X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Shivering Isles?


Svar
HulleHulleSkrevet 09/04-07 19:42 
Et dovent spørgsmål som en venlig bruger måske ville hjælpe mig med.

Kommer Shivering Isles kun på Live, eller også i håndkøb?
Er det udgivet på Live til os i EU allerede?
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
WehnerWehnerSkrevet 09/04-07 20:00 
Indtil videre i hvert fald kun på Live, og det er ude i EU.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HulleHulleSkrevet 09/04-07 20:16 
Arghhh.. Forbandet være internet relateret opdateringer og de forfærdelige mennesker, der bestemmer at en fysisk vare hører oldtiden til i denne forrykte postmoderne digitaliserede verden..

Men tak for svaret :)
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
BeanoBeanoSkrevet 10/04-07 15:43 
Lader til Shivering Isles har en nasty bug...

Shivering Isles bug breaks game
RooneyRooneySkrevet 10/04-07 15:46 
Gotta love PC and Xbox gaming.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
HeroldHeroldSkrevet 10/04-07 16:09, rettet 10/04-07 16:15 
Du tror ikke at der er ikke bugs i spil på andre platforme?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 10/04-07 16:18 
PS3'en har en magisk chip der selv fjerner fejl i spillene... det burde du vide :)
HeroldHeroldSkrevet 10/04-07 16:22 
Har de ikke fjernet den i EU-versionen? \o/

:D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
RooneyRooneySkrevet 10/04-07 16:28 
Herold>
Du tror ikke at der er ikke bugs i spil på andre platforme?

Jo da, men det er sjældent at de opfører sig som en tidsindstillet bombe i spillet, og ødelægger det af efter en rum tid.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
CronossCronossSkrevet 10/04-07 16:30 
Det giver jo ingen mening...
Det er naturligvis ikke platformrelevant, hvorvidt Oblivion opfører sig mystisk. Det kan jeg garantere dig for den også vil gøre i PS3-udgaven.
HeroldHeroldSkrevet 10/04-07 16:34 
Præcis. Fejlen var uden tvivl opstået i PS3-versionen også, havde den været ude + udvidelse.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
RooneyRooneySkrevet 10/04-07 16:38 
Sony og MS deler vist ikke QA, så vidt jeg er orienteret, så nej - det står ikke skrevet i sten, at fejlen ville være på en eventuel PS 3 udgave.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
HeroldHeroldSkrevet 10/04-07 16:43 
Jeg tvivler på at Sonys QA vil gennemtjekke en udvidelse i sådan en grad, at de finder en fejl 150+ timer inde i spillet, som Bethesdas egne testere ikke har fundet. Så jo, det er ret sandsynligt.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
CronossCronossSkrevet 10/04-07 16:45 
Det er Oblivion, for crying out loud!

Jeg var engang nødt til at bygge en stige af malerpensler (Som sjovt nok bliver præcis det sted i luften du sætter dem), fordi jeg var fanget i en grotte i hovedhistorien hvor dørene ikke ville åbne sig når jeg trykkede på stenene i gulvet...
Det er nok sådan ca. garranteret at Besthesda putter fejl i spillet på PS3, som testerne ikke finder.
RooneyRooneySkrevet 10/04-07 16:50 
Skal nok se om jeg kan finde nogle graverende fejl i PS3 udgaven af Oblivion, når den udkommer.

Jeg lover det! :-)
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
HeroldHeroldSkrevet 10/04-07 16:54 
Du mener, i det spil, der allerede har været ude, OG er blevet patchet, på to andre platforme? Det beviser jo intet.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
RooneyRooneySkrevet 10/04-07 17:05 
Hvad beviser intet?
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
HeroldHeroldSkrevet 10/04-07 17:09 
At der er nogen forskel på PS3 og Xbox/pc-spil, hvad angår fejl, eller at Sonys QA-afdeling er bedre end Microsofts - find selv på andre gale påstande :P
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
King ChaosKing ChaosSkrevet 10/04-07 17:27 
...det gør han jo i forvejen... :)
RooneyRooneySkrevet 10/04-07 17:30 
PC og Xbox spil, er mere fejlfyldte end PlayStation spil; Det siger li'som sig selv, at mange spil på de to første platforme, ville være i en sørgelig stand, hvis de ikke havde fået et væld af upgrades og patches.

Det er vist ikke nødvendigt at jeg begynder at remse titler op, men hvilken stand er f.eks S.T.A.L.K.E.R i, out of the box..?

Findes der overhovedet nogle PS spil, som pludseligt går i stykker og ikke kan spilles? Selv Ghost Recon spillene - uagtet at de formentligt er dårligere end Xbox udgaverne - behøvede ikke patches fra Ubi Soft for at fungere (f.eks GR 2's famøse "røde ikon midt på skærmen, som indikerede at nu crashede spillet altså" er ikke i PS2 versionen).

Men det var lige a slight detour..
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
King ChaosKing ChaosSkrevet 10/04-07 18:43 
Hmmm... det lyder underligt... kan det skyldes at PS2 ikke har nogen default harddisk og derfor er svær at lave patches til? Det kan da umuligt være fordi der ikke er fejl i?

Jeg tror at at antallet af spil med fejl vil ligge nogenlunde lige højt for PS3 og 360eren på den lange bane.
RooneyRooneySkrevet 10/04-07 19:20 
King Chaos>
Hmmm... det lyder underligt... kan det skyldes at PS2 ikke har nogen default harddisk og derfor er svær at lave patches til? Det kan da umuligt være fordi der ikke er fejl i?

Der skal da sikkert nok være en fejl eller to i f.eks PS2 spil, men jeg har aldrig hørt om noget så slemt som i PC og Xbox spil; Vi snakker om spil som ikke kan spilles, fordi de simpelthen crasher.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
HeroldHeroldSkrevet 10/04-07 21:56 
Rooney>
PC og Xbox spil, er mere fejlfyldte end PlayStation spil; Det siger li'som sig selv, at mange spil på de to første platforme, ville være i en sørgelig stand, hvis de ikke havde fået et væld af upgrades og patches.

Gør det? Pc-spillene siger sig selv - du skal lave ét spil til et utal af konfigurationer. Mht. Xbox-spillene er du nødt til at hive nogle eksempler frem for at underbygge den påstand, og evt. sammenligne med tilsvarende identiske PS2-produkter for at det argument skal holde vand. Der findes masser af PS2-spil, der er i permanent sørgelig stand, med framerateissues, bugs osv.

Rooney>
Det er vist ikke nødvendigt at jeg begynder at remse titler op, men hvilken stand er f.eks S.T.A.L.K.E.R i, out of the box..?

S.T.A.L.K.E.R. er et unikt eksempel. Spillet er blevet presset ud af døren, og er lavet til et uendeligt antal konfigurationer - Det kan du ikke bruge til nogen sammenligning, så prøv igen :) Jeg tror du skal blande pc-spil helt ud af diskussionen, da de er for komplicerede til at være med. Jeg spillede iøvrigt S.T.A.L.K.E.R. næsten uden problemer. :P Ingen showstoppers dér.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
DeluxScanDeluxScanSkrevet 10/04-07 23:49 
Rooney>
Der skal da sikkert nok være en fejl eller to i f.eks PS2 spil, men jeg har aldrig hørt om noget så slemt som i PC og Xbox spil; Vi snakker om spil som ikke kan spilles, fordi de simpelthen crasher.

Alone in the Dark crasher ofte på PS2, det er ikke noget særsyn - men sjovt nok ikke på Xbox. Lad nu være med at ophæve PS/Sony til noget, de ikke er.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
RooneyRooneySkrevet 11/04-07 01:31 
Herold>
Gør det? Pc-spillene siger sig selv - du skal lave ét spil til et utal af konfigurationer. Mht. Xbox-spillene er du nødt til at hive nogle eksempler frem for at underbygge den påstand, og evt. sammenligne med tilsvarende identiske PS2-produkter for at det argument skal holde vand. Der findes masser af PS2-spil, der er i permanent sørgelig stand, med framerateissues, bugs osv.

Suk - det er altså gamle nyheder det her Herold; Ghost Recon 2 + ihvertfald et par andre Ubi Soft titler på Xbox, spiller bare ikke ordentligt - ja, de crasher osv osv, og skal ha' patches for at virke. Senest GRAW 2 endda, hvor der lå en disclaimer i box'en, som fortalte hvad man måtte og ikke måtte, når man startede spillet første gang. Lad os se om PS3 versionen har samme problemer, når den udkommer.

De identiske PS2 produkter er bl.a ditto Ghost Recon 2.

Mht. PS2 spil i sørgelig stand (framerate osv osv), så er det ikke det vi snakker om; Jeg snakker selv om spil der ikke virker, med mindre de får en patch (Ghost Recon 2 på Xbox).

S.T.A.L.K.E.R. er et unikt eksempel.

Nej; Stalker er et PC spil, og de er i notorisk dårlig stand. Punktum.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
RooneyRooneySkrevet 11/04-07 01:32 
DeluxScan>
Alone in the Dark crasher ofte på PS2, det er ikke noget særsyn - men sjovt nok ikke på Xbox.

Det har jeg ikke læst eller hørt; Hvor ser man det henne?
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
HeroldHeroldSkrevet 11/04-07 02:11, rettet 11/04-07 02:15 
Rooney>
Suk - det er altså gamle nyheder det her Herold; Ghost Recon 2 + ihvertfald et par andre Ubi Soft titler på Xbox, spiller bare ikke ordentligt - ja, de crasher osv osv, og skal ha' patches for at virke. Senest GRAW 2 endda, hvor der lå en disclaimer i box'en, som fortalte hvad man måtte og ikke måtte, når man startede spillet første gang. Lad os se om PS3 versionen har samme problemer, når den udkommer.

1: Underbyg det med andet end din egen påstand. Kom med links.

2: Aha. Er det så Microsoft eller Ubisoft der er problemet, når du kun kan nævne deres spil?

3: Igen, GRAW2 er ikke ude på PS3 endnu, så der er ikke noget belæg for at tro at det er en Xbox-specifik fejl. At den ikke er at finde i PS3 versionen, kan lige så godt betyde at den er blevet rettet - det er ikke noget bevis overhovedet. ;P

4: Jeg vil til en hver tid påstå at det er forsvindende få spil, der direkte ikke kan spilles, og så længe du ikke kan finde mere end halvandet spil (og så mange har du ikke engang fundet) der har de problemer, så har du ikke noget argument.

Og hvis du virkelig tror at der ikke bliver patchet PS3-spil, så har jeg et tårn i Paris jeg gerne vil sælge dig.

Rooney>
Mht. PS2 spil i sørgelig stand (framerate osv osv), så er det ikke det vi snakker om; Jeg snakker selv om spil der ikke virker, med mindre de får en patch (Ghost Recon 2 på Xbox).

Aha, så du kan kun liste dét ene spil? Det er ret så meget at basere din påstand på. Det kan heller ikke bruges til noget.

Nej; Stalker er et PC spil, og de er i notorisk dårlig stand. Punktum.

Forkert igen. S.T.A.L.K.E.R. blev tvunget ud efter års forsinkelse med reduceret indhold, som der stadig er rester af i spillet - det sætter overhovedet ikke nogen standarder for pc-titler. Jeg har forklaret dig det med PC-konfigurationerne - det er umuligt at udvikle spil, der ikke skal rettes, når du udvikler til et uendeligt antal konfigurationer, lige som det er umuligt at lave software, der er 100% fejlfrit - det må du kunne se, selvom du er Sony-fanboy lige for tiden. Og som sagt, så spillede JEG S.T.A.L.K.E.R. uden problemer og showstoppers = fejlfrit spil/system, hvis jeg skal bruge din logik. :P

Edit: Nu hvor DeluxScan har afsløret at Alone in The Dark crasher på PS2, så har jeg aldrig hørt om Xbox-udgaven crashe. Og sammenlignet med alle de crashes jeg har haft i GTA på PS2, så må det gøre Xbox til konsollen, med langt flere fejlfri spil :P
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 11/04-07 08:16, rettet 11/04-07 08:17 
Jeg oplevede i går at jeg sad fast i omgivelserne i Resistance (ved helikopteren uden for i banegårdsbanen) og måtte genstarte banen. Eneste gang jeg har oplevet dette i Resistance men illustrerer fint at fejl i konsolspil ikke er unikt for en bestemt platform.
SumezSumezSkrevet 11/04-07 08:27, rettet 11/04-07 08:27 
Med risiko for at lyde fordomsfuld, vil det så ikke være en mere korrekt påstand at amerikanske spil generelt er mere fejlfyldte end japanske, og da Xbox og PC har en generelt større andel af disse, har spillene statistisk set også flere fejl.

Men at Oblivion ville være mindre fejlfyldt, hvis det først var udgivet på PS3, fremfor Xbox, er jo en åbentlys falsk påstand, det synes jeg strengt taget slet ikke der er behov for at diskutere.

Men for at være lidt on-topic:
Er Shivering Isles værd at købe? Hvor meget tilføjer det rent faktisk til spillet? Og er der mulighed for at det falder i pris på et tidspunkt? Jeg synes det er lidt pinligt at betale meget mere for udvidelsespakken end jeg gav for spillet (som jeg iøvrigt er helt vild med).
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 11/04-07 08:41 
Indtil videre er ingen downloads faldet i pris, så du skal nok ikke holde vejret.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
RooneyRooneySkrevet 11/04-07 10:47, rettet 11/04-07 10:49 
Herold>
1: Underbyg det med andet end din egen påstand. Kom med links.

Links til hvad?

2: Aha. Er det så Microsoft eller Ubisoft der er problemet, når du kun kan nævne deres spil?

Jeg lagde ud med at skrive om MS's og Sony's QA; Ubi Soft laver et spil der ikke virker, og det bliver ikke opfanget af MS's QA. Underligt.

3: Igen, GRAW2 er ikke ude på PS3 endnu, så der er ikke noget belæg for at tro at det er en Xbox-specifik fejl. At den ikke er at finde i PS3 versionen, kan lige så godt betyde at den er blevet rettet - det er ikke noget bevis overhovedet. ;P

4: Jeg vil til en hver tid påstå at det er forsvindende få spil, der direkte ikke kan spilles, og så længe du ikke kan finde mere end halvandet spil (og så mange har du ikke engang fundet) der har de problemer, så har du ikke noget argument.

Vi kan også begynde at snakke lidt om Crimson Skies til Xbox, som crashede så meget under loading, at en patch blev lavet, som (nogenlunde) fixede det.

Herold; Det er almindelig kendt alt det her, og om jeg nævner 1 eller 3 tilfælde, så er det 1 eller 3 tilfælde for meget. Faktum er, at jeg endnu ikke er stødt på PS spil som ikke kunne spilles, med mindre det fik en patch til at fixe det. 3 tilfælde kan jeg nævne på Xbox: GR 2, Crimson Skies, og så det slemme, slemme GRAW 2 med disclaimeren i boxen; Hvor man iøvrigt kunne være uheldig at finde en udgave af spillet, hvor singleplayer campaign slet ikke virkede. Lur mig om der ikke findes andre tilfælde - mener faktisk jeg kan huske andre spil - men så skal jeg til at støvsuge Gamefaq's for informationer. Der har iøvrigt tidligere være diskussioner - og links - om det herinde, men jeg gider ikke selv til at søge efter det.


Forkert igen. S.T.A.L.K.E.R. blev tvunget ud efter års forsinkelse med reduceret indhold, som der stadig er rester af i spillet - det sætter overhovedet ikke nogen standarder for pc-titler.

Hvorfor mon Xbox spil har indeholdt graverende fejl? Mon de er blevet tvunget ud, fordi de ikke var færdige?

Som Sumez skriver længere nede, så er amerikanske spil mere fejlfyldte end japanske; Japanerne sætter en større ære i at gøre det ordentligt, inden spillet udgives, og det kan mærkes i spillene.

EDIT: Nå, du har rettet dit indlæg, imens jeg er ved at svare på det, og nu er jeg altså en Sony fanboy, fordi jeg fortæller dig - hvad der efterhånden er almindeligt kendt og ingen hemmelighed - at der findes Xbox spil som ikke virker, med mindre de har fået en patch fra udvikleren.

Og nej - jeg gider ikke denne diskussion.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
WehnerWehnerSkrevet 11/04-07 10:57 
Herold har rettet sit indlæg i nat kl. kvart over to...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HeroldHeroldSkrevet 11/04-07 11:06 
1: Links, der beviser dine påstande. Det er ikke nok at du siger det - jeg vil gerne have links, der viser alle de spil, der ikke kan spilles efter udgivelsen.

2: Og igen, du har ingen beviser for at Sonys havde fanget fejlen.

3: Du kan nævne 3 spil, fordelt på to platforme. Det er ikke en tendens, det er tilfældighed. I forhold til mængden af udgivne titler, er antallet stadigt forsvindende lille.

4: Har jeg rettet mit indlæg til at kalde dig Sony fanboy, mens du var ved at svare? Jeg rettede mit indlæg 4 min. efter det var skrevet - du svarede 8½ time senere, som Wehner pointerer. Så kan jeg godt forstå du ikke gider diskutere det :P
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
RooneyRooneySkrevet 11/04-07 11:07 
Sikkert mig der ikke har scrollet langt nok ned i indlægget så, da jeg svarede på det.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
RooneyRooneySkrevet 11/04-07 11:23 
Herold>
1: Links, der beviser dine påstande. Det er ikke nok at du siger det - jeg vil gerne have links, der viser alle de spil, der ikke kan spilles efter udgivelsen.

Inden jeg svarer, så er jeg nødt til at spørge dig, om du spørger mig i ramme alvor, fordi du ikke ved det her med de spil, eller om du spørger mig, fordi det er nemmere for dig, at jeg giver mig til at finde informationerne?

Igen: Crimson Skies og Ghost Recon 2. Google er opfundet og det er Gamefaqs også. Crimson Skies har sin egen tråd herinde..

2: Og igen, du har ingen beviser for at Sonys havde fanget fejlen.

Snakker vi stadig GR 2?

Fejlen med det røde ikon der indikerede, at nu crasher spillet, var ikke i PS2 versionen. Kun Xbox versionen havde det problem. Mener faktisk at der er en tråd om det herinde; Lang tid siden der blev snakket om det.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
HeroldHeroldSkrevet 11/04-07 11:28 
Jeg vil bare gerne have det underbygget af kilder udefra. :) Og som sagt så mener jeg ikke at kun to spil viser det.

Nej, jeg tænkte på GRAW2. :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
DeluxScanDeluxScanSkrevet 11/04-07 11:32 
Rooney>
Det har jeg ikke læst eller hørt; Hvor ser man det henne?

I modsætning til dig, så spiller jeg spillene :) ;p
Jeg har gennemført spillet først til PS2, hvor det tit crashede under saving eller skift mellem skærmbilleder. Da det kom til Xbox gennemførte jeg det igen uden crash af nogen art.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
DeluxScanDeluxScanSkrevet 11/04-07 11:33, rettet 11/04-07 11:33 
Herold>
Edit: Nu hvor DeluxScan har afsløret at Alone in The Dark crasher på PS2, så har jeg aldrig hørt om Xbox-udgaven crashe. Og sammenlignet med alle de crashes jeg har haft i GTA på PS2, så må det gøre Xbox til konsollen, med langt flere fejlfri spil :P

Uh, ja. GTA3 var slem. Den havde jeg glemt :)
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
CronossCronossSkrevet 11/04-07 12:43 
Kan vi så ikke bare konkludere at vestlige spil generelt, sandsynligvis, har lidt flere fejl end japanske?
Dette har jo nok den simple årsag at vestlige spil tit er ganske åbne, hvor man har forskellige valgmuligheder gennem spillet. Derfor øges risikoen naturligvis også for at spillet crasher.

Dette har på ingen måde noget at gøre med Xbox overfor PS3, og enhver der tror dette må nok lige overveje sin seriøsitet igen.
Teknisk set mener de fleste udviklere at det er sværere at programmere til PS3, så i min, til lejligheden opfundne, logik, er der sikkert flere fejl i kommende PS3-spil :p
HeroldHeroldSkrevet 11/04-07 12:59 
Lad os det, Cronoss :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
CronossCronossSkrevet 11/04-07 13:06 
Deus Ex Machina ;-)
RooneyRooneySkrevet 11/04-07 13:25 
Nu synes jeg ikke at vi skal hænge os i detaljer, som f.eks hvordan GTA 3 kører på PS2 og hvor tit det har crashet osv; Lad os hellere komme tilbage til hvor dårlige Ubi's titler er blevet på Xbox ;-)

:-P
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
SumezSumezSkrevet 13/04-07 08:15 
Skal vi ikke prøve at holde emnet til Shivering Isles, og så lave en ny tråd omkring fejl i hhv. Xbox og PS3-spil, hvis det virker nødvendigt at diskutere det yderligere. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig