X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nyt i PlayStation Store


Svar
BeanoBeanoSkrevet 06/04-07 08:26, rettet 03/11-10 15:15 
Syntes der manglede en tråd omhandlende nye spil, demoer, videoer, osv. i PlayStation Store.

I sidste uge: flOw (kr. 40,-)

I går: Super Rub A Dub (kr. 40,-)


EDIT:
**********************************************************************
EU PSN Store opdateres normalt onsdag ved kl. 17-18 tiden mens US PSN Store opdateres om natten mellem tirs... Se hele indlægget
2'846 emne(r).

Svar
SumezSumezSkrevet 05/06-11 15:58 
Jeg tror det er fordi jeg er kommet til at hente Quest for Booty 2 gange (det så ikke ud som om downloaden gik i gang da jeg valgte download in background), så tæller det som to spil... virkelig amatøragtigt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 05/06-11 16:12 
Enig - du er ikke for smart ;)

Har lige selv "købt" to PS3 spil fra min US account og to PSP spil fra min DK account (på PSP'en). No problems.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 05/06-11 17:02 
Sumez>
Jeg tror det er fordi jeg er kommet til at hente Quest for Booty 2 gange (det så ikke ud som om downloaden gik i gang da jeg valgte download in background), så tæller det som to spil... virkelig amatøragtigt.

Det gjorde det ikke her. Jeg kom også til at sætte et af spillene til at downloade flere gange.
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 05/06-11 18:33 
Oh, hvorfor havde jeg en idé om at man kunne få 3 spil...
Skidt. Jeg ville hellere have haft Infamous end Quest for Booty. :!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 05/06-11 18:34 
Hvad for nogle PSP spil kunne man få? Jeg har åbenbart ikke en PSN konto på min PSP...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 05/06-11 18:37 
Bare log ind med samme konto ... PSN konti er ikke bundet til konsoltype.

PSP spillene er listet længere oppe.
SumezSumezSkrevet 05/06-11 19:28 
"Welcome back"-gruppen er tom på min PSP :\
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 05/06-11 19:33, rettet 05/06-11 19:35 
Prøv at checke Account Management -> Services på PSP'en

Evt. aktivere PSP'en først ... også fra account management
nerosnerosSkrevet 05/06-11 20:05 
Øh synes ikke rigtigt PSN store virker som det skal? Jeg får hele tiden sådan en error log frem når jeg prøver at flytte rundt i menu'en. Kan heller ikke købe nogle af de gratis spil som f.eks Burnout Paradise der får jeg samme error's ?
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 05/06-11 20:12 
Øh... Burnout er ikke et gratis spil :D
nerosnerosSkrevet 05/06-11 20:23 
Nåh ok synes bare der stod noget med "gratis" sammen med en af de der pop up reklamer som man ser rundt omkring i menu'en?

Uanset hvad så er den stadig helt gal og ingenting virker ret godt?
Bashful Neophyte
PalsgaardPalsgaardSkrevet 05/06-11 20:23 
Når man har aktiveret sine 30 dages gratis PlayStation plus er burnout gratis :) dog kun så længe man har et aktivt plus medlemskab som jeg forstår det.
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
BeanoBeanoSkrevet 05/06-11 20:31, rettet 05/06-11 20:34 
Åh på den måde :D

Ja de gratis PS+ spil ryger så snart PS+ abbo udløber.

Neros: gå ind i "welcome back" og vælg imellem de 5 spil der. De spil er for-keeps.
nerosnerosSkrevet 05/06-11 21:27 
Beano>
Neros: gå ind i "welcome back" og vælg imellem de 5 spil der. De spil er for-keeps.

Yes ok prøver jeg :-)
Bashful Neophyte
ChronoChronoSkrevet 05/06-11 22:10 
Jeg har intet held med min PSP, men har kunnet hente PSP-spil fra min US-konto på min PS3 - de kan vel så overføres med USB?

PSP-titlerne i JP-store ser i øvrigt mere intersante ud. Kan dog ikke logge på min JP-konto lige nu.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
CoreCoreSkrevet 05/06-11 23:06 
Jeg har hentet 2 PS3-spil pr. profil (4 spil i alt), samt to PSP-spil på min DK-konto.

Storen kører ad h....... til, men det er bestemt ikke umuligt.

PSP-spillene kunne jeg dog kun få ved hjælp af proceduren i Konsolkongens quote. Så tak for det ;o)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
silverstarsilverstarSkrevet 06/06-11 00:05 
Hvis man allerede har de "store" releases som tilbydes gratis nu, så kan jeg anbefale Dead Nation, som faktisk er ganske fedt.
Jeg endte med at hente Dead Nation og Wipeout HD pakken, resten havde jeg i forvejen.
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/06-11 01:38 
Hvad kommer der af gratisværk på JAP store? De bliver forhåbenligt ikke spist af med vestlige mainstream middelmådigheder som LittleBigPlanet og inFamous :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
ChronoChronoSkrevet 06/06-11 07:27 
PS3:
The Last Guy
LocoRoco Cocoreccho!
echochrome
WipEout HD
Hustle Kings

PSP:
What Did I Do to Deserve This, My Lord!? 2
Everybody's Stress Buster
PATAPON2
LittleBigPlanet
LocoRoco - Midnight Carnival

Men jeg ved ikke om den er åben endnu - jeg får en fejlbesked når jeg forsøger at logge på?
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
BeanoBeanoSkrevet 06/06-11 08:11 
JAP PSN Store er ikke åben endnu men PSN kører derovre nu.
SumezSumezSkrevet 06/06-11 08:39 
Kan ikke få spil fra min amerikanske eller japanske konto da de nemlig, som nogen ellers afviste i PSN Hacked tråden, sender en e-mail til deres (falske) adresse for bekræftelse før jeg kan ændre deres password.

Så intet Infamous til mig :( Håber Ratchet & Clank er virkelig godt...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 06/06-11 08:54 
Hvem har afvist det?
SumezSumezSkrevet 06/06-11 09:04, rettet 06/06-11 09:05 
Sumez>
Æv så skal man jo til at lave helt nye japanske og amerikanske profiler :(

Beano>
Hvorfor?

Sumez>
Fordi man ikke har adgang til de falske e-mail-adresser man har brugt? :)

Beano>
Og du kan ikke skifte password på konsollen?

Sumez>
Jeg er ikke med. Der er åbenbart ikke noget problem så...

Herold>
Nej, hvis du logger ind med din gamle profil, bliver du prompted til at ændre dit password... sådan har jeg forstået det.

Jeg kan godt se du har skrevet noget med at det er anderledes hvis man har købt noget på kontoen, men det var ret uklart hvad du mente. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 06/06-11 09:13, rettet 06/06-11 09:14 
Du bedes citere alt hvad jeg skriver i sagen. Du "glemte" følgende der står lige nedenunder:

Ja, hvis PSN kontoen er aktiveret på konsollen (dvs. PSN kontoen er oprettet på konsollen, man har købt noget med den eller manuelt har aktiveret den). Så bliver man spurgt efter nyt password når man logger ind.

Og længere oppe:

Og man kan godt ændre password på konsollen hvis man bare har købt fra PSN Store via konsollen før. Ikke et krav at PSN kontoen er oprettet fra konsollen.
SumezSumezSkrevet 06/06-11 09:27, rettet 06/06-11 09:28 
Sumez>
Jeg kan godt se du har skrevet noget med at det er anderledes hvis man har købt noget på kontoen, men det var ret uklart hvad du mente. :)

Jeg var ikke med på hvad du mente, da mine US og Japan kontoer var fint fungerende, så hæftede mig ved Herolds svar, og dit tilsyneladende meget uforstående "Og du kan ikke skifte password på konsollen?"
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 06/06-11 09:34 
Det var fordi det allerede var blevet nævnt - og linket til EG artikel der omhandlede skifte af password.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/06-11 12:41 
Chrono>
PS3:
The Last Guy
LocoRoco Cocoreccho!
echochrome
WipEout HD
Hustle Kings

PSP:
What Did I Do to Deserve This, My Lord!? 2
Everybody's Stress Buster
PATAPON2
LittleBigPlanet
LocoRoco - Midnight Carnival

Damn jeg havde eller håbet på noget spændende Japansk halløj, men de har godt nok trukket det korte strå her :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
WikzoWikzoSkrevet 06/06-11 15:54 
Sumez>
Kan ikke få spil fra min amerikanske eller japanske konto da de nemlig, som nogen ellers afviste i PSN Hacked tråden, sender en e-mail til deres (falske) adresse for bekræftelse før jeg kan ændre deres password.

Samme problem her. Har en japansk og amerikansk PSN-bruger. De er dog begge knyttet til Hotmail-adresser, som jeg *burde* kunne huske kodeordene på. Har efter megen gætteri fundet ud af mit kodeord til den amerikanske, men har af en eller anden grund ikke modtaget nogen e-mail. Den japanske Hotmail-adresse kan jeg ikke finde, og "Nulstil kodeord"-funktionen virker af en eller anden grund ikke.

Oh well, fik hentet inFamous og Ratchet & Clank på min danske PSN ID :)
Alf81Alf81Skrevet 06/06-11 16:45 
Tror slet ikke den japanske er oppe endnu. De lovede jo' også kun USA, EU og Asien ville komme op i slutningen af sidste uge, og ikke Japan, Hongkong og Sydkorea.
Ting om dét og pis.
WikzoWikzoSkrevet 06/06-11 17:22 
Den giver ellers samme besked om, at éns password skal resettes, når man logger ind.
BeanoBeanoSkrevet 06/06-11 17:26 
Han taler nok om Store og ikke PSN...
Danny SallingDanny SallingSkrevet 06/06-11 17:45 
Mit PS+ virker og jeg har da også kunne hente James Pond uden beregning, men jeg kan ikke få de gratis spil alle taler om. Når jeg går ind i welcom back, kan jeg kun vælge PS+ :-(
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 06/06-11 17:58, rettet 06/06-11 18:12 
Har du købt noget på PSN før, og ikke bare hentet demoer, gratis ting etc.?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
Danny SallingDanny SallingSkrevet 07/06-11 11:49 
Ja, masser :-)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 07/06-11 11:53 
Så har jeg ingen forklaring :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 07/06-11 12:03, rettet 07/06-11 12:04 
Prøv dette som Konsolkongen postede længere oppe:

Q: I clicked on one of the Welcome Back Free PS3/PSP Game 1/2 selections, clicked “Get Now”, but no games showed up. Now that option is no longer selectable in the Store. Where is my game?
A: This is an issue we’re working on resolving, however for the time being, you can still get to that content by going to the XMB and under the PlayStation Network column, go to Account Management>Transaction Management>Services List>SCEA Promotion. You should be able to access the content in the option you selected here.

Det samme skulle virke på PSP.
nerosnerosSkrevet 01/07-11 22:22 
Jeg har lavet mig en Jap konto her til aften men det ser ud til at jeg ikke kan logge på. Jap Store virker måske ikke endnu på grund af alt det hackeri ? :-/
Bashful Neophyte
Alf81Alf81Skrevet 01/07-11 22:24 
Jeg laver lige en Playright på dig.

http://playright.dk/forumemne.php?id=27165&subid=515964#515964
Ting om dét og pis.
nerosnerosSkrevet 01/07-11 22:46 
Åh ja det husker jeg jo godt jeg læste. Er vist lidt træt iaften ;-) Fandens synes ikke rigtigt noget kører for mig idag..
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 22/07-11 19:30 
Hvor henne finde jeg Donpachi i Jap Store, og hvor kan jeg købe japanske dollars til PSN store så jeg kan købe og downloade det ?
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 28/09-11 15:21, rettet 28/09-11 15:24 
EU Store highlights...

- Rochard (£7.99/€9.99)
- Mercury Hg (£3.99/€4.99)
- Resident Evil: Code Veronica (£15.99/€19.99)
- Max and the Magic Marker – Gold edition (£7.99/€9.99)
- Dead Nation – Road to Devastation (£3.49/€3.99)
- Battlefield 3 Beta (først fra i morgen)
- Child of Eden (£23.99/€29.99)
- Free Realms (free)

RECV er halv pris indtil d. 12 okt. hvis man købte RE4, eller man er PS+ medlem.

Fuld liste
BeanoBeanoSkrevet 03/10-11 10:32 
Sony har annonceret en række PSN titler som udkommer i den nærmeste fremtid.
Det er interessant at se PS2 titler som God Hand, Maximo og Odin Sphere blive nævnt. HD ports eller har de lavet PS2 software emulering?

"Sony announces PSN exclusives campaign"
nerosnerosSkrevet 03/10-11 12:11 
Skal det forståes sådan at God Hand kommer i næste uge eller misforstår jeg noget?
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 03/10-11 12:27, rettet 03/10-11 12:27 
Det lyder sådan for US Store. Kampagnen er US-only, men spillene kommer angiveligt også i EU, evt. på et andet tidspunkt.
Alf81Alf81Skrevet 03/10-11 13:22 
Det lyder virkelig som fede sager.

Nu er det jo' i øvrigt ikke det sværeste at oprette en US-konto :)
Ting om dét og pis.
BeanoBeanoSkrevet 03/10-11 13:41 
Det er rigtigt nok, men sidste gang jeg prøvede at købe fra min US konto, ville Store ikke acceptere mit Visa kort :P
Alf81Alf81Skrevet 03/10-11 13:55 
Jeg er stoppet med at bruge mit kort, for man kan som regel altid købe prepaids på tilbud rundt omkring.
Ting om dét og pis.
BeanoBeanoSkrevet 03/10-11 14:13 
Ok, men nu ser vi om jeg skal ud i den slags. Jeg har alligevel ikke haft den store grund til at købe noget på US Store i lang tid da det meste kommer samme eller kort tid efter i EU Store :)
Alf81Alf81Skrevet 03/10-11 14:27 
Jeg har også næsten kun brugt US Storen til køb af PSX-spil. Ud over at være i 60Hz, koster de som regel en del mindre.
Ting om dét og pis.
BeanoBeanoSkrevet 03/10-11 14:55 
Det har du ret i.
2'846 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig