldaagtige spil, så burde det være førsteprioritet.
Born to kill space
lightyear dklightyear dkSkrevet 02/05-07 00:23 
Selvfølgelig Okami det er et spil man SKAL prøve.
are you CHICKEN?
XsaneXsaneSkrevet 02/05-07 05:10, rettet 02/05-07 05:16 
Du skal prøve Godfather til Wii, super fedt.

slut dig til.
Bede-xBede-xSkrevet 02/05-07 06:34 
Darknon>
hvad med Castlevania: dawn of sorrow til DS?

Dawn er fedt, men seriens mesterværk Symphony of the Night kan hentes til et latterligt lille beløb - i forhold til hvor godt det er - på Live Arcade.

Hvis du ikke har spillet det, så skriger det i allerhøjeste grad på at blive købt.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig