X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

PS Vita


Svar
KnightrideRKnightrideRSkrevet 08/04-07 23:08 
Dette emne har nok været oppe et par gange før, men nu laver jeg lige en også :)

Den nye PSP 2 eller, som nogen kalder den - PSP v2...
Nogen som har hørt om en mulig udgivelses dato?
Den skulle være mere fix end den nuværende. Bl.a et indbygget kamera og så dropper de UMD-formatet.
Jeg er selv, ret så glad for min PSP. Har snart brugt en del penge på den, bl.a en m... Se hele indlægget


PSP v.2 - Info....
Yippie-ki-yay, motherfu**** :)Spiller nu: Test Drive Unlimited 2, FlatOut 2, Grand Theft Auto IV
1'159 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 > »

Svar
Alf81Alf81Skrevet 27/02-12 18:39 
Core>
Er der nogen der har tænkt sig at købe DL-versionen af Katamari og derved kan bruge koden?

Har du stadig koden? :)
Ting om dét og pis.
CoreCoreSkrevet 27/02-12 19:11 
Yessir.

Vil du ha' den?
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
Alf81Alf81Skrevet 27/02-12 19:54 
Ork jo, tak! :)
Ting om dét og pis.
SumezSumezSkrevet 27/02-12 19:55, rettet 27/02-12 19:55 
Nøj er godt nok skuffet over den der Uncharted-demo. Om noget, formåede den blot at overbevise mig om at jeg aldrig nogensinde skal have spillet. Det er slet ikke sjovt at spille, sniper-scenen er så stressende at jeg ikke gad spille det færdigt, og det stinker virkelig langt væk af at have fået trukket både touch og gyro-elementer ned over sig uanset om det selv vil det eller ej. Som allerede nævnt før i denne tråd er spillets menu nok den dårligste interface-idé længe.

Men det er bestemt flot!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 27/02-12 20:23, rettet 27/02-12 20:24 
Har ikke prøvet demoen men spiller det fulde spil og syntes det er fedt indtil videre (kapt. 17). Sniper sekvensernes generer mig slet ikke og syntes gyro-styringen fungerer godt og præcist sammen med alm. stick - har sat følsomheden til max. Man behøver dog ikke bruge gyro hvis man ikke ønsker. Det eneste som generer mig er granat systemet hvor man er tvunget til at bruge touchskærmen. Er også glad for de små puzzles undervejs og de steder man får lov at udforske omgivelserne. Håber resten af spillet holder niveauet :)
RaGeRaGeSkrevet 27/02-12 21:53 
Håber der kommer HTML5 til browseren og de gør noget ved hastigheden for den er godt nok ringe i sin nuværende form :(
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
JmogJmogSkrevet 28/02-12 11:55 
Baze>
Jmog, skriver du ikke lige, når du modtager dit memory card fra videogameplus? Jeg hører at det er ret hurtige.

Det ankom i dag efter en uge. Værdi var angivet til toldvenlige 22 $CAD. Så skal der satme games i aften.
NaieraNaieraSkrevet 28/02-12 12:53 
Det er altså ikke et toldvenligt beløb.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JmogJmogSkrevet 28/02-12 13:16 
Ja, det er jo egentlig rigtigt. 22 canadiske dollars er 122 kroner hvilket er ca. 40 kroner højere end grænsen. Men ok, så lad os kalde det toldvenligERE ;-)
KTCKTCSkrevet 28/02-12 14:15 
Endnu en skrækhistorie om forbrugerens oplevelser af Vita hos forhandlerne:
Vi var en tur i Bilka, Viborg, i går, og der spurgte jeg en ekspedient i elektronik-afdelingen, om jeg måtte se en PSP Vita. Svaret var, at de ikke havde haft PSP i årevis, hvorefter jeg oplyste ham om, at der lige er udkommet en ny konsol ved navn Vita. Ja, ja, det vidste han naturligvis godt, hvorefter han kaldte den Vista, og stadig hårdnakket påstod, at de hverken havde eller fik den.
Efter jeg, uden tvivl med et meget skeptisk ansigt, ikke kunne lade være med at spørge videre, sagde jeg efter flere minutter, at jeg mente at have set den i deres katalog. Dette tog han som en glimrende mulighed for at lukke kæften på mig, men han måtte jo sande, at de alligevel reklamerede med den i deres katalog.
Så farede han forvirret rundt for at finde en maskine, hvorefter jeg til sidst selv fandt den i deres udstillingsmontré. Jeg fik lov at se maskinen, som var blevet fodret med Everybody's Golf, der selvfølgelig ikke kunne startes fordi der ikke var noget hukommelseskort i maskinen.
Da jeg så havde leget lidt rundt i menuerne nogle minutter, kom han tilbage med beskeden om de ikke havde nogen på lager, men at de fik dem igen i morgen. Nej tak, du, den chance for du vist forspildt...

Mit umiddelbare indtryk af maskinens menuer er ikke voldsomt positivt. De er ikke særligt logisk bygget op, og virker ret tunge og hakkende. Jeg vil dog gerne prøve den engang, hvor jeg ikke er blevet i dårlig humør over ekspedienter, der ikke fatter noget som helst og er indbildske og påståelige.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
JmogJmogSkrevet 28/02-12 14:56 
Tunge og hakkende? Det har jeg godt nok ikke oplevet. De kører ekstremt hurtigt på min. Det er faktisk decideret imponerende.

Men sikke dog en rædsom service i Bilka. DET er dælme ikke imponerende. Det er ikke ligefrem fordi det overbeviser en om at man bør lade være med at købe online fra Amazon og lignende. Det fungerer bare.
BeanoBeanoSkrevet 28/02-12 15:44 
Kører også hurtigt og helt uden hakken her.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/02-12 15:47 
Det gjorde min også til træffet :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BazeBazeSkrevet 28/02-12 17:25 
Jeg fik også mit memory card i dag. YAY! :)
Alf81Alf81Skrevet 29/02-12 13:26 
Da jeg købte min, havde de ikke andet end 4GB kort. Har selvfølgelig tænkt mig at opgradere det til et større kort. Nogen som ved hvor let det er at overfører content, fra det ene kort til det andet?
Ting om dét og pis.
BeanoBeanoSkrevet 29/02-12 13:36 
Jeg har prøvet med den indbyggede Content Manager som er nem at bruge. Du skal have Content Manager Assistant installeret hvis du vil gøre det med PC/Mac. Har du en PS3 kan du også bruge den, men det har jeg ikke testet.
Alf81Alf81Skrevet 29/02-12 13:41 
Okay, tak. Fine sager :)
Ting om dét og pis.
BeanoBeanoSkrevet 29/02-12 13:45, rettet 29/02-12 13:45 
Tja måske... jeg ser frem til det bliver trådløst :)
Alf81Alf81Skrevet 29/02-12 13:52 
Synes at det er fine sager at der rent faktisk er noget at gøre, hvis man vil skifte kort. Har nok at brokke mig over mht. kapacitet og den slags. Selv 32GB er jo' aaalt for lidt.
Ting om dét og pis.
BeanoBeanoSkrevet 29/02-12 14:26 
De vil jo gerne sælge os større kort :)
KTCKTCSkrevet 29/02-12 15:21 
Jmog>
Tunge og hakkende? Det har jeg godt nok ikke oplevet. De kører ekstremt hurtigt på min. Det er faktisk decideret imponerende.
Som sagt havde ham ekspedienten nok ødelagt alle chancer for en positiv oplevelse af maskinen, men jeg fik umiddelbart indtrykket af et meget rodet menusystem, og der hvor den var tung og hakkende var nok i storen og browseren. Jeg vil dog forbeholde mig ret til at prøve maskinen under bedre forhold, før jeg dømmer den for alvor :)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
RJKRJKSkrevet 29/02-12 22:20 
Det virker måske som om jeg bare brokker over alt ved Vitaen, men...

Hvad sker der med manualerne til Vita-spillene?

Jeg synes det var tyndt med de der 15 siders indhold (de er trods alt ret små) i Lumines, men det overgåes da nemt af Army Corps med sølle 4 siders indhold. Og så kom jeg i dag til Uncharted: HELT uden manual! Mit eksemplar var forseglet, så den kan jo ikke være faldet ud. Har I andre manual i jeres Uncharted (mit er canadisk)?

Jeg er med på at der er digital manual med, og det er også fint, men selvom jeg sjældent bruger papir-manualen, så er den trods alt en fornuftig grund til at vælge originaler. Jeg synes det er en klar bommert, hvis man fjerner den fysiske manual.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 29/02-12 22:32 
Det er vist en generel udvikling, og ikke en Vita-specifik ting. :(
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BazeBazeSkrevet 29/02-12 22:35 
Marvel Vs Capcom 3 og Ridge Racer har heller ikke. Eller jo, Ridge Racer har to download tokens, men ikke en manual.
KamekKamekSkrevet 29/02-12 22:49 
Heller ingen manual i mit Uncharted...
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
RJKRJKSkrevet 29/02-12 22:50 
Sumez>
Det er vist en generel udvikling, og ikke en Vita-specifik ting. :(

Jeg har da aldrig set det i et konsolspil før?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
BeanoBeanoSkrevet 29/02-12 22:52 
Jeg har ikke noget problem med de manglende papir manualer - heller ikke som samler. En ting mindre som kan blive ødelagt eller nusset, specielt hvis man vil købe brugt. Den elektroniske løsning er udemærket og man kan læse den mens spillet er startet. Læsersoftwaren kunne dog være lidt mere brugervenlig i nuværende udgave.
la0sla0sSkrevet 29/02-12 23:03 
Er manualer ikke blevet generelt ligegyldige, efter man droppede at have fede historier og ekstra værk i?
Hvad sker der?
SumezSumezSkrevet 29/02-12 23:04 
RJK>
Jeg har da aldrig set det i et konsolspil før?

Det er vist ret normalt for PC-spil nu, netop pga. muligheden for at inkludere manualen digitalt. Jeg går stærkt ud fra at det samme vil gøre sig gældende i den kommende generation af konsoller, nu hvor det er begyndt at blive standarden.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 29/02-12 23:10 
Store publishers som EA og Ubisoft annoncerede sidste år at visse af deres spil fremover ikke vil have manualer:

http://xbox360.ign.com/articles/108/1084483p1.html

http://www.gamingangels.com/2011/03/ea-removing-instruction-manuals-from-all-future-game-releases/
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
RJKRJKSkrevet 29/02-12 23:14 
Åbenbart ikke i nogen spil jeg har :)

Manualerne er for mig at se ikke mere ligegyldige nu, end de hele tiden har været. Alligevel synes jeg det er en bommert at fjerne dem, fordi de ikke koster ret meget at have med, og er noget af det eneste der giver følelsen af, at man får lidt ekstra ved at købe originalt, fremfor at piratkopiere.

Så er det æsken der ryger næste gang...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
BeanoBeanoSkrevet 29/02-12 23:17, rettet 29/02-12 23:20 
De bliver i hvert fald mindre og mindre også :)

Edit: Jeg har som sagt ikke noget imod elektroniske manualer så længe de er inkluderet med spillet og er praktisk at læse. Men syntes der er sørgeligt der ikke gøres en smule ud af at skrive dem efterhånden. Prøv f. eks at se manualen til Wipeout 2048... en tynd omgang.
SumezSumezSkrevet 01/03-12 00:20 
RJK>
Så er det æsken der ryger næste gang...

Jeg ved ikke om det er skrevet "for sjov", men jeg tror bestemt du har ret.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 01/03-12 00:37 
Næh, jeg synes ikke det er spor sjovt.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/03-12 03:38 
Så længe der findes butikker der sælger fysiske spil kommer covers aldrig til at blive fjernet. Der skal være noget på hylderne der kan fange folks opmærksomhed og sælge produktet.

Covers forsvinder ikke før de fysiske spil gør, hvilket næppe sker foreløbig. Jeg tror dog sagtens at vi kan komme til at se en ringere cover kvalitet end den vi kender i dag.
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 01/03-12 07:59 
Jeg kan heller ikke se hvordan man skal kunne sælge et fysisk medie uden en form for cover.
JmogJmogSkrevet 01/03-12 08:32 
Er der da nogen der snakker om at det skulle ske?

Det der blev hentydet til her var jo ikke at covers forsvinder, men at medierne forsvinder. Med andre ord at alting kun sælges digitalt.
BeanoBeanoSkrevet 01/03-12 08:33 
RJK>
Så er det æsken der ryger næste gang...
CoreCoreSkrevet 01/03-12 08:42, rettet 01/03-12 08:43 
Beano>
Jeg kan heller ikke se hvordan man skal kunne sælge et fysisk medie uden en form for cover.

Artwork på selve mediet, der ligger i billig engangs-blisteremballage, der dør efter åbning.

Lidt ligesom de her 24-timers lejefilm.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
BeanoBeanoSkrevet 01/03-12 08:51 
Forbrugerne vil ikke finde sig i en engangemballage for et spil til kr 500. Det ser jeg som værende urealistisk.
SumezSumezSkrevet 01/03-12 09:55 
Beano>
Jeg kan heller ikke se hvordan man skal kunne sælge et fysisk medie uden en form for cover.

Tror du da det fysiske medie kommer til at være her lang tid endnu?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
CoreCoreSkrevet 01/03-12 10:06, rettet 01/03-12 10:07 
Beano>
Forbrugerne vil ikke finde sig i en engangemballage for et spil til kr 500. Det ser jeg som værende urealistisk.

Fortæl det til N64-generationen (Og SNES/NES/GB(A))...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
BeanoBeanoSkrevet 01/03-12 10:10 
Sumez>
Tror du da det fysiske medie kommer til at være her lang tid endnu?

Hvad har det med sagen at gøre?


Core>
Fortæl det til N64-generationen (Og SNES/NES/GB(A))...

Mine N64 og GBA spil kom ikke i engangsemballage.
CoreCoreSkrevet 01/03-12 10:25, rettet 01/03-12 10:25 
Beano
Mine N64 og GBA spil kom ikke i engangsemballage.

Det gjorde mine heller ikke. Men for alle andre end folk som os, er pap=engangsemballage, og det blev det af mainstream-forbrugeren også behandlet som.

Hvorfor tror du at der i så høj grad sælges second hand-N64/GBA-spil uden æsker, når det samme ikke er tilfældet med f.eks. PS1?
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
BeanoBeanoSkrevet 01/03-12 10:31 
Vi kan sagtens blive enige om at Nintendo's æsker ikke var i top kvalitet, men det var langt fra engangsemballage hvilket var hele pointen.
SumezSumezSkrevet 01/03-12 12:02 
Beano>
Sumez>
Tror du da det fysiske medie kommer til at være her lang tid endnu?

Hvad har det med sagen at gøre?

Et forstsat fysisk spilsalg var dit eget argument for at man ikke kommer til at droppe æsken?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 01/03-12 12:07 
Det er stadig to forskellige diskussioner. Det ved du godt.
SumezSumezSkrevet 01/03-12 12:08 
Nej, tværtimod, det er da to sider af samme sag? Ellers forstår jeg slet ikke hvad det er du prøver at insinuere :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 01/03-12 12:25 
Jeg har ikke talt om eksistensen af det fysiske spilsalg. Jeg påstår SÅ LÆNGE der er et fysisk spilsalg, vil der også være medfølgende spilæsker/cases.

Hvor længe der overhovedet vil være fysisk spilsalg, er en anden sag. Sælges der ikke fysiske spil vil der selvfølgeligt heller ikke sælges spilæsker, det er jo indlysende :D
CoreCoreSkrevet 01/03-12 13:02 
Beano>
det var langt fra engangsemballage hvilket var hele pointen.

Syntes vi, men det ændrer ikke på at mange så anderledes på det, og smed pap-æskerne ud.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
1'159 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig