X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

PS Vita


Svar
KnightrideRKnightrideRSkrevet 08/04-07 23:08 
Dette emne har nok været oppe et par gange før, men nu laver jeg lige en også :)

Den nye PSP 2 eller, som nogen kalder den - PSP v2...
Nogen som har hørt om en mulig udgivelses dato?
Den skulle være mere fix end den nuværende. Bl.a et indbygget kamera og så dropper de UMD-formatet.
Jeg er selv, ret så glad for min PSP. Har snart brugt en del penge på den, bl.a en m... Se hele indlægget


PSP v.2 - Info....
Yippie-ki-yay, motherfu**** :)Spiller nu: Test Drive Unlimited 2, FlatOut 2, Grand Theft Auto IV
1'159 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 > »

Svar
Bede-xBede-xSkrevet 15/02-12 10:20, rettet 15/02-12 10:21 
Synes også det ser fedt ud og det samme gør Sound Shapes:

http://www.youtube.com/watch?v=3Q3Uqoqvk3E

Prisen på maskinen er heller ikke så høj som jeg havde frygtet, selv med et memory card, så jeg overvejer kraftigt at hoppe med på launch vognen. Den skal jo købes alligevel på et tidspunkt :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
happyEDhappyEDSkrevet 15/02-12 14:15 
Sound shapes er det jeg ser mest frem til:)
Men tror der går noget tid før det kommer
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
JmogJmogSkrevet 15/02-12 18:58 
RJK>
Har Gravity Rush/Daze været diskuteret? Den visuelle stil skriger nærmest Moebius/John Difool, og så er instruktøren manden bag Silent Hill - hvorfor er dét ikke et launchspil i vesten :-/

Det er nok det Vita-spil jeg ser mest frem til. Det ser absurd interessant ud.
dRxLdRxLSkrevet 15/02-12 19:34, rettet 15/02-12 19:35 
RJK>
Har Gravity Rush/Daze været diskuteret? Den visuelle stil skriger nærmest Moebius/John Difool...

Det er vidst meget med vilje:

C&V>
Toyama said that the starting point for Gravity Rush was his love of the comics created by French artist Moebius. He said: "It's based on a French comic I liked when I was young. I didn't just want to use that, but to mix it with Japanese comic culture. So we adapted a French comic as background, but with the main character, we wanted to create a hero who felt like she was from an American comic, like Batman, say."


kilde
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
RJKRJKSkrevet 15/02-12 19:38 
Ville også være mærkeligt hvis det var et tilfælde ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
JmogJmogSkrevet 16/02-12 17:43 
Beano>
UK priser for DL-only spillene der er klar d. 22 :

- Escape Plan: £9.99
- Top Darts: £6.49
- Hustle Kings: £6.49
- Super Stardust: Delta: £6.49
- MotorStorm RC: £4.79

Sony ser ud til at tage cross play ret seriøst. Ejer man allerede Top Darts eller Hustle Kings til PS3, så er det gratis at hente Vita-versionen på PSN. Det samme gælder alle banerne fra PS3-udgaven af Wipeout HD og Fury, som kommer som Vita DLC senere på året. Ejer du det til PS3, så er det gratis til Vita.

Da jeg fornyligt købte Oddworld: Strangers Wrath til PS3 er jeg MEGET spændt på om de laver samme nummer med Vita-udgaven, som også kommer i år. Det ville være fantasisk god stil, hvis det bliver en fast ting.
CoreCoreSkrevet 18/02-12 15:12, rettet 18/02-12 15:13 
Nogen der har knækket koden om det medfølgende Sim-kort og Wipeout i Elgigantens 3G-model?

Er det et forhåndsvalgt data-abbonnement, med X antal gratis dage, før man selv skal oprette sig, eller er det bare et dødt sim-kort indtil man selv har købt et abonnement?

Eller kræver den fuld abonnementsoprettelse ved afhentning?

Jeg vil gerne spille Wipeout onsdag, og tager det da gerne gratis, men jeg vil ikke tvinges til et TDC-abonnement, jeg ikke selv vælger.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
BeanoBeanoSkrevet 18/02-12 15:50 
Hvor har du set det tilbud?

Kan ikke se det på sitet.
CoreCoreSkrevet 18/02-12 16:19, rettet 18/02-12 16:24 
Det står på en sticker i øverste hjørne af 3G-modellens emballage. Klik på det, så forstørres det, og bliver læsbart ;)

Nu har jeg ringet til Elgiganten, og erfaret:
- De ved ikke hvad TDC-dealen indebærer,
- Køb af 3G kræver ikke abonnementsoprettelse (baseret på det fact at de kan købes online og eftersendes (ingen underskrift m.m.)),
- Aktiveringen af sim-kortet kan godt finde på at kræve abonnementsoprettelse,
- Linket på førnævnte sticker, er dødt,
- Elgiganten ved ikke hvor 3G-modellen bliver tilgængelig endnu (Online og/eller butikker),
- De kan på nuværende tidspunkt ikke garantere, at jeg overhovedet kan opstøve den i deres regi i Københavnsområdet, på onsdag,
- Det bedste de kan gøre, er at sælge mig den nu, og garantere at jeg har den på hjemadresse senest fredag i næste uge,
- "Ring tirsdag, så ved vi måske mere",
- TDC Kundeservice har lukket om lørdagen.

PSV 3G hos Elgiganten
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
BeanoBeanoSkrevet 18/02-12 16:24 
Tak for info :)

Kunne ellers være fristende med 3G da merprisen er lav med Wipeout, men ret ligegyldigt imo hvis de ikke kan levere til lancering :P

Iflg. hvad jeg hører rundt omkring skulle 3G ikke være sim-låst her, men ikke noget jeg tør satse på heller.
CoreCoreSkrevet 18/02-12 16:28, rettet 18/02-12 16:30 
Jeg kan ikke finde ud af det.

- Jeg skal bruge en 3G-model.
- Den skal kunne købes enten fysisk eller online (til afhentning) onsdag i Kbh-området.
- Køb/Betaling må gerne finde sted før afhentning. Men betaling skal i så fald kunne håndteres online.
- Stedet den købes, skal også være i stand til at sælge mig Mem.Card (Min. 16 GB), Uncharted, Wipeout, Little Deviants og Rayman, ved samme handel.

Er der nogen der kender til en forhandler, hvor alt dette kan lade sig gøre?
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
BazeBazeSkrevet 18/02-12 17:47 
Såfremt 3G ikke er låst burde det være muligt at bruge sim kort fra hvilkensomhelst udbyder, hvis vel og mærke Vitaen lader en tilføje APNs.

@Core, Gamestop ville umiddelbart være mit bud. De opfylder alle dine kriterier. Jeg vil dog overveje at bestille memory card et andet sted fra. Gamestop tager 500,- (eller lidt mere, men deromkring) for et 16GB. For den pris kan ligeså godt bestille et 32GB til næsten godt samme pris.
JmogJmogSkrevet 18/02-12 18:19, rettet 18/02-12 18:31 
Var lige ude i Gamestop Fisketorvet og forudbestille lidt ekstra til min eksisterende Vita forudbestilling.

Forudbestiller man to spil, så er der 100kr rabat. Lægger man 100kr oveni den almindelige forudbestilling (2000kr), så kan man få et gratis spil med. De bedste heriblandt er nok Rayman og Lumines (husker ikke resten).

Den oprindelige preorder bonus på ear plugs, nøglering og pen er nu hævet til følgende:

Escape Plan
Hustle Kings
Super Stardust
Frobisher says
Diverse lir (t-shirt, høretelefoner, solbriller etc)
BeanoBeanoSkrevet 18/02-12 18:23, rettet 18/02-12 18:23 
Det er standard preorder kits hvor der er rabatkode til et af de nævnte spil. T-shirt, solbriller, etc er til Home avatar.. weee ;)
JmogJmogSkrevet 18/02-12 18:34 
Som sædvanlig har de ansatte ikke styr på en skid :-D. De sagde det var alle spillene. Og lir til avatar? Det kan de stikke skråt op.

Men blandt download-spillene så må konkurrencen stå mellem om det skal være Super Stardust eller Escape Plan. Sidstnævnte er den dyreste på PSN, så det bliver den jeg vælger og så køber jeg Super Stardust på PSN.
BeanoBeanoSkrevet 18/02-12 18:47 
De fortjener ihvertfald ikke en pris ved DMA :)

Du kan se de to forskellige preorder kits her:
http://blog.eu.playstation.com/2011/11/15/playstation-vita-pre-order-goodies/
HulleHulleSkrevet 18/02-12 18:52 
Er det ikke en 5£ rabat kode til et af spillene, og ikke hele spillet man får med?
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
BeanoBeanoSkrevet 18/02-12 18:55 
Jeps, skriver jeg ikke det? :)
King ChaosKing ChaosSkrevet 18/02-12 19:04 
Beano>
De fortjener ihvertfald ikke en pris ved DMA :)



LOLZ!
HulleHulleSkrevet 18/02-12 19:45 
Joh, tæt på, bare ikke prisen af koden :) Mit spørgsmål var på bagrund af Jmogs udtalelse om at tage Escape Plan fordi det var dyrest. Men det gør så ingen forskel hvilket han snupper.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
CoreCoreSkrevet 18/02-12 19:49 
Baze>Gamestop ville umiddelbart være mit bud. De opfylder alle dine kriterier.

Ved tidligere efterspørgsel, har jeg endnu ikke kunne få bekræftet om de får 3G-versionen. Har dette ændret sig?

Baze>For den pris kan ligeså godt bestille et 32GB til næsten godt samme pris.

Findes der en dansk forhandler der fører disse? Eller mener du import-bestilling?
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
JmogJmogSkrevet 18/02-12 19:57 
Core>
Ved tidligere efterspørgsel, har jeg endnu ikke kunne få bekræftet om de får 3G-versionen.

Baze>For den pris kan ligeså godt bestille et 32GB til næsten godt samme pris.

Findes der en dansk forhandler der fører disse? Eller mener du import-bestilling?



De reklamerer i hvert fald i forretningerne for at man kan forudbestille 3G versionen.

Mht 32gb-kortet, så udgives det slet ikke i Europa. Jeg har selv lige bestilt det hos videogamesplus.com (ca. 500kr) for et øjeblik siden. Det burde jeg egentlig have gjort i noget bedre tid, for nu risikerer jeg at sidde uden muliged for at save på launchdagen. Akkeja, må håbe vg+ har lige så hurtig shipping som sidst jeg købte hos dem. Der tog det kun tre dage for varerne at nå frem.
BazeBazeSkrevet 18/02-12 20:31, rettet 18/02-12 20:34 
Core>Ved tidligere efterspørgsel, har jeg endnu ikke kunne få bekræftet om de får 3G-versionen. Har dette ændret sig?

Gamestop sælger 3G versionen. Det kan jeg personligt bekræfte ved møde i Randers selv, og at de skriver det på deres hjemmeside.

Core>Findes der en dansk forhandler der fører disse? Eller mener du import-bestilling?

32GB kommer ikke til Danmark. Jeg har selv bestilt et 32GB fra PlanetAxel, og jeg kom af med 590,- i alt, lidt mere end hvad 16GB versionen ville koste i Gamestop, så det kommer vel an på, om man vil vente.

Jmog>
Jeg har selv lige bestilt det hos videogamesplus.com (ca. 500kr) for et øjeblik siden. Det burde jeg egentlig have gjort i noget bedre tid, for nu risikerer jeg at sidde uden muliged for at save på launchdagen.

Jeg havner sikkert i samme problem, derfor har jeg også valgt UMvC3 som launchspil, fordi det ikke kræver memmory kort for at gemmme. :)

Gamestop's Vita tilbud
BeanoBeanoSkrevet 18/02-12 20:36 
Havde oprindeligt planlagt at nuppe 8GB kortet men bestilte 16GB kortet til 399,- fra Elgiganten som jeg modtog i går. Damn de kort er bette - tør ikke pakke det ud før det skal i maskinen :)
King ChaosKing ChaosSkrevet 19/02-12 00:11 
Det var også ret svært at få det puttet i det rette hul. Jeg er sgu ved at blive for gammel til den slags småpilleri.
RJKRJKSkrevet 19/02-12 00:26 
Jeg endte med at bestille spil + memory card hos PlanetAxel og maskinen (incl. Lumines) hos Game.dk - så håber jeg det går bedre end sidste gang ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
dRxLdRxLSkrevet 19/02-12 00:27 
King Chaos>
Det var også ret svært at få det puttet i det rette hul. Jeg er sgu ved at blive for gammel til den slags småpilleri.

Hører vel snarere hjemme i 'fortæl om din seneste bytur tråden' tråden :-p
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
King ChaosKing ChaosSkrevet 19/02-12 00:30 
Nu kommer jeg jo ikke så meget ud :D
BazeBazeSkrevet 19/02-12 01:15 
Har efterhånden fået bestilt langt mere end først antaget :D

PS Vita Wifi
Starter Kit fra DealExtreme
Konsol grip fra Ebay - Det så sjovt ud :P
32GB Memory Card
Ultimate Marvel Vs Capcom
Rayman Origns

Nu må det gerne blive Onsdag!
CoreCoreSkrevet 19/02-12 11:14 
Gid fanden havde Gamestops hjemmeside...

De skriver jo ikke priser, på andet end konsollen :S
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
BazeBazeSkrevet 19/02-12 11:23 
Noget specielt du tænker på?
DarkbeatDarkbeatSkrevet 19/02-12 12:11 
Et kig på de vigtigste Vita funktioner og de vigtigste launch titler

http://youtu.be/9PpHBrTDdic
CoreCoreSkrevet 19/02-12 12:13 
Tjoo hele min indkøbsseddel...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
SumezSumezSkrevet 19/02-12 13:11 
RJK>
Jeg endte med at bestille spil + memory card hos PlanetAxel og maskinen (incl. Lumines) hos Game.dk - så håber jeg det går bedre end sidste gang ;)

Nu har jeg ikke fulgt så godt med - hvordan har maskinen det med regionsbeskyttelse?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BazeBazeSkrevet 19/02-12 13:13 
Spil er regionsfri, men hvis der er online pass, så virker de ikke.
BeanoBeanoSkrevet 20/02-12 11:13 
A-Men, et Lost Vikings og Lemmings inspireret puzzle-platformer, kommer på onsdag i PSN Store.

Info og billeder:
http://blog.eu.playstation.com/2012/02/20/a-men-is-marching-onto-playstation-vita-at-launch
JmogJmogSkrevet 20/02-12 18:04 
Gravity Daze (japansk version) har lige fået 9 hos Eurogamer baseret på gameplayet alene. Glæder mig dælme til det spil.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 20/02-12 19:43 
Ja det bliver tight!
Unit 13 virker også spændende jo mere jeg læser om det. Virker som om Zipper har forstået at lave et TPS designet til en håndholdt konsol med de sociale elementer, byte-sized missioner og et score/level system der giver det lidt arcade feel.
HulleHulleSkrevet 20/02-12 20:43 
Nogen der ved hvad memory card priserne er i Gamestop?
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
BazeBazeSkrevet 20/02-12 20:56 
Jeg kan ikke huske præcise tal, men omkring 200,- for 4GB og 500,- for 16GB.
HulleHulleSkrevet 21/02-12 00:23 
Super. Tak.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
BeanoBeanoSkrevet 21/02-12 09:39 
Content Manager Assistant er ude til OSX nu.

Kilde
BeanoBeanoSkrevet 21/02-12 14:03 
Overvejer man Army Of Hell, har shopto den til kr 203,- inkl forsendelse.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 21/02-12 15:27 
Bah. Playstation Network er endnu ikke tilgængeligt i denne region.
BeanoBeanoSkrevet 21/02-12 16:28 
Jeg har selvfølgeligt fået en defekt maskine :(

Der er nogle underlige streger på skærmen...
BeanoBeanoSkrevet 21/02-12 16:43 
Darkbeat>
Bah. Playstation Network er endnu ikke tilgængeligt i denne region.

Kan fint komme på her - kan se friends-listen, sende/læse beskeder og komme på Store. Der er dog ikke indhold i Store før til midnat.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 21/02-12 17:39 
Ah ja. Den del af det virker, men det var store jeg tænkte på :)
BazeBazeSkrevet 21/02-12 17:45 
Selvfølgelig udsatte Coolshop min ordre på UMvC3, fordi de ikke havde fået nok hjem. Tough luck for dem, ordre annuleret. Skide irriterende, at de skriver det til en så sent....
RJKRJKSkrevet 21/02-12 18:08, rettet 21/02-12 18:08 
Og jeg troede jeg var smart, da jeg bestilte spil+mem card hos Axel, for amerikanerne har jo haft Vita en uge før os, så de kunne sende i god tid. Og alligevel har de ikke engang sendt mine ting endnu :-/
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
DarkbeatDarkbeatSkrevet 21/02-12 18:20 
Jeg syntes Axel er blevet pisse langsomme efter deres butikker her i landet lukkede. Det kan være der ikke er nogen i DK til at holde dem i ørene mere...
1'159 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig