X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Gratis flashspil - Bend to Me


Svar
HyakotakeHyakotakeSkrevet 09/04-07 17:38 
Faldt lige over dette PC Flash-spil, som bare SKAL opleves!

Hvis man troede .kkrieger-spillet var vildt med sine 3D texturer på 96kb, så er "Bend to Me" værd at vente på. Det tager en rum tid at loade ind, men det er det hele værd.

I mellemtiden kan man nyde loader-musikken.

You won't believe your eyes!
KTCKTCSkrevet 09/04-07 18:07 
Nu har jeg siddet og ventet på at det skal loade i over 5 minutter, og indtil videre minder det mest om Sims spillene, som også undskylder sig med at påstå at de laver en masse mens man venter ;)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KTCKTCSkrevet 09/04-07 18:20 
Okay, nu er det ved at være latterligt, det her... Er det en dårlig joke?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
BobbeBobbeSkrevet 09/04-07 18:23, rettet 09/04-07 18:24 
Helt klart ventetiden værd!
Kan stærkt anbefales.
Spiller nu: Wii
KillerBean2KillerBean2Skrevet 09/04-07 18:28 
Jeg gav op, da de første par baner var blevet loadet. Det gør mig fuldstændig vanvittig, at der ikke er nogen total progress bar!
AV Intelligent Terminal
KTCKTCSkrevet 09/04-07 18:33, rettet 09/04-07 18:34 
Jeg er nu overbevist om at dette er en joke. Bare de mange stavefejl i teksten peger voldsomt på det. For fremtiden vil jeg gerne frabede mig sådan noget fis uden for "Off topic", da jeg har andet at bruge mine sparsomme fridage på end dette.

Det er lige 9 dage for sent at lave sådan et stunt...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
lkzlkzSkrevet 09/04-07 18:41 
http://jayisgames.com/archives/2007/04/entombed.php
McLovin
KillerBean2KillerBean2Skrevet 09/04-07 18:51 
Hmmm... KTC har ret. Er denne tråd ikke 9 dage for sent på den?
AV Intelligent Terminal
The DaneThe DaneSkrevet 09/04-07 18:57 


mmh, jeg synes nok elementerne i billedet virkede bekendt men kunne ikke lige huske navnet på spillet :p.


...eller også var det et andet lign. spil jeg har prøvet tidligere :D.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
SlothSlothSkrevet 09/04-07 19:26 
Rent teknisk er den kun 8 dage for sent på den ;o)
Kiss me, would you kindly?
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig