X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

Nyt i PlayStation Store


Reply
BeanoBeanoSkrevet 06/04-07 08:26, rettet 03/11-10 15:15 
Syntes der manglede en tråd omhandlende nye spil, demoer, videoer, osv. i PlayStation Store.

I sidste uge: flOw (kr. 40,-)

I går: Super Rub A Dub (kr. 40,-)


EDIT:
**********************************************************************
EU PSN Store opdateres normalt onsdag ved kl. 17-18 tiden mens US PSN Store opdateres om... Se hele indlægget
2'846 topic(s).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Reply
PalleJensenPalleJensenSkrevet 04/06-07 08:52 
Jeg har i dag to gange prøvet at opgradere min PS3 til firmware 1.8, men halvvejs gennem downloaden får jeg en fejl (fejlkode 8002F994) - er der nogen der har oplevet det samme og ved hvad der kan være galt?
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 04/06-07 13:19 
Der er åbenbart mange andre der havde samme problem, fandt jeg ud af ved at Google problemet.

For en del løser der sig ved at slukke maskinen helt før man opdaterer - det hjalp i hvert fald for mig. Men da et underligt problem.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 04/06-07 13:31 
Kan man opdatere den mens den er helt slukket?... smart ;)
fumfumSkrevet 04/06-07 13:41 
Så Sony har opfundet et 'coldfix'. Genialt.
:-)
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
BeanoBeanoSkrevet 15/06-07 08:16 
1.81 firmware i dag.

Intet ophisende nyt men "RGB Full" option skulle virke ordenligt nu.


Link
BeanoBeanoSkrevet 15/06-07 16:35 
Rampart (kr. 22,28)
Joust (kr. 22,28)
MotorStorm Time Trial GamePack (gratis)

Lair trailer
Haze trailer
Super Stardust HD trailer
Paul Hollywood (MotorStorm) interview
PalleJensenPalleJensenSkrevet 15/06-07 21:55 
Du kører din egen lille tråd her, hva'? :)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 15/06-07 21:57, rettet 15/06-07 21:57 
Ok, så jeg må kun poste Xbox Live nyheder?

Men skal nok lade være så hvis det generer.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 15/06-07 21:58 
Nej bliv ved. Så slipper jeg selv for at tjekke :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
IqonIqonSkrevet 15/06-07 22:13 
Mht. MotorStorm-opdateringen, som nu kan hentes, er det ifølge Eurogamer vigtigt at man først får hentet updaten inde fra spillet, inden man henter Time Attack-udvidelsen.


Eurogamer om MotorStorm-update
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
BeanoBeanoSkrevet 15/06-07 22:13 


psst
BeanoBeanoSkrevet 15/06-07 22:18, rettet 15/06-07 22:32 
Iqon>
Mht. MotorStorm-opdateringen, som nu kan hentes, er det ifølge Eurogamer vigtigt at man først får hentet updaten inde fra spillet, inden man henter Time Attack-udvidelsen.

Sony numser rigtigt rundt i det lige nu mht. updates. Resistance update + maps er over en uge forsinket nu pga. "last minute issues"... Manner!

Internettet ville være brændt af hvis det havde været Halo 3 betaen der var så forsinket :)
RJKRJKSkrevet 19/06-07 14:54 
RJK>
"Selv om tilbuddet på en gratis Blu-ray Disc™ er udløbet, kan du nu få adgang til en masse spændende indhold og funktioner med PLAYSTATION Network."

Er det kun til mig, at Sony bliver ved med at udsende denne mail? Nu er den kommet tre gange på en uge, og jeg kan ikke lige se at det hænger sammen med, at der NU er givet adgang til noget som helst nyt...

Seriøst, jeg bliver ved med at få de her spammails fra Sony - det er ved at være ret trættende. Er det et formål? Får alle dem? Anyone?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 19/06-07 14:55 
Jeg har ikke fået en eneste :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
RooneyRooneySkrevet 19/06-07 14:56 
Får heller ingen.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
BeanoBeanoSkrevet 19/06-07 15:20 
Heller ikke her. Måske fordi jeg har købt noget i PS Store at de ikke gider spamme mig?
IqonIqonSkrevet 19/06-07 15:28, rettet 19/06-07 15:28 
Jeg har fået en enkelt mail fra dem om de kommende PSOne-spil i PlayStation Store. Ellers ikke.
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
WehnerWehnerSkrevet 19/06-07 15:30, rettet 19/06-07 15:30 
De spammer mig, selvom jeg heller aldrig har "købt" andet end deres s/h Bond-film.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 19/06-07 15:34 
Prøv evt. at checke "Account Management". Jeg mener der er en option derinde hvor man vælger om man vil modtage mails fra dem.
RJKRJKSkrevet 19/06-07 15:52 
Jeg vil gerne have mails fra dem - men for pokker ikke den samme intetsigende mail flere gange om ugen :-/

Så må jeg skrive til dem og brokke ;)

(jeg har også købt i butikken, forresten)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
NaieraNaieraSkrevet 19/06-07 16:14 
Jeg får ingenting, men jeg har også fravalgt at modtage mails fra dem. Jeg har købt Tekken 5 og hentet andre ting i butikken.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
PalleJensenPalleJensenSkrevet 22/06-07 12:38 
Skulle Calling All Cars ikke være kommet på PSN i dag? Eller er det udsat igen?
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 22/06-07 12:48 
Den skulle meget gerne komme i dag (sammen med PSone Classics), men EURO Store updates er ofte senere på dagen... så der er stadig håb :)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 22/06-07 13:06 
Oh, ok...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 22/06-07 14:42, rettet 22/06-07 14:46 
Så er Calling All Cars kommet til 60 kr.

Men kan det virkelig passe, at man ikke kan prøve spillet før man køber det? Jeg synes ikke jeg kan finde nogen demo?
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 22/06-07 14:46, rettet 22/06-07 14:47 
Det kan vist godt passe - der er heller ingen demo til CAC i US Store :(

Er PSone Classics også oppe nu og til hvilken pris?
PalleJensenPalleJensenSkrevet 22/06-07 15:16, rettet 22/06-07 15:18 
Det er sgu for tyndt ikke at give adgang til en demo - kom nu ind i kampen Sony.

Ja, de er PSX Classics oppe, mener det var til 40 kr... Der er i øvrigt heller ingen demoer af dem.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
KalicolaKalicolaSkrevet 22/06-07 15:50 
Playstation Store er en joke.

Jeg havde glædet mig til at få min ps3, men den har faktisk bare stået og samlet støv siden jeg købte den på udgivelses weekenden. Jeg har overvejet at sælge den, hvis det ikke var fordi jeg har investeret 6000kr i lortet.
For The Love Of The Game
AmbyAmbySkrevet 22/06-07 16:17 
Jeg spørger fordi jeg er i tvivl: Er der demoer af arcade-spillene på Xbox 360?
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
RooneyRooneySkrevet 22/06-07 16:20 
Ja.

Og er enig mht. PS Store - den er ret død.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
Jack_DJack_DSkrevet 22/06-07 16:32 
Er det Sonys ansvar at der ikke er demo'er af de spil du kan køb på PSN?

Iøvrigt er jeg tildels enig, det er ikke mange ting der er at finde på PSN, men de vælger åbenbart at fokusere på kvalitet frem for kvantitet som det ellers er tilfældet ved Live.
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
ComradeComradeSkrevet 22/06-07 16:35, rettet 22/06-07 16:36 
Nej selvfølgelig er det da ikke Sonys ansvar at tænke på sine kunder og lade (presse/opfordre) udviklerne lave demoer til deres maskine.

Der er vel en grund til at der kommer demoer på Live marketplace, og det er nok det fremragende team der står bag.

Det er helt grotesk at der ikke sker noget på PS Store for tiden.

Når det kommer til demoer foretrækker jeg faktisk kvantitet frem for kvalitet, for selv kvalitetstitler er jo ikke for alle og enhver, og mindre gode spil skal da have chancen for at blive afprøvet, hvis det nu fanger en fanbaseret gruppe af mennesker.

Kom igen igen igen igen Sony!
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
RooneyRooneySkrevet 22/06-07 16:40 
I øjeblikket fokuserer de faktisk ikke på nogetsomhelst i deres biks; Der er jo intet af værdi i butikken, og den trailer de har puttet op fra Ninja Gaiden Sigma, hentede jeg i US storen for over en måned siden. Jeg nævner den trailer, fordi den - for et par dage siden - var det nyeste i EU butikken.

Man kan klantre Xbox Live for flere ting, men pt ligger der langt mere interessant stuff på Marketplace; Jeg henter demo'er i stor stil - demo'er af spil som også udkommer i en PS3 version, men i PS3 butikken er der ingen demoer at spore, af f.eks Black Site.

Og hvis det ikke er Sony's ansvar at få banket nogle ting op i deres butik, hvis ansvar er det så? Det er vel dem selv som står for driften af deres egen online butik?
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
Jack_DJack_DSkrevet 22/06-07 17:11 
Comrade>
Nej selvfølgelig er det da ikke Sonys ansvar at tænke på sine kunder og lade (presse/opfordre) udviklerne lave demoer til deres maskine.

Sikke noget sludder, Sony stiller infrastrukturen til rådighed og lader det være på til den enkelte udgiver at frigive indholdet.
Det er sikkert en fin forrettningside som ikke er for restrektiv for udgiverne. De kunne så have valgt at lade det være mandatory at der skal der udgives demo'er at spil der udgives på PSN, men det har så ikke valgt.

Comrade>
Der er vel en grund til at der kommer demoer på Live marketplace, og det er nok det fremragende team der står bag.

Er det MS eller udviklerne som står bag demoerne?

Comrade>
Det er helt grotesk at der ikke sker noget på PS Store for tiden.

Ja, der sker ikke meget på den europæiske scene. Men er det Sonys skyld eller er det spiludviklerne?

Comrade>
Når det kommer til demoer foretrækker jeg faktisk kvantitet frem for kvalitet, for selv kvalitetstitler er jo ikke for alle og enhver, og mindre gode spil skal da have chancen for at blive afprøvet, hvis det nu fanger en fanbaseret gruppe af mennesker.

Ja det gør jeg også, men ser man hvad der bliver ellers bliver udgivet på Live, er det godt nok meget junk, og det er da også ret ofte folk herinde brokker sig over det.
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
Jack_DJack_DSkrevet 22/06-07 17:17 
Darknon>
Playstation Store er en joke.

Jeg havde glædet mig til at få min ps3, men den har faktisk bare stået og samlet støv siden jeg købte den på udgivelses weekenden. Jeg har overvejet at sælge den, hvis det ikke var fordi jeg har investeret 6000kr i lortet.

Hvorfor er den en joke, er det det manglende indhold eller noget andet?

Jeg kan heller ikke helt forstå hvorfor du har købt en PS3, nu hvor du ikke er interesseret i spil eller film, havde du da forestillet dig at bruge den som grill her i sommeren?
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
RooneyRooneySkrevet 22/06-07 17:35 
Jack_D>
Hvorfor er den en joke, er det det manglende indhold eller noget andet?

Jeg mener at vi _har_ fået etableret hvorfor nogle mener PS storen er en joke, og du giver jo selv svaret.

Største begivenhed ved butikken i den seneste tid, var faktisk Motorstorm updaten. Ellers har jeg ikke fundet noget derinde, som jeg bare _måtte_ have.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
Jack_DJack_DSkrevet 22/06-07 17:44, rettet 22/06-07 17:45 
Ja, vi har, men det kunne jo være han tænkte på noget andet.

Der har nu været en del som jeg har fundet meget interessant, men ellers henter jeg primært fra US eller JP store.
Skal dog til at hente CoC senere idag.
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
SumezSumezSkrevet 22/06-07 17:53, rettet 22/06-07 17:54 
Jack_D>
de vælger åbenbart at fokusere på kvalitet frem for kvantitet som det ellers er tilfældet ved Live.

Ja, Live kan jo slet ikke følge med overfor arcade klassikere som Q-Bert og Joust!

Jeg sidder her og keder mig med Symphony of the Night og Prince of Persia :(
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
McBrainMcBrainSkrevet 22/06-07 18:20 
Hehe
Nintendo is what Genesisn't.Spiller nu: Earth Defence Force 2017, Limbo, Railroads!
HeroldHeroldSkrevet 22/06-07 18:26, rettet 22/06-07 18:35 
Jack_D>
Er det Sonys ansvar at der ikke er demo'er af de spil du kan køb på PSN?

Ja. Trial-versioner er obligatoriske for alt på Xbox Live Arcade - jvf. Microsofts krav. De er derimod ikke-eksisterende på PSN jvf. manglende krav fra Sonys side.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
CoreCoreSkrevet 22/06-07 18:33 
Sumez>

Ja, Live kan jo slet ikke følge med overfor arcade klassikere som Q-Bert og Joust!

For ikke at nævne den nytænkende revolution Blast Factor er...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
RooneyRooneySkrevet 22/06-07 19:05 
Blast Factor er nu ellers ret godt, og jeg mener ikke at nogen har krævet at det ligefrem skulle være en revolution inden for spil verdenen.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
BeanoBeanoSkrevet 22/06-07 19:09 
Så gik der 360 vs. PS3 i endnu en tråd :(
Jack_DJack_DSkrevet 22/06-07 19:16 
Tja, det kan du takke Xbot banden for :(
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
Jack_DJack_DSkrevet 22/06-07 19:17 
Core>
For ikke at nævne den nytænkende revolution Blast Factor er...

Er det nu et krav det er skal være nytænkende og revolutionerende?
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
BeanoBeanoSkrevet 22/06-07 19:37, rettet 22/06-07 22:48 
Er nogen der har prøvet at købe en PSone Classic og spille det på både PS3 og PSP?

Jeg købte Crash Bandicoot og spillede det på både PS3 og PSP, men det virker som om spillet kører en anelse for hurtigt på PSP'en (kan høres på musikken).

Måske fordi jeg har en JAP PSP og tilhørende JAP firmware - noget andre har oplevet?

Ellers fungerer det fortræffeligt og man kan endda kopiere PSone savegames til/fra PS3 og PSP ;)
CoreCoreSkrevet 22/06-07 20:39, rettet 22/06-07 21:33 
Rooney>
Blast Factor er nu ellers ret godt, og jeg mener ikke at nogen har krævet at det ligefrem skulle være en revolution inden for spil verdenen.

Jack_D>
Er det nu et krav det er skal være nytænkende og revolutionerende?

Den var henledt på det helt ekstreme Geometry Wars Evolved-ripoff, det nu en gang er.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
BeanoBeanoSkrevet 22/06-07 21:53 
Jeg vil nu mere kalde det en Mutant Storm rip-off ;)

GW er vel heller ikke specielt original/nyskabende da det er en videreførelse af spil som Robotron, SmashTV, osv.
CoreCoreSkrevet 22/06-07 23:12 
Ja, det er muligt. Forskellen er bare at GW alligevel adskiller sig fra de andre, om ikke andet så kosmetisk.

GW var mellem de første Arcade-spil på Live hvilket Blast Factor også var på PSN, og her er selv design og udseende så GW-wanna-be-ramt som noget kan være.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
BeanoBeanoSkrevet 22/06-07 23:30 
Ja, hvis Geometry Wars ikke havde hittet, havde vi næppe set Blast Factor på PSN, så på den måde det er et rip-off.

Men bortset fra at Geometry Wars og Blast Factor begge er 2-stick shooters, har Blast Factor meget mere tilfælles med Mutant Storm i udseende og gameplay IMO ;)

Rip-off eller ej, så syntes jeg nu Blast Factor er ganske fortræffelig (syntes også Mutant Storm på XBLA er overset) og pengene værd, men tilt-mekanikken kunne de godt have sparet os for - det er mere i vejen end noget andet.
2'846 topic(s).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Login for at besvare
Username
Password
Remember me