X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Søger Xbox360!


Svar
LozzanoLozzanoSkrevet 10/04-07 10:12 
Hej allesammen!

Jeg søger en der vil sælge en Xbox360, så hvis der er nogen der kender en, eller nogen som har en og vil sælge, ta lige kontakt til mig - endten her inde, eller på telefon 28590059!

Tusind tak!

Mvh Lozzano!
tastasSkrevet 10/04-07 11:43 
Hej

Nu ved jeg ikke hvilket prisleje du kigger i, men Elgiganten har en ret god pakke i øjeblikket. Den koster godt nok 3100,-, men så får du også Premium pakken og 3 spil (Gears of War, Call of Duty 3, Splinter Cell: Double Agent).

Ved ikke om det sprænger budgettet, men ville lige nævne det...

Elgiganten
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
LozzanoLozzanoSkrevet 10/04-07 14:59 
Ok tak, men jeg tænkte nu på en brugt :) Vil helst ikke betale mere end 2000.. er ligeglad med udstyr etc.. Derfor jeg poster herinde :)
nerosnerosSkrevet 10/04-07 16:22 
2000kr? Tror ikke du finder nogen som vil sælge den til den pris!
Bashful Neophyte
SeventhSunSeventhSunSkrevet 10/04-07 18:38 
Der er faktisk flere til salg i Den Blå Avis til 2000 kr og under. (underligt nok)

Den Blå Avis
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
nerosnerosSkrevet 10/04-07 18:40 
Det var satans, undskyld jeg bander..
Bashful Neophyte
LozzanoLozzanoSkrevet 10/04-07 18:52 
SeventhSun>
Der er faktisk flere til salg i Den Blå Avis til 2000 kr og under. (underligt nok)

Ok super tak gutter, men hvis der stadig skulle være nogle der ligger inde med noget må i stadig gerne poste herinde om det :)
dRxLdRxLSkrevet 14/04-07 13:20 
Jeg vil godt sælge min premium for 2000,-
Der medfølger 2 wireless kontrollere og et VGA kabel samt en håndfuld xbox live arcade køb.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
HyakotakeHyakotakeSkrevet 02/05-07 15:24 
Yarr, trådkapring (dog med samme topic) :-)

Når jeg måske forvilder mig til at købe en X360 indenfor det næste halve år, hvad er så jeres bud på, om jeg skal købe i en fysisk butik eller online?

Hvis jeg alligevel ikke skal bøvle med butikkernes garanti, men kan gå direkte til Microsoft-supporten (når, ikke hvis, der nu sker noget med den :-P), så er det vel bare om at finde det billigste sted (=99% sikkert netbutik)? Er der en eneste god grund til at købe i en butik inde i byen?
KTCKTCSkrevet 02/05-07 18:40 
At den ikke bliver udsat for PostDK eller andre fragtskader?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig