X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nyt i PlayStation Store


Svar
BeanoBeanoSkrevet 06/04-07 08:26, rettet 03/11-10 15:15 
Syntes der manglede en tråd omhandlende nye spil, demoer, videoer, osv. i PlayStation Store.

I sidste uge: flOw (kr. 40,-)

I går: Super Rub A Dub (kr. 40,-)


EDIT:
**********************************************************************
EU PSN Store opdateres normalt onsdag ved kl. 17-18 tiden mens US PSN Store opdateres om natten mellem tirs... Se hele indlægget
2'846 emne(r).

Svar
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 30/08-18 17:15 
Det er måske lidt hårdt at kalde folk for casual hvis man efter hovedspillet vælger at stå af når de første DLC'er udkommer. Men det er nok sådan en fanskare der går all-in eller intet, og så må vi andre bare forstå at vi er forkert på den :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
JmogJmogSkrevet 31/08-18 00:02, rettet 31/08-18 00:03 
Jeg spillede og gennemførte fint Destiny 1 uden udvidelser og alene. Det fungerede glimrende. Da Taken King kom ud købte jeg spillet igen og gennemførte det endnu engang da jeg gerne ville prøve en anden klasse fra grunden. Nåede vist et par missioner ind i Taken King, før jeg gik død. Gentagelsen af fjender var ikke varieret nok for mig.

Jeg er bestemt ikke hardcore fan, men casual er jeg godt nok ikke.
WehnerWehnerSkrevet 31/08-18 01:32 
Altså det, du beskriver der, er meget casual i forhold til Destiny-spillere, der går op i det.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WehnerWehnerSkrevet 31/08-18 01:35 
millennium>
Destiny 2 har man i længere tid kunnet købe for under 100kr i fysisk udgave. Åbenbart ikke en storsællert.

Er du sikker på, at der ikke gør sig noget andet gældende? Efter det første års salg kan de vel nærmest forære grundspillet væk som reklamekampagne for at lokke folk til at købe udvidelser. Noget der er generelt for MMO'er.

Ikke at jeg kender toerens salgstal, men der var i hvert fald mange, der fejlopfattede etterens succes fordi de læste nogle indlæg fra skingre stemmer på diverse boards og tog dem for gode varer.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 31/08-18 02:49 
Wehner>
Altså det, du beskriver der, er meget casual i forhold til Destiny-spillere, der går op i det.

Men derfor må man gerne have og ytre sin mening om det.
Spiller nu: Phantasy Star IV
WehnerWehnerSkrevet 31/08-18 13:07 
Ja, om det af spillet, man rent faktisk har spillet. Naturligvis. Altså i dette tilfælde lige at have kradset lidt i overfladen.

Vi er vel enige om, at det er spild af tid, at udtale sig om de elementer, man ikke ved noget om.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 31/08-18 13:13 
Selvfølgelig. Men jeg mener bestemt ikke dét at have gennemført hovedspillet bare er "at kradse i overfladen". Så har man gjort en indsats og man ved fuldt ud hvad spillet er for noget. Også selvom raids og DLC ikke siger én noget.
Spiller nu: Phantasy Star IV
NaieraNaieraSkrevet 31/08-18 13:20 
Jeg er heldigvis ikke sådan en casual en. Hvis man spiller med en Scuf, så er man pro, uanset hvor meget man kradser i Destiny.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
enfenenfenSkrevet 31/08-18 14:20 
Wehner>
Ja, om det af spillet, man rent faktisk har spillet. Naturligvis. Altså i dette tilfælde lige at have kradset lidt i overfladen.

Vi er vel enige om, at det er spild af tid, at udtale sig om de elementer, man ikke ved noget om.

Det er da en lidt underlig betragtning. Har man spillet hovedspillet, så har man helt bestemt gjort mere, end bare at kradse i overfladsen.

Det ville jo svare til, at jeg kun har kradset i overfladen af alle COD spil (eller et hvilke som helst andet spil, hvor der er kommet udvidelser), fordi jeg aldrig køber udvidelserne. Og det passer på ingen måde med det antal timer, jeg har smidt i spillene gennem årene.
What is the Matrix?
WehnerWehnerSkrevet 31/08-18 14:32 
Det er noget helt andet, når man taler om endgame-spil med raids, grind osv.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 31/08-18 14:45 
Du er kun hardcore hvis du er nede med spiludgivernes forretningsstrategi med at lokke dig til at spille det samme spil for evigt :D
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 31/08-18 14:50 
Der er en grund til, at jeg ikke har købt toeren ;)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
JmogJmogSkrevet 01/09-18 00:26 
Fucking casual ;-)
WehnerWehnerSkrevet 01/09-18 00:43 
"Jeg er alkoholiker, men jeg drikker ikke mere."
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
millenniummillenniumSkrevet 01/09-18 07:27, rettet 01/09-18 07:31 
Uanset hvad, så får jeg aldrig reserveret nok plads til mit PS4 drev til at downloade hele Destiny 2. :D

Mangler et eksternt drev.
The medium is the message.
JmogJmogSkrevet 01/09-18 10:27 
Hvorfor ikke bare slette noget du ikke spiller i øjeblikket? Du har vel ikke gang i 900GB spil samtidigt :-D
NaieraNaieraSkrevet 02/09-18 05:09 
Jeg orker sgu ikke Destiny igen, fandt jeg ud af lørdag eftermiddag. Især kontrollen går mig på nerverne, efter mange timer med Titanfall 2.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SephSephSkrevet 26/09-18 21:53 
PlayStation Plus-spillene fra 2. oktober:

Friday the 13th: The Game (PS4)
Laser League (PS4)
Knowledge is Power (PS Plus bonus – PlayLink)
Master Reboot (PS3)
The Bridge (PS3, PS4, PS Vita)
Rocketbirds 2: Evolution (PS Vita, PS4)
2064: Read Only Memories (PS Vita, PS4)

Link...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die..."
millenniummillenniumSkrevet 27/09-18 08:34 
Uhhh Laser League...
The medium is the message.
JmogJmogSkrevet 04/10-18 23:31 
Novembers PS4 titler annonceret tidligt:

Yakuza Kiwami
Bulletstorm

Fremragende spil.
NaieraNaieraSkrevet 05/10-18 02:45 
Niiiiice.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
3of193of19Skrevet 05/10-18 09:57 
Yakuza Kiwami?!
Lækkert. Har længe siddet og overvejet at hoppe ud i den serie.
BeanoBeanoSkrevet 05/10-18 17:42 
Start med zero, det bedste af de to spil og historiens begyndelse ;)
SephSephSkrevet 31/10-18 17:46 
PlayStation Plus-spillene fra 6. november:

Yakuza Kiwami (PS4)
Bulletstorm: Full Clip Edition (PS4)
Jackbox Party Pack 2 (PS3)
Arkedo Series (PS3)
Burly Men At Sea (PS Vita + PS4)
Roundabout (PS Vita + PS4)

Link...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die..."
SephSephSkrevet 28/11-18 17:39 
PlayStation Plus-spillene fra 4. december:

SOMA (PS4)
Onrush (PS4)
Steredenn (PS3)
Steins;Gate (PS3)
Iconoclasts (PS Vita + PS4)
Papers, Please (PS Vita)

Link...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die..."
JmogJmogSkrevet 29/11-18 00:08 
Onrush, glimrende.
millenniummillenniumSkrevet 29/11-18 08:30 
Fedt jeg ikke købte det i fysisk udgave, selvom et var billigt. :D

Papers, Please har jeg spillet en del. Virkelig et unikt spilkoncept, og lidt deprimerende på sin helt egen måde.
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 29/11-18 08:51 
Hvis man er bare en lille smule nysgerrig omkring Visual Novels (og har tålmodighed til at vente nogle timer indtil historien tager fart...), så bør man virkelig give Steins;Gate et forsøg.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 29/11-18 09:08 
Iconoclasts ser ellers ud til at være en fed omgang 2D på Vita.
The medium is the message.
SephSephSkrevet 26/12-18 17:39 
PlayStation Plus-spillene fra 1. januar:

Steep (PS4)
Portal Knights (PS4)
Zone of the Enders HD Collection (PS3)
Amplitude (PS3)
Fallen Legion: Flames of Rebellion (PS Vita & PS4)
Super Mutant Alien Assault (PS Vita)

Link...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die..."
QQSkrevet 26/12-18 19:09 
Shit. Det er måske det sløjeste PS Plus lineup, de nogensinde har præsteret.
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
SephSephSkrevet 23/01-19 19:37 
PlayStation Now BETA i starten af februar.

Link...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die..."
SephSephSkrevet 30/01-19 17:37 
PlayStation Plus-spillene fra 5. februar:

For Honor (PS4)
Hitman: The Complete First Season (PS4)
Divekick (PS3, PS Vita)
Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots (PS3)
Gunhouse (PS4, PS Vita)
Rogue Aces (PS4, PS Vita)

Cloud Storage stiger til 100 GB for Plus-medlemmer.

Link...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die..."
millenniummillenniumSkrevet 30/01-19 19:49 
Tjoooo.... Ikke noget at falde på halen over.
The medium is the message.
QQSkrevet 30/01-19 20:56 
Spændt på om de seneste måneders ringe udbud skyldes, at de har nogle store titler klar til marts(?), hvor de dropper PS3-spillene. Tvivler dog.
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
KTCKTCSkrevet 30/01-19 22:26 
Nogen skal jeg dække tabet på den floppede PlayStation Classic...
Ja, det har godt nok været nogle tynde omgange, på det seneste
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
SephSephSkrevet 27/02-19 17:32, rettet 27/02-19 17:33 
PlayStation Plus-spillene fra 5. marts:

Call of Duty: Modern Warfare Remastered
The Witness

Link...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die..."
Bede-xBede-xSkrevet 12/03-19 10:16 
Playstation Now udkommer i Danmark i dag:

https://blog.eu.playstation.com/2019/03/12/ps-now-launches-across-italy-spain-portugal-finland-sweden-denmark-and-norway/

Så må de gerne snart begynde at smide deres first party titler på servicen dag et..
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
millenniummillenniumSkrevet 13/03-19 09:15 
Playstation Now rammer på ingen måde mine behov. Jeg har ikke brug for at kunne spille flere spil mere uforpligtende. Jeg har brug for mere tid til at spille og fordybe mig i enkeltstående spil. :D Umiddelbart glemmer de det indlysende faktum, at et spil kan tage 20-40 timer at gennemføre, i skarp kontrast til den mængde film og tv-serier man kan konsumere indenfor samme tidsrum.

Nintendos abonnement med udvalget af NES spil giver meget mere mening, fordi den type spil er mere simple og egnede til hurtige spiloplevelser som ikke kræver mange timer.
The medium is the message.
slk486slk486Skrevet 13/03-19 10:06 
Testede God of War HD og R-Type Dimensions over Now i går. Jeg er meget imponeret over hvor godt det egentlig fungerer, men det er stadig ikke for mig.
j/k
JmogJmogSkrevet 14/03-19 08:12, rettet 14/03-19 08:13 
Var der ikke noget med at de ville gå over til at man også kunne downloade spillene? Det vil sige, det vel reelt både være en streamingtjeneste og en pendant til Game Pass?

*edit* Jo, den er dælme god nok. Alle PS4 spillene på tjenesten kan også downloades. Det er kun PS3-spillene som kun kan streames (hvilket giver mening).
SephSephSkrevet 27/03-19 19:20 
PlayStation Plus-spillene fra 2. april:

Conan Exiles
The Surge

Link...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die..."
slk486slk486Skrevet 28/03-19 09:03 
The Surge er et fint bud på Souls i en fremtidssetting. Stadig ikke på From's niveau, men væsentligt bedre end Lords of the Fallen.
j/k
SumezSumezSkrevet 01/05-19 10:52 
Andre der har problemer med at købe noget fra PSN store lige nu? (der er nogle ret gode tilbud pt)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaieraNaieraSkrevet 01/05-19 12:50 
Sender du nogle penge så jeg kan teste? ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
millenniummillenniumSkrevet 01/05-19 13:39 
Synes PS+ spillene er blevet lidt sløje...
The medium is the message.
SephSephSkrevet 01/05-19 17:40 
PlayStation Plus-spillene fra 7. maj:

What Remains of Edith Finch
Overcooked

Link...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die..."
NaieraNaieraSkrevet 01/05-19 17:42 
Det irriterer mig ikke så meget at mit abonnement snart løber ud.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
millenniummillenniumSkrevet 01/05-19 21:12 
Overcooked er fantastisk, men seriøst - hvem har ikke købt det endnu?!
The medium is the message.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/05-19 21:23 
Jeg har ikke :(

Har de sat prisen ned for PS+ eller hvad sker der for indholdet?
Spiller nu: Phantasy Star IV
2'846 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig