X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Headset til DS Lite?


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 05/04-07 11:34 
Jeg var i Bilka igår og fandt et sæt hørebøffer til Ds'en. Faktisk stod der at de var til GBA SP, men også at de passede til DS'en. Fint, tænkte jeg. Dem køber jeg. Men jeg tænkte ikke lige over at de måske ikke ville passe på en Lite.
Da jeg kom hjem og skulle prøve dem, var der ikke nogen indgang på konsollet, der passede til stikket på høretelefonerne. Er der virkelig forskel på indgangene på en DS og en Lite?

Jeg står nu og skal bruge et headset til DS Lite. Hvad kan anbefales?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
00Void00VoidSkrevet 05/04-07 11:37 
En DS-Lite er udstyret med en ganske almindelig Mini-jack indgang (hvilket jeg også troede den almindelige DS havde?)

Dvs. du kan bruge alle høretelefoner der forhandles (næsten). Så et par Senheiser, vil jeg umiddelbart anbefale.
Selvom der ikke står DS på dem, kan de godt gå i den.
Det er ganske almindelige høretelefoner som du også kan bruge til din computer/mp3afspiller/minidisc/discman/nyere stereoanlæg
Space is the place!!Spiller nu: Tekken 5
TheDukeTheDukeSkrevet 05/04-07 12:01 
Det er ikke et helt almindeligt mini-jack der er på min DS Lite ihvertfald, den kan sagtens bruge standard mini-jack hørebøffer, men selve stikket er som på min gamle MiniDisc afspiller hvor der var connectors ved siden af mini-jack indgangen, bare smallere.
happyEDhappyEDSkrevet 05/04-07 12:40 
Ganske almindlige høretelfoner.
Hvis man skal brug hedset med microfor bruger den den lille smalle ingang også.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig