X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

C= Commodore er tilbage!


Svar
flottenheimerflottenheimerSkrevet 23/04-07 23:53 
The Commodore xx doesn't just blur the line between gaming and reality, it redefines it.

Check lige Commodore xx i et C-Kin (Skin) i "C64 breadbox"-design. Ol' skool, mayn.

Link...
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
BeanoBeanoSkrevet 24/04-07 08:32 
Den håber jeg ikke folk hopper på.
Commodore er død og det er en skam at nogen forsøger at slå mønt på folks nostalgi på den måde :!
nerosnerosSkrevet 24/04-07 08:42, rettet 24/04-07 11:37 
Heller ikke jeg.. :-(! Nu bliver jeg helt dårlig....

Det er ellers en hæftig PC skal jeg lige hilse og sige.
Bashful Neophyte
millenniummillenniumSkrevet 24/04-07 09:17 
Der er kun én Commodore: Brødkassen.
The medium is the message.
SonicSonicSkrevet 24/04-07 10:06 
Det der gjorde Commodore hvad de var dengang, var vel også lige så meget deres OS? Jeg mener, en PC med et Commodore logo på vil stadig køre Windows, linux, eller deslignende, og ikke være noget specielt i forhold til, hvad amigaen var dengang kontra PC'en dengang.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 24/04-07 12:32 
£2,899.00 ja puha en pris...
lidt skægt at med den høje pris og med de spec.. har de alligevel valgt kun at lægge Windows Vista Home Premium med... de kune da lige så godt havde lagt Ultimative med.
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
flottenheimerflottenheimerSkrevet 24/04-07 13:33, rettet 24/04-07 13:34 
Sonic>
Det der gjorde Commodore hvad de var dengang, var vel også lige så meget deres OS? Jeg mener, en PC med et Commodore logo på vil stadig køre Windows, linux, eller deslignende, og ikke være noget specielt i forhold til, hvad amigaen var dengang kontra PC'en dengang.

Du kan da bare lade den boote direkte op i CCS64 eller WinUAE.
:-)
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
SonicSonicSkrevet 24/04-07 14:16 
Hehe, det er selvfølgelig en mulighed :D
Parental Advisory: Explicit Lyrics
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig