X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

PS3 salg styrtdykker!


Svar
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 06/04-07 13:20 
Salget af PS3 konsoller er dykket i maskinens 2.uge på markedet i England. De officielle tal viser et fald på omkring 82% (!). Ouch!

Sales down dramatically on second week of release
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
165 emne(r).
« < 1 2 3 4

Svar
SeventhSunSeventhSunSkrevet 27/07-07 12:45, rettet 27/07-07 12:45 
Hanky>
Ikke fordi jeg ikke vil tro på hvad du siger, men hvor har du det fra?

Jeg mener at det var i Edge, at jeg læste en artikel hvor der bl.a. stod noget om BC.

Som jeg lige husker det, havde Sony selv undersøgt hvor mange brugere, der spillede PS1 spil på deres PS2, og det var omkring 5%.

Men ja der er altid meget snak om det, og det ER også fedt nok, men reelt bliver det altså brugt meget lidt.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
BeanoBeanoSkrevet 27/07-07 12:51 
Kommer også meget an på hvornår den undersøgelse er lavet da BC blive mindre og mindre relevant i en konsols levetid.

Lige nu er jeg glad for det og spiller f.eks. jævnlig PS2 spil på min PS3, men om 2 år vil det nok være meget sjældent det vil ske ;)
KLTKLTSkrevet 28/07-07 00:20 
Jeg synes så, for at komme med en kommentar fra en anden vinkel, også at dette har noget at gøre med at Sony jo netop har spillet stort på, at PS2 og nu også PS3 har BC features.
At de så begynder at bakke ud og samtidig sige "Ja men vi mente jo egentlig ikke det var så vigtigt igen" - Det synes jeg virker utroværdigt.

Men ja jeg giver i øvrigt SeventhSun ret i det han siger, for langt størstedelen af forbrugerne er BC features ikke så væsentlige.
9/11 Was An Inside Job
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 30/07-07 17:12 
Mens I snakker doom og gloom for PS3 - Er der så nogen der gider fortælle mig hvor man kan få bundlen med 2 spil og ekstra controller?

PS. Og tro mig PS-brandet dør ikke forløbigt :-)
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
dpldplSkrevet 30/07-07 17:40 
coolshop og merlin (4999kr)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
PapandPapandSkrevet 30/07-07 17:57 
Det skulle gerne være landsdækkende.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 30/07-07 18:08 
Jeg mener el-mutanten havde et tilbud med tre spil og to controllere til 4799,-?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
PalleJensenPalleJensenSkrevet 30/07-07 19:19 
Born2Play>
Og tro mig PS-brandet dør ikke forløbigt :-)

Nej, og man troede heller ikke, at den gigantiske brand-goodwill som Sony havde fået bygget op med PlayStation, kunne sættes over styr. Lige nu, er det dog ikke PlayStation navnet, som er det hotteste blandt spillere verden over i hvert fald...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 30/07-07 20:27 
Xbox360 salget går sidst jeg kiggede heller ikke super fedt...Sony går næsten toe to toe med dem i USA trods pris og ingen spil.

Det ser trist ud hvis Nintendo vinder med deres 5min. tidsfordrivs spil til 500 kr. a pop.

Jeg frygter for min hobby.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
HulleHulleSkrevet 30/07-07 21:01, rettet 30/07-07 21:07 
For mig har Nintendos nytænkning givet et nyt frisk pust til interessen, i et marked der i følge mig, var ved at stagnere og ødelægge sig selv i med et kedeligt fokus på specs og total mangel på nytænkning. Men sådan er vi jo så forskellige :)
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
SonicSonicSkrevet 30/07-07 22:14 
Kan kun være enig med dig Hulle.
Man får ikke meget nytænkning ud af et "min er større end din" ræs. Og opblæst grafik er ikke lig med sjovere spil.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
King ChaosKing ChaosSkrevet 30/07-07 22:27 
Born2Play>
Jeg frygter for min hobby.

Det er sgu pivet!
NaieraNaieraSkrevet 30/07-07 22:56 
Sonic>
Man får ikke meget nytænkning ud af et "min er større end din" ræs. Og opblæst grafik er ikke lig med sjovere spil.

Wiimote og al det der er så heller ikke lig med sjovere og HOLDBARE spil, viser det sig, desværre...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SonicSonicSkrevet 30/07-07 23:09 
Det kommer jo meget an på om udvikleren har formået at udnytte remoten ordentligt. Jeg vil gerne give dig ret i, at der er mange shovelware spil ude, men der er ihvertfald også mange spil som udnytter remoten ganske godt.

Derimod vil jeg da også sige, at jo, både X360 og sikkert også PS3 har nogle fine spil. Så det er ikke nogen flames imod X360 og PS3 ejere. Jeg har da selv haft glæde af Dead Rising, Ridge Racer, og nogle andre spil på X360, men i sidste ende er det jo de samme spil vi mere eller mindre kender, bare med ny glasur.

Om man er til det ene eller det andet bekymrer mig sådanne set ikke. Jeg har bare den holdning, at de ikke er gået forkert i byen med motion controls, så længe den udnyttes rigtigt.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
Bede-xBede-xSkrevet 31/07-07 02:43 
Born2Play>
Sony går næsten toe to toe med dem i USA trods pris og ingen spil.

1-2. Ikke helt toe-to-toe ;)

Men det ændrer sig nok næste gang vi ser salgstal.

Det ser trist ud hvis Nintendo vinder med deres 5min. tidsfordrivs spil til 500 kr. a pop.

Det vandt DS jo også med og den har mængder af traditionelle spil ved siden af de nye. Mario, Zelda, Dragon Quest, Castlevania, Advance Wars, Final Fantasy osv.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
165 emne(r).
« < 1 2 3 4

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig