X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvad hedder spillet?


Svar
KalicolaKalicolaSkrevet 21/04-07 19:09 
Der blev lavet et spil til ps2 mener jeg det var, og jeg ved ikke om det også er til xbox... Anyways, det er ligesom baldurs gate dark alliance, det bliver spillet fuldstændigt på samme måde, men forskellen er, at man i det spil jeg snakker om kan spille 4 player co-op online... Nogen som ved hvad jeg snakker om?

Hvad hedder spillet?
For The Love Of The Game
239 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 > »

Svar
RJKRJKSkrevet 14/06-10 11:55 


Link...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 14/06-10 11:59 
Det er egentlig ikke umuligt at der kun var en skærm, kan godt være at jeg husker skærmene anderledes pga. lighederne til Mario-spillet.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 14/06-10 12:25 
Har kigget halvdelen af listerne igennem og stadig ikke fundet noget :\

Men faldt lige over denne, som jeg selv har, og som svjv. stadig virker - rigtig fedt LCD-spil med flere baner :D
Hvad hedder spillet?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 14/06-10 12:35, rettet 14/06-10 12:35 
Fandt det!! Det hedder åbenbart bare "Pizza". Lader til at alt hvad jeg husker om det var korrekt. ;)

Hvad hedder spillet?

Tandy Pizza
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WonderboyWonderboySkrevet 15/06-10 22:05 
Findes der nogle bøger med Game&Watch Bibspil Tabletop spil ?.
I love monster land
KroeboCopKroeboCopSkrevet 15/06-10 22:09 
Sumez>
Har kigget halvdelen af listerne igennem og stadig ikke fundet noget :\

Men faldt lige over denne, som jeg selv har, og som svjv. stadig virker - rigtig fedt LCD-spil med flere baner :D


Den har jeg også haft, tror RJK har fået den? :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
nerosnerosSkrevet 15/06-10 22:12, rettet 15/06-10 22:13 
Wonderboy>
Findes der nogle bøger med Game&Watch Bibspil Tabletop spil ?.

Der findes ihvertfald den her! Jeg har den selv og den er ret lækker:

Electronic Plastic
Bashful Neophyte
WonderboyWonderboySkrevet 15/06-10 22:30 
Hvor mange sider er den på?, og er den god?, kan jo se den er lidt dyr så ville lige høre om den er prisen værd?.
I love monster land
nerosnerosSkrevet 16/06-10 07:57, rettet 16/06-10 07:58 
Den er på omkring 180 sider. Jeg synes den er alle pengene hver men jeg fik den også i gave ;-) Den er oplysende over alt hvad der har med bibspil og den slags at gøre.
Bashful Neophyte
happyEDhappyEDSkrevet 13/07-10 23:29 
Hey så er der et spil jeg godt kunne tænke mig at få navn på har 2 billeder ikke andet.
Det er om banecycling.
Er der nogle der er skarpe;)

http://www.flickr.com/photos/kentalog/4781531599/

http://www.flickr.com/photos/kentalog/4782169488/in/photostream/
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
happyEDhappyEDSkrevet 14/07-10 14:06 
Ingen bud?
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
SumezSumezSkrevet 14/07-10 14:19 
Det er på PC på billedet, men det ligner meget et arcadespil (sikkert MAME), ved du om det er det?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KillerBean2KillerBean2Skrevet 14/07-10 14:22 
Det eneste japanske banecyklingsspil, jeg lige kan finde, er til SNES. Men det stemmer jo ikke helt overens med de to screenshots :D
AV Intelligent Terminal
happyEDhappyEDSkrevet 14/07-10 16:00 
Hvad hedder det til snes, er faktisk igang med at finde cykel spil, så hvis i kender andre må i da gerne nævne dem.

Ved ikke om det er mame, men det var også mit bud.

Google translate oversætter det til "ring world domination"
Jeg kan ikke se de japanske tegn og kopier dem til google for kan ikke lige finde ud af at installeret jap tegnsæt på min msi notebook.
her er direkte link:

http://klogr.blogspot.com/
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
HankyHankySkrevet 11/09-10 19:48, rettet 11/09-10 19:49 
Jeg leder efter et spil, jeg husker at have spillet da jeg var yngre. Et sidescrolling beat'em up til NES.

Det eneste jeg umiddelbart husker, er at man kunne spille to ad gangen, og man kunne "gå ind" i butikker i toppen af skærmen, og f.eks købe en kop kaffe - og når man skulle indtage den, åbnede han bare for kæften og slugte hele koppen.

Siger det nogen noget?
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
KamekKamekSkrevet 11/09-10 19:50 
Det lyder meget som Street Gangs :-)
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
HyakotakeHyakotakeSkrevet 11/09-10 20:19 
Jeg leder efter et arcade-spil i samme genre. Man kan spille to, samle våben op, og hver bane har sit eget "gang" at slås mod. En af banerne har f.eks. fyre på rulleskøjter og hockeystave... og en af bosserne hopper rundt på nogle platforme og puster ild. Det er temmelig voldsomt med vold og våben, som virker "ondere" end f.eks. Double Dragon. :-) Any clues?
ElgenElgenSkrevet 11/09-10 20:48 


Gang Wars?
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
NaieraNaieraSkrevet 11/09-10 20:54 


Nej, det må da være Gang Wars!
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 11/09-10 23:13 
Erm, nej, det er hverken Gang Wars eller Gang Wars :-)

Figurerne er mindre og mere tegneserieagtige... og så er der vist også en del blod med, når man tæver fjenderne (både med våben og slag/spark).
nerosnerosSkrevet 12/09-10 10:34, rettet 12/09-10 10:35 
Kan det være det her:

Crows
Bashful Neophyte
HyakotakeHyakotakeSkrevet 12/09-10 11:16 
Ej heller Crows. :-(
HankyHankySkrevet 12/09-10 12:10 
Kamek>
Det lyder meget som Street Gangs :-)

Og det var præcis, hvad det var.
Takker :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
SumezSumezSkrevet 13/09-10 09:07 
Jeg skulle lige til at sige at det lyder da præcis som River City Ransom, men det er åbenbart det samme. Hvor stammer "Street Gangs" titlen fra?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Alf81Alf81Skrevet 13/09-10 09:14 
PAL-verden.
Ting om dét og pis.
SumezSumezSkrevet 13/09-10 09:25 
Det er lidt underligt, da alle jeg kender herhjemme som er "vokset op med" spillet (jeg lærte det først selv at kende for ~10 år siden, selvom jeg selv var "nintendo-unge") kender det som River City Ransom.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
TheDukeTheDukeSkrevet 16/09-10 19:00 
Hyakotake>
Ej heller Crows. :-(

Det er et skud, men kan det være Rollergames?
http://www.playright.dk/infotitel.php?id=12929
HyakotakeHyakotakeSkrevet 16/09-10 19:11 
Heller ikke, desværre! Skal jeg ligefrem til at gøre det en livsmission at finde den titel? Ellers må jeg komme med udbrud i Aarrgghh-tråden :-)
nerosnerosSkrevet 16/09-10 19:35, rettet 16/09-10 21:36 
Så springer jeg ind i kampen med et andet spil i "beat-em-up" eller i "fighter" genren!

Jeg husker at have spillet et spil på arkaden i stil med måske King Of The Monsters. Det var ihvertfald lidt ligesom det i bane design tror jeg. Man kæmpede en mod en i de første runder og så mener jeg til sidst, at det faktisk gik over i et reelt beat-em-up med en slutboss til sidst! Men jeg husker spillet tæmmelig tåget ;-)

Mener også man kunne vælge imellem to forskellige hero's at spille med og jeg er ret sikker på at runde 2 var imod et grønt amøbelignede monster! Pixel og sprites var ret store hvilket imponerede mig meget den gang lidt ligesom i Art Of Fighting serien.

Måske er det et Capcom spil, men så er det underligt jeg ikke kender til det?

Hvis i kan hjælpe mig vil i løse et næsten livs langt mysterie for mig..

Jeg tror spillet er fra 1992-1995 eller der omkring.
Bashful Neophyte
RJKRJKSkrevet 16/09-10 21:28 
Der er en del ret ukendte Konami-spil i den stil, som ellers ser ganske gode ud. Jeg har kun lige testet dem kort, så skal ikke kunne sige om det er det ene eller andet. Kigger lige efter nogle titler engang senere...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
nerosnerosSkrevet 16/09-10 21:35 
Ja det kunne sikkert godt være Konami der ligger bag. Nu vil jeg da selv lige prøve at tjekke efter det, men hvis du finder ud af noget så skriv endelig her i tråden ;-)
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 16/09-10 21:59, rettet 16/09-10 22:09 
YES jeg fandt det sku! Tak fordi du fik mig sporet ind på det RJK :D

Åh gud hvor jeg har brugt mange penge på det skøre spil!

Monster Maulers!

Also known as Kyukyoku Sentai Dadandarn, this arcade-only fighting game by Konami is actually a series of boss rushes, where one or two players must fight against large monsters in various locales. You play as the “Ultimate Task Force,” who must face off against a bizarre horde of mutants, aliens, and even dragons to save the earth. Unable to win on your own? Team up with a buddy to unleash devastating combined super moves! There’s even an alternate ending in the game. Not bad for a title that never made it to the home consoles.

Monster Maulers
http://www.youtube.com/watch?v=_J7q8Ujitok&feature=related

Mere her:
http://www.youtube.com/watch?v=zS6zdUnrmvc

Sidste bane:
http://www.youtube.com/watch?v=9sf57VVvCfs&feature=related

Nu kan jeg endelig sove roligt om natten :-)
Bashful Neophyte
RJKRJKSkrevet 16/09-10 22:15 
Jep, det var netop ét af dem jeg mente. Der er 3-4 stykker der minder meget om hinanden, og vi fik dem sjovt nok alle samtidig for nyligt.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
nerosnerosSkrevet 16/09-10 22:17, rettet 16/09-10 22:17 
Så er jeg jo nødt til at komme over på museet og prøve dem snart!

Kan du huske hvad de andre hedder?
Bashful Neophyte
RJKRJKSkrevet 16/09-10 22:27 
Martial Champion, Violent Storm og Metamorphic Force. Jeg siger ikke at de er ens, overhovedet - men minder visuelt og teknisk en hel del om hinanden. Det sidste så mest interessant ud, synes jeg.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
nerosnerosSkrevet 16/09-10 22:32, rettet 16/09-10 22:44 
Jaah..! Jeg sad faktisk lige og så på Metamorphic Force på youtuben.....Det ser jo ultra fedt ud haha!

Edit: Violent Storm kender jeg godt.

Metamorphic Force
Bashful Neophyte
WonderboyWonderboySkrevet 18/09-11 17:31 
Hvad hedder det gamle spil, hvor man går rundt og skubber til isblokke?.
I love monster land
BeanoBeanoSkrevet 18/09-11 17:41 
Pengo?
HyakotakeHyakotakeSkrevet 18/09-11 20:43 
Er det ikke også kendt som "Petch"? (Det hed det vist på min C64...)
WonderboyWonderboySkrevet 18/09-11 20:54, rettet 18/09-11 20:57 
Jo det er Pengo jeg tænkte på, og det kom til Commodore 64 som Petch.
I love monster land
TheDukeTheDukeSkrevet 18/09-11 21:09 
Er det ikke det der bruger "Popcorn" som in-game musik?
WonderboyWonderboySkrevet 18/09-11 21:12 
Nogle der ved hvor man måske kan finde Petch henne til Commodore 64?.
I love monster land
HyakotakeHyakotakeSkrevet 19/09-11 12:06, rettet 19/09-11 12:08 
Jo, Duke, der kører Popcorn i endless loop så man bliver gal til sidst :-)

Petch youtube!
TheDukeTheDukeSkrevet 19/09-11 13:36 
Det har ihvertfald gjort et indtryk siden jeg kunne huske det :D
WonderboyWonderboySkrevet 23/09-11 15:11 
Hvad hedder det nu det gamle arcadespil, hvor man man tegner felter op som så bliver farvet, både små og store felter efter hvad man kan kommet til uden at blive ramt, og man skal passe på ikke at blive ramt af nogle ting der bevæger sig rundt på skærmen?
I love monster land
BeanoBeanoSkrevet 23/09-11 15:18 
Kiks i Jylland... Qix i udlandet.
WonderboyWonderboySkrevet 23/09-11 15:21 
?
I love monster land
GreaseballGreaseballSkrevet 23/09-11 15:23 
Jeg spillede for mange år siden et bil spil i en arkade hal. Eneste jeg lige kan huske var der sad en Sonic dukke i bagspejlet mens man kørte, så det har uden tvivl været et Sega spil. Men kan bare ikke huske at havde set noget til det efter.
BeanoBeanoSkrevet 23/09-11 15:24 
Wonderboy>
?


Kiks
RJKRJKSkrevet 23/09-11 15:27 
Greaseball>
Jeg spillede for mange år siden et bil spil i en arkade hal. Eneste jeg lige kan huske var der sad en Sonic dukke i bagspejlet mens man kørte, så det har uden tvivl været et Sega spil. Men kan bare ikke huske at havde set noget til det efter.

Rad Mobile
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
239 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig