X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nyt i PlayStation Store


Svar
BeanoBeanoSkrevet 06/04-07 08:26, rettet 03/11-10 15:15 
Syntes der manglede en tråd omhandlende nye spil, demoer, videoer, osv. i PlayStation Store.

I sidste uge: flOw (kr. 40,-)

I går: Super Rub A Dub (kr. 40,-)


EDIT:
**********************************************************************
EU PSN Store opdateres normalt onsdag ved kl. 17-18 tiden mens US PSN Store opdateres om natten mellem tirs... Se hele indlægget
2'846 emne(r).

Svar
SephSephSkrevet 28/12-16 17:49 
Plus-spillene fra 3. januar:

Day of the Tentacle Remastered (PS4, PS Vita)
This War of Mine: The Little Ones (PS4)
Blazerush (PS3)
The Swindle (PS3, PS4, PS Vita)
Azkend 2
Titan Souls (PS Vita, PS4)

Link...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die..."
JmogJmogSkrevet 28/12-16 21:00 
Day of The Tentacle! Genialt.
millenniummillenniumSkrevet 28/12-16 21:43 
Tentacle. Wuhuu!
The medium is the message.
SephSephSkrevet 01/02-17 17:56 
Plus-spillene fra 7. februar:

LittleBigPlanet 3 (PS4)
Not a Hero (PS4)
Starwhal (PS3, Cross Buy with PS4)
Anna: Extended Edition (PS3)
Ninja Senki DX (PS Vita, Cross Buy with PS4)
TorqueL (PS Vita, Cross Buy with PS4)

Link...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die..."
BeanoBeanoSkrevet 03/02-17 14:18, rettet 03/02-17 14:24 
PS4 firmware 4.50 beta starter i dag. Nye features listet her:
https://blog.eu.playstation.com/2017/02/03/ps4-system-software-4-50-beta-starts-today/

Største nyhed må være support for ekstern HDD til spil installationer :D


Edit: Ok, posted i forkert tråd.... :/
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/02-17 14:23, rettet 03/02-17 14:24 
Wooot! Jeg er lige ved at overføre fra min PS3 til PS3 slim så får en 1tb SSHD i overskud, som ikke rigtig har givet nogen mening at have i en PS3 alligevel :)

Gad vide om jeg stadig er med i beta-programmet... :p

EDIT: Håber at USB harddisk giver et boost i hastighed som det også er tilfældet på Xbox One :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 03/02-17 14:31 
Har lige fået en 2TB FireCuda ind af døren, så den opdatering kom lige et par dage for sent :D
j/k
BeanoBeanoSkrevet 03/02-17 14:33, rettet 03/02-17 14:33 
@KK: Jeg ansøgte om en 4.50 beta kode for et par uger siden, men om jeg får en alligevel fordi jeg er i det normale beta program, ved jeg ikke :)

Hastigheden bliver spændende at se, USB3 er velsagtens at anbefale uanset ;)
BeanoBeanoSkrevet 03/02-17 14:34, rettet 03/02-17 14:34 
slk486>
Har lige fået en 2TB FireCuda ind af døren, så den opdatering kom lige et par dage for sent :D

Uha... nice disk :D
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/02-17 14:43 
Hvor ansøger du henne? Jeg får stadig community mails fra dem, men det er længe siden jeg har modtaget koder til noget som helst.
Jeg burde også stadig være med i det generelle beta program.
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 03/02-17 14:50 
Der blev averteret på deres blog, tror det er lukket nu :/
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/02-17 14:52 
Okay jeg vil tro at jeg stadig kan være med. Men du må da gerne lige skrive når du har fået adgang så jeg kan se om det også gælder for mig :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 03/02-17 14:55 
Jeg skal nok sige til hvis/når jeg får en nøgle ;)
AmbyAmbySkrevet 03/02-17 21:12 
Er hastigheden den samme ved ekstern?
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
JmogJmogSkrevet 21/02-17 19:10 
Så er der udsalg på US PSN den næste uges tid. Titler jeg lige bed mærke i:
Mirror's Edge Catalyst til 10 dollars og Dragon Age Inquisition til 8 dollars.

Bemærk at der i samme periode er "køb for 100, få 15 retur" kampagne.
JmogJmogSkrevet 01/03-17 13:34 
Så er Europa også med. Køb for 375kr i marts og få 75kr voucher i april:
https://www.playstation.com/da-dk/legal/march-cashback/
SephSephSkrevet 01/03-17 17:40 
Plus-spillene fra 7. marts:

Tearaway Unfolded (PS4)
Disc Jam (PS4)
Lumo (PS Vita, Cross Buy with PS4)
Under Night In-Birth Exe:Late (PS3)
Earth Defense Force 2025 (PS3)
Severed (PS Vita)

Link...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die..."
JmogJmogSkrevet 01/03-17 18:29 
Disc Jam! Fanfuckingtastic. Spillede betaen her forleden og det er en meget gennemført 3D version af Windjammers.
millenniummillenniumSkrevet 01/03-17 19:45 
Tearaway er såååå charmerende. Har det allerede som fysisk udgave, så endelig kan jeg bruge lidt mere tid på de forrige måneders downloads.

Wow, Disc Jam ligner en vs. fest.
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 01/03-17 21:23 
Det ligner Pong :D
SumezSumezSkrevet 01/03-17 21:33 
Det gør Windjammers også, og det er nok et af de bedste spil man kan få :D
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 02/03-17 10:23 
Jmog>
Så er Europa også med. Køb for 375kr i marts og få 75kr voucher i april:
https://www.playstation.com/da-dk/legal/march-cashback/

Fedt. Det skal da benyttes. Tak for info :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
NaieraNaieraSkrevet 02/03-17 19:39 
Med kupon-tilbud og denne måneds plus-spil er det da vist nu jeg skal have PS+ igen.

Forleden skulle jeg til at spille Titanfall 2, men så kom 60 fps-patchen til FFXV. Det var godt, for TF2 var jeg ikke nået langt med uden + ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 02/03-17 19:50 
Anførselstegn om 60 fps. Det kører ad H til nu :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
Bede-xBede-xSkrevet 08/03-17 15:02 
Masser af tilbud på den europæiske PSN:

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1350752

Og de kører ved siden af med tilbuddet Jmog nævnte tidligere, med at få 75,-, hvis man bruger 375,-.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
JmogJmogSkrevet 08/03-17 15:32, rettet 08/03-17 19:04 
Masser af gode priser. Jeg nuppede følgende:

Nex Machina: 119kr
Valkyria Chronicles Remastered: 63kr
Abzu: 51kr
Salt And Sanctuary: 68kr
Headlander: 52kr
Psychonauts: 30kr

Hvilket lige bringer mig op på "køb for 375 få 75 retur"-tilbuddet.

Nex Machina var en nem måde at få det derop. Det fås kun som download, så der er ikke noget dilemma med manglende mulighed for at sælge det igen. Det er Housemarque, det ser fedt ud, det lyder fedt, det er Housemarque. Jeg ved jeg skal have det uanset anmeldelser.
fumfumSkrevet 08/03-17 20:15, rettet 08/03-17 20:16 
Hmm, Nex Machina ser interessant ud. Du må godt lige skrive lidt om det, når du har prøvet det.
EDIT: Og det er Housemarque
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
BeanoBeanoSkrevet 08/03-17 21:19 
Det udkommer først i maj ;)
jaesjaesSkrevet 16/03-17 20:42 
David Jaffes og hans teams Drawn To Death bliver en del af Plus i april. Alternativt kan det købes for $20.

Det lyder ganske friskt og unikt IMO med sin blanding af TPS og brawler og maks. 4 personer ad gangen på banen, eller som Jaffe udtrykker det "built on the bones of Unreal Turnament and Quake, and Smash Bros.".

Specielt Brawl lyder sjov: "In this mode, levels get smaller on the fly to create a more intense one-on-one battle/fighting game experience!"

https://blog.eu.playstation.com/2017/03/15/ps-plus-members-get-to-play-next-months-ps4-shooter-drawn-to-death-for-free/
http://www.polygon.com/2017/2/6/14528762/drawn-to-death-release-date-ps4-david-jaffe

Lidt nyere gameplay:
https://www.youtube.com/watch?v=2TaavGO1ttg
JmogJmogSkrevet 22/03-17 08:39 
Vildt god pris. Final Fantasy XV til 110kr på EU PSN hvis man har Plus.
slk486slk486Skrevet 22/03-17 09:53, rettet 22/03-17 09:54 
Det er jo lækkert nok for os, der har tålmodighed til at vente, men det er godt nok en selvdestruktiv måde at forlænge halen på. Der kommer kun til at blive flere og flere der venter, når spillene falder så meget, på så kort tid. Personligt køber jeg næsten aldrig spil før de ligger omkring 100-150,-
Der har Nintendo sgu forstået noget. Alle ved de holder prisen "uendeligt", så man kan lige så godt købe med det samme, hvis man vil spille deres spil.
j/k
SumezSumezSkrevet 22/03-17 10:05 
Ja, det er alle spiludgiveres drøm at kunne gøre sådan. Men jeg tror det hænger meget sammen med både målgruppen og det reelle produkt. Det er de færreste spiludviklere der har evnerne og midlerne til reelt set at bekæmpe brugtmarkedet i så stor grad som Nintendo gør.
Især hvis du laver spil der rammer det "brede" marked af de folk man, hvis man nu var lidt kynisk, kunne påstå "ikke interesserer sig for spil", lige fra Fifa til GTA, så kan du være 100% sikker på at butikkerne har bunker af dem liggende i brugthandlen året efter, så det handler om at sælge så mange som muligt mens de ligger på nypris (via preorder bonusser, online-aktiviteter, hype og dyr markedsføring, osv.), og så justere prisen efterfølgende for at være på forkant med brugtmarkedet. Det er fedt for os forbrugere der køber mange spil, og lever godt på sjældent at give mere end 100-150 for den slags, men jeg kan godt se hvorfor det er en usund tendens for branchen, som går hånd i hånd med en brug-og-smid-væk kultur, som jeg ikke synes klæder spilmediet.

Jeg tror også Nintendos "falske knaphed" måske i hvert fald når det kommer til spil handler mere om at undgå at butikkerne ligger inde med for stort lager som de ender med at sætte til salg til alt for lave priser. Det synes jeg vi kan se lige nu på Breath of the Wild, som Nintendo naturligvis gerne vil sælge så mange eksemplarer af som de overhovedet kan, men de har heller ingen ambitioner om at folk skal ende med at betale meget mindre end den vejledende pris.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 22/03-17 10:27, rettet 22/03-17 10:29 
Der er da helt klart spil i kategorien jeg-kan-ikke-vente som jeg køber tæt på releasedagen til fuld pris. Og mon ikke også dedikerede Final Fantasy fans har det på samme måde? Jeg ved da godt, at når jeg køber Uncharted 4 på release day, så er det fordi jeg er fan og vil spille det asap. Ved også at det efter et års tid, eller mindre, koster det en tredjedel. No surprise.

Men ja, det er da også fedt at Nintendo kan holde værdien på deres spil - selv på brugtspilmarkedet sælges det ofte stadig for 100% opr. pris eller meget mere. Skal man sammenligne det med noget, så er Nintendo meget efter Apple jargonen, dengang folk stod i kø for at købe en ny iPad. De formår at skabe et "begær" efter deres spil, især de fysiske. Og det klarer man bedst ved at true med begrænset oplag og tematiske udgivelser (Year of Luigi, etc).
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 22/03-17 10:36, rettet 22/03-17 10:37 
Der er da helt klart spil i kategorien jeg-kan-ikke-vente som jeg køber tæt på releasedagen til fuld pris. Og mon ikke også dedikerede Final Fantasy fans har det på samme måde?

Jo, spillet har solgt fremragende. Og nu hvor de mener alle deres "first movers" har betalt den vejledende pris, sætter de den lavere for at få B-segmentet med :) Dem der er usikre på om spillet er værd at investere i, og dem der allerede fra starten ventede på en lavere pris.


Skal man sammenligne det med noget, så er Nintendo meget efter Apple jargonen, dengang folk stod i kø for at købe en ny iPad. De formår at skabe et "begær" efter deres spil, især de fysiske. Og det klarer man bedst ved at true med begrænset oplag og tematiske udgivelser (Year of Luigi, etc).

Jeg synes faktisk det er lige omvendt. Apple overlever på en markedsføring der hedder "Nu kommer vores nye produkt, så er det gamle du havde ikke relevant længere, og du skal erstatte det med det nye". Nintendo sælger deres spil ud fra den opfattelse at du køber dem fordi de er gode spil som du vil have og genspille for evigt. Der er meget få spil der rammer den nerve hos forbrugerne længere. Desværre.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 22/03-17 10:46, rettet 22/03-17 10:48 
Jo sådan er Apple blevet nu (lige for at afspore debatten) men før i tiden var de ret gode til at holde på brandets markedsværdi. F.eks. ved at stille skyhøje krav til forhandlere som, aller nådigst, skulle "få lov" til at sælge Apple og leve op til deres krav, så der var meget få forhandlere i byen. Forbrugerne stod i kø, fordi de ikke turde lade være. Det har de virkelig formået at devaluere ved at lade alle fødekæder sælge iPhones.

Så men, tilbage til spil...

Må da også klart indrømme, at jeg har lidt uro i maven over Zelda anniversary året, og de special items der sælges nu - men måske ikke til næste år.
The medium is the message.
JmogJmogSkrevet 22/03-17 12:08 
Det var så en fejl og det er fjernet fra storen.
millenniummillenniumSkrevet 22/03-17 12:40 
o_O
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 22/03-17 13:06 
Tænke også det var lige tidligt nok :D Giv det er lille halvt år endnu.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 22/03-17 15:45 
Jeg var ellers fristet. Men ja - det kan jeg så blive igen om nogle måneder.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
enfenenfenSkrevet 22/03-17 20:07 
PSN Store kører med tilbud på alle "Only on Playstation" spil. Der er nogle ret gode tilbud i mellem.

Only on Playstation
What is the Matrix?
millenniummillenniumSkrevet 23/03-17 08:20 
Jak & Daxter ... Spyro The Dragon... G-police... Vib-ribbon... MediEvil... WipeOut...der er virkelig noget old school Playstation krams for næsten ingen penge. Ærgerligt man så skal tænde for sin PS3 (Ellers Vita).

Aaahh.. og Patapon... shit hvor har jeg trommet meget til det... (y)
The medium is the message.
enfenenfenSkrevet 23/03-17 09:51 
Jeg hoppede selv på Uncharted Collection. Kan anbefale Ratchet & Clank på PS4, hvis man ikke allerede har det. Det købte jeg sidst, PSN kørte med tilbud på det.
What is the Matrix?
millenniummillenniumSkrevet 23/03-17 12:34 
Pa-ta-pa-ta-pa-ta-pon....! .....dum-de-dum-de-dum-de-dum....


Nu har jeg fået dét på hjernen igen... ikke godt at spille intenst lige inden sengetid...
The medium is the message.
JmogJmogSkrevet 24/03-17 17:46 
US PSN flashsale de næste tre dage. Bemærk prisen for Evil Within.

PS4

Abyss Odyssey: Extended Dream Edition $4.49
Alchemic Jousts $4.49
Assassin's Creed Chronicles Trilogy $7.49
Assassin's Creed Syndicate Gold Edition $20.99
Battleborn $17.99
Battleborn Digital Delexue $22.49
Blood Bowl 2 $12.49
Borderlands: The Handsome Collection $17.99
Broken Age $4.99
Citizens of Earth $3.74
Clockwork Tales: Of Glass and Ink $2.99
Commander Cherry for Playstation Camera $4.19
Dangerous Golf $5.99
Defense Grid 2 $1.49
Devil May Cry 4: Special Edition $7.49
Drawful 2 $2.99
Evolve $8.99
Evolve: Digital Deluxe Edition $11.99
Evolve Ultimate Edition $14.99
Far Cry 4: Gold Edition $17.99
Far Cry Primal: Digital Apex Edition $16.49
Fibbage: The Hilarious Bluffing Party Game $1.74
FORCED: Slightly Better Edition $4.49
FreezeME $2.99
Gryphon Knight Epic $2.99
Handball 17 $14.99
Headlander $5.99
Hue $4.49
I, Zombie $1.34
Killzone: Shadow Fall $4.99
-KLAUS- $4.99
Kromaia Ω $5.99
Laserlife $2.99
Last Wings $2.39
LIMBO $1.99
Lithium: Inmate 39 $1.99
Lone Survivor: The Director's Cut $1.99
Machinarium $2.99
Mega Coin Squad $4.99
Murdered: Soul Suspect $4.99
MXGP2 - The Official Motocross Vieogame $14.99
Perfect Universe $2.99
PONCHO $2.99
Pumped BMX+ $1.99
Quiplash $2.49
REUS - Deluxe Edition $8.39
Rollers of the Realm $2.49
Rugby 15 $5.99
Sebastian Loeb Rally EVO $14.99
Shutshimi $2.99
Siralim $2.99
Sleeping Dogs: Definitive Edition $8.99
Sniper Elite 3: Ultimate Edition $11.99
Terraria: PS4 Edition $5.99
Tharsis $3.74
The Banner Saga $5.99
The Bridge $2.89
The Evil Within $5.99
The Evil Within Digital Bundle $8.99
The Jackbox Party Pack 3 $7.49
The Magic Circle: Gold Edition $5.99
The Park $3.89
The Swindle $3.74
Tour de France 2016 $11.99
Trackmania Turbo $11.99
Trials Fusion $5.99
TRON RUN/r $4.99
TRON RUN/r: Deluxe Bundle $7.49
Umbrella Corps $7.49
Umbrella Corps: Deluxe Edition $9.99
Woah Dave! $1.24
Zortix $2.99
JmogJmogSkrevet 26/03-17 20:35 
Seph>
Plus-spillene fra 7. marts:

Tearaway Unfolded (PS4)
Disc Jam (PS4)
Lumo (PS Vita, Cross Buy with PS4)
Under Night In-Birth Exe:Late (PS3)
Earth Defense Force 2025 (PS3)
Severed (PS Vita)

Nu er der kun lidt over en uges tid til ovenstående udløber. Husk at hente især Disc Jam hvis du ikke allerede har gjort det. Det er et rigtig fint Windjammer-spil.
NaieraNaieraSkrevet 26/03-17 21:37 
Jeg fik skrevet mig op til PS+ igen netop for Disc Jam, men også så mit eksemplar af Under Night In-Birth kan forblive forseglet ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SephSephSkrevet 29/03-17 19:15 
April måneds Plus-spil:

Drawn to Death (PS4)
Lovers in a Dangerous Spacetime (PS4)
10 Second Ninja X (PS Vita, Cross Buy with PS4)
Curses ‘n Chaos (PS Vita, Cross Buy with PS4)
Invizimals: The Lost Kingdom (PS3)
Alien Rage (PS3)

Link...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die..."
Bede-xBede-xSkrevet 03/04-17 23:11, rettet 03/04-17 23:29 
De første tre Jak & Daxter spil og Jak X kommer til PS4 som PS2 klassikere:

blog.us.playstation.com/2017/04/03/jak-and-daxter-ps2-classics-coming-to-ps4-later-this-year/

Jeg gennemspillede PS3 samlingen for nogle få år tilbage og det første Jak er stadig et mesterværk og måske det bedste i genren, bortset fra nogle enkelte Mario spil. Problemet med at udsende det som en PS2 titel er, at det nok kommer til at lide under dårlig framerate "konvertering" i EU og en høj pris ligesom andre PS2 titler. Ville have været bedre med en remaster af PS3 remasteren :)

Dog stadig rart at have spillene på PS4 og kunne godt finde på at købe dem igen-igen.

Noget andet er, hvor bliver Ape Escape 3 af?
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/04-17 23:33 
Spøjst nok :) Kan tilslutte mig at etteren er virkelig fremragende. Forstår ikke hvad de har tænkt på fra toeren og frem :(

Jeg kan dog ikke forestille mig andet end at man er bedre stillet med PS3-versionen hvis man har muligheden. PS2-titlerne på PS4 renderes ikke i fuld 1080p og jeg mindes også at textures var forbedret i PS3-versionen. Men jeg er sikker på at det nok skal være godt uanset :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 03/04-17 23:38, rettet 03/04-17 23:39 
2'eren er temmelig råt i kanterne i forhold til den fantastisk velpolerede 1'er, men når man kommer sig over GTA-wannabe-elementerne synes jeg det har ret meget karakter og skiller sig mere ud, hvilket i sidste ende er mere spændende end bare at lave endnu en formel-maskot-platformer.
Det fungerer dog langt bedre i 3'eren, har du spillet den? Det er måske lidt af en rodebunke af vidt forskellige typer gameplay, men alt i alt propfyldt med charme og underholdning, som et lidt mere helstøbt Beyond Good & Evil.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
2'846 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig