X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nyt i PlayStation Store


Svar
BeanoBeanoSkrevet 06/04-07 08:26, rettet 03/11-10 15:15 
Syntes der manglede en tråd omhandlende nye spil, demoer, videoer, osv. i PlayStation Store.

I sidste uge: flOw (kr. 40,-)

I går: Super Rub A Dub (kr. 40,-)


EDIT:
**********************************************************************
EU PSN Store opdateres normalt onsdag ved kl. 17-18 tiden mens US PSN Store opdateres om natten mellem tirs... Se hele indlægget
2'846 emne(r).

Svar
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/03-18 11:41 
Grundet MSs fascination med bagudkompabilitet, samt Pro og X, tror jeg der er en god mulighed for at næste generation også vil have discdrev. Hvis de fortsætter samme arkitektur er der ingen undskyldning for at de nuværende spil ikke kommer til at køre bedre i næste generation og derfor er de nødt til at inkludere disc-drevet for ikke at snyde os der har købt fysisk.
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 01/03-18 11:44 
Det, samt det stadig vil udelukke for mange - især i USA, hvor internet infrastrukturen stadig halter bagud mange steder og mange har download caps.
j/k
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/03-18 11:51 
Plus at der er rigtig mange der ikke har råd til at købe spil digitalt ;p
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 01/03-18 12:55, rettet 01/03-18 12:56 
Konsolkongen>
Jeg tror de annoncerer den allerede i år, med release omkring november 2019, så passer det med at Pro er 3 år gammel og hele PS4-levetiden var 6 år.

Hvorfor skulle de dog gøre det og risikere julesalget?
Bliver sikkert gjort som PS4 - annoncering i Q1, fuld fremvisning i Q2 og launch i Q4 :)


slk486>
PS5 announcement i 1Q af 2019, med release i 4Q 2019 eller 1Q 2020. Mark my words ;)

Hvorfor når de ikke er presset, og salget og indtjening på PS4 stadig er stærkt? ;)
BeanoBeanoSkrevet 01/03-18 13:07 
Konsolkongen>
Grundet MSs fascination med bagudkompabilitet, samt Pro og X, tror jeg der er en god mulighed for at næste generation også vil have discdrev. Hvis de fortsætter samme arkitektur er der ingen undskyldning for at de nuværende spil ikke kommer til at køre bedre i næste generation og derfor er de nødt til at inkludere disc-drevet for ikke at snyde os der har købt fysisk.

Enig, det er teknisk set god mulighed for ægte BC (ikke genudgivelser som kræver gen-licensering) med PS4 hvis de holder samme arkitektur. Om de så lader være, kan der være andre økonomiske grunde til.

Sony kender populariteten af fysiske medier og det bliver helt sikkert ikke udfaset med PS5.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/03-18 13:27 
Discdrevet udgør heldigvis ikke en ret stor procentdel af konsollens pris, så det vil næppe være argumement for at droppe det :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 01/03-18 13:50 
Beano>
Hvorfor når de ikke er presset, og salget og indtjening på PS4 stadig er stærkt? ;)

De er i høj grad fremtidspresset og er godt klar over, at hvis de bare hviler på lauerbærene bliver de igen overhalet af en yderst sulten og (efterhånden) meget kompetent Microsoft. Husk på at sidste generation *kun* var så lang grundet den økonomiske situation globalt. Jeg er ikke i tvivl om PS5 allerede eksisterer som prototype og der er spil i produktion :)
j/k
BeanoBeanoSkrevet 01/03-18 14:08 
Ja PS5 planlægningen gik vel i gang før PS4 Pro, hvis ikke før :)
DarkbeatDarkbeatSkrevet 01/03-18 14:14 
50% rabat på Tropical Skeleton Dance Dynamic Theme på US PSN

https://store.playstation.com/en-us/product/UP4396-CUSA04449_00-DYNAMICTHEME0036
slk486slk486Skrevet 01/03-18 14:31 
Beano>
Ja PS5 planlægningen gik vel i gang før PS4 Pro, hvis ikke før :)

Ja :) Nåh, men debat til en andet tråd.
j/k
JmogJmogSkrevet 01/03-18 17:20 
Konsolkongen>
Jeg tror de annoncerer den allerede i år, med release omkring november 2019, så passer det med at Pro er 3 år gammel og hele PS4-levetiden var 6 år.

Helt udelukket at de har så lang tid mellem annoncering og lancering. Jo længere, jo dårligere salgstal får den gamle i den periode.

Jeg kan ikke forestille mig, det bliver længere end med PS4. Annoncering i marts/april, hype indtil E3 hvor de præsenterer alle spillene, der kommer til launch i oktober/november.

Der er ingen jordisk chance for annoncering i år. Jeg tvivler egentlig også på det bliver næste år. Økonomisk giver det mening at vente til 2020, og der er ingen grund til at tro MS overhaler dem med Xbox Two, da X er for ny på markedet. MS vil opbygge market share og goodwill med deres bagudkompatibilitet udrulning og abonnenter på Game Pass mindst et par år endnu, før deres kommer.

Jeg siger annoncering af begge i starten af 2020 og lancering i slutningen af året. Lækager mht specs ser vi næste år.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/03-18 21:16 
Det giver mening i forhold til at PS4 Pro er en mid generation refresh. Richard fra Digital Foundry spekulerer i øvrigt også på at den bliver annonceret inden for overskuelig fremtid.

Jeg tror ikke på at de kører konsolgenerationen nær så langt som de gjorde den forrige. Det ville ikke give nogen mening.
Spiller nu: Phantasy Star IV
JmogJmogSkrevet 01/03-18 22:45, rettet 02/03-18 00:27 
Helt klart ikke så langt som den forrige, men den var også unormalt lang.

Igen, økonomisk giver det ikke mening at lancere en efrerfølger til PS4 før dens salgstal sløver markant ned. Der er intet der tyder på det vil ske i år.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/03-18 22:55 
Vi får se :) Ikke noget der rører mig uanset. Der kommer stadig gode spil på de nuværende platforme heldigvis :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
JmogJmogSkrevet 02/03-18 00:28 
Helt enig. Jeg er fint tilfreds med de nuværende maskiner.
SumezSumezSkrevet 20/03-18 13:18 
Hvornår plejer Deal of the Week at udløbe? Hellblade er pt. på tilbud, og vil gerne vide hvor længe jeg har til at beslutte mig :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 20/03-18 13:31 
"This price is only available from 14/3/2018 01:00 am to 22/3/2018 12:59 am."
SephSephSkrevet 28/03-18 18:18 
Plus-spillene fra 3. april

Mad Max (PS4)
Trackmania Turbo (PS4)
In Space We Brawl (PS3)
Toy Home (PS3)
99 VIDAS (PS Vita)
Q*Bert Rebooted (PS3/PS4/PS Vita)

Link...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die..."
millenniummillenniumSkrevet 28/03-18 20:53 
Trackmania Turbo er ret fedt.

Fedt ... Q*Bert. Godt der stadig lige kommer Vita-spil ind.
The medium is the message.
SephSephSkrevet 25/04-18 18:09 
Plus-spillene fra 1. maj:

Beyond: Two Souls (PS4)
Rayman Legends (PS4)
Risen 3: Titan Lords (PS3)
Eat Them (PS3)
King Oddball (PS Vita)
Furmins (PS Vita)

Link...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die..."
BeanoBeanoSkrevet 14/05-18 10:31, rettet 14/05-18 10:32 
Mere guld!!1!

https://www.youtube.com/watch?v=dQ41J-sGyXs
BeanoBeanoSkrevet 30/05-18 18:09 
Juni’s PS+ titler

XCOM 2 (PS4)
Trials Fusion (PS4)
Tom Clancy’s Ghost Recon Future Soldier (PS3)
Zombie Driver HD Complete Edition (PS3)
Squares (PS Vita)
Atomic Ninjas (PS Vita)
spectrespectreSkrevet 31/05-18 07:49 
XCOM 2 kan varmt anbefales
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 31/05-18 10:15 
I teorien er jeg rigtig glad for dem, men begge to er noget af det mest broken jeg nogensinde har spillet :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
spectrespectreSkrevet 31/05-18 10:39 
Hvad har du oplevet der var broken?
Det eneste jeg kan huske jeg oplevede der var broken var i XCOM 2 hvor denne Alien glitcher gennem bygningen

http://xboxdvr.com/gamer/sp3c7r3/video/42231490
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 31/05-18 11:14 
Åh det har jeg næsten ikke tal på. Men antallet af fejl overstiger med lethed Bethesdas spil. Jeg oplevede klart flere direkte gamebreaking bugs i X-COM i forhold til tiden jeg har brugt. Skal ikke kunne afvise at det primært er et konsol-problem.

Det er også pisse underligt med hit percentage. Har prøvet at save scumme hvor jeg havde 80% chance for at ramme, men ud af de ti gange jeg reloadede ramte min figur kun to gange.

Kan huske at jeg læste noget om på steam-forums at spillene bruger en ret ulogisk måde at regne sig frem til hit percentage. Det var også pisse irriterende synes jeg.

Det er også bare svært ikke at sammenligne med Valkyria Chronicles som minder lidt om, men bare altid fungerer :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 12/06-18 10:55 
COD: BLOPS3 er bonus PS+ spil i denne måned:
https://store.playstation.com/en-dk/product/EP0002-CUSA02624_00-BLACKOPS3GAME000
spectrespectreSkrevet 12/06-18 12:02 
Konsolkongen>
Det er også pisse underligt med hit percentage. Har prøvet at save scumme hvor jeg havde 80% chance for at ramme, men ud af de ti gange jeg reloadede ramte min figur kun to gange.

Ja, det vil jeg give dig ret i er ret broken

Nyt i PlayStation Store
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 12/06-18 16:42 
Hah :D
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 13/06-18 08:48 
Har genoptaget X-COM (efter forgæves at komme ind i den originale X-COM) og 75% betyder helt sikkert ikke at man rammer 3 ud af 4 gange :D
Deres pseudo random generator må være alien i oprindelse, så vi ikke helt forstår logikken.
j/k
JmogJmogSkrevet 22/06-18 23:38 
Flash sale i denne weekend på US PSN.
https://store.playstation.com/en-us/grid/STORE-MSF77008-FLASHSALE18LP/1

Jeg nuppede Pyre, Bulletstorm: Full Clip Ed og The Surge for 38 dollars i alt.
SephSephSkrevet 27/06-18 18:06 
PlayStation Plus-spillene fra 3. juli:

Absolver (PS4)
Heavy Rain (PS4)
Rayman HD (PS3)
Extreme Exorcism (PS3)
Space Overlords (PS Vita + PS4)
Zero Escape: Zero Time Dilemma (PS Vita)

Link...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die..."
SephSephSkrevet 01/08-18 20:32 
PlayStation Plus-spillene fra 7. august:

Mafia III (PS4)
Dead by Daylight (PS4)
Knowledge is Power (PS Plus Bonus – PlayLink)
Here They Lie (PS Plus Bonus – PS VR required)
Bound by Flame (PS3)
Serious Sam 3: BFE (PS3)
Draw Slasher (PS Vita)
Space Hulk (PS Vita)

Link...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die..."
millenniummillenniumSkrevet 02/08-18 07:05 
Meget godt kvaliteten er lidt svingende, så jeg har tid til at spille de forrige plus-spil. :D
The medium is the message.
JmogJmogSkrevet 11/08-18 14:30 
Flash sale på PSN US i denne weekend:
https://store.playstation.com/en-us/grid/STORE-MSF77008-FLASHSALE18LP/1

Nuppede Sleeping Dogs Definitive Edition til 40kr.

Kan varmt anbefales. Et af de bedst fortalte GTA-lignende spil og kampsystemet er en stor fornøjelse. Hovedpersonens rejse er pissegod.
SephSephSkrevet 29/08-18 18:23 
PlayStation Plus-spillene fra 4. september:

Destiny 2 (PS4) (kan hentes nu)
God of War III: Remastered (PS4)
Knowledge is Power (PS Plus Bonus – PlayLink)
Here They Lie (PS Plus Bonus – PS VR compatible)
Another World – 20th Anniversary Edition (PS3 + PS4/PS Vita)
QUBE Director’s Cut (PS3 + PS4)
Foul Play (PS Vita + PS4)
Sparkle 2 (PS Vita)

Link...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die..."
JmogJmogSkrevet 29/08-18 18:47 
Wow, god måned! har ikke købt Destiny 2 men har da været nysgerrig efter at prøve det, så det er helt perfekt. God of War 3 er vidst det eneste i serien jeg ikke har, så det er jo helt fint.

Another World har jeg i forvejen, men det er en glimrende klassiker at putte med.
WehnerWehnerSkrevet 29/08-18 21:09 
Seph>
PlayStation Plus-spillene fra 4. september:

Destiny 2 (PS4) (kan hentes nu)

Must... re.. sist ...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WehnerWehnerSkrevet 29/08-18 21:09 
Men nu jeg tænker over det, så er det vel grundspillet uden udvidelser. Den genre kan man ikke rigtig spille uden alt indhold.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
NaieraNaieraSkrevet 29/08-18 21:30 
Apropos det der med at downloade 30 GB, hvor hurtigt kan I så downloade hos PSN? Jeg får 14-15 MB lige nu, og det er jeg ret godt tilfreds med ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
WehnerWehnerSkrevet 29/08-18 21:32 
Min Xbox har suget hele min båndbredde i et døgn nu, fordi jeg satte den til at opdatere tre spil...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
NaieraNaieraSkrevet 29/08-18 22:06 
Det lyder slet ikke som en overdrivelse.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
WehnerWehnerSkrevet 29/08-18 23:02 
Master Chief Collection
Halo 5: Guardians
Gears of War-pakken

Det tog MEGET lang tid, og de fylder helt afsindigt meget.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 30/08-18 02:22, rettet 30/08-18 02:22 
Wehner>
Men nu jeg tænker over det, så er det vel grundspillet uden udvidelser. Den genre kan man ikke rigtig spille uden alt indhold.

Nej så får man bare skæld ud og vide at man ikke har spillet spillet rigtigt :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
millenniummillenniumSkrevet 30/08-18 08:45 
Fedt med Another World ... til PSVita.

Destiny 2 har man i længere tid kunnet købe for under 100kr i fysisk udgave. Åbenbart ikke en storsællert.
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 30/08-18 09:52 
Konsolkongen>
Nej så får man bare skæld ud og vide at man ikke har spillet spillet rigtigt :(

Kun hvis man kritiserer det :)
HankyHankySkrevet 30/08-18 14:29 
Naiera>
Apropos det der med at downloade 30 GB, hvor hurtigt kan I så downloade hos PSN? Jeg får 14-15 MB lige nu, og det er jeg ret godt tilfreds med ;)

Ja, det er super slattent de begrænser på den måde. På Xbone kan man som regelt slippe afsted med 70-80 MB/s på en god dag.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
JmogJmogSkrevet 30/08-18 15:04 
Det svinger men på en god dag kan jeg godt maxe min 200Mbit linie ud.
NaieraNaieraSkrevet 30/08-18 16:52 
Det er netop også cirka det jeg gør når jeg får små 15 MB i sekundet.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
WehnerWehnerSkrevet 30/08-18 16:58 
Konsolkongen>
Wehner>
Men nu jeg tænker over det, så er det vel grundspillet uden udvidelser. Den genre kan man ikke rigtig spille uden alt indhold.

Nej så får man bare skæld ud og vide at man ikke har spillet spillet rigtigt :(

Man får i hvert fald at vide, at man er - og jeg beklager, for der er ikke noget andet ord for det - casual :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
2'846 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig