X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nyt i PlayStation Store


Svar
BeanoBeanoSkrevet 06/04-07 08:26, rettet 03/11-10 15:15 
Syntes der manglede en tråd omhandlende nye spil, demoer, videoer, osv. i PlayStation Store.

I sidste uge: flOw (kr. 40,-)

I går: Super Rub A Dub (kr. 40,-)


EDIT:
**********************************************************************
EU PSN Store opdateres normalt onsdag ved kl. 17-18 tiden mens US PSN Store opdateres om natten mellem tirs... Se hele indlægget
2'846 emne(r).

Svar
Bede-xBede-xSkrevet 04/04-17 00:12, rettet 04/04-17 00:24 
Konsolkongen>
Spøjst nok :) Kan tilslutte mig at etteren er virkelig fremragende. Forstår ikke hvad de har tænkt på fra toeren og frem :(

De lider ud over den frygtlige svingende sværhedsgrad i toeren og manglende fokusering i treeren af identitetskrise, af den slags der tit kan opstå i AAA produktioner, der prøver at ramme hvad der er populært i samtiden. Naughty Dog har - måske indtil for nyligt og helt i starten af deres levetid - altid skævet heftigt til, hvad der rør sig i industrien. Således var Way of the Warrior et forsøg på at ramme halvfemsernes populære fighterspil med især Mortal Kombat som forbillede. Crash ligger sig tæt op af Donkey Kong Country spillene og da enkelte 3D platformere bliver populære på N64, mens PS1 har svært ved at håndtere dem, er deres første respons på hardware der kan at lave en kopi af den slags, at producere en sådan. Desværre er det spil som GTA der slår i gennem på det tidspunkt, med det til følge at Jak 2 forsøger at ramme den målgruppe samtidigt med den gamle. I takt med at lineære cinematiske spil bliver store efterfølgende, er deres nyeste udspil i generationen efter naturligvis et lineært cinematisk eventyr i form af Uncharted. Postapokalyptiske spil og zombie temaer bliver derefter så populære, at et forum som Gaf i en årrække kårer månedens zombie spil i en af deres indie tråde, mens der er et hav af spil i genren og selv store spil udgivelser som Call of Duty og Red Dead Redemption får deres helt egne zombie udgivelser/side spil. Reaktionen fra ND er at lave The Last of Us, et postapokalyptisk "zombie" spil, tilsat de elementer spillerne efterspørger fra andre ny-populære spil typer som fx crafting.

Det er ikke ment udelukkende som kritik og det er i det hele taget ret normalt, at store produktioner ved hvad der rør sig i industrien, men det forklarer til dels hvorfor deres produkter udvikler sig som de gør.

På samme måde som udviklingen i den demografiske sammensætning af gamers, forklarer hvorfor de vælger at lade deres spil "vokse" op over samme tidsperiode.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 04/04-17 06:51 
Bede-x>
Problemet med at udsende det som en PS2 titel er, at det nok kommer til at lide under dårlig framerate "konvertering" i EU og en høj pris ligesom andre PS2 titler. Ville have været bedre med en remaster af PS3 remasteren :)

Ja det er ærgeligt. Jeg har kun købt een PS2 klassiker, Parappa 2 på tilbud forleden - direkte uspilleligt pga. lag :/
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/04-17 07:16 
Sumez> Jeg gav toeren en chance da jeg havde gennemført etteren i HD collection. Jeg spillede længe nok til at klare et par af de rigtige baner, men jeg synes det var elendigt så jeg stoppede. 3 prøvede jeg også, men som du selv siger var det noget rod, om end jeg synes det var markant bedre end toeren, så var det stadig for dårligt til at jeg gad bruge min tid på det.
Hader hvad de gjorde ved Jak-karakteren i toeren. Han gik fra at være charmerende, klassisk platform figur der aldrig snakkede, til at være bad ass emo. Latterligt :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
Bede-xBede-xSkrevet 04/04-17 11:07, rettet 04/04-17 15:46 
Beano>
Ja det er ærgeligt. Jeg har kun købt een PS2 klassiker, Parappa 2 på tilbud forleden - direkte uspilleligt pga. lag :/

Jeg har købt tre som alle har haft det samme "frame-blending" problem. Lidt synd, men med det sagt er jeg virkelig glad for at de gav mig muligheden for at få spillet Ape Escape 2 på moderne hardware. Missede det oprindeligt og nød at spille det i gennem, selv om der var mange tidstypiske fejl.

Kommer også til at købe Ape Escape 3 af samme årsag. Overvejer at snuppe det på US storen for at komme udenom problemet, selv om jeg ikke er så begejstret for at have mine indkøb bundet til forskellige kontoer.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
millenniummillenniumSkrevet 05/04-17 09:03 
Jak 1 måtte de for min skyld meget gerne rebootet ligesom med Crash Bandicoot. Og jeg ville spille det igen fra start til slut. Ved ikke hvordan det vil spille i dag (ældet med ynde?) men hvad der stadig dags dato slår mig som fortræffeligt ved Jak 1, er det ubestrideligt gennemførte flow der er gennem hele spillet. Det bringer selv Mario64 til skamme.

Det HELE i Jak1 hænger sammen, fra verden til verden og level til level. Eminent sømløst ved at bruge transport-tunneller, elevatorer eller hejsebaner mellem de forskellige verdenener. Ikke noget med at hoppe ind i en portal og - vupti - så er man i candy land.

Hvad er formålet med det? Den totale immersive oplevelse af, at være i et helt fantasiland. Naughty Dog havde virkelig tænkt sig godt om.
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 05/04-17 09:26 
De skulle bare porte HD remasteren fra PS3 og sikre 100% stabil 60fps i 1080p, og måske tweake kamerasystemet. Det syntes jeg spillet fortjener frem for de kedelige PS2 classics. En Crash Bandicoot-agtig remake syntes jeg ikke spillet behøver da assets er pæne som de :)
Bede-xBede-xSkrevet 05/04-17 10:23, rettet 05/04-17 10:27 
Millenium/Beano: Fuck yeah, hvor ville jeg smide penge efter begge de forslag. Og ja, det første Jak er bestemt ældet med ynde. Der er nogle små perspektiv problemer med aspect ratioen i remasteren, som fx ses tydeligt når man exit'er jungle bossen i det første og har svært ved at se platformene oven over, eller ved strømskiltet i toeren, mens der er nogle forskelle i shaders og effekter. Precursor strukturerne har eksempelvis ikke den lækre metalliske overflade PS2 udgaverne gør brug af.

Men det er småting i det samlede billede og der er ikke meget som er bedre i genren.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
enfenenfenSkrevet 05/04-17 17:43 
PSN har Easter tilbud:

Bl.a. kan man få:
Batman: Arkham Knight til 99,-
Dragon Age: Inquisition GOTY til 65,-
Sniper Elite 3 til 50,-
Middle-earth: Shadow of Mordor GOTY 112,-

PSN tilbud
What is the Matrix?
JmogJmogSkrevet 10/04-17 22:20 
Jmog>
Så er Europa også med. Køb for 375kr i marts og få 75kr voucher i april:
https://www.playstation.com/da-dk/legal/march-cashback/

Husk at tjekke om i har fået en besked fra PSN. Jeg fik min i dag.
Bede-xBede-xSkrevet 10/04-17 23:15 
Også her. Var ikke klar over, at den ville komme som mail.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
NaieraNaieraSkrevet 10/04-17 23:18 
Jeg savnede den forleden, men så kiggede jeg på butikken online, hvor der stod at den blev forsinket.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
BeanoBeanoSkrevet 10/04-17 23:29 
Jeg fik også en kode her til aften, uventet men en positiv overraskelse ;)
NaieraNaieraSkrevet 11/04-17 00:05 
Hvad er det så man skal bruge pengene til før de løber ud? :p
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JmogJmogSkrevet 11/04-17 00:39 
Jeg brugte mine på Blood Bowl 2. Andre bud i samme prisklasse eller mindre kunne være Assassin's Creed Chronicles trilogien, Witcher 3: Blood And Wine expansion, Grim Fandango, Dragon Age Inquisition, Arkham Knight, Mirror's Edge Catalyst.
BeanoBeanoSkrevet 11/04-17 00:47 
Naiera>
Hvad er det så man skal bruge pengene til før de løber ud? :p

Jeg brugte mine på Wonder Boy The Dragon's Trap som med PS+ rabatten kom til at koste kr 44 :)
NaieraNaieraSkrevet 11/04-17 02:11 
Jeg købte bare PaCrappa :p
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/04-17 02:38, rettet 11/04-17 02:39 
Du kunne også ha' brugt pengene på at forudbestille en eller anden Digital Deluxe Edition med season pass, som Ubisoft klemmer ud senere på året :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
NaieraNaieraSkrevet 11/04-17 03:31 
Nej tak. Jeg kiggede efter DLC til Mass Effect, men det var der ikke noget af.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
millenniummillenniumSkrevet 11/04-17 08:50 
Unravel... og med penge i overskud.
The medium is the message.
Bede-xBede-xSkrevet 11/04-17 12:06 
Jeg snuppede Watch Dogs 2. Tak til Enfen for at gøre opmærksom på tilbuddene :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
JmogJmogSkrevet 14/04-17 23:25 
Flash Sale på US PSN i denne weekend. Flere gode priser, men showstopperen er nok Uncharted The Nathan Drake Collection (Uncharted 1-3 i 1080p 60fps) til sølle 8 dollars. Røverkøb.

Jeg har den i forvejen, så jeg nøjedes med Another World 20th Anniversary Ed. til 10 kroner.
BeanoBeanoSkrevet 19/04-17 16:56 
Årest spil....

https://youtu.be/mmmtiMqrUnQ
SumezSumezSkrevet 19/04-17 16:58 
Der er virkelig ved at gå Steam i PS4 :S
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
PapandPapandSkrevet 19/04-17 19:00 
Den var aldrig gået på Steam. Skridtet ville jo blive refunded med det samme.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
Bede-xBede-xSkrevet 19/04-17 19:09 
Sumez>
Der er virkelig ved at gå Steam i PS4 :S

Ja, det er virkelig herligt, at vi ikke er havnet i samme situation som sidste generation, hvor mange udviklere fik deres spil afvist til udgivelse på Steam og konsollerne. Og så leder det jo også til nogle sjove Sterling film :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 19/04-17 20:32 
Jeg kan naturligvis være ligeglad da jeg næsten aldrig køber digitalt. Men at spamme storen med retarderet lort giver mig bare endnu mindre lyst til at kigge den igennem. Kan forestille mig at mange andre får det på samme måde.
Jeg synes det er fint at lort bliver filtreret fra inden det når forbrugeren.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Bede-xBede-xSkrevet 19/04-17 20:55, rettet 19/04-17 21:02 
Konsolkongen>
Jeg synes det er fint at lort bliver filtreret fra inden det når forbrugeren.

Jamen, det er jo også præcis hvad jeg har argumenteret for flere gange herinde. Men det skal ske på markedspladsniveau og ikke udgivelsesniveau. Sådan at folk aldrig ser eller får forslag til det, som man vil holde væk, med mindre de helt specifikt skriver spillets navn og klikker søg.

Og det glæder mig meget at se konsolproducenterne og Steam bevæge sig i den retning, modsat sidste generation hvor gode spil blev holdt væk fra udgivelse. Så skal vi bare lige have en refund service også, men det ser det heldigvis ud til Microsoft snart introducerer det.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 26/04-17 17:59, rettet 26/04-17 18:29 
PS+ titler for maj...

Alienation (PS4)
Tales from the Borderlands (PS4)
Blood Knights (PS3)
Port Royale 3: Pirates and Merchants (PS3)
Laser Disco Defenders (PS Vita)
Type: Rider (PS Vita)
enfenenfenSkrevet 26/04-17 19:58 
Så var det alligevel fint nok, jeg ikke hoppede på Alienation, da det var på tilbud :)
What is the Matrix?
Bede-xBede-xSkrevet 01/05-17 01:47, rettet 01/05-17 01:55 
Jeg vil rigtig gerne købe Score Rush, som jeg var helt pjattet med på 360 og som skulle være kommet i en udvidet udgave til PS4, men jeg kan ikke finde det på PS store og heller ikke noget om, at det skulle være delisted. På Xona Games egen hjemmeside får man indtrykket af, at det er udkommet og de nævner også udgivelses datoen som juni sidste år på den europæiske PS blog (som også bruges i P:R databasen):

https://blog.eu.playstation.com/2016/05/25/widescreen-bullet-hell-shmup-score-rush-extended-hits-ps4-next-week/

http://www.playright.dk/info/titel/score-rush-extended

Nogle forslag til hvad der er sket med det?

Trailer til spillet: http://youtu.be/rR2dOxyCQCU
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 01/05-17 05:34, rettet 01/05-17 05:38 
Udgiveren skrev i kommentarsektionen at det blev udgivet i nogle ikke-engelske EU lande (d. 13. juni), så måske er det bare aldrig blevet udgivet i DK?

Edit: Ja, den er i UK store.
KamekKamekSkrevet 01/05-17 05:39, rettet 01/05-17 05:40 
Ja, det sker ind i mellem at en række lande i EU ikke får et givent spil. Hvad angår Score Rush Extended kan det i hvert fald købes på UK Store.

EDIT: Beano beat me to it :-)

Link...
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
Bede-xBede-xSkrevet 01/05-17 10:26 
Det vil sige det i to omgange er gået uden om Danmark, da 360 udgaven var på indie kanalen, som heller ikke kom herhjemme. Tror jeg vil prøve at skrive til Xona, for at høre om de har planer om udgivelse de steder der mangler (sikkert ikke..).

I alle fald tak for svarene.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 01/05-17 12:15 
Ja det virker lidt dovent af dem :P
BeanoBeanoSkrevet 08/05-17 13:18 
LocoRoco Remastered udkommer på PS4 i morgen:

Så mon ikke Patapon Remastered lander i juni :D

PSN Store link
millenniummillenniumSkrevet 08/05-17 14:27 
Fedt, men er blevet så nærig, at men næsten bare venter på en gratis udgivelse på PS+ eller en free voucher. :-D
The medium is the message.
slk486slk486Skrevet 08/05-17 14:58, rettet 08/05-17 14:59 
Har da ikke noget med at være nærig at gøre - de har selv trænet markedet :)
j/k
Bede-xBede-xSkrevet 11/05-17 17:50, rettet 11/05-17 18:02 
Bede-x>
Det vil sige det i to omgange er gået uden om Danmark, da 360 udgaven var på indie kanalen, som heller ikke kom herhjemme. Tror jeg vil prøve at skrive til Xona, for at høre om de har planer om udgivelse de steder der mangler (sikkert ikke..).

Ser ikke ud til Score Rush udkommer i Danmark ud fra følgende begrundelse, jeg fik fra dem:

Score Rush Extended will likely not be released in more countries, other than Japan.
(..)

It is hard and takes significant amounts of time and money. English versions of games still require translated meta data and an additional release, which is all on the indie studio to do

Taget i betragtning af at det også var for svært at få udgivet PC versionen på Steam, får man lidt indtrykket af at det er viljen der halter, men det er der jo ikke noget at gøre ved. Salgstallene ville næsten også med garanti være lave.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 11/05-17 18:03 
Trist, skulle tro at det var overkommeligt når nu så mange andre indies kan klare det :/
SephSephSkrevet 31/05-17 17:43 
Plus-spillene for juni:

Killing Floor 2 (PS4)
Life is Strange (PS4)
Abyss Odyssey (PS3)
WRC 5: World Rally Championship (PS3)
Neon Chrome (PS Vita – cross-buy with PS4)
Spy Chameleon (PS Vita)

Link...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die..."
spectrespectreSkrevet 01/06-17 09:28 
Fedt, jeg har aldrig spillet Life is Strange
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
JmogJmogSkrevet 09/06-17 23:21 
I anledning af E3 har Sony et "køb for 100 dollars og få 15 igen" tilbud på US PSN. Det kører de næste 7 dage. Uncharted 4 er i øvrigt sat ned til 20 dollars.
JmogJmogSkrevet 29/06-17 13:06, rettet 29/06-17 13:07 
Masser af PS4 spil på tilbud på EU PSN.

Blandt andre:

Metro Redux (to spil): 71kr
Sleeping Dogs DE: 47kr
GTA3, Vice City, San Andreas samlet: 103kr
Yooka-Laylee: 195kr
Bioshock The Collection (3 spil): 199kr
Batman Return to Arkham (2 spil): 119kr

PSN link til udsalget
SephSephSkrevet 29/06-17 14:17 
Plus-spillene fra 4. juli.

Until Dawn – PS4
Game of Thrones: A Telltale Series – PS4
That’s You – PS4
Tokyo Jungle – PS3
Darkstalkers Resurrection – PS3
Don’t Die Mr Robot – PS Vita (cross-buy with PS4)
Element4l – PS Vita

Link...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die..."
JmogJmogSkrevet 20/07-17 22:30, rettet 20/07-17 22:31 
Flash sale på US PSN. Varer indtil 24/7:
https://store.playstation.com/#!/en-us/flash-sale/cid=STORE-MSF77008-FLASHSALE17PS4G/

For eksempel til PS4:
Arkham Knight: 10 dollars
Terraria: 4 dollars
Return To Arkham: 16 dollars
Mirror's Edge Catalyst: 10 dollars
The Order 1886: 5 dollars
Psychonauts: 4 dollars
Grim Fandango Remastered: 3 dollars
Day of the Tentacle Remastered: 3 dollars
Slain: Back from Hell: 4,5 dollars
Trine Bundle: 5 dollars
SephSephSkrevet 26/07-17 17:41 
Plus-spillene fra 1. august:

Just Cause 3 (PS4)
Assassin’s Creed: Freedom Cry (PS4)
That’s You – PS4 (bonus title)
Super Motherload (PS3)
Snake Ball (PS3)
Downwell (PS Vita)
Level 22 (PS Vita)

Link...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die..."
JmogJmogSkrevet 25/08-17 19:47, rettet 25/08-17 19:48 
Flash Sale (dvs fredag til søndag) på US PSN

Blandt andre:
Resident Evil 4: 10$
Sleeping Dogs Def. Ed.: 7,49$
Darksiders 2 DE: 6$
Murdered Soul Suspect: 5$
Steamworld Dig: 2,49$
Steamworld Heist: 6$
Darius Burst Chronicle Saviours: 9,59$ (nedsat fra 60$)

US PSN
slk486slk486Skrevet 25/08-17 21:09 
Damn god pris for Darius Burst!
j/k
ResizeResizeSkrevet 26/08-17 10:47, rettet 26/08-17 10:49 
Nok et noob spørgsmål, men hvordan laver jeg en valid US PSN
konto med Paypal betaling?
Kan ikke finde noget om det på nettet, og har aldrig rodet med det.
JmogJmogSkrevet 26/08-17 11:55 
PSN lader dig kun købe med kreditkort eller Paypal konti fra samme region. Og du kan ikke lave en US Paypal konto med et dansk kreditkort.

Det du gør er:
Opret en US PSN konto (kræver ikke kreditkort). Angiv en adresse i staten Delaware (google en offentlig bygning i Delaware)
Log på amazon.com med din danske konto og opret en US adresse (samme som ovenfor f.eks.) i din adressebog.
Køb PSN kredit/download code på amazon.com, og angiv US adressen i din adressebog som modtager (du modtager koden på mail).

Indløs koden på din US PSN konto. Så snart downloaden er igang, så kan du bare skifte tilbage til din danske konto og den vil også kunne spille spillet. Bare husk at eventuel DLC til spillet skal købes af samme PSN-konto, som købte spillet.
2'846 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig