X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Spil til pige på syv år


Svar
SevenSevenSkrevet 11/04-07 17:12, rettet 11/04-07 17:18 
Jeg er på udgik efter DS/GBA spil til en pige på syv år, men jeg er i tvivl om, hvilke spil hun vil kunne finde ud af.
Hun har Princess Peach og Nintendogs, hvilket begge er spil hun elsker at spiller.

Jeg har tænkt på at købe Yoshi`s Island(DS), men tror i at det er for svært for hende?


På forhånd mange tak for hjælpen.
JAAJAASkrevet 11/04-07 17:51, rettet 11/04-07 17:51 
Yoshi Touch and Go.
ChronoChronoSkrevet 11/04-07 18:44 
Pac 'n Roll (NDS) er rigtigt godt. The Sims 2: Pets (NDS) er faktisk også udmærket - især nu hvor hun kan lide Nintendogs. Animal Crossing (NDS) er også oplagt.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
WikzoWikzoSkrevet 11/04-07 19:00 
Animal Crossing Wild World. Måske Mario vs. Donkey Kong 2 :)
JAAJAASkrevet 11/04-07 23:31, rettet 11/04-07 23:33 
Animal Crossing er nok knap så oplagt til en syv årig dansk pige, som det er til en syv årig engelsktalende pige :P

Pac 'n Roll kunne være godt, men det bliver nok for svært efter de første baner.
EchoEchoSkrevet 12/04-07 07:09 
AC kan formentlig ikke holde på hendes opmærksomhed særlig længe, da det er ret langsomligt og først givende efter lang tid.
Yoshi's Island er for svært. Min lillesøster på 9 har svært ved det.
Jeg har faktisk ikke rigtig nogen forslag, men jeg ville bare afvise de to titler.
Spiller nu: Okami, Ratchet & Clank: Size M...
ChronoChronoSkrevet 12/04-07 08:02 
Sims 2: Pets har nok samme sprogproblem - der er nogle steder hvor det næsten er nødvendigt at kunne læse hvad de siger. Med lidt hjælp kan hun dog nok lære at spille det ret hurtigt.

Pac 'n Roll er helt rigtigt udfordrende, men det gør vel ikke så meget at hun skal bruge nogle måneder på at gennemføre det? Min søn på 3 kan efterhånden klare næsten alle banerne i de tre første verdener. Han skal bare lige have forklaret hvad målet er nogle gange, men det kan en på 7 nok godt selv gennemskue.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
SevenSevenSkrevet 12/04-07 09:18 
Det kunne godt være, at jeg skulle købe Pac`n Roll til hende.
Nu vil jeg lige høre, hvad hun selv synes, og hvis hun gerne vil have det, så køber jeg det til hende.


Mange tak for jeres stor hjælp :)
WikzoWikzoSkrevet 13/04-07 13:49 
Min bror spillede da Animal Crossing (GCN), da han var 8-9 år, og han han synes, det er rigtig sjovt.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig