X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Baten Kaitos værd at anskaffe?


Svar
dpldplSkrevet 24/04-07 19:14, rettet 24/04-07 19:15 
Sad og tænkte over hvilket spil jeg ikke fik prøvet på GC eller havde glemt med tiden.

Så kom jeg i tanke om Baten Kaitos (1 + "2"). Men er det værd at købe, især vis jeg kigger på ebay prisen. Så ser det ikke så billig ud, at få hjem. Samme tid skal jeg have freeloader til origins.

Så er det værd at beskaffe vis man elsker RPG´s?
Og nogen set et godt sted hvor man kan få det? (udover ebay)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
RJKRJKSkrevet 24/04-07 19:37 
(har kun spillet det første)

Hvis man elsker RPG'er er det helt sikkert værd at spille. Der er jo heller ikke det store udbud til GameCube :) Det gør en hel del ting anderledes end det gængse JAP RPG, så det er overordnet også interessant og spændende. Det er dog samtidig rimeligt trist, tørt og idéforladt, når det kommer til historien og især personerne. Måske fordi det er lidt mere "seriøst" og vestlige orienteret, lidt a la Final Fantasy XII. Man skal i hvert fald ikke forvente ret meget humor og charme. Blandt andet derfor er Tales Of Symphonia et meget bedre spil, hvis vi snakker RPG'er til GameCube.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
dpldplSkrevet 24/04-07 20:01 
Enlig mere om det er de 30£ værd, som folk tager for det. Kan kun huske det lød spænende tilbage dengang det blev udgivet. (men lav på penge dengang, så det røg i glemmebogen :( ).

Enlig bare ved finde et par ældre rpg´s jeg ikke har spillet, som kan hjælpe mig over vente tiden på Eternal Sonata, blue dragon og lost odessey ><
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
3of193of19Skrevet 24/04-07 23:24 
Jeg skrev for nogen tid en længere smøre om BK1 på et andet forum, som nu desværre er lukket.
Men etteren er i hvert fald værd at spille en gang. Jeg er faktisk ikke helt enig med Rune i at historien skulle være ideforladt. Ja der er nogen klisheer her og der, men nogen rigtig gode plottwists er der.

Og hele gameplay delen er så interessant gennemført at BK er et af mine favoritter til GCN.

Jeg har også 2'eren, men den er jeg ikke såååå vild med. Har ikke engang fået den gennemført endnu. (damn you warcraft!). Kampsystemet er ikke nær så sjov mere og kræver stort set ingen taktik mere.
Danny SallingDanny SallingSkrevet 25/04-07 02:17 
Kan helt klart anbefale det spil, det fangede mig fuldstændigt, og der skal aligevel noget til når det gælder RPG ;-)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 25/04-07 08:42 
Endnu en anbefaling... og ja, jeg synes det er £30 værd. Glæder mig til at prøve det andet, men måske skal jeg skrue forventningerne lidt ned.
dpldplSkrevet 25/04-07 15:18 
Når ja. Lyder som jeg skal prøve få finger i det, når jeg får løn igen.

Nå ja nu mass effect er udeskubbet til september så bliver det jo ingen problem med penge :p
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
ChronoChronoSkrevet 27/04-07 08:52 
Nintendo har lige købt Monolith Soft, så der er nok en god chance for en fortsættelse af serien.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig