X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

PS Vita


Svar
KnightrideRKnightrideRSkrevet 08/04-07 23:08 
Dette emne har nok været oppe et par gange før, men nu laver jeg lige en også :)

Den nye PSP 2 eller, som nogen kalder den - PSP v2...
Nogen som har hørt om en mulig udgivelses dato?
Den skulle være mere fix end den nuværende. Bl.a et indbygget kamera og så dropper de UMD-formatet.
Jeg er selv, ret så glad for min PSP. Har snart brugt en del penge på den, bl.a en m... Se hele indlægget


PSP v.2 - Info....
Yippie-ki-yay, motherfu**** :)Spiller nu: Test Drive Unlimited 2, FlatOut 2, Grand Theft Auto IV
1'159 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 > »

Svar
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 29/08-12 09:24 
Jeg troede også det var det jeg skrev :)

Er de begyndt at opdatere PSN om onsdagen? Jeg synes altid det har været torsdag.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 29/08-12 09:28 
Det blev ændret til tirsdag (US) og onsdag (Europe) for ca. to år siden :D
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 29/08-12 09:45 
Hehe, det memo fik jeg vist ikke :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
ProzelProzelSkrevet 30/08-12 08:55 
Har nogle af jer prøvet FF spillene? Jeg synes at VIII er knapt så pænt se på min PS3, sandsynligvis pga. opskaleringen så jeg vil gerne vide, om Vita gør arbejdet bedre.
BeanoBeanoSkrevet 30/08-12 09:21, rettet 30/08-12 09:27 
Jeps, jeg spillede faktisk en time på FF7 som er skarpere på min Vita end mit TV - filtering/smoothing slået fra og med "Original" som screen mode. Jeg tror emulatoren på PS3 laver en smule fnidder i opskaleringen uanset indstilling.

Jeg prøvede også at overføre PS1 save games imellem PS3 og Vita (begge veje) som fungerer udmærket, men håber Sony i fremtiden laver en PS1 same game sync via PS+ skyen eller understøtter trådløds forbindelse til PS3 og PC via Content Manager så man ikke skal rode med USB kablet. Kom i gang...
BeanoBeanoSkrevet 30/08-12 18:40 
Lille trick jeg opdagede: hvis man syntes at swipe-to-unlock er trals eller fedter skærmen til, hold en finger på øverste højre hjørne mens man (med en anden finger) berører nederste venstre hjørne.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 05/09-12 13:26, rettet 05/09-12 13:29 
Nu hvor jeg har fået fat i et 32GB kort til dyret skal alt pladsen selvfølgelig anvendes. Hvad kan I anbefale af PSX-titler? Indtil videre har jeg følgende på listen:

-Vagrant Story
-Tomba
-Grandia
-Final Fantasy VI-IX
-Silent Hill
-Klonoa: Door to Phantomile

Når de kommer:
-Um Jammer Lammy
-Parappa the Rapper

Hvad foreslår I?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 05/09-12 13:37 
Rayman 1 ser utrolig flot ud på Vita's skærm... og spiller stadig godt :)

Ellers har jeg MGS, FF7, Alundra, Crash 1+2 (3'eren når den kommer på tilbud i aften), RE1+RE2, Wipeout og N2O.

Skal også have Tomba når den (snart?) kommer. FF8 og Grandia håber jeg kommer på tilbud senere.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 05/09-12 13:53 
Rayman er allerede installeret :)

Øv, jeg troede Tomba allerede var på shoppen, så må man vente :/
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 05/09-12 14:06 
Den er pt. kun i US Store... surprise :P
ProzelProzelSkrevet 05/09-12 14:34 
Mon Suikoden og Power Stone Collection nogensinde kommer til os? Kom nuuuu!
Bede-xBede-xSkrevet 05/09-12 14:37 
Beano>
Skal også have Tomba når den (snart?) kommer.

I dag :)

http://www.joystiq.com/2012/08/22/tomba-leaps-onto-european-psn-september-5/
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 05/09-12 14:42 
Super :)

Prozel>
Mon Suikoden og Power Stone Collection nogensinde kommer til os? Kom nuuuu!

Jeg holder også øje med Power Stone Collection :D
BeanoBeanoSkrevet 05/09-12 14:46 
God Of War Collection, ICO og Shadow Of The Colossus er nu Vita remote-play compatible. Men hvis det er så laggy som PS3 XMB'en via remote-play, er det vist ret ligegyldigt :O

Kilde
BeanoBeanoSkrevet 05/09-12 15:24 

Åbenbart ikke alligevel :O
http://blog.eu.playstation.com/2012/09/05/heads-up-game-store-update-5th-september-2012/
ProzelProzelSkrevet 05/09-12 19:00 
Tilbudene er oppe, men Crash 3 er væk, men mon ikke det snart komme op igen?
BeanoBeanoSkrevet 06/09-12 13:53 
Det bemærkede jeg også - SCEE er nogle spader!

Der er en del som kommenterede det på deres blog i går - flere lovede titler som er MIA.
Captain NCaptain NSkrevet 06/09-12 14:00, rettet 06/09-12 14:10 
Det er sjovt. Jeg havde overhoved ikke hørt om Tomba før for nogle uger siden men ca 3 dage før jeg hørte om det faldt jeg tilfældigvis over det på et loppemarked for 10 kr. Den hed dog Tomb[b]I[/b], som vist er spillets Europæiske navn så vidt jeg kan se på Wikipedia.
Så det var jo et heldigt tilfælde.

Et Playstation 1 spil jeg faktisk længe gerne har ville købe fra PSN er Jumping Flash. Det er så dejligt nostalgisk det spil men jeg vil bare ikke rigtigt smide 40kr efter det når jeg jo næste kan få det til samme pris for en fysisk udgave. Så har håbet på et tilbud men so far har der ikke været et :/
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
BeanoBeanoSkrevet 06/09-12 14:03 
Så vidt jeg ved er det US udgaven som de udgiver i Europa... så Tomba!! :D
BeanoBeanoSkrevet 06/09-12 17:24 
Crash 3 er dukket op igen. yay!
ProzelProzelSkrevet 06/09-12 18:07 
Nå, jeg fik sku en Vita igen i dag, og PS1 ser ganske nydeligt ud! :D
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 19/09-12 10:54 
Muramasa er på vej til Vita til dem der ikke nåede at spille det på Wii.

Marts 2013
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
HulleHulleSkrevet 19/09-12 11:35 
Fedt :) Jeg fik stjålet mit, så det er oplagt at generhverve det på Vita.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 19/09-12 12:05, rettet 19/09-12 12:06 
Jeg regner også med at springe på. I sin tid valgte jeg at springe spillet over, i håb om en HD port til en anden platform.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 19/09-12 12:28, rettet 19/09-12 12:46 
New Little King's Story udkommer i næste uge som download titel:

http://www.eurogamer.net/articles/2012-09-13-new-little-kings-story-set-for-october
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 19/09-12 12:36 
Så ingen fysisk udgivelse? :(
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 19/09-12 12:55 
Godt spørgsmål. Den er listet rundt omkring men uden nogen konkret dato. Om det bare er en fejl ved jeg ikke lige.
BeanoBeanoSkrevet 19/09-12 13:49 
PS+ features til Vita i November.

Games: Plus members get to play the full versions of designated content for PS Vita available on PlayStation Store as long as their membership is effective, at no extra cost.

Discounts: Access exclusive discounts on certain PS Vita titles.

Online Game Save: Upload game save data for compatible games to Online Cloud Storage, offering up to 1GB of space.

Automatic content downloads and updates: PS Vita will automatically download designated game demos and game updates, and also download system software updates.

Automatic Trophy sync: PS Vita will automatically start up at a designated time to sync Trophy information across PlayStation Network servers.


Kilde
Bede-xBede-xSkrevet 19/09-12 15:45 
Du glemte den her, Beano:

What’s more, both existing Plus members and newcomers to the service will not have to pay any extra for the expanded offering.

Det er virkelig god value, hvis man har begge maskiner og ikke har noget behov for at samle på spillene.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 19/09-12 17:56 
Jeg syntes bare det var indforstået :)
Bede-xBede-xSkrevet 19/09-12 18:18 
Måske, men jeg synes allerede man har adgang til ret mange spil bare på PS3 gennem et plus abonnoment. Det er omkring 50 spil om året og hvis man så yderligere får spil til Vita oveni på samme abonnoment, begynder det at være mere end man kan nå og spille. Det koster trods alt kun 30+ pund om året.

Med mindre de begynder at skære ned på PS3 content og erstatte det med noget til Vita, så synes jeg det er et godt tilbud, hvis man har begge maskiner.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 27/09-12 21:47 
Der er kommet en demo af Silent Hill: Book of Memories på PSN Store.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 27/09-12 22:26 
Puha for en stinker :( Hvorfor er det at Konami hader Silent Hill så meget? At der er nogen der mente det var en god ide at lave en brawler ud af licensen er fuldstændig vanvittigt. Spillet minder ret meget om det hæslige "Fallout: Brotherhood of Steel" til PS2.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
RJKRJKSkrevet 28/09-12 00:39 
WayBackward :(
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
DarkbeatDarkbeatSkrevet 08/10-12 22:57, rettet 08/10-12 22:59 
Sony's hotte nye trailer fuld af nye Vita spil på vej.

http://youtu.be/EnehwrVW62M

og her er en anden trailer fuld af gode grunde til at eje en Vita

http://youtu.be/fcehRzTKw0I


SPOILER-TEKST:
Jeg glæder mig til der kommer spil til min Vita en dag...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 08/10-12 23:10 
Video nummer to har overbevist mig om at jeg skal have en Vita ASAP!
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 08/10-12 23:24 
Jeg tror Sony stopper piben med andet end Mac Baren...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 09/10-12 08:53 
Det er godt nok nogle arbitræer reklamer.

Til de spilhungrende kan det fortælles at Retro City Rampage kommer i morgen - man behøver blot at købe spillet til enten Vita eller PS3, for at spille på begge platforme.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
HulleHulleSkrevet 09/10-12 08:54 
Wohou wow wow, det er en fed lineup.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
BeanoBeanoSkrevet 09/10-12 11:50 
Echelon VI>
Til de spilhungrende kan det fortælles at Retro City Rampage kommer i morgen - man behøver blot at købe spillet til enten Vita eller PS3, for at spille på begge platforme.

Sikker på det også gælder EU?

Har kun set det bekræftet for US i denne uge.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 09/10-12 14:42 
Jeg må indrømme at jeg bare gik ud fra at det også kommer i EU. Jeg bliver enanelse gnaven hvis det kun gælder US.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 09/10-12 15:24, rettet 09/10-12 15:24 
Ja det er ofte lidt iffy mht. indy titlerne nå de skal oversættes og godkendes separat af SCEE. Jeg venter stadig på Dyad som udkom på US Store for længe siden men udvikleren har ikke travlt med at få den klar til Europe - Steam var åbenbart vigtigere :(

Anyway, vi krydser fingre alligevel :)
BeanoBeanoSkrevet 10/10-12 18:53 
...forgæves for den dukkede ikke op i dag hos os. suk.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 10/10-12 22:54 
Nej, intet af interesse overhovedet :( Der er tilgengæld en demo på US PSN til dem der har sådan en konto. Gad vide hvornår spillet så kommer i EU....
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 28/10-12 18:09 
Persona 4 Golden EU dato: 22 feb

Kilde:
http://www.joystiq.com/2012/10/28/persona-4-golden-neptunia-victory-aiming-to-hit-europe-feb-22/
DarkbeatDarkbeatSkrevet 28/10-12 19:44, rettet 28/10-12 19:45 
PS Vita

Ej, jeg glæder mig også til Golden, men der er ikke SÅ meget andet software på vej
JmogJmogSkrevet 29/10-12 11:38 
Soul Sacrifice ser jeg frem til, men den kommer vist først næste år. Det største i år bliver nok Assassin's Creed: Liberation. Det er jeg rigtig spændt på at se anmeldelserne af. Jeg prøvede det kort til Eurogamer Expo og blev ret imponeret. Lidt lavere framerate, men ellers virkede det som et "rigtigt" Assassin's Creed spil med alt hvad man forventer deraf. Hvis historien og missionerne også holder vand, så bliver det helt forrygende.
BeanoBeanoSkrevet 29/10-12 11:45 
Ja der er en positiv buzz om det spil - lyder som et rigtigt AC spil denne gang. Virtue's Last Reward har jeg også en bestilling på fra Amazon :)
DarkbeatDarkbeatSkrevet 30/10-12 00:56 
Som jeg nævnte i en anden tråd glæder jeg mig også til Senran Kagura på Vita... Der er også Ragnarock Odyssey ude i US nu som lyder som en ganske fornuftigt spil
Bede-xBede-xSkrevet 30/10-12 01:30 
Så er der også EDF porten og Ass Creed: Liberation. Der mangler en del titler, men den gamle Gaf tråd om kommende Vita titler er god til at få et overblik:

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=472361

Det ser ikke ud til der er noget, der får maskinen til at sælge, men der er da en del jeg har lyst til at kigge nærmere på.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
1'159 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig