X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

GRAW 2


Svar
KalicolaKalicolaSkrevet 14/04-07 12:56 
Det undrer mig lidt at der ikke er en GRAW 2 tråd, når spillet er SÅ kick ass som det er.

Jeg købte spillet sådan mest for at tvinge mig selv til at spillet et taktisk avanceret spil, havde godt set på film og trailere at det så godt ud og var bedre end 1'eren. Jeg spillede demoen til 1'eren mange gange, men brød mig aldrig rigtigt om det.

Jeg blev meget overrasket over hvor fedt og flot GRAW2 er. Grafiken er uden tvivl det flotteste jeg har set til dato, og det er inklusiv GoW. Spillet er jo svimlende flot, modeller, textures, lyd, og især deres lyssætning og partikler. Solstrålerne som reagerer med objekterne ser jo sygeligt godt ud.

Det er nemt at styre trods de mange muligheder. Spillet indeholder SÅ mange tilfredstillende øjeblikket at jeg kunne blive ved, men stopper her. Jeg ville lige dele min begejstring med jer...

Multiplayer delen er møj svær, og co-op delen er skuffende fordi man ikke kan spille campainen sammen.

Hvad syntes i andre om det?
For The Love Of The Game
WehnerWehnerSkrevet 14/04-07 13:01 
Jeg synes det er supergodt og virkelig varieret. Har gennemført kampagnen og halvdelen af co-op-kampagnen. Giv co-op-kampagnen en chance, så er den også rigtig god, selvom den er anderledes og mere i stil med Ghost Recon 2.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
NuckingBigFutsNuckingBigFutsSkrevet 14/04-07 13:59 
jeg sys kampagnen er ALT for kort.
Du skal ikke sparke til dækkene, de lavet af det pureste marmor
WehnerWehnerSkrevet 14/04-07 14:15 
Kampagnen er ikke specielt lang, men den er yderst intens og meget varieret - man kommmer virkelig rundt i forskellige typer gameplay - til tider vil jeg kalde den hæsblæsende. Så generer det mig faktisk mindre, at den ikke er så stor. Hvis man også planlægger at spille enten co-op-kampagnen eller adversarial, så er der i hvert fald fuld valuta. Ghost Recon-serien er jo kendt for, at man skal online for at få det fulde udbytte, og her er GRAW 2 ingen undtagelse.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
RooneyRooneySkrevet 14/04-07 14:17 
NuckingBigFuts>
jeg sys kampagnen er ALT for kort.

Sådan er det ofte med expansion packs.

Men GRAW 2 er ihvertfald 150-200,- værd.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 24/04-07 07:45 
Ja, bare synd det så koster 500kr i butikkerne!
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
tastasSkrevet 24/04-07 08:12 
Bestilte det for omregnet ca. DKK 290,- på play.com mandags i sidste uge så det er OK billigt :)

Desværre er det ikke kommet endnu, så frygter lidt at det er taget i tolden - så har der ikke været så meget fidus i det mere :)
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
KalicolaKalicolaSkrevet 24/04-07 10:10 
Jeg har ikke spillet GRAW 1, og jeg syntes bestemt at GRAW 2 er alle pengene værd, og det er helt fint for mig at spillet er lidt kort. Jeg har tid til at spillet et spil igennem på 60-100 timer, så 7-10 timer er helt perfekt for mig, eller går der halo i den hvor de sidste baner bare bliver ved og ved, og aldrig slutter.
For The Love Of The Game
DunwichDunwichSkrevet 18/02-23 23:35 
Vi er et par stykker som spiller bl.a co-op elimination i GRAW 2’s MP, og det hygger vi os rigtig meget med. Vi har også købt de to ekstra co-op pakker, til 35 kr pr stk. Spillet har rigtig mange fremragende maps indbygget, og med de to co-op pakker, får man rigtig mange ekstra gode maps også.

Men det handler om gameplay, og det holder simpelthen så godt stadigvæk, i GRAW 2. MP delen er rigtig old school Ghost Recon, som på den originale Xbox. Det eneste som jeg umiddelbart kan se, at GRAW 2 har moderniseret er, at man kan spille i 3rd person, og det foretrækker jeg faktisk.

Vi satser også på at spille den separate co-op campaign, når vi kommer så langt; Indtil videre, nyder vi dog de mange forskellige maps i co-op elimination.

Singleplayer campaign, kører forresten 60 fps, på Series S/X, og det klæder det; Det spiller stadig godt, og med den højere framerate, bliver det lige det mere tight at spille.

Er der andre, som stadig spiller GRAW 2 MP? Kunne være sjovt, at være flere til at spille det.

Video fra Hydrodam, som er et rigtig godt map:

https://www.youtube.com/watch?v=HxqrzLwy7n8

When Ubisoft Cared... Ghost Recon Advanced Warfighter 2 CO-OP in 2022 Still ROCKS:

https://www.youtube.com/watch?v=c1aLqiwn_p0
DunwichDunwichSkrevet 20/02-23 07:56 
Det var fedt med 4 player Co-op Elimination! Det fortsætter vi bare med. Spillet har jo nærmest uendelig levetid.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig