X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

Nyt i PlayStation Store


Reply
BeanoBeanoSkrevet 06/04-07 08:26, rettet 03/11-10 15:15 
Syntes der manglede en tråd omhandlende nye spil, demoer, videoer, osv. i PlayStation Store.

I sidste uge: flOw (kr. 40,-)

I går: Super Rub A Dub (kr. 40,-)


EDIT:
**********************************************************************
EU PSN Store opdateres normalt onsdag ved kl. 17-18 tiden mens US PSN Store opdateres om... Se hele indlægget
2'846 topic(s).

Reply
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 19/11-08 23:36 
Hvis du absolut vil spille med controller så er der ingen tvivl om at PS controlleren er meget bedre til den slags. D-paddet på 360'eren er broken.
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 19/11-08 23:42, rettet 19/11-08 23:42 
PS3'en klart

Men jeg overvejer at købe mig et hori stick eller en adapter til mit X-Arcade til når jeg skal spille Street Fighter IV.
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 19/11-08 23:59 
Har allerede et Sega High Grade stick til min PS3 så slet ingen tvivl her. SFII med 360 d-pad tror jeg bare ikke på er spilbart.
dpldplSkrevet 20/11-08 00:52 
Konsolkongen>
Hvis du absolut vil spille med controller så er der ingen tvivl om at PS controlleren er meget bedre til den slags. D-paddet på 360'eren er broken.

Snakker vi normal 360 controller eller den nye der fået opdateret d-pad?(skulle gerne være ude i EU nu)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 20/11-08 02:30 
Jeg snakker selvfølgelig om den gamle der følger med konsollen.
Spiller nu: Phantasy Star IV
KalicolaKalicolaSkrevet 20/11-08 11:58 
Så alle fighter spil burde købes til ps3, tjek. Og når jeg siger alle, så mener jeg selvfølgelig kun street fighter HD og street fighter 4 :)
For The Love Of The Game
BeanoBeanoSkrevet 20/11-08 12:09, rettet 20/11-08 12:09 
Skulle også komme et gratis SFII soundtrack på PSN. Men om det kun følger med hvis man køber spillet eller ej...
BeanoBeanoSkrevet 26/11-08 10:02, rettet 26/11-08 10:03 
US Store:

- Super Street Fighter II Turbo HD Remix full game ($14.99)
- Brain Challenge full game ($9.99)
- Dead Space demo (free)
- The Last Guy ($4.99)
- PixelJunk Eden ($4.99)
- echochrome ($4.99)
- NovaStrike ($4.99)
- Wolf Of The Battlefield: Commando 3 ($4.99)
- LittleBigPlanet "Turkey Head" costume (free)
- LittleBigPlanet "Resistance 2 Chimera" costumer ($1.99)
- 2x Mortal Kombat vs DC Universe videos
- 2x NBA 2K9 videos
- 2x Prince of Persia videos
- 3x Dew Tour Orlando videos
- Punisher: War Zone Blu-ray trailer
- Lost: The Complete Fourth Season Blu-ray trailer
- 5x Super Street Fighter 2 Turbo HD Remix music tracks (free)

Guitar Hero World Tour DLC
- The Killers Track Pack ($5.49)
- "Human" - The Killers ($1.99)
- "Losing Touch" - The Killers ($1.99)
- "Mr. Brightside" - The Killers ($1.99)

Rock Band DLC
- The Killers 3 Pack ($5.49)
- "Mr. Brightside" ($1.99)
- "Smile Like You Mean It" ($1.99)
- "Spaceman" ($1.99)
- Yngwie Malmsteen 3 Pack ($5.49)
- "Caprici Di Diablo" ($1.99)
- "Damnation Game" ($1.99)
- "TRed Devil" ($1.99)
- "Jesus Christ Pose" - Soundgarden ($1.99)
- "Pretty Noose" - Soundgarden ($1.99)
- "Laid to Rest" - Lamb of God ($1.99)

Karaoke Revolution Presents American Idol 2 DLC
- Me and Bobby McGee ($1.49)
- Unfaithful ($1.49)
- Are You Happy Now? ($1.49)
- Heartbreaker ($1.49)
- All My Life ($1.49)
- Celebrity ($1.49)

Bemærk The Last Guy, echocrome, Pixeljunk Eden, etc. som er til halv pris til d. 4. december.
NaieraNaieraSkrevet 26/11-08 10:39 
Beano>
Rock Band DLC
- "Mr. Brightside" ($1.99)
- "Smile Like You Mean It" ($1.99)

Excellent! Da jeg så GHWT DLC-listen troede jeg lige, at jeg skulle til at købe spillet nu, bare for at spille Mr. Brightside, men nu den er ude til Rock Band, så kan GHWT godt vente ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
IqonIqonSkrevet 26/11-08 22:40 
Er det muligt at købe GH:WT DLC på den amerikanske store og bruge det i sit danskkøbte spil?
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 26/11-08 22:53 
Der kom et par gratis numre på US storen til GHIII og de virkede desværre ikke med PAL versionen. Så vær 100% før du downloader dem til GH:WT.
Spiller nu: Phantasy Star IV
IqonIqonSkrevet 26/11-08 23:40 
Well, inden jeg stillede spørgsmålet havde jeg været så smart at investere 30 kr. på US Store, hvorefter jeg fandt ud af jeg ikke umiddelbart kunne se sangene i spillet. Jeg havde ikke lige overvejet at der nok var regionslås på :) Men efter at have søgt lidt efter dem er de ikke til at finde i spillet, så konklusionen er at DLC ER regionslåst.

Skønne spildte 30 kr....
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
NaieraNaieraSkrevet 27/11-08 08:35 
Det var sgu da irriterende, men godt at vide, før man køber spillet...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
BeanoBeanoSkrevet 27/11-08 08:50, rettet 27/11-08 09:20 
Iqon>
...så konklusionen er at DLC ER regionslåst.

Ikke helt - det er låst til den version af spillet du ejer, ihvertfald for RB og GH. Buzz quiz pakker er også låst til versionen af spillet, dvs. UK version af spillet kan ikke køre med pakker købt i DK store.
IqonIqonSkrevet 27/11-08 18:27 
Hov, ja - det var også det jeg mente, men ikke det jeg skrev :)
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
BeanoBeanoSkrevet 28/11-08 08:40 
He he ... men trals at spilde penge uanset hvad grunden er :!
BeanoBeanoSkrevet 29/11-08 11:42, rettet 29/11-08 11:49 
EU Store:

- Age of Booty full game (£7.99)
- Age of Booty demo (free)
- Super Stardust Portable - PSP game (kr.59,-)
- Syndicate Wars PS1 game (£3.99)
- Dead Space demo (free)
- GTI Club+ demo (free)
- LittleBigPlanet Chimera costume (£1.59)
- LittleBigPlanet Thanksgiving costume (free)
- G1 Jockey 4 add-on (free)
- Far Cry 2 "Fortunes" add-on pack (£7.99)
- Tomb Raider Underworld video
- Resistance 2 trailer
- Resistance 2 TV ad
- Shoot! episode 2 "Citizen Hero"
- Shoot! episode 2 behind the scenes video
- Shoot! episode 2 interview
- Shoot! episode 2 one-minute pitch
- Naruto Ultimate Ninja Storm trailer
- High Velocity Bowling "Foxy and Chastity" theme (free)

Rock Band DLC
- The Killers 3 Pack (£2.59)
- "Mr. Brightside" (£0.99)
- "Smile Like You Mean It" (£0.99)
- "Spaceman" (£0.99)
- Yngwie Malmsteen 3 Pack (£2.59)
- "Caprici Di Diablo" (£0.99)
- "Damnation Game" (£0.99)
- "TRed Devil" (£0.99)
- "Jesus Christ Pose" - Soundgarden (£0.99)
- "Pretty Noose" - Soundgarden (£0.99)
- "Laid to Rest" - Lamb of God (£0.99)

Guitar Hero World Tour DLC
- The Raconteurs track pack (£4.79)
- "Hold Up" - The Raconteurs (£1.59)
- "Consular of the Lonely" - The Raconteurs (£1.59)
- "Salute Your Solution" - The Raconteurs (£1.59)


PSP Store:

- Loco Roco 2 full game (£23.99)
- KAZook full game (£6.29)
HeroldHeroldSkrevet 29/11-08 12:03 
Syndicate Wars? Nice!
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
rapsacrapsacSkrevet 29/11-08 16:31 
Beano>

- Loco Roco 2 full game (£23.99)

er vi enige om at den ikke er på den danske store? Skal man nu også til at oprette en britisk konto?!
Spiller nu: Killzone 2, Gears Of War 2, Banjo-Kazooie
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 29/11-08 17:40 
Det kan vel være ligemeget?


Link...
Spiller nu: Phantasy Star IV
IqonIqonSkrevet 29/11-08 18:08 
Vær opmærksom på at tolden i øjeblikket snupper mange pakker fra Play.com. Der er ekstra bemanding på her op mod jul.
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
rapsacrapsacSkrevet 29/11-08 18:19 
for syv f***

når nu man foretrækker downloadversioner af sine spil- HVORFOR skal de så være dyrere?!
Spiller nu: Killzone 2, Gears Of War 2, Banjo-Kazooie
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 29/11-08 18:43 
Hvorfor i alverden foretrække download versioner? Det bliver da kun mere bøvlet når du løber tør for plads og skal slette spil og installere igen.
Spiller nu: Phantasy Star IV
HeroldHeroldSkrevet 29/11-08 18:50 
Jeg kan godt se charmen i det medieløse spil, men jeg må indrømme at når man tænker på at man reelt kan miste al mulighed for at spille sit downloadede spil om 10 år, så foretrækker jeg altså også et spil med æske og alt det der.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
rapsacrapsacSkrevet 29/11-08 20:49 
Det er vel praktiske grunde- det fylder noget mindre rent fysisk. Jeg skal næsten dagligt høre konen brokke sig over min filmsamling som fylder omtrent halvdelen af vores reol. Datterens spillemaskine er pillet ud af stikket og smidt op på rodeværelset- kun for at mine spil kan stå i tv-hylden :)
Det kan jo ikke være meningen at mine spil ikke skal stå sammen med min maskine ;)

Derudover er en PSP jo en transportabel maskine og så er det rart ikke at skulle slæbe rundt på ekstra spil...

Til sidst vil jeg sige at jeg har så stor tiltro til Sony og deres måde at håntere deres online-store på, så så længe jeg kan huske mit loin og kodeord vil jeg altid ha adgang til mine købte spil. Dog nægter jeg at gi fuldpris- eller mere end fuldpris for en download-udgave over en fysiks udgave! så ingen locoroco 2 til mig foreløbig :(
Spiller nu: Killzone 2, Gears Of War 2, Banjo-Kazooie
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 30/11-08 03:19 
Jeg vil da lige gøre ekstra opmærksom på at, man kan få Echochrome og Pixeljunk Eden til 5$/25 kr. i US store, til de der endnu ikke har købt det (mig f.eks. :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
rapsacrapsacSkrevet 30/11-08 09:04 
Herold>
Syndicate Wars? Nice!

er der nogen der kan huske om det gemmer ens fremskridt på kortet eller det er password-system?
Spiller nu: Killzone 2, Gears Of War 2, Banjo-Kazooie
DarkbeatDarkbeatSkrevet 02/12-08 22:38, rettet 02/12-08 22:38 
Ny playstation update



Hi everyone, in the next PS3 firmware update (v2.53), coming soon, we’re improving the way the Flash Player works with the internet browser. In addition to being able to access more sites using Flash, you’ll be able to enjoy:

* Full-screen mode playability
* Live movie (using RTMP format) playability

Now it’s going to be even easier to enjoy web content on your PS3, in full-screen!

Jeg ved ikke om den Live movie funktion betyder at jeg kan se justin.tv uden at PS3'en løber tør for hukommelse lige pludselig og crasher men det er værd at prøve


Firmware Update news
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 02/12-08 23:58 
Apropo PS3 updates. Var der ikke noget med at den sidste gjorde at man kunne tage screenshots fra spil? Jeg har prøvet mange gange, og med flere spil, at finde den funktion. Hvor fan' gør man det henne? Eller er det kun de sædvanlige få spil ud af mange det virker ved?
Spiller nu: Phantasy Star IV
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 03/12-08 00:05 
Spillene skal vist nok supporte det, for at det virker - jeg ved ikke om Sony ville tvinge udviklerne til at bruge det, ligesom de vil med Trophies i det nye år.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
DarkbeatDarkbeatSkrevet 03/12-08 02:40 
Jeg kunne godt have tænkt mig at screenshot funktionen var ligeglad og kunne tage billeder af alt der kørte... Oh well..
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/12-08 03:04, rettet 03/12-08 03:04 
Ja det kan jeg heller ikke se det urealistiske i. Men sejt at Sony vil tvinge udviklere til at bruge Trophies fremover, ved du om de vil gøre det samme med custom music?
Spiller nu: Phantasy Star IV
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 03/12-08 15:08 
Det mener jeg ikke at have hørt noget om desværre :/
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 03/12-08 15:23 
Konsolkongen>
Men sejt at Sony vil tvinge udviklere til at bruge Trophies fremover, ved du om de vil gøre det samme med custom music?

Hvori består det seje?
Trophies er ligesom achievements et djævlens værk der blot irriterer ved dets tilstedeværelse.
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
PalleJensenPalleJensenSkrevet 03/12-08 15:27, rettet 03/12-08 15:28 
Achievements er noget af det bedste der sket for gaming i længere tid.. Jeg er begyndt at spille spil på en helt anden måde, efter de er kommet til og jeg vælger gerne 360 versionen af et spil, pga. Achievements (+ en bedre kontroller og XBL).

Trophies giver mig ikke det helt store, da de er struktureret på en lidt mere uoverskuelig måde og man får ikke points på samme måde.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 03/12-08 15:42 
(suk)
jaesjaesSkrevet 03/12-08 15:45 
Jeg er ligeglad med Achievements/Trophies, men krydser fingre for, at vi en dag får hi-score-lister inddelt efter lande og verdensdele, frem for kun en global liste. Sjovere at ligge i top 100 på en dansk liste, end at ligge top 10.000 på en global liste :)
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 03/12-08 15:52 
JUBIII! :p

Jeg synes også godt om achievements og trophies, og selvom jeg godt kan se at Palle kan finde et par eksempler på uoverskuelige trophies, kan man sagtens finde det samme med hensyn til achievements (flere japanske udviklere fattede ikke en bjælde af dem i starten). Jeg kan sagtens forstå hvis man ikke synes om det, og synes det bare er svært at se bort fra dem. Personligt får jeg mere ud af mine spil efter feature'en er kommet til.

Jeg er sikker på at Achievements og trophies bliver ensartede på de to platforme, når nu Sony vil tvinge udviklerne til at inkludere dem på deres platform også.


Et link er vist på sin plads...
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 03/12-08 16:05 
Echelon VI>
Et link er vist på sin plads...

Jeg elsker bare det billede :D
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 03/12-08 16:08 
Som du så rigtigt pointerede, var linket derfor på sin plads. Hvad de taler om i teksten aner jeg ikke :D
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/12-08 16:35 
Kristensen>
Hvori består det seje?
Trophies er ligesom achievements et djævlens værk der blot irriterer ved dets tilstedeværelse.

Du er nødt til at tænke længere end det. Fair nok at du ikke bryder dig om Achivements og Trophies og den slags. Men det kan da kun være sejt når Sony begynder at tvinge features ned i halsen på udviklerne. Forhåbentlig betyder det også snart en bedre overall online community på maskinen. Det kan da kun være positivt?

Egentlig undrer dit svar mig for jeg husker da en vis person der blev bidt af at hente Achivements i spil som GoW1 ;)
Spiller nu: Phantasy Star IV
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 03/12-08 17:04 
PalleJensen>
Achievements er noget af det bedste der sket for gaming i længere tid.. Jeg er begyndt at spille spil på en helt anden måde, efter de er kommet til og jeg vælger gerne 360 versionen af et spil, pga. Achievements (+ en bedre kontroller og XBL).

Trophies giver mig ikke det helt store, da de er struktureret på en lidt mere uoverskuelig måde og man får ikke points på samme måde.

Det er meget muligt, at du spiller på en helt anden måde, men helt ærligt hvor lyder det sølle. Hvis en bunke fiktive point for at udføre nogle dårligt udtænkte ekstraopgaver i et spil virkelig er det der holder dig til ilden, er du så sikker på, at du i det hele taget kan lide spil?
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
HeroldHeroldSkrevet 03/12-08 17:18 
Dårligt udførte ekstraopgaver? Mit indtryk er ellers at ca. 80% af alle achievements vindes ved at spille spillene ganske normalt. Jeg vil godt gå med til at de sidste 20% er tomme kalorier - men ellers synes jeg at det er fedt. Jeg får klart mere ud af at spille mine spil på Xbox 360 end på PlayStation 3 - takket være blandt andet Achievements. Jeg synes det er fedt at der er en målestok, hvor man kan se hvor meget folk egentlig har spillet deres spil.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 03/12-08 17:22 
Konsolkongen>
Egentlig undrer dit svar mig for jeg husker da en vis person der blev bidt af at hente Achivements i spil som GoW1 ;)

Ja, og jeg kan huske en samtale vi havde om, der ikke var nogen grund til at købe spil til andre konsoller end 360 hvis der ikke kom noget svarende til achievements. Det er snart 2½ år siden :)
Vi bliver alle klogere med tiden og gudskelov for det ellers havde jeg nok aldrig spillet andet end Smackdown og Tekken :)

Hvis trophies i sidste ende bliver ligeså dårligt udført som achievements, så vil jeg bare gerne have en mulighed for at slå dem fra. Det er jo bare en ringe måde at forlænge et spils levetid på.
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
nerosnerosSkrevet 03/12-08 18:35 
Jeg synes nu også alt det gøgl med Achievements og Trophies er en smule latterligt, men fint nok de er der. Jeg vælger bare ikke at tage det så alvorligt ;-)

Jeg fortrækker langt mere at der bliver lagt stor vægt på hvad der kan åbnes op for i spil. Altså at level up og unlocke det ene og det andet.
Bashful Neophyte
dRxLdRxLSkrevet 03/12-08 20:53, rettet 03/12-08 21:13 
Beano>
Jeg elsker bare det billede :D

Hvor er det billede fra?

Nyt i PlayStation Store
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
King ChaosKing ChaosSkrevet 03/12-08 21:56 
Det er fra en golf-turnering sponsoreret af en drugstore kæde kaldet "Longs".


Her slikker de alle på deres Longs trofæer :)
jaesjaesSkrevet 04/12-08 00:41 
Det får mig til at tænke på dette logo :)

http://www.theregister.co.uk/2008/04/22/ogc_logo/]Logo gone very bad[/LINK]" target="">Logo gone very bad

Og tilbage til topic, eller noget :D
BeanoBeanoSkrevet 04/12-08 07:57 
LOL... fantastisk :)
BeanoBeanoSkrevet 04/12-08 08:59 
Astro Tripper i næste uge. Ligner meget Mutant Storm spillene (fra samme udvikler) hvilket ikke er skidt IMO :)


"Astro Tripper shoots up PSN on Dec. 11"
2'846 topic(s).

Login for at besvare
Username
Password
Remember me