X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Til jer der arbejder i spilbutikker!


Svar
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 28/04-07 14:57 
Er der en venlig sjæl der kan fortælle mig hvornår Spider-man 3 kommer på hylden?

På forhånd tak
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
King ChaosKing ChaosSkrevet 28/04-07 15:19, rettet 28/04-07 15:22 
Mja... jeg ved jo godt at jeg ikke arbejder i butik mere... sån rigtigt... men det pikante er, og jeg går ud fra at det er derfor du spørger, at den officielle udgivelsesdato i Norden er 4.maj... men i Danmark er det St. Bededag... derfor er mit bud at de butikker som har spillet d.3. maj sælger det dér, med mindre at de har fået strenge instrukser på at vente til lørdag.

Edith: Men nu har jeg sendt en mail til min kontakt hos Activision ;)
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 28/04-07 17:48 
Tak Chaos :-)
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 29/04-07 13:56 
Jeg kan se rundt omkring på nettet at forskellige folk i Europa allerede har fået fingre i spillet...
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 30/04-07 10:21 
Bump! :)
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
RooneyRooneySkrevet 30/04-07 10:24 
http://tothegame.com/search.asp?title=spider-man+3&x=0&y=0

11 maj, åbenbart.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
King ChaosKing ChaosSkrevet 30/04-07 10:32 
Det løser så helligdags-problemet :)
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 30/04-07 18:21 

Hvad? :)
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
RooneyRooneySkrevet 30/04-07 19:48 
LOL - Tothegame har sat datoen til d. 4 igen.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
King ChaosKing ChaosSkrevet 01/05-07 07:29 
Ah... det passer også bedre med filmen, ikke :D
RooneyRooneySkrevet 01/05-07 18:08 
Jeg havde "fornøjelsen" af at spille Spider-Man 3 i en halv times tid i dag, og uha det spil er ikke kønt. Det var 360 versionen jeg spillede, og det er uden tvivl nok det grimmeste next-gen spil jeg endnu har set. Denne gang tror jeg ikke udelukkende at man kan skyde skylden på EB Games' Samsung HD TV, for det jeg spillede, lignede næsten noget PS2'en kunne køre i emuleret tilstand. Spillets textures var næsten ikke-eksisterende. Faktisk det pæneste jeg så, var når man valgte spillets kort; Så zoomer spillet et godt stykke ud, og man ser det hele li'som ovenfra, og byen fremstår faktisk pænt detaljeret på denne måde.

Men resten - bvadr!

Og nej - det var ikke en demo version.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
King ChaosKing ChaosSkrevet 01/05-07 18:59 
I øvrigt fastholder Activision at datoen er d.4. ...undtagen for PS3-versionen som er udsat "...nogen uger..."
KalicolaKalicolaSkrevet 01/05-07 19:38 
Rooney: Skræmmende at høre, men på den anden side så kan man jo roligt købe wii versionen :-)
For The Love Of The Game
RooneyRooneySkrevet 01/05-07 21:32 
I PS3 versionen kan man spille som Green Goblin.

Det kan man ikke i de andre versioner.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 02/05-07 08:40, rettet 02/05-07 08:41 
Du skal ikke købe Wii udgaven! Den er langt kortere end nextgen versionerne og man kan f.eks. ikke svømme.

Rooney - Var det EB i Aalborg?

Omformuleret - Sælger de det nu?! :D
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
King ChaosKing ChaosSkrevet 02/05-07 08:57 
Spillet er lavet af tre forskellige udviklere. Treyarch på PS3/Xbox 360. Beenox på PC og resten lavet af Vicarious Visions. Det vil jo i sagens natur gi' tre forskellige versioner. Jeg tror nu jeg hopper på 360/PS3-versionen. Treyarch har gjort det ok hidtil. Jeg er ikke så bekymret for grafikken. Spørgsmålet er hvordan gameplayet er :)
RooneyRooneySkrevet 02/05-07 09:21 
Born2Play>
Rooney - Var det EB i Aalborg?

Omformuleret - Sælger de det nu?! :D

Jeps; EB i Aalborg.

Niks - tror ikke de sælger det endnu.

Køber du PS3, så du kan spille som Green Goblin? ;-)
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
RooneyRooneySkrevet 02/05-07 09:23 
King Chaos>
Treyarch har gjort det ok hidtil.

De begik også Call of Duty 3 :-/

Jeg vil hellere give mine penge til noget Vicarious Visions har lavet; De er bedre.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 02/05-07 21:42 
Vicarious Visions har da lavet noget seriøst bullcrap?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
HeroldHeroldSkrevet 02/05-07 21:57 
Ja, de er da en klassisk port-udvikler. Dét og så børnespil.

Men nu ved vi da hvad Rooney spiller derhjemme :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
RooneyRooneySkrevet 02/05-07 22:01 
Doom 3 på Xbox, er ikke lige noget der får en klokke på størrelse med Fyn til at ringe?

Med det spil, beviste VV deres kvaliteter for mig.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
HeroldHeroldSkrevet 02/05-07 22:28 
Jeg kan ikke rigtigt sig hvordan en port af et spil gør dem til gode udviklere. De kan konvertere andres arbejde over på en anden maskine, ja... Hutlihut - men måske var det bare Domm 3-enginen der var god. Det beviser ikke rigtigt noget.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
RooneyRooneySkrevet 02/05-07 22:40 
Doom 3 burde overhovedet ikke kunne lade sig gøre på den gamle Xbox. Det VV præsterede der, var intet mindre end sensationelt.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
HeroldHeroldSkrevet 02/05-07 22:45 
Det tror jeg vi nærmere skal tilskrive motorens mulighed for skalering, end udviklerens evne til at lave vand til vin :) De har ikke lavet andet overhovedet, der udviser evner af den kaliber, som du tilskriver dem.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
RooneyRooneySkrevet 02/05-07 22:51, rettet 02/05-07 22:55 
Det fører ikke rigtigt nogen steder hen det her, når du ikke helt ved hvad du snakker om. Det er osse fint nok, men jeg synes vi skal lade den ligge der.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
HeroldHeroldSkrevet 02/05-07 22:59, rettet 02/05-07 23:23 
Lige over, "spilekspert". Lige over ;)

Edit: Anførselstegn, så ingen tror jeg mener det.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
RooneyRooneySkrevet 02/05-07 23:33 
Tjaa...jeg ved da mere om Xbox versionen af Doom 3, end du gør.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
RJKRJKSkrevet 02/05-07 23:45 
Hold nu op. Treyarch har historisk lavet gode ting - Vicarious Visions har historisk gjort det modsatte. Groft sagt.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RooneyRooneySkrevet 03/05-07 09:47 
Alle Treyarch's spil:

http://www.gamespot.com/games.html?type=company&mode=13272

Alle Vicarious Visions' spil:

http://www.gamespot.com/games.html?type=company&mode=40164

Der er et par DC spil som har fået 9, som Treyarch har lavet, men et par GBA spil, som VV har lavet, har også fået 9.

Omvendt har flere af Treyarch's spil fået 3 og 4, og det har flere af VV's spil også.

Hvad er det præcist der gør Treyarch _så_ (åbenbart) meget bedre? Ifølge oversigten, har begge vist lavet historisk dårlige spil.

Det jeg hæftede mig ved tidligere var, at Doom 3 på Xbox er/var en teknisk triumf for Vicarious Visions, for selvfølgelig har de lavet dårlige spil - ganske li'som Treyarch.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
RJKRJKSkrevet 03/05-07 12:17 
Synes bare du skal spille lidt Jedi Knight II til GameCube, hvis du går i den vildfarelse, at Vicarious Visions er fantastiske til at porte. Jeg vil umiddelbart sige, at det er den ringeste port jeg har set i nyere tid.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RooneyRooneySkrevet 03/05-07 14:52 
Du var ved at fortælle, at Treyarch historisk set havde lavet gode spil, og at det var lige omvendt med VV, og så nævner du ét spil.

Det ville være lidt uheldigt, hvis Nagano Winter Olympics '98, var repræsantativt for hele Treyarch's portfolie..
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
RJKRJKSkrevet 03/05-07 14:58 
Jeg gider ikke tage diskussionen med dig. Jeg synes det er åbenlyst - også ud fra dine lister. Jeg skrev blot for at søtte Herold i, hvad jeg betragter som en helt generel og logisk anskuelse. Og så kom jeg med et eksempel på, hvordan du kunne blive lidt klogere.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RooneyRooneySkrevet 03/05-07 15:12, rettet 03/05-07 15:12 
Jeg skriver, fire indlæg oppe, at jeg selvfølgelig er klar over at VV ikke kun har lavet fantastiske spil..
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
HeroldHeroldSkrevet 03/05-07 21:30 
Du skrev også at det var især Doom 3, der skulle fremhæves. Doom 3 er en port fra pc-versionen. At den kører godt betyder ikke det store. Andre af VVs ports har suttet, så det er mere logisk at tilskrive Doom 3-enginens skalerbarhed æren for en god konvertering, end at give dem hele æren selv. Selvfølgelig er de kompentente, men de er en udvikler der i det store hele lever af at porte titler fra en platform til en anden, samt at lave håndholdte udgaver af spil. Summa summarum er derfor: Du vælger VVs spil fordi du vil spille en last-gen port (Wii/PS2), eller fordi du vil spille en håndholdt udgave.

Uanset hvilke af de to af du vælger, så vil ingen af dem måle sig med next-gen-versionerne, som du har fravalgt på grundlag af at VV er en bedre udvikler. Det er de ikke - de laver ports og børnespil.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 03/05-07 21:32 
Jeg har spillet :-) Det sparker numse for en fan!
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/05-07 22:00 
Hvis det minder om toeren så ser jeg meget frem til at spille det :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
KnightrideRKnightrideRSkrevet 03/05-07 22:03 
Nogen som ved om det udkommer til PC? :)
Yippie-ki-yay, motherfu**** :)Spiller nu: Test Drive Unlimited 2, FlatOut 2, Grand Theft Auto IV
RooneyRooneySkrevet 03/05-07 22:10 
Herold>
Du skrev også at det var især Doom 3, der skulle fremhæves. Doom 3 er en port fra pc-versionen. At den kører godt betyder ikke det store.

Hvorfor kan du ikke se at Doom 3 er en teknisk triumf på den gamle Xbox? Jeg snakker ikke om hvordan spillet er at spille - jeg synes iøvrigt det er et fremragende spil på Xbox - jeg siger at det er noget af en præstation at det overhovedet kører på Xbox. Det kan godt være at Doom 3 motoren er "nem" at skalere ned på Xbox hardware, men det ændrer ikke ved at det er imponerende at det kører som det gør, på Xbox'en.

Det er fjollet at du ikke vil erkende, at Doom 3 er en kraft præstation på Xbox.

Summa summarum er derfor: Du vælger VVs spil fordi du vil spille en last-gen port (Wii/PS2), eller fordi du vil spille en håndholdt udgave.

Ja, og hvad er der galt i det? De spil er ikke dårligere end next-gen spil. Hvad er din pointe?

Uanset hvilke af de to af du vælger, så vil ingen af dem måle sig med next-gen-versionerne, som du har fravalgt på grundlag af at VV er en bedre udvikler. Det er de ikke - de laver ports og børnespil.

Og igen; Ja, hvis VV har lavet en god GBA version af et spil, så vil jeg da vælge at spille det. Og? Hvis VV havde lavet et supert next-gen spil, så ville jeg spille det. Logik. Lad nu være med at sidde og tro at jeg vil forherlige VV's håndholdte spil eller noget.

Hvorfor den pludselige travlhed med at køre negativitet på Vicarious Visions? Hvad er det du mener der er så fantastisk ved Treyarch iøvrigt? Jeg kan sagtens se at de har lavet nogle fede spil, men at nedgøre VV til fordel for dem, det ser jeg intet logisk i.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
HeroldHeroldSkrevet 03/05-07 22:23 
1: Det er dig, der siger jeg ikke kan se det. Jeg har ikke på nogen måde givet udtryk for at det ikke er det. Det jeg derimod har givet udtryk for er at det ikke nødvendigvis siger noget som helst om VV som udvikler, som du ellers hævder.

2: Hvad der er galt i det? Jeg kan ikke se hvorfor jeg skulle spille PS2-versionen af Spider-Man 3, hvis det er en port af PS3-versionen.

3: Det sjove ved det er at du for det første sandsynligvis kommer til at spille Treyarchs spil - bare i en udgave, der er reduceret til at kunne køre på PS2/Wii, konverteret af VV. For det andet, så var det DIG, der kørte negativitet på Treyarch, fordi du mente at VV var bedre - det er jo den omvendte verden. Du beskylder mig for at gøre mod VV, hvad du selv gør mod Treyarch. Der er skam ingen der nedgør VV overhovedet - det ved jeg ikke hvor du får fra. Faktum er bare at de porterer(udover de håndholdte udgaver), hvorimod Treyarch rent faktisk udvikler.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
RooneyRooneySkrevet 03/05-07 22:37 
Hvis PS2 versionen af Spider-Man 3, er en dum port af PS3 versionen, så nej - så er der få grunde til at spille den. Men hvis PS2 versionen er sit helt eget - og anderledes spil - som er bedre end PS3 versionen, så er sagen jo en helt anden.

Jamen jeg har da skam spillet flere af Treyarch's spil, og med fornøjelse endda. Og det har ikke været min hensigt at nedgøre hele firmaets portfolio af spil.

At de udvikler, og ikke porter, betyder nu ikke at alt er lutter lagkage - *host* Call of Duty 3 *host*
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
RooneyRooneySkrevet 05/05-07 19:14 
Nå, men så kom anmeldelserne af spillet.

6.6 i Gamespot, til PS3 og Xbox 360 versionen - som begge er udviklet af Treyarch.

6.0 i IGN til de samme to versioner.

Men IGN giver også 8.1 til DS versionen, som er udviklet af...hovsa...Vicarious Visions.

Uheldigvis havde VV åbenbart ikke tid nok til Wii versionen - IGN giver den 5.7 - for den ser godtnok ikke særlig spændende ud (check billederne i anmeldelserne, og dyrk textures der forsvinder, og halvdelen af en bro der forsvinder).

Men jeg er da blevet lidt tændt på DS versionen; Synes den ser sjov ud.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
RooneyRooneySkrevet 09/05-07 18:16 
Ok, GBA versionen er virkelig god. Gad ikke DS versionen alligevel, når GBA ditto'en står til 149,- i butikkerne.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
RooneyRooneySkrevet 09/05-07 20:01 
Rettelse: GBA versionen er VIRKELIG god. Er kommet til den femte mission og der er tilmed en god variation i de forskellige levels. Styringen er solid, og det er bare et sjovt action / beat'em up spil. Særdeles anbefalet - og til det usle beløb det koster, vil man være en særling hvis man ikke køber det.

BornToPlay: Det er denne version af spillet du skal ha' ;-)
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig