X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Prissammenligning


Svar
crying outcrying outSkrevet 07/04-07 13:21, rettet 07/04-07 13:21 
Havde lige brug for et par småting idag - startede ud i Elgiganten med at købe en wireless connecter til 360'eren. Pris 699.-

... Skulle så i Game og købe Gears of War - måtte dog lige indenom Merlin, i samme center, for at se. Pris i Merlin : 500. - pris i Game : 550.-

Ydermere kostede en wireless connector kun 650.- i Merlin.

Nu er dette jo ikke ligefrem en videnskabelig undersøgelse af høj international standard, men det undrer mig nu alligevel lidt, at det faktisk var Merlin der var billigst i disse 2 tilfælde!

God weekend :)
Jusqu'a ici tout va bien....
IqonIqonSkrevet 07/04-07 13:47 
crying out>
Ydermere kostede en wireless connector kun 650.- i Merlin.

Nu synes jeg ordet "kun" misbruges ganske groft i ovenstående sætning. Jeg ville stadig kalde det tyveri ved højlys dag. Det kan da umuligt koste M$ i nærheden af 650 kr. at producere sådan en trådløs dims? Og hvis det gør, så er jeg da endnu mere imponeret over PS3'ens pris (som jeg i forvejen finder ganske fair med Blu-ray-afspilleren in mente). Sådan en burde da i det mindste være inkluderet i deres kommende 1337-model, som den er det i både DS, PSP, Wii og PS3.
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
ComradeComradeSkrevet 07/04-07 15:00, rettet 07/04-07 15:03 
Du burde nok tjekke priserne inden på nettet inden du køber spil/hardware. :-)

Hurtigt tjek fra Komplett.dk (Kan sikkert findes billigere..)

Wirelesss connector: 610,-

Gears of War: 399,-

EDIT: Tænkte jeg nok :-)
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
crying outcrying outSkrevet 07/04-07 15:01 
Som jeg skrev - "Havde lige brug for et par småting idag" ... altså, skulle jeg bruge det nu og her ;)
Jusqu'a ici tout va bien....
SumezSumezSkrevet 08/04-07 16:02, rettet 08/04-07 16:02 
Man kunne også prøve at klikke på "Handel" øverst her på siden, for at komme til denne side:

Link...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig