X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nyt i PlayStation Store


Svar
BeanoBeanoSkrevet 06/04-07 08:26, rettet 03/11-10 15:15 
Syntes der manglede en tråd omhandlende nye spil, demoer, videoer, osv. i PlayStation Store.

I sidste uge: flOw (kr. 40,-)

I går: Super Rub A Dub (kr. 40,-)


EDIT:
**********************************************************************
EU PSN Store opdateres normalt onsdag ved kl. 17-18 tiden mens US PSN Store opdateres om natten mellem tirs... Se hele indlægget
2'846 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Svar
Bede-xBede-xSkrevet 20/07-07 12:37, rettet 20/07-07 12:38 
Beano>
Ejer man stadig PSone spillet og en PSP med "OE" firmware, kan man helt gratis og lovligt lave sit eget rip til PSP'en - har jeg gjort med flere af mine gamle PSone spil :)

Cool. Poster du lige en guide? Får nok brug for den på et tidspunkt :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 20/07-07 12:42 
Will do... skal nok skrive et par linier om det i PSP tråden ;)
IqonIqonSkrevet 20/07-07 13:05 
Jeg installerede også en OE Firmware, da det forleden blev muligt at nedgradere sin firmware fra 3.50. Emulationen fungerer upåklageligt. I sidste uge fik jeg gennemført FFVII på min PSP, og nu er jeg så i gang med FFVIII. Det er herligt man kan sidde og spille disse fantastiske spil, selvom man ikke lige er i nærheden af et fjernsyn :)
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
BeanoBeanoSkrevet 20/07-07 13:17 
Har nu lavet en lille guide i PSP tråden:
http://www.playright.dk/forumemne.php?id=18304#324282

Ja, det er ret sjovt at spille de gamle PSone spil på PSP'en hvor de faktisk er ganske nydelige at se på ;)
Bede-xBede-xSkrevet 20/07-07 17:39 
Mange tak, Beano.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 23/07-07 11:36 
PS3 1.90 firmware ude i Japan:

• Ability to rearrange games on the XMB
• Option menu now includes "eject disk"
• Press triangle to eject games/CDs/movies in the XMB
• XMB backgrounds
• Change the folder classification
• Emoticons
• Change CD output to 44.1/88.2/176.4kHz
• Force 24Hz output for Blu-ray over HDMI
• Change PS3 video settings in-game
• "Bit Mapping" in the "Music Setting"
• Save AVCHD type animations from a Memory Stick
• Change settings like upscaling while playing PS and PS2 games
• Add bookmarks
• Web browser security function in the browser's tool section
• Avatar moves during audio visual chat

Link
SumezSumezSkrevet 23/07-07 12:22 
Dumt spørgsmål(?).. hvad er XMB?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
AmbyAmbySkrevet 23/07-07 12:27, rettet 23/07-07 12:28 
Cross Media Bar.
http://en.wikipedia.org/wiki/Cross_Media_Bar

Men det ser da spændende ud. Glæder mig til den rammer EU. Bliver rart endelig at kunne flytte rundt på mapper.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
BeanoBeanoSkrevet 23/07-07 12:35 
Tror ikke du kan flytte rundt på mapperne. Men du skulle flytte spillene under Games ihvertfald ;)

Firmwaren skulle komme i morgen i Europa... siger rygterne.
SumezSumezSkrevet 23/07-07 14:15 
Emmy award winning...???
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
AmbyAmbySkrevet 23/07-07 14:17 
Other Emmy's:
Public Service - for public service announcements and programming that "advance the common good"
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
RooneyRooneySkrevet 23/07-07 19:54, rettet 23/07-07 19:56 
Heavenly Sword demo på torsdag.

http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=80202

Plus:

PS One games:
- Crash 2
- Spyro 2
- Medievil
- Wipeout 2097
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
BeanoBeanoSkrevet 24/07-07 08:50, rettet 24/07-07 08:52 
Så er 1.90 firmwaren oppe.

Dog ser det desværrre ud til at det med at omarrangere spillene var en fejloversættelse et sted. Jeg kan ihvertfald ikke finde nogen steder man gør det - kun en sorteringemulighed.

Og... man skal vist ikke længere have en controller tilsluttet via USB for at installere updates... TAK!!
PalleJensenPalleJensenSkrevet 24/07-07 09:22, rettet 24/07-07 09:23 
Beano>
Og... man skal vist ikke længere have en controller tilsluttet via USB for at installere updates...

Tak!! BEST.UPDATE.EVER!
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
King ChaosKing ChaosSkrevet 24/07-07 10:25 
Ja, det er sgu ikke løgn... :)
AmbyAmbySkrevet 24/07-07 11:13 
Personligt er jeg mest glad for Eject tasten :) Og baggrunde.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 24/07-07 13:31, rettet 24/07-07 13:53 
Jeg kunne godt tænke mig en zoom option når man ser BD/DVD i biograf-widescreen-format. Kunne være rart at slippe for de åndsvage sorte kanter i top og bund, og så til gengæld ofre lidt af kanterne i siderne. Man kan det i XBMC og den feature er jeg meget glad for, men det er jo nok smag og behag :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 24/07-07 14:58 
Hvad skal man med en remote eject, når man alligevel skal hen til maskinen for at skifte disc? :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 24/07-07 15:03 
Samme årsag til at den findes på VHS, CD, DVD, etc. afspillere : dovenskab :)
BeanoBeanoSkrevet 24/07-07 18:07 
Der findes en flot trailer til White Knight Story i den japanske PS Store. Ser bedre og bedre ud det spil :)

Traileren gemme sig lidt hvis man ikke kan japansk, men kig i den 4. tab efter et ikon med rustnings-hjelm.
SephirothSephirothSkrevet 26/07-07 01:33 
Heavenly Sword-demo torsdag! - jeg misunder alle jer PS3-ejere.

Og ja, White Knight Story ser møgfrækt ud.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
KalicolaKalicolaSkrevet 26/07-07 14:23 
Der er ingen heavenly sword demo endnu :-(
For The Love Of The Game
BeanoBeanoSkrevet 26/07-07 14:25 
Dagen er heller ikke slut endnu ;)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 26/07-07 17:10 
Nu stiller jeg sikkert et dumt spørgsmål: De PSOne spil man kan hente på PS Store, kan de spilles på PS3 eller skal de over på PSP for at kunne spilles?
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
CoreCoreSkrevet 26/07-07 17:14 
De kan spilles på begge dele ;)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 26/07-07 17:30 
Okay herligt... :)

Men de er vel ikke specielt kønne på et HDTV gætter jeg på, så det er vel egentlig bedst, at lægge dem over på ens PSP?
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 26/07-07 17:49 
Ja, de ser bedst ud på PSP'en :)

Du kan også overføre savegames frem og tilbage imellem PS3 og PSP så du kan spille spillene begge steder.
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 26/07-07 17:50 
Er det kun muligt at købe PSN downloads via kredit kort? Har de ikke en smart point løsning også? Hvis de vil være mainstream og til alle i familien (og folk der som jeg nægter kort), så er det nødvendigt.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
IqonIqonSkrevet 26/07-07 17:53 
Jeg tror ikke det er muligt (endnu) i hvert fald. Hvad jeg til gengæld godt kan lide ved PS Store er at man handler i rigtig valuta i stedet for de der forbandede fiktive point så man altid skal til at omregne.
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
BeanoBeanoSkrevet 26/07-07 19:13 
Så er Heavenly Sword demoen oppe sammen med tre PSone classics og nogle trailers (bl.a. RE5 og Haze).
BeanoBeanoSkrevet 26/07-07 20:16, rettet 26/07-07 20:17 
HS demoen er skuffende kort og viser ikke noget man vi ikke allerede har set i utallige trailers og videoer. Dog rigtig flot grafik og animationer, og kampsystemet virker helt ok. Der er desværre en del tearing og framerate problemer som de forhåbentligt når at rette op på.

Hentede også RE5 traileren (nok den samme som er på Marketplace?) som jeg faktisk blev mere imponeret over - lækker visuel stil de har valgt ;)
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 26/07-07 21:20, rettet 26/07-07 21:24 
Beano hvordan var kampsystemet? God of war agtigt?

Edit: Er frameraten meget slem?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
KalicolaKalicolaSkrevet 26/07-07 21:38 
Jeg så ingen framerate problemer i HS demoen. Jeg syntes at det virker ret lovende. Jeg syntes dog at cameraet er alt for langt væk, så det hele bliver lidt småt, og man har svært ved at se hvad der foregår. Der er mange detaljer i grafiken, men bliver lidt gnidret at se på fordi cameraet er for langt væk. Hvis det dog bare havde været lidt mere ligesom ninja gaiden, så ville det måske slet ikke ha været så tosset.
For The Love Of The Game
PalleJensenPalleJensenSkrevet 26/07-07 22:22 
Beano>
Hentede også RE5 traileren (nok den samme som er på Marketplace?) som jeg faktisk blev mere imponeret over - lækker visuel stil de har valgt ;)

Ja, det er den samme trailer som er på Xbox Live.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 26/07-07 22:47, rettet 26/07-07 23:24 
Born2Play>
Er frameraten meget slem?

Nej, ikke meget men bemærkede det dog med det samme. Syntes at tearingen var værre men ikke noget som er uden for rækkevide at de måske fixer det inden udgivelse ;)
RJKRJKSkrevet 26/07-07 23:06 
Så vidt jeg kan se er Heavenly Sword bare et rimeligt normalt beat 'em up, men som fan af genren virker det nu ret fedt. Flotte animationer og et godt feel. Så skal jeg måske alligevel købe et spil til min PS3 i år ;) Bare synd at der, som der bliver skrevet, er lige så meget tearing som i et Xbox 360-spil :-/
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
WehnerWehnerSkrevet 26/07-07 23:22 
Mode 8: Din garanti for next-gen :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KalicolaKalicolaSkrevet 27/07-07 03:33 
Heavenly Sword Impressions:
Ok, jeg valgte lige at give demo'en et go' mere, og det er jeg glad for at jeg gjorde. Efter en times spil nu (demoen ca 10 gange), kan jeg sige at spillet er super super fedt. Styringen er rigtig lækker. Firkant og trekant er 2 forskellige angreb, som man selvfølgelig kan kombinere i forskellige rækkefølger for forskellige komboer. og nogle af dem ser seriøst fede ud.
LB og RB bruges til at skifte "combat stance" og du bruger stadig firkant og trekant til angreb.
Holder man LB nede, folder hun sine våben ud til sådan nogle kæde knive som hun svinger omkring sig, det er mindre kraftfulde angreb, men det rammer mange fjender på én gang.
Holder man i stedet RB nede, går hun i hard-slow-attack-mode, og laver hårde men langsomme angreb.
Kombinerer man alle disse ting, kan man lave nogle virkeligt fede angreb (hvilket også bliver understøttet af lydsiden). Og laver man en speciel fed kombo, så afsluttes det sidste hit med en rigtig lækker swing-lyd og så bliver der fyldt lidt op i ens rage-meter eller hvad det nu er. Og jo mere den er fyldt op jo federe kills kan hun lave bare ved et enkelt tryk på cirkel knappen. som f.eks at kaste sig op på ryggen af en fjende og skære halsen over, eller at stikke sværdene i brystet på ham og slynge ham rundt i luften. Det ser ok cool ud skulle jeg hilse og sige.
Plus at trekant også er en counter-attack knap som (når det lykkes) også udløser nogle ret cool moves.
Man kan kaste med døde fjender og våben, men det er ikke ret effektivt.
Højre styrepind laver man rullefald med, og er ret effektivt hvis man er ved at få klø.

Og så har spillet en rigtig lækker lydside.

Jeg vil dog stadig klage over at kameraet er for langt væk, men det kommer dog tættere på når der er færre fjender. Og så savner jeg lidt mere blod og lemlæstelse. Nåh ja, og så er hendes hår grimt.

Alt i alt en rigtig fed (kort) demo. Og kamp systemet er dybt nok til at man kan sidde og ekspermentere med det i timevis, og bare nyde de lækre animation.

Det her er uden tvivl en keeper når det udkommer.
For The Love Of The Game
PalleJensenPalleJensenSkrevet 27/07-07 09:00, rettet 27/07-07 09:05 
Darknon>
Efter en times spil nu (demoen ca 10 gange)..... Alt i alt en rigtig fed (kort) demo.

Ja, kort må den da være, siden du kan spille den ca. 10 gange på en time... En 6 minutters demo? Ja, det er lidt kort i det... :)

Jeg prøvede demoen i et par minutter i går og jeg synes også den virkede god. Kampsystemet fik mig med det samme til at tænke på God of War.

Den første omgang fjender tog dog lidt for lang tid for mig at overvinde og da jeg så landede i en portion fjender som var endnu større, var det at jeg ikke kunne overskue det og slukkede... Kampene virkede lidt for langtrukne - men som sagt, har jeg kun prøvet det en enkelt gang - jeg nakker dem nok noget hurtigere når jeg får styr på kampsystemet.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 27/07-07 09:06, rettet 27/07-07 09:06 
Demoen er MEGET kort. Vil sige ca. 5 min, men afhænger selvfølgeligt af hvor hurtig man er til at dræbe fjenderne.
SumezSumezSkrevet 27/07-07 10:53 
Darknon

Fint nok at man kan lave en masse forskellige fede angreb, men tvinges man også til at variere mellem dem afhængigt af situationen eller for at opnå bestemte mål? Ellers bliver det jo hurtigt overflødigt, og spillet bliver ensformigt, som det gælder de fleste beat'em ups.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KalicolaKalicolaSkrevet 27/07-07 12:12 
Sumez: Nej så vidt jeg kan tyde så tvinges man ikke til at bruge bestemte angreb og combo'er på forskellige tidspunkter, ihvertfalt ikke i demo'en. Men der er jo nogle angreb som smider fjenden længere væk end andre, som kan bruges til hurtigt at smide dem ud over en afgrund. Og hvis man er one-on-one mod et par fjender, kan man måske satse på counter angreb da de ser fede ud og gør mere skade end et standard angreb. Og så er der jo også combo'er som egner sig bedst når der er mange fjender, og nogle som er bedre når der er få fjender.
Jeg kan godt li at man ikke tvinges til at kæmpe på en bestemt måde, men at man i stedet kan skabe sin egen måde at kæmpe på.
Jeg syntes at kampsystemet virker mere som ninja gaiden end god of war. Godt nok har hun kæde sværd som krato, men man vælger selv om man vil bruge dem eller ej. Jeg har aldrig været stor fan af krato's kæde våben.
For The Love Of The Game
BeanoBeanoSkrevet 27/07-07 12:14 
Ja, "stance" systemet er ikke nødvendig at bruge i demoen, men mon ikke det blive mere og mere kritisk at mestre længere inde i spillet hvor sværhedsgraden stiger.
PalleJensenPalleJensenSkrevet 28/07-07 14:29, rettet 28/07-07 14:30 
Nu fik jeg købt det første Crash Bandicoot på PS Store og jeg må sige jeg er positivt overrasket. Selv om grafikken er en smule (læs: en del) hakket, man kun kan spille med de digital retningstaster og frameraten er ganske tvivlsom, er det faktisk overraskede underholdende.

Crash Bandicoot har altid været en af mine favoritplatformspil og det er et glædelige gensyn - langt større end de "klassikere" vi ser på Xbox Live. Jeg kan da huske dem alle, men de er lige 7-10 år for gamle til stadig at være sjove at spille. Crash Bandicoot er lige de år yngre og er en langt bedre nostalgisk oplevelse for mig.

Godt nok er grafikken hakket, men ikke så meget som jeg havde frygtet - smoother PS3 grafikken en smule? Jeg spiller det nemlig på min PS3, da jeg kun har et 256 mb memorystick i min PSP og det er ikke nok til Crash Bandicoot som fylder lidt over 450 mb. *suk*
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
KLTKLTSkrevet 28/07-07 16:16 
Nu har du da endnu en grund til at få investeret i et noget større Memory Stick, priserne er jo også faldet en del på det seneste så der er ikke nogle undskyldninger!
9/11 Was An Inside Job
King ChaosKing ChaosSkrevet 31/07-07 15:02 
Nogen der har hørt noget om hvad der kommer i denne uge?
PalleJensenPalleJensenSkrevet 31/07-07 15:27 
Næeh, ingenting vel... PS Store har ikke ugentlige opdateringer som Xbox Live...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
Bede-xBede-xSkrevet 31/07-07 16:16 
Ugentlige? Live har da daglige opdateringer(på nær helligdage - selv om det også sker der nogengange).
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 31/07-07 17:20, rettet 31/07-07 17:22 
PS Store har netop ugentlige opdateringer (normalt torsdag), bare ikke hver gang der er noget interessant. Marketplace har opdateringer løbende men Live Arcade spillene normalt kommer onsdage, hvilket nok var Palle's pointe ;)

Følgende skulle være på vej til EU PS Store...

August 2nd:
Demo: GRAW 2
Video: Lair
Video: Ratchet and Clank: FToD
Video: Juiced 2: Hot Nights

August 9th:
PSX: Ridge Racer 1
PSX: Tekken 2

Link
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 05/08-07 00:27 
Hvorfor kan jeg ikke få rub a duck til at virke på min PS3? skærmen går bare totalt i sort?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
2'846 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig