X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nyt i PlayStation Store

Svar Sortering
BeanoBeanoSkrevet 06/04-07 08:26, rettet 03/11-10 15:15 
Syntes der manglede en tråd omhandlende nye spil, demoer, videoer, osv. i PlayStation Store.

I sidste uge: flOw (kr. 40,-)

I går: Super Rub A Dub (kr. 40,-)

EDIT:
EU PSN Store opdateres normalt onsdag ved kl. 17-18 tiden mens US PSN Store opdateres om natten mellem tirs... Se hele indlægget
2'626 emne(r).

Svar Sortering
JmogJmogSkrevet 01/05 22:30 
Nope. De har skåret Vita og PS3 fra og til gengæld... er de to månedlige PS4 titler blevet mindre interessante.
slk486slk486Skrevet 02/05 08:46, rettet 02/05 08:46 
^Jam loose loose.

Nej, de har ikke sat prisen ned, men spillene er godt nok svage for tiden.
j/k
BeanoBeanoSkrevet 02/05 08:53 
De satte faktisk prisen op for ikke så længe siden (ca 1 år siden) :/
millenniummillenniumSkrevet 02/05 09:01 
Man kan jo for pokker næsten ikke undvære PS+ hvis man vil jeg vil spille Overwatch :P
The medium is the message.
enfenenfenSkrevet 02/05 09:08 
Ikke de vildeste spil. Heldigvis har jeg ikke PSPlus for de "gratis spil" men for at kunne spille online. Så jeg overlever endnu.
What is the Matrix?
slk486slk486Skrevet 02/05 09:10 
Jeg har kun PS+ for cloudsaving, men + spillene har da altid været en bonus alligevel.
j/k
enfenenfenSkrevet 02/05 09:15 
Cloud er også fint - også noget jeg benytter uden egentligt at tænke på det så meget.
What is the Matrix?
BeanoBeanoSkrevet 02/05 09:20 
Kunne så være penge at spare vil at tage en backup af saves til USB stick - men det skal man så selv huske.
slk486slk486Skrevet 02/05 09:23 
Ja, men min spilletid er for dyrebar til at være afhængig af den inconvenience :)
j/k
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 02/05 12:11 
Jeg ville klart foretrække en mulighed for at betale kun for at spille online.

Konsekvensen er at jeg aldrig får spillet noget som helst online længere :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
SephSephSkrevet 29/05 18:47 
PlayStation Plus-spillene fra 4. juni:

Sonic Mania
Borderlands: The Handsome Collection

Link...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die..."
slk486slk486Skrevet 29/05 20:40 
Konsolkongen>
Konsekvensen er at jeg aldrig får spillet noget som helst online længere :/

Du går ikke glip af noget ;)
j/k
SephSephSkrevet 26/06 18:17 
PlayStation Plus-spillene fra 2. juli:

Pro Evolution Soccer 2019
Horizon Chase Turbo

Link...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die..."
SephSephSkrevet 02/07 14:43 
Pro Evolution Soccer 2019 er blevet udskiftet med Detroit: Become Human Digital Deluxe Edition (indeholder også Heavy Rain).
millenniummillenniumSkrevet 02/07 14:44 
Nice....! Det var en god nyhed for en, som fatter bjælde i fodboldspil :)
SephSephSkrevet 31/07 17:51 
PlayStation Plus-spillene fra 6. august:

WipEout Omega Collection
Sniper Elite 4

Link...
SephSephSkrevet 28/08 18:04 
PlayStation Plus-spillene fra 3. september:

Batman: Arkham Knight
Darksiders III

Link...
SephSephSkrevet 24/09 22:30 
PlayStation Plus-spillene for oktober blev annoncered under den seneste State of Play. De er tilgængelige fra 1. oktober.

The Last of Us - Remastered
MLB The Show '19

Link...
millenniummillenniumSkrevet 25/09 07:58 
Man kan altid klare et gensyn med The Last of Us
BeanoBeanoSkrevet 25/09 12:46 
Kom også et MediEvil Remake demo op ifm. State Of Play.
SephSephSkrevet 30/10 17:37 
PlayStation Plus-spillene fra 5. november:

Nioh
Outlast 2

Link...
millenniummillenniumSkrevet 30/10 22:05 
Yikes, for en tynd omgang.
SumezSumezSkrevet 30/10 22:31 
Nioh er ret godt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Toki, Tetris Effect, Shadow Tower: Abyss
SephSephSkrevet 27/11 18:40 
PlayStation Plus-spillene fra 3. december:

Titanfall 2
Monster Energy Supercross – The Official Videogame

Link...
WehnerWehnerSkrevet 28/11 08:49 
Titanfall 2 - det passer mig fint.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
millenniummillenniumSkrevet 28/11 09:50 
Vildt fed single player campaign.

Så må jeg drikke energidrik og køre MX.
2'626 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig