X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Lair


Svar
RooneyRooneySkrevet 13/04-07 20:36 
Nu er der endelig sluppet nogle længere film ud fra Lair, og jeg som elsker Factor 5 sidder og klapper i hænderne.

Det har bare af at blive godt, det spil. Ligner lidt noget Rogue Leader med drager, og det kan vel ikke gå helt galt.

Lair film
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
84 emne(r).
« < 1 2

Svar
RooneyRooneySkrevet 14/04-07 22:27 
jaes>
Når du godt ved, at det ikke var det jeg mente, er der ingen grund til at skrive det. Det vil hjælpe til at gøre diskussionerne lidt rarere og mere saglige, vil jeg mene.

Du skrev "Det handler om, hvor meget man vil gå på kompromis med grafikken". Nuvel - Jeg tog den et lidt ekstremt skridt videre.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
RooneyRooneySkrevet 15/04-07 12:21 
To nye developer walkthroughs på Gametrailers.

Specielt den hvor de viser byen er ret vild; Utrolig scale der vises. Gad vide hvor megen plads det optager på et medie, al den grafik, når alle textures åbenbart er fuldt defineret og tegnet (eller hvordan man nu siger det), og størrelsen på miljøet det foregår i, er så stort.

Jeg vil se mere fra det spil! Det ligner lidt noget Panzer Dragoon Orta, bare ikke on-rails, men lidt a la action derhen ad.

Link
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
HyakotakeHyakotakeSkrevet 18/05-07 13:25 


LAME! Exploding dragons :-(
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 18/05-07 13:38, rettet 18/05-07 13:40 
Hvorfor er det lame? Sådan en drage må være fyldt med sprængfarlig stads siden den kan spy ild. 80% Ronson lighter-gas f.eks. Det virker da kun "realistisk".
Spiller nu: Phantasy Star IV
HeroldHeroldSkrevet 18/05-07 13:40 
Pjat. Drageild er magisk, og ikke kemisk. Det ved alle da :P

Rent apropos exploding dragons
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
HyakotakeHyakotakeSkrevet 18/05-07 14:27 
Herold, se svar #7 i denne tråd :-D
HeroldHeroldSkrevet 18/05-07 14:32 
Hehehehe :D Der er jo nok noget om snakken så. :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 18/05-07 14:55 
Nu må I tage jer sammen... hvis man vil sælge spil på det amerikanske marked, så skal drager altså eksplodere og helst med et stort brag! Vil slet ikke holde hvis de falder til jorden som en slatten klud.

Vil jo svare til at lave en actionfilm hvor en bil bare bryder i brand efter at have kørt galt og ikke ryge 10 meter op i luften og eksplodere tre gange :)
HeroldHeroldSkrevet 18/05-07 15:30 
Er du gal? Jeg gad da godt at se en tre tons flyveøgle + rytter ragdolle 2km gennem luften, for at smadres mod klipperne nedenunder. :D Det er jo ikke maskiner, men monstre. Monstre eksploderer ikke. De smatter.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
RooneyRooneySkrevet 18/07-07 21:40 
http://media.ps3.ign.com/media/761/761161/vids_1.html

E3 trailer.

Næsten orgasme fremkaldende eksplosioner, og jeg glæder mig bare til noget lækkert shoot'em up action a la Rogue Leader.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
PalleJensenPalleJensenSkrevet 18/07-07 22:17 
Ja, de ser da fine ud... :)

Så må vi ikke håbe, at Edge giver det 4/10, for så vil du jo ikke engang prøve det... ;)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
Bede-xBede-xSkrevet 29/07-07 12:31, rettet 29/07-07 12:44 
EGM giver Lair:

6.0, 5.5, 5.0

Som i Blue Dragon tråden hugget fra Neogaf.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SlothSlothSkrevet 29/07-07 23:23 
Personligt har jeg aldrig syntes at gameplayet i Lair har set særligt spændende ud, specielt ikke de scener hvor man flyver rundt og spytter ildkugler. Minder mig om Magic Carpet på PS1...

Grafikken er flot, og jeg har altid drømt om et spil, hvor man fløj på en drage (eller var en drage), men jeg tror ikke at Lair er spillet.

Jeg frygter lidt, at det ikke kan leve op til hypen.
Kiss me, would you kindly?
SumezSumezSkrevet 30/07-07 09:14 
Sloth>
Grafikken er flot, og jeg har altid drømt om et spil, hvor man fløj på en drage (eller var en drage), men jeg tror ikke at Lair er spillet.

Panzer Dragoon spillene, evt? :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
PalleJensenPalleJensenSkrevet 30/07-07 09:27 
Sloth>
Personligt har jeg aldrig syntes at gameplayet i Lair har set særligt spændende ud...

Nej, jeg har heller aldrig forstået "what the fuss is all about" omkring Lair... Det har set middelmådigt ud hele tiden og noget kan tyde på, at det også er det... Men jeg skal da prøve det når det kommer hertil...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 01/09-07 08:43 
Okay, nu skal jeg vist ikke engang prøve det mere - kun hvis det er gratis... :0)

En forfærdelig styring og mangel på indhold skulle være de største problemer. Scoren er faktisk som jeg havde forventet...

Gamespot: Lair (4,5/10)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
enfenenfenSkrevet 01/09-07 10:31 
Jeg læste det godt i går. Det er åbenbart gået helt galt for Factor 5. Det er lidt ærgerligt taget i betragtning af, at de tidligere har lavet nogle gode Star Wars spil.

Nu var det alligevel ikke det spil, der skulle have fået mig til at investere i en PS3.
What is the Matrix?
BeanoBeanoSkrevet 01/09-07 10:50 
"Lair is a beautiful disaster."... auch!!!
ChronoChronoSkrevet 02/09-07 22:27 
Jeg læste lige at man kan spille Lair på sin PSP. Billedet bliver bare streamet til den fra PS3'en. Det er da cool.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
PalleJensenPalleJensenSkrevet 02/09-07 23:13 
Øh, hvorfor ville man lige have lyst til at gøre det?
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 02/09-07 23:37, rettet 02/09-07 23:44 
Chrono>
Jeg læste lige at man kan spille Lair på sin PSP. Billedet bliver bare streamet til den fra PS3'en. Det er da cool.

Hvor har du læst det?

Tvivler lidt på det passer for der vil være problemer mht. Sixaxis styringen ;)

EDIT: Faldt selv over kilden... lyder da lidt langt ude ;)

http://www.ps3fanboy.com/2007/09/02/confirmed-lair-can-be-played-on-psp/
ChronoChronoSkrevet 03/09-07 07:40 
Der er en video her:
http://www.youtube.com/watch?v=mASdFCTNA7I

Nu siges det jo godt nok at Lair er ringe, men det er da en fed feature at have i fremtidige spil. Især spil der ikke er helt så real-time krævende. Final Fantasy XIII f.eks.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
SumezSumezSkrevet 03/09-07 08:42 
Men jeg forstår heller ikke hvad pointen er. Medmindre der er vild kamp om TV'et derhjemme.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ChronoChronoSkrevet 03/09-07 08:49 
Pointen er at man kan sidde alle steder hvor der er netforbindelse og spille PS3 uden at slæbe den med.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
HeroldHeroldSkrevet 03/09-07 09:39 
Det må da kræve en del båndbredde. Jeg kan forstå, hvis man kan gøre det på sit eget interne netværk, men at ligefrem sidde og gøre det over internettet, virker som utopi på mig.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 03/09-07 10:02 
Ja, det lyder også lige vildt nok, synes jeg.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ChronoChronoSkrevet 03/09-07 11:10 
Det lyder da ikke urealistisk - det er ikke nogen super høj opløsning der skal streames.

Men der er nok ikke andet at gøre end at jer med Lair og PSP lige tester det for os :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
HeroldHeroldSkrevet 03/09-07 11:36 
Nej, men vi snakker alligevel om et signal der skal streames ud, og en reaktion, der skal streames tilbage igen, og så en reaktion på reaktionen. Det må da være ekstremt lagsensitivt, hvis ikke spillet er direkte designet til at tage højde for det - og det tvivler jeg på det er. Men lad os nu se. Det kan være de har genopfundet den dybe tallerken.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 03/09-07 11:52 
Ja, der er trodsalt tale om et hurtigt actionspil..
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ChronoChronoSkrevet 03/09-07 15:16 
Spillet ér designet til det. Ellers ville alle andre spil jo også understøtte den feature.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
HeroldHeroldSkrevet 03/09-07 15:32 
Ja, på dén måde er det. Men er den designet til at blive streamet over internettet også, eller bare over lokalnetværket?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
ChronoChronoSkrevet 03/09-07 16:32 
Jeg ved det ikke. Hvis du er tålmodig kan du læse den her tråd igennem:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=186459

Der er folk som har prøvet det, men jeg har ikke gidet læse det hele.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
PalleJensenPalleJensenSkrevet 03/09-07 16:34 
Men igen; hvad skulle fordelen være ved at spille et PS3 spil på PSP'ens lille skærm og med den tvivlsomme analoge pind, istedet for på et TV?
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
HeroldHeroldSkrevet 03/09-07 17:00 
Det lader til at latency er et problem. Det samme er kontrollen, da du ikke kan bruge alle funktioner, som du kan på PS3.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
84 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig