X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

PS3 fra England?


Svar
SevenSevenSkrevet 12/04-07 13:09 
Jeg har læst, at man i England kan få en PS3 til under 400 pund, hvilket er ret billigt.
Derfor har jeg tænkt på, at købe den i England, da jeg kender nogen, som skal til England i næste uge.

Men hvilket problemer kan det give mig, at min PS3 er fra England og ikke Danmark?

På forhånd mange tak for hjælpen.
HeroldHeroldSkrevet 12/04-07 13:12 
Ingen overhovedet, andet end at du skal bruge et andet strømstik, og at du får problemer hvis den bryder sammen, og du skal levere den tilbage :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 12/04-07 16:03 
I HMV, London, kostede de £450 da jeg var derovre her i ferien - hvilket ikke er særlig billigt (~5025 DDK,- med Danske Banks kurs). Det er ikke værd at købe den derovre fra når det kommer til garanti osv. - køb den herhjemme :)
SephirothSephirothSkrevet 12/04-07 16:54 
Det er vel næsten billigere at importe fra Japan eller USA så. Jeg skal dog ikke kunne sige, hvor meget den ender på, når ekstraudgifter kommer oveni.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
RooneyRooneySkrevet 12/04-07 17:29 
Det er vist endnu mere fjollet, at hente én hjem fra enten USA eller Japan; Bliver da noget værre bøvl, hvis man skal til at gøre brug af sin garanti :-O
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
HankyHankySkrevet 12/04-07 20:16 
Eller gøre brug af Blu-ray.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
NaieraNaieraSkrevet 12/04-07 21:07 
Fordelen ved en amerikansk eller japansk maskine er da lige netop Blu-Ray. Udvalget her i landet/hos Play er på nuværende tidspunkt patetisk, og priserne er syge. Den billigste BRD jeg så i dag var Eragon til 250,-, mens resten stod i 300,-, og udvalget var ekstremt begrænset.

Til sammenligning bestilte jeg en canadisk Terminator 2 for 125,- hos Axel Music tidligere i dag.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SevenSevenSkrevet 13/04-07 11:10 
Tak for hjælpen, jeg køber nok en PS3 i Danmark, hvis jeg skal have en på et tidspunkt.
UnknownUnknownSkrevet 24/04-07 14:43, rettet 24/04-07 14:43 
Hvad med Tyskland - hvad er ulemperne dér (bortset fra garantien)?
.: Post Danmark sucks :. Har nu mistet to pakker...!
MalundMalundSkrevet 01/05-07 23:17 
Sephiroth>
Det er vel næsten billigere at importe fra Japan eller USA så.

Det ville være dumt at importer den fra USA da de i USA bruger et andet tv system og kun bruger 110 volt
HeroldHeroldSkrevet 01/05-07 23:47 
TV-systemet er efterhånden kun vigtigt at tage hensyn til hvis man har et gammelt TV. De 110 volt er ligegyldige, da strømforsyningen i PS3 sluger det hele - det står vist også tidligere i tråden.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig