X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nyt i PlayStation Store


2'846 emne(r).
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Svar
BeanoBeanoSkrevet 06/04-07 08:26, rettet 03/11-10 15:15 
Syntes der manglede en tråd omhandlende nye spil, demoer, videoer, osv. i PlayStation Store.

I sidste uge: flOw (kr. 40,-)

I går: Super Rub A Dub (kr. 40,-)


EDIT:
**********************************************************************
EU PSN Store opdateres normalt onsdag ved kl. 17-18 tiden mens US PSN Store opdateres om natten mellem tirsdag og onsdag.
**********************************************************************
ComradeComradeSkrevet 06/04-07 19:27 
Det er gået lidt sløvt siden launch.. havde virkelig håbet på flere demoer og film trailers :-(

Kan man downloade demoer af Flow og Super rub a dub ?
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
BeanoBeanoSkrevet 06/04-07 19:32 
Ikke af flOw men Super Rub A Dub har en demo (starter pack).
RooneyRooneySkrevet 07/04-07 19:46 
Har spillet Super Rub A Dub demoen og syntes det var ret sjovt. Er det fulde spil et køb værd??

Og hvad med Blast Factor? Demoen var sjov, men er det fulde spil værd at investere i?
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
AmbyAmbySkrevet 07/04-07 21:11 
Blast Factor er ret fedt og bestemt penge værd. Alene det at jagte high scores med sine venner.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
RooneyRooneySkrevet 08/04-07 18:25 
Jeg har købt Lemmings og Super Rub a Dub.

Lemmings er stadig lige sjovt, som tilbage på Amiga'en. Tog mig selv i, i går, at liiige skulle ha' en bane til. Sådan skal dén skæres.

Super Rub a Dub virker ligeledes sjovt. Sixaxis kontrollen virker helt fin, og man kan tilte den frem og tilbage for at hoppe - ret sjovt.

Indtil videre så virker det til, at det er kvalitet og ikke kvantitet der præger PS Store....modsat en anden konsol's service :-)
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
PalleJensenPalleJensenSkrevet 08/04-07 19:44 
Enig, Lemmings er som altid underholdende.

Jeg synes til gengæld, at Super Rub a Dub er en flad tech-demo, som der er bygget et simpelt spil op over. Motionstyringen er elendig og upræcis - det er ganske enkelt ikke sjovt at spille - ikke engang til 40 kr.

Og jeg er i øvrigt ikke den eneste der synes det... ;-) IGN: 3/10
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
AmbyAmbySkrevet 08/04-07 19:48 
Helt enig med Palle. Demoen er nok til at få en til at holde sig væk.

Mine køb indtil nu:
- Tekken
- Flow
- Blast factor

Det næste bliver højst sandsynlig Gripshift.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
RooneyRooneySkrevet 08/04-07 19:51 
Indtil videre synes jeg det er sjovt, og efter de mange videoer at dømme, fra folk som ligger højt placeret på leaderboards, så er styringen præcis nok - hvis man er god nok; Det ved jeg ikke om jeg er endnu - jeg spiller bare stille og roligt.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
KTCKTCSkrevet 08/04-07 21:24 
Mit indtryk indtil videre er også, at Sony generelt kommer til at overgå Live Arcade's kvalitet, som mere eller mindre har bestået af amatør-agtige ports af ældgamle gamle arcade-titler indtil videre.
Det er sådan lidt sjovt, for deres download spil kan godt minde lidt om opfriskede PSP-titler. I hvert fald virker kvaliteten lovende i specielt Lemmings.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
PalleJensenPalleJensenSkrevet 08/04-07 21:35, rettet 08/04-07 21:35 
Ja, de mange klassiske arkadekonverteringer på XBLA er drøn irriterende, for langt de fleste gange, er de ikke værd at spille.

Synes dog noget af det "originale" content (ikke arkadekonverteringer) som Heavy Weapon, Lumines Live, Cloning Clyde, Alien Hominid og Assault Heroes har været ganske gode spil med en høj kvalitet.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 09/04-07 00:12 
Ja, Super Run A Dub er langt fra noget mestervæk men skam også set lang værre til prisen.

Tekken DR, flOw og Blast Factor syntes jeg er langt bedre og klart pengene værd.
Glæder mig til Calling All Cars som er lige på trapperne - ligner et sjovt multiplayer spil :)
BeanoBeanoSkrevet 13/04-07 21:45 
I dag kom Go Sudoku og 4 puzzle pakker af 25,- og en samlet pakke for 60,-. Der er også en gratis demo/starter pack.
BeanoBeanoSkrevet 19/04-07 08:35 
PS3 Firmware 1.70 og PSP Firmware 3.40 er nu tilgængelige.

Men hvor er PSone spillene lige i PS Store?

PS3 firmware 1.7
AmbyAmbySkrevet 19/04-07 09:05, rettet 19/04-07 09:06 
På PS3 Fanboy siges der at opdateringen til PS Store, så man kan hentes PSone spil uden en PSP, kommer i morgen.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
BeanoBeanoSkrevet 19/04-07 09:08, rettet 19/04-07 09:34 
Link?

EDIT: Jeg tror du har misforstået noget - den Store opdatering der skulle komme, gør det vist bare muligt at hente spillene igen (så de igen kan spillers på den nye PSP firmware) eller at hente dem uden en tilsluttet PSP.
Det jeg efterlyser er muligheden for at købe/hente PSPone spillene som Europæer. Lige nu er det kun muligt for US og JAP ejere.
AmbyAmbySkrevet 19/04-07 09:33 
Link?

Her!
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
BeanoBeanoSkrevet 19/04-07 09:35 
"The store is being updated tomorrow to let you download PS1 titles without a PSP connected"

Nemli - ikke hvad jeg efterlyste :)
RooneyRooneySkrevet 19/04-07 09:49 
Jeg håber at man snart kan spille Rez på sin PS3; Mit trænger til at blive spillet igen snart.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
RooneyRooneySkrevet 19/04-07 11:32 
Rez virker nu!!!

Har lige spillet den første bane, og det ser ligeså flot ud som det altid har gjort. Men noget er sket, for det er endnu pænere nu; Et mere smooth look ser det ud til. Iøvrigt kører det perfekt i 60Hz - noget som f.eks RE 4 ikke var så glad for da jeg prøvede det sidst.

Fandme genialt at Rez virker - jeg er helt oppe at køre!
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
BeanoBeanoSkrevet 19/04-07 11:36 
Fedt hvis de også har opdateret emulatoren i v1.70 :)

Deres BC liste er bare ikke opdateret med 1.70 info endnu.
RooneyRooneySkrevet 19/04-07 12:09 
De HAR opdateret emulatoren i V. 1.70; Rez virkede ikke på 1.60 :-)

Gradius V kører også nu - det virkede heller ikke på V. 1.60.

Og hvis jeg lige må indskyde et "Lær det snart Microsoft, istedetfor at sylte BC".
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
King ChaosKing ChaosSkrevet 19/04-07 12:35 
Rooney>
Og hvis jeg lige må indskyde et "Lær det snart Microsoft, istedetfor at sylte BC".

Det bliver hurtigt trættende, det dér... ikke mindst set i lyset af dine tidligere meritter... :)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 19/04-07 13:39 
Beano>
"The store is being updated tomorrow to let you download PS1 titles without a PSP connected"

Kan man så spille dem uden en PSP?
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 19/04-07 13:43, rettet 19/04-07 13:44 
Ja, det er meningen... hvis det passer :)

Lyder desuden til at Calling All Cars kommer i maj...

"ThreeSpeech dates PSN Games"
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 19/04-07 13:45 
Lækkert :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
PalleJensenPalleJensenSkrevet 21/04-07 15:40 
Beano>
PS3 Firmware 1.70 og PSP Firmware 3.40 er nu tilgængelige.

Argh, hvor er det irriterende, at man skal hen og rode sit USB kabel til ens controller frem, før man kan få lov til at installere den update, man har hentet!

Virkelig utjekket lavet - irriterer mig hver gang... :)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 21/04-07 15:47 
Ja det er lidt trals - men sikkert lavet som en sikkerhedanordning.
AmbyAmbySkrevet 27/04-07 07:23 
Jeg læste en nyhed at USA har fået en Ninja Gaiden Demo. Er det muligt at lave en USA konto og prøve dette spil? Hvad skal der til?
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
King ChaosKing ChaosSkrevet 27/04-07 07:46, rettet 27/04-07 08:13 
Som jeg forstår det er det kun i Japan.

Edith: og USA... :)
BeanoBeanoSkrevet 27/04-07 08:12 


Åbenbart også US shoppen
BeanoBeanoSkrevet 27/04-07 13:28 
Fik oprettet en US PSN konto for at kunne hente Ninja Gaiden demoen. Jeg kan stærk anbefale at man gør det for der er meget i US shoppen som ikke kan hentes i EU shoppen :!
HeroldHeroldSkrevet 27/04-07 13:52 
Hvad er der ellers? Jeg er doven :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 27/04-07 14:16 
Demoer af Armored Core 4, Virtua Tennis 3, Def Jam Icon, etc. Trailers til en del film og spil. Lige hvad jeg kan huske ;)

Der skulle også være en demo af Everybody's Golf 5 i den Japanske shop.

Men du må selv se efter, dovne hund ;)
King ChaosKing ChaosSkrevet 27/04-07 15:07 
Beano>
...dovne hund ;)

Det er kun fordi han har ferie... nej, vent... der er ingen forskel... glem det :D
RJKRJKSkrevet 27/04-07 15:14 
Beano>
Fik oprettet en US PSN konto for at kunne hente Ninja Gaiden demoen. Jeg kan stærk anbefale at man gør det for der er meget i US shoppen som ikke kan hentes i EU shoppen :!

Hvorfor gør man sin konsol regionsfri (reelt) og så bagefter opdeler onlinetjenesten, så man ikke kan hente de samme demoer? Det giver da ikke mening?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RooneyRooneySkrevet 27/04-07 19:36 
Lavede lige en US account, og halløj - der ligger meget guf i US butikken. Er ved at hente Ninja Gaiden Sigma demo'en nu.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
BeanoBeanoSkrevet 27/04-07 19:44 
Ja, man finder ud af at der faktisk kan være temmeligt meget i PS3'ens download-kø ;)
Jack_DJack_DSkrevet 27/04-07 21:08, rettet 27/04-07 21:08 
Der ligger masser af spændende ting i US shoppen, som Beano også har nævnt trailers, demo mv som vi endnu ikke har set i EU shoppen.
Det kan også anbefales at oprette n HK account og hente lidt derfra, fik for noget tid siden hentet en demo af Everybody's Golf 5, som faktisk overraskede mig meget, så meget at jeg overvejer at købe det, når det kommer.
Den eneste ulempe er at al tekst mv. er på kantonesisk, eller hvad du nu bruger i Hong Kong.
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
RooneyRooneySkrevet 27/04-07 22:08 
Okay - Ninja Gaiden Sigma demo'en er helt fantastisk. Det føles nærmest som et færdigt spil og kontrollen er ligeså tight som den skal være. Grafisk er det noget af det flotteste jeg har set på nogen konsol, nogensinde, og det kører med 60 fps. Helt i starten da jeg drejede kameraet så jeg minimal tearing, men det gik væk igen efter nogle sekunder og kom ikke tilbage.

Ja - jeg er meget imponeret.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
AmbyAmbySkrevet 27/04-07 22:22 
Ja. Ninja Gaiden er ret fed. Armored Core er dog som forventet kedeligt og stift.
Det overraskende mig at man ikke spille sine US ting når man er logget ind med sin EU bruger.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
RooneyRooneySkrevet 27/04-07 22:32, rettet 27/04-07 22:33 
Dark-Light>
Ja. Ninja Gaiden er ret fed. Armored Core er dog som forventet kedeligt og stift.
Det overraskende mig at man ikke spille sine US ting når man er logget ind med sin EU bruger.

Jeg kan da sagtens spille Ninja Gaiden, når jeg er logget ind med min EU bruger.

En anden ting jeg godt kan li' ved NG er, at man ikke længere skal ind på menuen for at bruge health flasker; Nu vælger man dem bare direkte i spillet med d-padden. Dejligt, når man ikke er presset af fjender, og bare lige vil bruge lidt health. Er man i kamp, kan man selvfølgelig stadig gå i menuen og bruge health, så man ikke står i spillet og fedter med d-padden, mens man er omringet af ninja'er.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
AmbyAmbySkrevet 27/04-07 22:52 
En skrivefejl. Det overrasker mig at man KAN :)
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
RooneyRooneySkrevet 27/04-07 23:29 
Selv demoerne er regionsfrie ;-)
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
BeanoBeanoSkrevet 27/04-07 23:38, rettet 27/04-07 23:41 
Dark-Light>
En skrivefejl. Det overrasker mig at man KAN :)

Syntes jeg nok ;)

Man kan faktisk logge ud af sin US/JAP konto og logge ind med EU brugeren, så snart man har tilføjet filerne til download køen der kører gladeligt videre i baggrunden på tværs af brugerkonti :)

Dog ikke videre imponeret at NG men Everybody's Golf 5 er ganske nydelig og de tidligere spil tro uden de store dikkedarer. En titel jeg nok skal have, specielt hvis der kommer online mode i den!
AmbyAmbySkrevet 28/04-07 01:14 
Hvordan laver man en JAP konto? Med engelsk?
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/04-07 01:28, rettet 28/04-07 01:28 
Kan man købe ting på US/JAP shoppen? Jeg tænker på PSX spil osv.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Bede-xBede-xSkrevet 28/04-07 05:54, rettet 28/04-07 05:55 
Rooney>
Ja - jeg er meget imponeret.

Det er jeg også. IGN har fået nogle film op af spillet - en del af demoen - og det ser godt nok lækkert ud:

http://media.ps3.ign.com/media/856/856529/vids_1.html

Selv om jeg har spillet det igennem på Xbox et par gange, trækker det stadig i mig. Det er ellers sjældent, at jeg er ellevild for at spille remakes - kan faktisk ikke lige erindre et tilfælde - men Ninja Gaiden føles så frisk og tiltalende, som da det kom.

Ærgeligt at der ikke kommer lidt flere af denne type actionspil, men så må man jo bare nyde, de få der kommer, så meget længere.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 28/04-07 07:45, rettet 28/04-07 07:47 
Dark-Light>
Hvordan laver man en JAP konto? Med engelsk?

Engelsk sproget JAP shop kan du ikke få - men denne guide er en god hjælp til oprettelsen
af en JAP konto: http://www.britishgaming.co.uk/?p=1827


Konsolkongen>
Kan man købe ting på US/JAP shoppen? Jeg tænker på PSX spil osv.

Det mener jeg at man ikke kan - Sony checker vist oprindelses landet for ens kreditkort.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/04-07 10:16 
Gør heller ikke noget. Nu lavede jeg selv en US account, og udvalget af PSX spil er meget skuffende.
Spiller nu: Phantasy Star IV
2'846 emne(r).
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig