X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Gratis spam-filter til Outlook Express?


Svar
HyakotakeHyakotakeSkrevet 29/04-07 18:25 
Er der nogen, der kan anbefale et gratis spam-filter add-on til Outlook Express?

Jeg har blocket en del spam vha. den indbyggede "acceptor" (hvor jeg bare har flagget nogle bestemte ord i "Meddelelsesregler"), men der må findes en bedre og lettere (og gratis) løsning... nogen bud?
WehnerWehnerSkrevet 29/04-07 18:38 
Drop din stofanet-adresse og brug enten en hotmail eller gmail - de kan begge sættes op i Outlook Express og har indbygget spamfilter.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 29/04-07 18:40 
Hotmails spamfilter er horribelt!!! Jeg modtager alt for tit ægte meddelelser, der ryger i hotmail-filteret, og den kan ikke finde ud af at lære det = Crap!
RooneyRooneySkrevet 29/04-07 18:52 
Hos TDC har man 5 mailadresser man kan bruge. Èn af de adresser jeg brugte, blev der sendt en del spam til, og det blev jeg træt af. Slettede bare mailadressen - kan man selv gøre ved at logge ind hos TDC - og koblede en af de andre adresser på min Outlook Express. Hvis du bruger din spambefængte mail til vigtige ting, så tilføj de ting til en ny mailadresse, og kobel den til Outlook Express. Jeg modtager aldrig spam mere - intet overhovedet - og sørger selvfølgelig for ikke at offentliggøre min mail i feks nyhedsgrupper på Usenet, hvor de stort set ALTID bliver opsnappet og brugt til spam.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
jaesjaesSkrevet 29/04-07 18:52, rettet 29/04-07 18:56 
Der findes naturligvis gode spamfiltre, men mig bekendt ingen, hvor man kan undgå at skulle kigge sin spammappe igennem for rigtige mails.

Af samme årsag hader jeg spamfiltre, og vil i stedet forslå at du køber et domæne (det er jo billigt) og værner om din nye adresse, som du vil værne om dine børn. Så kan du have en mail ved siden af til brug på fora, nyhedsbreve etc.

En bonus ved denne metode er, at du (i princippet) kan have den samme mailadresse livet igennem uafhængig af, hvor du har din internetforbindelse.

EDIT: Slåfejl.
HyakotakeHyakotakeSkrevet 29/04-07 18:56 
Rooney, Stofa har også 5 mails, og den smøre har jeg været igennem én gang. Det er min nummer 2 mail, der også efterhånden er blevet opsnappet af de fucking spamsweepers, selvom jeg næsten ikke bruger den til noget (online osv.)

Så jeg leder efter en lidt mere permanent løsning. Jeg gider ikke i gang med #3 (medmindre jeg ikke kan finde et godt program, og det tror jeg, at jeg kan)
lkzlkzSkrevet 29/04-07 19:19 
Prøv http://www.spampal.org/
McLovin
HyakotakeHyakotakeSkrevet 29/04-07 19:22, rettet 29/04-07 19:35 
Takker! Har også kig på denne her http://www.spambrave.com/

Testing, testing...

EDIT: Kom lige i tanker om denne: http://www.securityfocus.com/news/11256

Russian spamfighting for teh win! (Hvis man kunne donere til den slags havde jeg gjort det) :-D
SeventhSunSeventhSunSkrevet 29/04-07 22:51, rettet 29/04-07 22:52 
Du kan få et rigtig godt spamfilter til Windows der hedder Thunderbird.

Og seriøst: Thunderbird er klart et bedre mailprogram end Outlook Express.
Jeg er overrasket over at nogen stadig bruger det :-)

Download Thunderbird gratis
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
RJKRJKSkrevet 29/04-07 23:26, rettet 29/04-07 23:27 
Thunderbird tager et par tusinde spammails om ugen for mig, og den har endnu aldrig taget noget, den ikke skulle tage* - den er dog også lidt forsigtig med min opsætning, så der slipper jævnligt spam igennem.

(*OK, den skulle lige lære forskellen på rigtige eBay-beskeder og "snyde" eBay-beskeder, men derfra...)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
ChronoChronoSkrevet 30/04-07 07:51 
Thunderbird rammer forbi en gang eller to om måneden for mig. Men altid bare reklamemails jeg misser.

Til Outlook kan jeg anbefale Qurb - det tager ALT!
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
HyakotakeHyakotakeSkrevet 30/04-07 14:07 
Igen tak! Jeg tror Thunderbird får en prøveperiode. Jeg er doven og Outlook Express har virket så'n "ok" indtil videre... men i den nye spam-alder med 100+ crap-mails om dagen er det ikke meget bevendt.
KnightrideRKnightrideRSkrevet 30/04-07 17:47, rettet 30/04-07 17:47 
Jeg bruger selv Thunderbird, og jeg har ALDRIG modtaget nogle spam-mails o.lign.. Kan klart anbefales! Det kan også en del mere end Outlook Ekspress, bl.a. Grafiske smileys ;)
Yippie-ki-yay, motherfu**** :)Spiller nu: Test Drive Unlimited 2, FlatOut 2, Grand Theft Auto IV
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 30/04-07 18:39 
Hvordan får man Thunderbird til at virke med en hotmail konto?
Spiller nu: Phantasy Star IV
BobbeBobbeSkrevet 30/04-07 19:35 
Du bruger denne extension:

WebMail
Spiller nu: Wii
AmbyAmbySkrevet 30/04-07 19:57 
Jeg har brugt både Outlook 2003/2007 og Thunderbird. Nu er jeg skiftet til Google Apps.
Den er bedre end noget jeg har set før.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 30/04-07 21:12 
Bobbe>
Du bruger denne extension:

Tak, men jeg kan stadig ikke få det til at virke.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig