X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

PS Vita


Svar
KnightrideRKnightrideRSkrevet 08/04-07 23:08 
Dette emne har nok været oppe et par gange før, men nu laver jeg lige en også :)

Den nye PSP 2 eller, som nogen kalder den - PSP v2...
Nogen som har hørt om en mulig udgivelses dato?
Den skulle være mere fix end den nuværende. Bl.a et indbygget kamera og så dropper de UMD-formatet.
Jeg er selv, ret så glad for min PSP. Har snart brugt en del penge på den, bl.a en m... Se hele indlægget


PSP v.2 - Info....
Yippie-ki-yay, motherfu**** :)Spiller nu: Test Drive Unlimited 2, FlatOut 2, Grand Theft Auto IV
1'159 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 > »

Svar
BeanoBeanoSkrevet 02/10-14 07:52 
Min Vita havde hentet den automatisk i nat, så den er klar nu... hvis man tør! :)
millenniummillenniumSkrevet 02/10-14 09:06 
Jeg er ikke +'er. Så min Vita har nok ikke været aktiv i nat. :)
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 02/10-14 09:17 
Jeg er PS+ medlem men automatisk update var slået fra. Updaten var kun hentet men ikke installeret, så ved ikke om det er en PS+ feature.
happyEDhappyEDSkrevet 11/10-14 00:45 
Står lige og skal have vita. Når man nu kan få en billig "gammel" Vita kan det så virkelig betale sig med en slim. JEg har set forskelle og sådan, men er der nogen der kan komme med deres mening om man bare for alt i verden skal have slim
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
JmogJmogSkrevet 11/10-14 02:51 
En times ekstra batteritid er selvfølgelig rart. Det samme gælder at den vejer mindre, men det synes jeg er et meget mindre vigtigt punkt, når den oprindelige ikke kommer i nærheden af at være FOR tung.

I sidste ende overtrumfer den bedre skærm på den oprindelige model alt efter min mening.
millenniummillenniumSkrevet 11/10-14 08:49 
Jeg købte så Slim udgaven, fordi den kunne fås i en Action Pack med fem spil, så der var noget at gå i gang med.

Vægten er rar, men for mit vedkommende er batterilevetiden den største benefit. Også fordi SONYs oplader er U G L Y. Jeg lader den virkelig ikke op særligt meget, og skærmen er stadig fuldt tilfredsstillende.
The medium is the message.
happyEDhappyEDSkrevet 11/10-14 09:05 
Det er også det jeg tænker fra da jeg sidst havde en vita at den vejede jo virkelig ingenting! Og hvis det så kun er en time batteritid og gamle skærm enda er bedre, så tror jeg sku jeg tager mig en brugt og spare 700,-
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
BeanoBeanoSkrevet 11/10-14 09:14 
Nup bare den hvis standen er flot, ingen ridser osv. Vægten er ikke noget problem og skærmen er super lækker.
happyEDhappyEDSkrevet 11/10-14 09:23 
Ja det det, nu har jeg heller aldrig gået så meget op i ridser:) Den skal jo bruges og så snart en skærm er tændt er der ikke noget at se, hvis der er ridser.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
happyEDhappyEDSkrevet 11/10-14 16:22 
Så fik jeg købt en vita med 9 spil til 600 men da jeg kom fandt vi ud af at ledning fra lader til vita var en forkert
Men da jeg var kørt efter den købte jeg den alligevel men da vita er helt afladet ved jeg ikke med sikkerhed om den virker:)
Men nu skal jeg jo så vente på en ledning hvis jeg vil købe en billig eller vente til mandag hvis de skulle have en i gamestop.

Eller er der bogen her der ligger inde med en ex de vil sælge i nærheden af Horsens eller låne ud :)
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/10-14 17:57 
happyED>
Ja det det, nu har jeg heller aldrig gået så meget op i ridser:) Den skal jo bruges og så snart en skærm er tændt er der ikke noget at se, hvis der er ridser.

På Vita er ridser nu ekstremt synlige netop når skærmen er tændt :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
happyEDhappyEDSkrevet 11/10-14 18:26 
Det har aldrig været et problem for mig det er vel som man tager det.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/10-14 19:02 
Ja det er super hvis du ikke lader dig genere af den slags :)
Det gør jeg desværre. Og ridser på Vita-skærmem lyser op som bare fanden :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
happyEDhappyEDSkrevet 11/10-14 19:17 
Ja der er nu heller ikke en eneste ridse på skærmen på den jeg har købt, så det er jo fint:) men mangler stadig at se den tændt så håber da lige der er en der springer til og siger de har en ledning i overskud som jeg kan købe i morgen
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
amnesiaamnesiaSkrevet 12/10-14 04:40 
En utrolig grad af dét at være ligeglad alligevel. Sætte noget til salg, for ikke lige at nævne at maskinen ikke kan ses i brug, da korrekt kabel for tilslutning af oplader ikke er der.

.. Angiveligt må det være forskelligt med hvilken styr på sine ting man ønsker at fremstå :-)
Græsset ER grønnere på den anden side!
Crystal DragonCrystal DragonSkrevet 14/10-14 12:21 
Jeg er utrolig glad for min VIta 2000 jeg købte for nogle måneder siden.
Siden jeg i 2 år har været PS+ medlem har jeg fået skovlet næsten alle de vigtigste Vita titler sammen, og det eneste jeg desideret har brugt penge på har været Murasaki Baby, Sword Art Online: Hollow Fragments og Ratchet & Clank HD trilogy.

Den eneste negative ting ved 2000 i forhold til den originale Vita er skærmen. En smule mørkere og måske et par % mindre klart, men ikke noget game-breaking noticeable.

Er personligt lykkelig for det lettere design, start/select/PS knapperne er større, bagsidens touch-area er mindre med større grib til hænderne, og det største plus (synes jeg) er at det er micro-usb man oplader med i stedet for det gamle kæmpe "kun-en-function" oplader den gamle havde.

Favorite titles til Vita: Sword Art Online, Gravity Rush, Virtue's Last Reward.
Anime otaku by heart - Gamer by soulSpiller nu: InFamous: Second Son, DanganRonpa 2: Goodbye ...
NaieraNaieraSkrevet 14/10-14 13:29 
Hov, SAO til Vita kendte jeg ikke. Jeg kunne mægtig godt tænke mig sådan et asiatisk eksemplar, med engelsk tekst, men det koster godt nok...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
millenniummillenniumSkrevet 14/10-14 13:50 
Jeg har været hooked på Tearaway i en uges tid. Smukt spil. Kender I det, at man spille et spil udelukkende fordi man NYDER det?
The medium is the message.
AmbyAmbySkrevet 14/10-14 14:57 
Nogen der har fået remote play til at virke på et ekstern net?
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
3of193of19Skrevet 14/10-14 21:04 
Igennem min iPhone, men det kørte ikke smukt.
Mener jeg havde bedst succes med det når PS4'eren har åben NAT.
AmbyAmbySkrevet 15/10-14 09:46 
Åbende en enkelt UDP port, og det så ud til at virke. Ved så ikke om andre faktorer har indvirker på hastigheden.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
ElgenElgenSkrevet 15/10-14 10:03, rettet 15/10-14 10:03 
millennium>
Kender I det, at man spille et spil udelukkende fordi man NYDER det?

Sådan har jeg det med det meste Cave og Psikyo };-P
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
millenniummillenniumSkrevet 27/10-14 12:17 
Jeg har netop bestilt denne pakke hos CDON:

http://cdon.dk/spil/playstation_vita_memory_card_%2b_adventure_mega_pack-29888606

Selvfølgelig "bare" downloadkoder med et memory card, men alligevel ... Ret godt tilbud med nogle af de bedste på Vita (selvom jeg har Tearaway i forvejen). Gamestop havde den også for 549,- så må sige at CDON prislejde er smagfuldt.

Så jeg har snart en Tearaway til salg. :)
The medium is the message.
fumfumSkrevet 27/10-14 13:06 
Bare giv besked, så skal jeg nok overtage den.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
happyEDhappyEDSkrevet 27/10-14 20:12 
Pris for tearaway?
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
millenniummillenniumSkrevet 28/10-14 09:03 
Rooolig guys. Nu skal jeg også lige se hvor langt et 8GB kort rækker til de andre spil.

Måske sælger jeg bare en download kode ... heeelt vildt billigt.
The medium is the message.
happyEDhappyEDSkrevet 28/10-14 09:53 
Hvad mener du med hvor langt det rækker? Du kan jo Bare købe alle de andre spil man har jo en konto ligesom Apps på ipad/ iphone og så kan man jo bare skifte ud på sit kort hvad man lige spiller;)
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
millenniummillenniumSkrevet 28/10-14 09:57 
Ja, men det er feddest at kunne tage alle fem spil med på tur uden at skulle være afhængig af wifi. :)
The medium is the message.
JmogJmogSkrevet 29/10-14 22:32 
Whoa, hvad sker der lige for downloadhastigheden på Vita/PSN lige nu? Det har altid været noget møg men for første gang nogensinde henter jeg med noget der ligner 20Mbit konsekvent. Hentede lige 1Gb på otte minutter.

Folk der tidligere har købt Unfinished Swan til PS3 kan via crossbuy hente det gratis på deres Vita nu.
BeanoBeanoSkrevet 29/10-14 22:37 
Skørt for hastigheden fra min PS4 har været helt af helvede til det sidste døgns tid - ca. 25% af normalen for mig
millenniummillenniumSkrevet 30/10-14 07:48 
Nice. Jeg har Unfinished Swan på PS3. I love cross buy.
The medium is the message.
millenniummillenniumSkrevet 04/11-14 14:29, rettet 04/11-14 14:41 
Så er jeg på den igen - med den store ros til Vita. Tror allerede forbruget på den er oversteget PS3.

Den adventure gamepack løftede niveauet igen med store helstøbte spiloplevelser. Gravity Rush bliver en kæmpe tidsrøver, og konsollens knivskarpe suspend mode gør det helt vildt nemt at pause spil og forsætte igen. (I modsætning til boot tiden på en PS3). Den passer bare godt ind i min hverdag. :)

Seriøst, Vita er virkelig et godt køb ... trods den grimme brugergrænseflade og overflødige apps.

Der er efterhånden mange andre Mega Packs til salg, men indholdet kvalitet er noget svingende...

Link...
The medium is the message.
happyEDhappyEDSkrevet 04/11-14 14:50, rettet 04/11-14 14:59 
Jeg er helt enige!
Jeg købte en Vita igen her for en lille månede siden, som står mig i 250,- ! Men Værdien er så meget mere end det.
Hurtig og nem at komme igang med at spille.
Jeg hev bare mine downloads frem fra flere år tilbage,
PS+ virker så godt

Jeg er mest til indie spil, 2d spil mm. og syntes vitaen er den perfecte platform til disse titler. fx spelunky og sound shapes har jeg en meget spil oplevelse end på de "store" konsoller

Og spil!
spelunky
Sound shapes
Hotline miami
+ mange flere

og så venter jeg med længsel på Hyper Light Drifter mf.
Edit:axiom verge ser også spændende ud
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
JmogJmogSkrevet 04/11-14 16:23 
Mmmm... Hyper Light Drifter. Indtil videre den Kickstarter jeg har støttet hvor jeg har størst forventninger.
Bede-xBede-xSkrevet 17/12-14 17:29 
Er der nogen der ved om man kan spille coop mellem Vita og PS TV med den samme digitale kopi? Dvs nøjes med at købe det en enkelt gang.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 08/01-15 22:39 
Brandish: the Dark Revenant til PSP får gudhjælpemig en amerikansk udgivelse i næste uge, der er fuldt kompatibel med Vita og PS TV. Kun digitalt desværre, men det er bedre end ingenting:

http://www.xseedgames.com/news.php
http://youtu.be/uT6_NdsxtIg

Spørgsmålet er så hvordan det ligger med en udgivelse i Europa, hvor man ikke længere kan tilgå PS Store fra PSP'en selv. For så vidt kan de vel bare lade os købe det på Vita (og PC/PS3), men der er ikke meldt noget ud..
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
DarkbeatDarkbeatSkrevet 23/07-15 04:06, rettet 23/07-15 04:07 
Systemet som Sony selv er begyndt at kalde en "Legacy Platform" uden for Japan, lever åbentbart på bedste velgående *I* Japan, for der har Sony lige åbnet en engraverings service... For 500 Yen pr. tegn kan man få skrevet lige hvad man vil på sin nye Vita eller Vita TV.

http://www.siliconera.com/2015/07/22/sony-japan-opens-new-playstation-vita-custom-engraving-service/

Hvis de startede på det i vesten også, kunne den være sin egen gravsten :D
SumezSumezSkrevet 03/11-15 10:56 
Kan det seriøst passe at det er fuldstændig umuligt at finde et Vita memory card på 64GB til mindre end 500kr? :S
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 03/11-15 11:02 
Ja, desværre.
XiwanaXiwanaSkrevet 24/01-16 20:19 
Jeg går og overvejer at investere i en Vita. Er der noget, man skal være opmærksom på mht. hardware? Den er vist kommet i (mindst) to versioner. Og kan det virkelig passe, at man ikke kan finde en ny i danske butikker til mindre end 1.500,-?
[inspirational quote here]
3of193of19Skrevet 24/01-16 20:25 
Hvis du bare er interesseret i Vita spillene og ikke har brug for den til undervejs, kan du altid nuppe et Vita TV istedet for 400kr i Elgiganten:
http://www.elgiganten.dk/product/konsol-spil/tilbehor-til-spillekonsoller/PSTVWIFI/playstation-tv-med-3-spil-vouchere
NaieraNaieraSkrevet 24/01-16 21:01 
Den gider bare ikke spille alle spillene.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JmogJmogSkrevet 24/01-16 23:28, rettet 24/01-16 23:29 
Xiwana>
Jeg går og overvejer at investere i en Vita. Er der noget, man skal være opmærksom på mht. hardware? Den er vist kommet i (mindst) to versioner. Og kan det virkelig passe, at man ikke kan finde en ny i danske butikker til mindre end 1.500,-?

To udgaver.

Den originale har OLED skærm.
Den nye har LCD skærm som er lidt mindre lækker (dog rigtig god). Dens plusser er lavere vægt og en smule mere batteritid. Og den kan vist også bruge standard USB ladere fremfor en Vita-specifik.

Jeg ville lade prisen være det afgørende, da de er ca lige gode. Det eneste andet der er at være opmærksomme på er at den kun æder Vita specifikke memorykort. Der er ofte udsalg på spil, PS Plus giver dig mindst to om måneden og det er noget lort at skulle downloade det hele en gang til, så køb et memorykort på 32gb fra starten.

Og god fornøjelse! Bedste håndholdte der nogensinde er lavet.
millenniummillenniumSkrevet 25/01-16 09:16, rettet 25/01-16 09:17 
Jeg har LCD udgaven, og blev rigtig glad for den. Selvom mange taler om bedre OLED skærm, så er LCDen virkelig flot, skarp og med lækre farver.

God ting:
Sleep mode er virkelig god. Det er meget, meget sjældent jeg behøver slukke den helt, den bruger minimal batteri og starter på sekunder fra sleep mode. Sammenlignet med f.eks. 3DS er den overlegen på batteri-tid og start up.
Tearaway er bare så fedt og hyggeligt et spil, som bruger alt hvad PS Vita gør godt.

Knap så god ting:
Det kan også være udviklernes skyld, men jeg oplever ofte loade-tider i PS Vita spil, som er helt ude a trit med nutidens forventning.
The medium is the message.
XiwanaXiwanaSkrevet 26/01-16 10:09 
Takker for svar og tips! Jeg prøver at finde en relativt billig første generationskonsol brugt et sted - og gerne uden for mange ridder. Ellers må jeg punge ud til en slim. Jeg ville frygteligt gerne kunne spille Helldivers og på classics 'on the go'.
[inspirational quote here]
KTCKTCSkrevet 04/03-16 14:09 
Nu pløjede jeg lige listen over PS TV kompatible spil igennem på PlayStation Store, og helt ærligt var der meget lidt, som kunne friste, specielt med gamle priser på gamle spil.
Har Vita og PS TV platformene slet ikke formået at producere mere, som er værd at smide penge efter? Hvis ikke, vil jeg nok nedjustere til et 4GB Vita Memory Card i stedet for 16GB, som jeg ellers havde tænkt mig.

Hvis man ser bort fra indie-titler, som kan købes på PC, nedgraderede ports og mobiltitler som Angry Birds, er der så overhovedet noget at komme efter, udover Metal Gear Solid HD Collection, som jeg alligevel ikke kan spille på min PS TV?

PlayStation TV kompatible spil hos Sony
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
JmogJmogSkrevet 04/03-16 14:27 
Masser af gode spil til Vita. Masser der ikke er kompatible med PSTV desværre.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/03-16 14:41 
Der findes et whitelist hack (virker nok ikke på nyeste firmware), som gør at du kan spille alle spil på PSTV.

Metal Gear Collection bør du ikke købe på Vita. Spil det i stedet på PS3 eller 360, hvor alt kører 60 frames, har bedre kontrol og Peace Walker er inkluderet(!).
Spiller nu: Phantasy Star IV
KTCKTCSkrevet 04/03-16 16:44 
Ok, det var nu også til PS TV, men hvis det ikke kører 60fps, kan det være lige meget.
Visse spil med touch-styring, kamera eller andet, kommer selvfølgelig ikke til at fungere, selv om man whitelist hacker den.

Synd at spil som Super Stardust Delta og Uncharted: Golden Abyss ikke kan spilles på PS TV, men jeg vil da overveje TxK, Resogun, Alien Breed og Gravity Crash Ultra.
De er vel alle ganske gode, ikke?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/03-16 16:52 
Touch virker nu rimelig fint på PSTV hvis du bruger en Dual Shock 4 :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
1'159 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig