X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

Nyt i PlayStation Store


Reply
BeanoBeanoSkrevet 06/04-07 08:26, rettet 03/11-10 15:15 
Syntes der manglede en tråd omhandlende nye spil, demoer, videoer, osv. i PlayStation Store.

I sidste uge: flOw (kr. 40,-)

I går: Super Rub A Dub (kr. 40,-)


EDIT:
**********************************************************************
EU PSN Store opdateres normalt onsdag ved kl. 17-18 tiden mens US PSN Store opdateres om... Se hele indlægget
2'846 topic(s).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Reply
PalleJensenPalleJensenSkrevet 28/04-07 13:59 
Rooney>
Lavede lige en US account - er ved at hente Ninja Gaiden Sigma demo'en nu.


Utroligt, at det skal tage længere tid at installere demoen end det tager at installere et gennemsnitligt PC-spil.

Den installationsprocess skulle Microsoft lige have lavet med X360, så havde det være et par (unavngivne) Sony drenge herinde, der havde skræppet op... :)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 28/04-07 14:18, rettet 28/04-07 14:20 
Øh, det tog kun 2-3 minutter hos mig for NG.

Er dog enig i at installation kan gøres smartere... f.eks. at den selv installerede efter download i baggrunden og man ikke skal igennem to trin og glo på en progress-bar.

Men vil da lige holde øje med når du "skræpper" op om noget MS/Xbox... venter stadig med spænding :)


Konsolkongen>
Gør heller ikke noget. Nu lavede jeg selv en US account, og udvalget af PSX spil er meget skuffende.

Ja, underlig brug af ordet "Classics" ;)
RooneyRooneySkrevet 28/04-07 14:24 
Det tog max 3 minutter hos mig, at installere selve NG demoen.

Er der iøvrigt en måde, at slå det her preview fra på et spil under Games på dashboard? Tit, når jeg har spillet et spil og quitter til dashboard, så står curseren på Lemmings - det gør den iøvrigt også når jeg starter maskinen op - og det er lidt trælst at musikken er så skide høj i Lemmings previewet. Kan man ikke vælge at curseren skal stå et andet sted, når man tænder maskinen eller quitter et spil? Jeg har prøvet at trykke trekant ved spillet, men det giver umiddelbart ingen options til noget.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
BeanoBeanoSkrevet 28/04-07 14:44 
Tror jeg desværre ikke du kan. Det nærmeste bliver at slå auto-signin fra på din bruger så den ikke vælger en spil i listen ved opstart.
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 29/04-07 20:05 
Jeg er ved at dø efter NGS! jeg vil ned og samle flasker!
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
BeanoBeanoSkrevet 02/05-07 18:25 
Calling All Cars forsinket i Europa... IGEN!

Hvad sker der lige?... jo ikke fordi CAC er noget stort episk spil!


"Calling All Cars delayed"
RooneyRooneySkrevet 02/05-07 20:16 
Der står jo faktisk hvorfor det er blevet forsinket ;-)

(Fundet af et par bugs der skulle elimineres inden udgivelse).
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
BeanoBeanoSkrevet 02/05-07 20:29 
Kan skam godt læse :)
RooneyRooneySkrevet 11/05-07 09:36 
Super Stardust er på vej.

http://media.ps3.ign.com/media/898/898635/vids_1.html

Det er da vist et gammelt Amiga spil. Ser godt ud.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
BeanoBeanoSkrevet 11/05-07 10:16 
I US shoppen er der en flot HD video fra spillet som jeg kan anbefale ;)
RooneyRooneySkrevet 11/05-07 10:18 
Så den for nogle dage siden, og ja - den er fræk :-)
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
SlothSlothSkrevet 12/05-07 10:55, rettet 12/05-07 10:55 
Rooney>
Det tog max 3 minutter hos mig, at installere selve NG demoen.

Er der iøvrigt en måde, at slå det her preview fra på et spil under Games på dashboard? Tit, når jeg har spillet et spil og quitter til dashboard, så står curseren på Lemmings - det gør den iøvrigt også når jeg starter maskinen op - og det er lidt trælst at musikken er så skide høj i Lemmings previewet. Kan man ikke vælge at curseren skal stå et andet sted, når man tænder maskinen eller quitter et spil? Jeg har prøvet at trykke trekant ved spillet, men det giver umiddelbart ingen options til noget.


Cursoren står pr. default til det sidste spil eller demo du har installeret. Derfor har jeg installeret en demo uden lyd/med behagelig lyd (Armored Core lige nu) som det sidste spil.

En lidt dum måde at skulle gøre det på, men det virker.
Kiss me, would you kindly?
RooneyRooneySkrevet 12/05-07 11:02 
Hehe - jeg har gjort det samme. Hentede i stedet Full Auto 2 demoen :-)
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
BeanoBeanoSkrevet 15/05-07 11:01 
Update til Motorstorm på vej :)


"MotorStorm getting update June 7"
BeanoBeanoSkrevet 18/05-07 18:04 
Q*bert kr. 22,-
BeanoBeanoSkrevet 23/05-07 17:53, rettet 24/05-07 09:26 
1.8 firmware i morgen med upscaling af PS1/PS2 spil og DVD'er op til 1080p, PSP remote play via internet, streaming af musik/film/billeder fra PC, osv.

Skulle være god nok denne gang...

Latest PLAYSTATION 3 Firmware Update Provides PlayStation, PlayStation 2 and DVD Upscaling Remote Play on PSP (PlayStation Portable) via the Internet and DLNA transfer of media content also enabled

London, 24 May 2007 - Sony Computer Entertainment Europe (SCEE) announced today availability of the latest version of the PLAYSTATION®3 (PS3™) firmware. Version 1.80 features upscaling of PlayStation® and PlayStation 2 games, and DVD movies up to full 1080p HD resolution when viewed on a compatible HD TV set.

The capability to upscale DVDs to HD quality is a feature normally only associated with top range DVD players, and its inclusion in the latest firmware upgrade now allows PS3 owners with an existing DVD collection to dramatically enhance the viewing pleasure of their DVD collection when viewed through a compatible HD TV set1. Not only can DVD movies be enhanced to full 1080p HD quality but so too will PlayStation 2 and PlayStation games be upscaled to provide much improved gaming pleasure.

In a comprehensive update to PS3's already impressive capabilities, Version 1.80 also allows users to enjoy Remote Play on their PSP across the internet, allowing them to access their PS3 anywhere in the world where a broadband internet connection is available2.

Version 1.80 also allows users on a home network to seamlessly view and play rich media content such as images, music and video on their PS3, that is stored on their DLNA3 enabled devices such as PCs and laptops elsewhere in the house, reinforcing PS3's credentials as a home entertainment hub that truly deserves pride of place in the Living Room.

A host of other enhancements include the ability to print photo images stored on PS3's hard disk or inserted storage media to a selection of Epson printers.

PS3 owners will be able to upgrade their PS3 with the latest Version 1.80 firmware from 24th May 2007.


"PS3 firmware 1.8 to upscale your old games and DVDs"
BeanoBeanoSkrevet 24/05-07 09:27 
Så kom 1.8 firmwaren, og ud over de listede features ovenover, bemærkede jeg:
- 720p playback af Bluray film
- Support for 1080p 24hz Bluray film
- Forbedret BC med PS2 spil (sikkert også PS1 spil).
- Ny picture slideshow type

Streaming af billeder/musik/film fra PC virker også fint. Har man allerede MS's Media Connect installeret, bør det virke med det. Ellers virker det med TwonkyMedia som jeg installerede.

Alt i alt en stor forbedring af PS3'ens funktionalitet denne gang ;)
AmbyAmbySkrevet 24/05-07 10:13 
jeg vil gerne høre lidt mere om streamning fra PC.
Hvad er det du siger man skal have installeret? Hvilke formater kan den streame?
Kan jeg ligefrem droppe den bærbar pc med Mediacentral?
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
HankyHankySkrevet 24/05-07 10:28 
Beano>
- 720p playback af Bluray film

Endelig! - nu bliver det PS3 frem for stand-alone player :-)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
BeanoBeanoSkrevet 24/05-07 10:33, rettet 24/05-07 10:40 
Dark-Light>
jeg vil gerne høre lidt mere om streamning fra PC.

PS3'en kan nu lige som Xbox 360 streame musik/billeder/videoer fra UPnP servers. Man kan downloade Windows Media Connect gratis fra MS som installeres på Windows XP. Windows Media Connect er vist også indbygget i Vista. Ellers kan man købe Twonky (http://www.twonkyvision.de) som jeg tester med. Der findes også andre alternativer - det er bare at gå i gang med at lege ;)

PS3 og PSP understørrer desværre stadig kun videoer i MPEG4, så filerne skal stadig ligge i dette format på PC'en også. Med mindre serveren kan cross-encode videoerne i realtime når de streames. Så man f.eks. kan se DivX på Xbox 360 og PS3.
Hverken Media Connect eller Twonky kan dette så vidt jeg ved men der findes vist noget der kan.

Jeg bruger stadig Xbox Media Center på min gamle Xbox som hverken Xbox 360 eller PS3 kan røre mht. supportede formater, features, brugervenlighed og flexibilitet - men betyder ikke at Xbox 360 og PS3 er ubrugelige heller ;)
NaieraNaieraSkrevet 24/05-07 10:35 
24Hz Blu-ray afspilning er pænt fedt; nu kan jeg få 24 billeder i sekundet med min kommende projektor helt uden at opgradere afspillere :) Så nu købes fremtidige multiformatsudgivelser på Blu-ray.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
lightyear dklightyear dkSkrevet 25/05-07 10:27 
Så lige at der var to nye ting under display: Super White (Hdmi) on or of, Rgb Full range (Hdmi) limited eller Full.
are you CHICKEN?
HeroldHeroldSkrevet 25/05-07 11:10 
Hvad er forskellen?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
lightyear dklightyear dkSkrevet 25/05-07 11:31 
Tænkte det samme :^)
are you CHICKEN?
BeanoBeanoSkrevet 25/05-07 11:35, rettet 25/05-07 11:36 
Har ikke leget med det - men skulle give bedre kontrast i billedet, mørkere sort, lysere hvid, osv.

Der er en del skriveri om det på AVSForum.com (under Bluray players) - der er vist stor begejstring over det... hvad det så præcist gør ;)
KalicolaKalicolaSkrevet 25/05-07 12:22 
har ps3 først 720p blueray playback nu? Jeg troede da at ps3 afspillede blueray film i 1080p fra starten af... Hvor skuffende. Så er det måske ikke så mærkeligt at der er lidt grums i billedet når jeg afspiller blueray på min ps3.
For The Love Of The Game
NaieraNaieraSkrevet 25/05-07 12:27 
Hvad er det lige du mener? Manglende 720p ved Blu-ray afspilning udelukker ikke 1080p. Og det har intet at gøre med grums i billedet.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
BeanoBeanoSkrevet 25/05-07 12:33, rettet 25/05-07 12:36 
@Darknon: PS3 afspillede Bluray film i 480p/1080i/1080p fra starten af men underligt nok ikke i 720p native hvilket var et problem for folk med HDTV der kun understøttede 720p (og ikke 1080i/p).

Dvs. ville man afspille en Bluray film på et 720p native HDTV skulle PS3'en stå til 1080i.

Det er så heldigvis (endeligt!) løst nu.

Har du grums i billedet er det nok filmen der er i vejen med. Hvilken film er det?
NaieraNaieraSkrevet 25/05-07 12:50, rettet 25/05-07 12:51 
1080i er der jo intet i vejen med, til trods for enkelte udmeldinger man kunne finde på nettet (vedkommendes TV har vel haft dårlig de-interlacing og/eller skalering). Problemet var med spil der kun kørte 720p, og folk der havde TV (disse er aldrig rigtige HDTV, men bare CRT TV med progressiv og nogle fancy indgange; opløsningen er reelt tættære på 800*600 end 'HD') der ikke understøttede dét, men kun 1080i og 480p. De fik ikke meget HD ud af disse spil (f.eks. Motorstorm). Manglende 720p ved film var reelt aldrig en mangel, men hvis man f.eks. har en projektor der de-interlacer og/eller nedskalerer dårligt, kan det være at 720p er bedre.

Det er i øvrigt slet ikke sikkert, at grums i billedet er en fejl. Det SKAL der være i mange film, og i nogle er det bare mere synligt end i andre. Hvis man fjerner grumsen fjerner man også detaljer, så det er godt man kan se grumsen.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
BeanoBeanoSkrevet 25/05-07 12:54 
Nej, der er ikke noget i vejen med 1080i.. kun hvis ens HDTV ikke understøtter det og man vil se en Bluray film i 720p :)
NaieraNaieraSkrevet 25/05-07 14:05 
Men der findes jo ikke HDTV der ikke understøtter 1080i.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
BeanoBeanoSkrevet 25/05-07 14:07, rettet 25/05-07 14:12 
Jow, nogle enkelte (ældre) modeller... hvis endda et par Sony modeller imellem - ironisk nok :)

EDIT: Kan muligvis have taget fejl og det var det modsatte - dvs. 1080i-only HDTV. Så var der jo ikke noget reelt problem med Bluray hvis det var tilfældet.
KalicolaKalicolaSkrevet 25/05-07 15:21 
Beano: Jeg har 2 blueray film. Eragon, og den der komedie med de der 2 racer kører, hvor det slår klik for den ene, og som jeg aldrig kan huske titlen på (noget med nights).

Der er grums på dem begge, ikke vildt meget. Nok omkring det samme som hvis det var dvd jeg så, og så står blueray en lille smule skarpere. Med andre ord, jeg er ikke imponeret af blueray på ps3... Måske gør jeg det forkert. Spillene står knivskarpt, uden grums
For The Love Of The Game
BeanoBeanoSkrevet 25/05-07 15:26 
Hvilket type TV har du og hvis det er HDTV, er det 720p/1080i/1080p?
NaieraNaieraSkrevet 25/05-07 16:44 
Som sagt er grums en del af mange film. Det skal ikke fjernes. Det kan være du har skarphedskontrollen sat for højt på dit TV; det vil få grumsen til at virke tydeligere, samtidig med at du smider detaljer væk i bytte for en falsk skarphed.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
BeanoBeanoSkrevet 27/05-07 18:10, rettet 27/05-07 20:12 
GameSpy har et preview af de nye Resistance maps og features i updaten der kommer meget snart :)

De to nye maps kommer i 8p, 16p, 32p og 40p varianter til alle gamemodes og skulle samlet koste $8,- (kr 44,-).


Resistance: Fall of Man Map Pack Preview
BeanoBeanoSkrevet 29/05-07 17:36 
FolksSoul/Folklore demo i den japanske PS Store på fredag... yay!


"FolksSoul Demo On The Way"
McBrainMcBrainSkrevet 29/05-07 20:59 
Er der nogle af jer der har været ude for, at spil som rubadub holder op med at virke?

Har slettet det og downloadet det igen, men intet virker. :/
Nintendo is what Genesisn't.Spiller nu: Earth Defence Force 2017, Limbo, Railroads!
IqonIqonSkrevet 30/05-07 13:45 
Ja - Super Rub'a'Dub har jeg aldrig fået til at virke på min maskine, også selvom jeg har slettet det og downloadet det igen :(
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
BeanoBeanoSkrevet 30/05-07 13:47 
Lyder underligt - har I prøvet at slette savegamet?

Tag evt. en kopi af det først til USB eller flashkort.
CoreCoreSkrevet 30/05-07 13:53 
Kan det ikke være fordi at I selv har slettet "Demoen", som egentlig er en Basic pack?

Jeg slettede den selv i uvidenhed, lige inden jeg købte det fulde spil. Herefter virkede spillet ikke, før jeg havde hentet demoen/basic pack'en ned igen.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
BeanoBeanoSkrevet 30/05-07 14:04, rettet 30/05-07 14:04 
Åh ja - starter pack/demoen er faktisk hele spillet og det man køber er bare en lille nøgle... så vidt jeg husker ;)
IqonIqonSkrevet 30/05-07 14:59 
Det er kun demoen, jeg har forsøgt at spille. Det er aldrig lykkedes mig at starte den, så går heller ikke ud fra, at der er noget savegame. Men har egentlig heller ikke forsøgt at gøre så meget ved det.
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
RJKRJKSkrevet 30/05-07 15:42 
"Selv om tilbuddet på en gratis Blu-ray Disc™ er udløbet, kan du nu få adgang til en masse spændende indhold og funktioner med PLAYSTATION Network."

Er det kun til mig, at Sony bliver ved med at udsende denne mail? Nu er den kommet tre gange på en uge, og jeg kan ikke lige se at det hænger sammen med, at der NU er givet adgang til noget som helst nyt...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
AmbyAmbySkrevet 30/05-07 18:24 
Iqon>
Ja - Super Rub'a'Dub har jeg aldrig fået til at virke på min maskine, også selvom jeg har slettet det og downloadet det igen :(

Skift sprog på din PS3. Den er sikkert dansk nu. Prøv Engelsk.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
McBrainMcBrainSkrevet 30/05-07 19:58, rettet 30/05-07 20:02 
hov!

Jeg har lige skiftet fra engelsk til dansk. Gad vide...?

Tjekker lige ved førstkomne lejlighed.

**edit**

Så virker lortet! - mange tak :)
Nintendo is what Genesisn't.Spiller nu: Earth Defence Force 2017, Limbo, Railroads!
BeanoBeanoSkrevet 01/06-07 16:17, rettet 01/06-07 16:46 
Go! Puzzle Starter Pack : 0,- (spildata - skal hentes)
Go! Puzzle Swizzle Blocks : 25,- (nøglefil)
Go! Puzzle Skyscaper : 25,- (nøglefil)
Go! Puzzle Aquatica : 25,- (nøglefil)
Go! Puzzle All Levels : 45,- (nøglefil)
BeanoBeanoSkrevet 02/06-07 09:09 
FolksSoul/Folklore demo er nu tilgængelig i den japanske PS Store :)
KalicolaKalicolaSkrevet 02/06-07 13:06 
Hvornår kommer alle de der fede demoer til europa? Det er jo til grin. Der sker jo intet i shoppen.
For The Love Of The Game
BeanoBeanoSkrevet 02/06-07 16:08, rettet 02/06-07 16:11 
Ja, den europæiske shop lugter af skridtsved, heldigvis er det muligt at oprette JAP/US kontoer så man kan hente dem derfra istedet.
2'846 topic(s).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Login for at besvare
Username
Password
Remember me