X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Router


Svar
RaGeRaGeSkrevet 10/06-03 22:02, rettet 10/06-03 22:06 
Hvor kan man købe en god samt billig router henne? Er ved at være ret træt af, at skulle skifte kabler hele tiden, når jeg skal på XBL.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
3of193of19Skrevet 10/06-03 22:22 
www.edbpriser.dk fandt jeg denne router, som efter listen på www.xbox.com skulle være live kompatibel. Den skulle efter bedømmelserne være ganske god og koster ikke engang 400 kroner.
Den køber jeg selv hvis jeg ikke må beholde den Tecom router jeg har fra Orange.

D-Link DI-604
BrummelumBrummelumSkrevet 10/06-03 22:23 
Køb en Netgear RP614 hos SHG til 499 kr. den er også godkendt af M$

SHG
XBL Gamertag: Brummelum
RaGeRaGeSkrevet 10/06-03 22:59 
3of19 >
www.edbpriser.dk fandt jeg denne router, som efter listen på www.xbox.com skulle være live kompatibel. Den skulle efter bedømmelserne være ganske god og koster ikke engang 400 kroner.
Den køber jeg selv hvis jeg ikke må beholde den Tecom router jeg har fra Orange.

Ja, den har jeg også kigget på og er hermed bestilt - tak for hjælpen!
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
dpldplSkrevet 10/06-03 23:18 
Jeg tro også det er et godt valg. Da D-link laver nogen af verdens bedste router og switchs.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
TurricanTurricanSkrevet 10/06-03 23:35 
Jeg kan varmt anbefale en Linksys BEFSR41. Jeg kender ikke Netgear routeren, men den stikker D-link´en. Godkendt til Live, meget nem og effektiv brugerflade og så blev den valgt til årets netværksprodukt i PC World. Den er utrolig nem at konfgurere for almindelige mennesker, og så er der bare ikke noget fis med Messenger eller videokonference, eller alle de andre ting der(tit) er med billigere routere.
The Gods pause for a moment...
RaGeRaGeSkrevet 11/06-03 00:51, rettet 11/06-03 00:51 
Damn.. læste lige en masse dårlig kritik om D-link router på det officielle XBL board. Er der nogen herinde fra, som har en D-link router og evt. vil fortælle lidt om kvaliteten? Der står næsten alle steder, at Netgear og Syslink udvikler de bedste router generelt på alle punkter som funktionalitet, stabilitet osv..
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig