X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Problemer med Wii


Svar
The DaneThe DaneSkrevet 16/04-07 18:32 
Ville høre om andre har haft et lign. problem, eller om muligt kan give en forklaring på hvad mit problem er...

Det består kort i, at der ikke er kontakt med remote og konsol - eller det virker ikke som om der er, da remoten/controlleren ikke vil tænde for maskinen samt den blinker blot et par gange når man trykker på den (jeg har prøvet at skifte batteri). Controlleren virkede til at begynde med, så en enkelt gang gik den ud for at virke kort igen.
Controlleren har været til "syn" to gange nu, og selve maskinen én gang for at se om det skulle være noget stik i maskinen der var problemet.

Men nogen her som har nogen ide om hvad der kan være problemet, da tingene er kommet tilbage med besked om at det virkede fint hver gang.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
BobbeBobbeSkrevet 16/04-07 18:35 
Havde samme problem.
Det hjalp at bruge sync-knappen bag batteriklappen på remoten.
Spiller nu: Wii
MinhMinhSkrevet 16/04-07 19:52 
Jeg har haft det samme problem et par gange og endnu er det ikke lykkedes at bruge sync knappen for at få kontakt med maskinen igen. Så når det sker, skal jeg slukke maskinen og hive stikket ud af kontakten, isætte stik og tænde maskinen igen for at få den til at virke.
Spiller nu: World Of Warcraft: Cata..., Super Street Fighter IV...
BeanoBeanoSkrevet 16/04-07 20:07 
Har også oplevet det 2-3 gange hvor det eneste der virkede var at hive strømmen fra maskinen. Åbenbart ikke helt unormalt.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 16/04-07 20:15 
Det har jeg også oplevet. Men hvis The Dane har haft sin maskine til tjek så har strømmen vel også været fra, og så burde den jo virke?
Spiller nu: Phantasy Star IV
EchoEchoSkrevet 16/04-07 20:25 
Nu nævner du intet om det, men du har vel prøvet sync, ik?
Jeg har kun haft problemet én gang, og der virkede sync, så jeg har ikke nogen større erfaring med problemet.
Det er lidt ærgeligt :(
Spiller nu: Okami, Ratchet & Clank: Size M...
ChronoChronoSkrevet 16/04-07 20:52 
Jeg har også oplevet det. Men jeg nåede i Føtex efter nye batterier inden jeg fandt ud af at det måske kunne hjælpe at tage strømmen...

Det er også sket at sync-knapperne skulle tages i brug, men det sker vist mest når der er mange Wii-remotes i gang på samme tid?
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
The DaneThe DaneSkrevet 16/04-07 22:50, rettet 16/04-07 22:51 
mmmh, jeg vidste umiddelbart ikke noget om en sync knap - men det lyder logisk at det kunne være det. Jeg har trykket hist og her, men jeg har nok i første omgang misset den knap.

Men idetmindste er jeg ikke alene om dette problem :p.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig