X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Sæsonåbning 2007


Svar
RJKRJKSkrevet 10/04-07 02:26, rettet 10/04-07 02:32 
Sporup Arcade Museum åbner 2007-sæsonen lørdag den 5. maj på traditionel vis. Det vil sige masser af arcadespil, grillpølser og sodavand. Der er åbent fra 12:00 til 18:00.

Blandt de nye spil der vil kunne spilles i denne sæson er titler som Ghouls 'N Ghosts, Bubble Symphony, Midnight Resistance og Twin Cobra II.

Vi glæder os til at åbne igen og håber at se både mange nye ansigter og mange gengangere. Af hensyn til indkøb vil vi sætte pris på, at deltagere på åbningsdagen annoncerer deres ankomst. Vi ses.

Sporup Arcade Museum
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
ChronoChronoSkrevet 14/04-07 09:12 
Ærgerligt at jeg ikke kan komme med i år :(

Det var ellers meget hyggeligt sidst.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
ElgenElgenSkrevet 14/04-07 11:01 
Hmmmm, der bliver da pres på broen den dag hva'? };-)

PPOT på The Rock i KBH 5/5
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
SumezSumezSkrevet 16/04-07 08:37, rettet 16/04-07 08:39 
Elgen>
Hmmmm, der bliver da pres på broen den dag hva'? };-)

Ja, det tør siges. Jeg har "desværre" allerede billet til PPOT, og så hører jeg at to fede bands (US/NL), hvor jeg tilfældigvis kender nogen der spiller keyboards i begge to, spiller i Skåne samme dag, og gudhjælpemig om jeg ikke også har to venner i Århus, der er ved at stable et større arrangement på benene den dag også.
Hvornår lærer folk at holde deres arrangementer på forskellige dage. :/

Nå det var off-topic, det korte af det lange er at jeg ærgrer mig over at jeg heller ikke kan være med i år. Ville ellers være fedt lige at kombinere det med en tur til førnævnte Jyllandsarrangement. Alternativet bliver så at, som du nævner, lægge pres på broen, men det tror jeg ikke jeg overkommer.
Overvejer faktisk lidt at sælge min PPOT-billet.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HolisticHolisticSkrevet 24/04-07 19:56 
Tjaa.. ikke 10 vilde heste ku holde mig væk :)
Make Them Ants Cry Uncle!!Spiller nu: UFO: Enemy Unknown, Flashback, It Came From The Desert
SumezSumezSkrevet 25/04-07 12:20, rettet 25/04-07 12:20 
Ok, er der nogen der kører derop fra København i personbil/lign. som har mulighed for at have en ekstra med hjem?
Kan godt være jeg alligevel vælger at befinde mig i Jylland den dag af hensyn til noget festivitas dagen forinden, men skal gerne kunne være hjemme til at se PPOT.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ElgenElgenSkrevet 26/04-07 17:40 
Jeg er på pletten sammen med kammerat og muligvis een til. };-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
dRxLdRxLSkrevet 26/04-07 18:18 
Kører i derover i en bil, og har I evt. plads til én til?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
RJKRJKSkrevet 28/04-07 22:26 
Hermed friendly reminder om, at sæsonåbningen er om præcis en uge.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
ElgenElgenSkrevet 30/04-07 09:37, rettet 30/04-07 09:37 
Lige et par praktiske spørgsmål fra een der ikke har været på museet før:

- Kan man veksle derovre (eller skal man fylde baggagerummet med 2-kroner hjemmefra?)
- Hvis man kan veksle, kan man så betale med Dankort?

};-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
NaieraNaieraSkrevet 30/04-07 10:22, rettet 30/04-07 10:24 
- Ja
- Nej

Men du må hellere end gerne tage småpenge med selv. Der er også maskiner der tager femmere.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RJKRJKSkrevet 13/05-07 01:13 
Lidt billeder fra åbningsdagen kan findes fra linket. Blandt folk herinde fra kan ses Cronoss, EXA, Elgen, Naiera, Fizban, KTC, Kobsie, Holistic, Alf81, Killer Bean 2 samt selvfølgelig undertegnede.

Link...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 14/05-07 01:51, rettet 14/05-07 01:51 
Bare af ren nysgerrighed - fodrede KTC hunden? :D
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Fallout 3: Game Of The ..., Berserk And The Band Of..., Atomic Heart
KTCKTCSkrevet 14/05-07 11:56 
Den kiggede meget inderligt på mig, men jeg ville ikke fornærme Eddie ved at fodre dyr med hans fine pølser.
Lidt senere nævnte jeg faktisk for Rune, at hunden havde set så lidende ud, og at de eventuelt kunne give den nogle rester, hvis der blev sådan noget.

PS: Jeg hader bare når folk tager billeder, lige som man åbner gabet ;)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
FizbanFizbanSkrevet 14/05-07 13:10 
dvs. man aldrig må tage billeder af dig, eller hvad? =)
Spiller nu: Rocket League, World Of Warcraft
RJKRJKSkrevet 15/05-07 01:53, rettet 15/05-07 01:53 
Og så er der også lidt video - et indslag fra GameTest, der også sendes lørdag hvis man vil (og kan) se det i bedre kvalitet på fjernsynet. Som ekstra bonus kan man se Cronoss blive ydmyget i endnu en spilgenre ;p

Link...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 15/05-07 02:26 
Tiptop lyd + indslag :) Hvem er kameramand? En lidt sjov detalje, selvom "andre" nok ikke synes det:

Cronoss: "Hvad er det for en type mennesker der typisk kommer herud og kigger?"

RJK: "Det er mest mænd i 30'erne, som har stået på grillbaren da de var unge..."

Her kommer der closeup af KTC og Fizban...lidt synd for dem, da begge vist er under 30? :D
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Fallout 3: Game Of The ..., Berserk And The Band Of..., Atomic Heart
Alf81Alf81Skrevet 15/05-07 02:45 
Det minder mig om, at jeg ikke nåede at prøve VirtuaRacing derude :/ Men tilgengæld mindede indslaget mig også om det suuuper lækre Capcom-kabinet, selvom man godtnok lige skulle vænne sig til styringen med dets stick.
Ting om dét og pis.
KTCKTCSkrevet 15/05-07 04:50 
SkyblazeR>
Her kommer der closeup af KTC og Fizban...lidt synd for dem, da begge vist er under 30? :D
Hehe, ja, men jeg vælger bare at tage det som et bevis på at Rune ikke aner hvad han snakker om ;)
Tak for linket, det var da en vellykket og stort set fornuftig præsentation af museet. Nogle yderst skarpe spørgsmål fra Cronoss' side, men Rune får alligevel svaret på de fleste af dem fra hoften - respekt.
Men helt ærligt, hvem ved hvilke pickups der giver mest i Bubble Bobble? ;)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
CronossCronossSkrevet 15/05-07 07:43 
Det er jo den ekstra søde diamant ;)
HolisticHolisticSkrevet 15/05-07 08:32 
Må oss sige at det fanger Arcade museet meget godt :)
og som altid var det en mega hyggelig dag derude.
Make Them Ants Cry Uncle!!Spiller nu: UFO: Enemy Unknown, Flashback, It Came From The Desert
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig