X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Resident Evil 4 til Wii


Svar
RooneyRooneySkrevet 05/04-07 10:18 
Killer app på vej!

Yikes!!
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
200 emne(r).
1 2 3 4 > »

Svar
RooneyRooneySkrevet 05/04-07 10:18 
Killer app på vej!

Yikes!!
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
HeroldHeroldSkrevet 05/04-07 11:36 
Nu er det næppe en killer app, siden det er ude på to andre maskiner.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
RooneyRooneySkrevet 05/04-07 11:38, rettet 05/04-07 11:39 
Det kan ihvertfald hurtigt blive en killer app for mig - også fordi det lyder til, at der bliver tilføjet lidt ekstra til spillet.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
CronossCronossSkrevet 05/04-07 11:52 
Jeg er forvirret, bruger Wii så kun sin ene halvdel?

Wii is two Gamecubes duct taped together
ChronoChronoSkrevet 05/04-07 12:03 
Jeg læste at det er en port af PS2-udgaven, hvor der jo er ekstra ting med. Og så tilføjet Wii-styring.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
Danny SallingDanny SallingSkrevet 05/04-07 13:44 
ps2 port? Hvor klamt..... :-(
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
HeroldHeroldSkrevet 05/04-07 13:50 
Jeg kan ikke lige forestille mig at de porter PS2-udgaven, når der findes en GameCube-udgave... Men samme indhold - den køber jeg. :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
dpldplSkrevet 05/04-07 14:18, rettet 05/04-07 14:19 
Danny Salling: Tro nu det mere bliver en GC port med PS2 ekstra ting og wiimote (Mener der var snak om grafik opgradring også)

Fik aldrig købt RE4 til GC, så vis Wii version er billig. Så er jeg enlig glad for denne port ><
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
EchoEchoSkrevet 05/04-07 14:36 
Jeg har spillet Res4, men alligevel er jeg helt oppe og køre over det her!
Gamecube udgaven af Res4 med grafisk opdatering, ny og interessant styring*, det ekstra med Ada som fulgte med i PS2 udgaven og en trailer for Resident evil: Ubrella chronicles!
Det bliver så fedt :)

* Styringen so far: Sigter selvfølgelig med wiimoten.
For at lade holdes B nede, mens man ryster wiimoten (højtaleren i wiimoten laver reload lyd).
For at bruge kniven rystes wiimoten uden at holde knapper nede.

Alle "knap-tryk-stederne" er blevet optimeret så de passer til wii. Nogen steder skal man nu ryste wiimoten i stedet for, at trykke på knapper.
Spiller nu: Okami, Ratchet & Clank: Size M...
HankyHankySkrevet 05/04-07 14:52 
Hvor fra har folk, at der også skulle være en grafisk opdatering at finde i Wii-udgaven?

Jeg synes det virker ret tyndt. Bevares, RE4 var et genialt spil, da jeg gennemførte det første gang, men nu her efter et par år, synes jeg det er skuffende, de bare porter spillet, i stedet for at give os noget nyt.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
SephirothSephirothSkrevet 05/04-07 16:05 
Wii får jo også Umbrella Chronicles, hvilket jeg dog er bange for bare bliver endnu en Gun Survivormed påklistret Wii-kontrol.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
BeanoBeanoSkrevet 05/04-07 16:27 
Hanky>
Jeg synes det virker ret tyndt. Bevares, RE4 var et genialt spil, da jeg gennemførte det første gang, men nu her efter et par år, synes jeg det er skuffende, de bare porter spillet, i stedet for at give os noget nyt.

Enig - desværre en tendens man ser lidt for meget på Wii lige nu :(
CoreCoreSkrevet 05/04-07 16:28 
Sephiroth>
endnu en Gun Survivor med påklistret Wii-kontrol.

Og fake aim...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
RooneyRooneySkrevet 05/04-07 16:30 
Der er ingen der siger at det bare bliver en port.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
KalicolaKalicolaSkrevet 05/04-07 16:44 
RE4 med opdateret grafik... Jeg er allerede solgt!
For The Love Of The Game
BeanoBeanoSkrevet 05/04-07 17:51 
Opdateret grafik?... hvor får du det fra?
RooneyRooneySkrevet 05/04-07 18:55 
Simpel logik? :-P
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 05/04-07 19:02 
Er det? Intet på Wii'en har været pænere end på GameCube.
Spiller nu: Phantasy Star IV
WehnerWehnerSkrevet 05/04-07 19:02 
Baseret på, hvad Wii har præsteret grafisk set hidtil, kunne man så ikke snarere frygte en lidt svagere grafik end kubens?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
RooneyRooneySkrevet 05/04-07 19:05 
Nej.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
RooneyRooneySkrevet 05/04-07 19:08 
Konsolkongen>
Er det? Intet på Wii'en har været pænere end på GameCube.

Jeg har ikke selv spillet Twilight Princess, og selvom det er en port fra GC versionen (eller var det omvendt), så er det vist ret flot. Folk der har spillet og gennemført Twilight Princess, har sikkert svaret.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 05/04-07 19:11 
Zelda var på ingen måde pænt.
Spiller nu: Phantasy Star IV
RooneyRooneySkrevet 05/04-07 19:20 
I de film fra spillet jeg har set, var det pænt.

Men man skal ikke se det i composite, siges / skrives det.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 05/04-07 19:23, rettet 05/04-07 19:24 
Jeg har selvfølgelig spillet det i 480p. Det ændrer ikke på at det kunne ha' kørt på en GameCube. Spillet er IMO ikke særlig pænt.
Spiller nu: Phantasy Star IV
WehnerWehnerSkrevet 05/04-07 19:41 
Jamen det _kører_ jo på en GameCube - er der ikke bred enighed om, at de udgiver er visuelt 99% identiske, hvor den sidste procent går til spejlingen?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 05/04-07 20:06 
Rooney>
Simpel logik? :-P

Hvis Capcom ikke nævner det sammen med de andre forbedringer, så vil jeg ikke ligge søvnløs på en våd plet i ren forventning :)

Men mon ikke det denne gang er rigtigt anamorphic widescreen og ikke bare letterbox som på GC.
KalicolaKalicolaSkrevet 05/04-07 20:20 
Echo sagde at der var opdateret grafik. Derfra har jeg det.
For The Love Of The Game
CoreCoreSkrevet 05/04-07 20:44, rettet 05/04-07 20:45 
Wehner>
Baseret på, hvad Wii har præsteret grafisk set hidtil, kunne man så ikke snarere frygte en lidt svagere grafik end kubens?

Det er også sådan jeg ser på det.

Rooney>
Folk der har spillet og gennemført Twilight Princess, har sikkert svaret.

Mens andre (jeg selv inklusiv) helt har undladt at påbegynde det, fordi at det ligner noget der er løgn...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
ChronoChronoSkrevet 05/04-07 20:51 
Man skal have (nye) briller hvis man mener Twilight Princess er grimt.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
RooneyRooneySkrevet 05/04-07 21:34 
Jeg synes bare at det er komisk som folk vrøvler lige nu, og kalder Wii en GC og hævder at Zelda ligner l...

Høj underholdningsværdi (for laveste fællesnævner), og ellers ikke værd at kommentere.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 05/04-07 22:14, rettet 05/04-07 22:15 
Jeg vil gerne tilslutte mig de "vrøvlende" folk der mener at Twilligt Princess ikke er særligt pænt - det har da sin charme, men bestemt også sine skavanker.

Mon ikke Rooney skulle prøve spillet selv, inden han tilkendegiver hvem der opfører sig komisk og taler i tunger?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
WehnerWehnerSkrevet 05/04-07 22:19 
Det er altså ikke nogen hemmelighed, at en Wii bortset fra fiskestangen hardwaremæssigt stort set er en overclocked Gamecube med 16 ekstra RAM.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HeroldHeroldSkrevet 05/04-07 22:26 
Jeg tror der er mange i denne tråd, der er ramt af Next Genitis. Symptomerne er som regel at man ikke synes at spil fra forrige generation er pæne længere. Hvis de var helt rigtige i hovedet, ville de selvfølgelig mene at de var "lige så pæne som de altid har været", og "ret pæne efter tidens og maskinens standard". :P
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 05/04-07 22:32, rettet 05/04-07 22:37 
Jeg er bedøvende med om spil er Next Gen og i HD grafik. Jeg har spillet en hel del Saturn i den sidste tid og i flere spil har jeg været målløs over hvor flot grafikken stadig er.
Zelda er et helt nyt spil, og det er altså ikke særligt flot.
Spiller nu: Phantasy Star IV
WehnerWehnerSkrevet 05/04-07 22:39 
Next genitis eller ej, så er Wii-grafik pt. ikke over Gamecube-niveau, og jeg har endnu ikke set en Wii-titel, der er blot på niveau med det aller flotteste Xbox 1.

Uanset at Nintendo havde meldt ud, at Wii ikke ville forsøge at gå efter 360 og PS3 rent teknisk, så er det altså skuffende.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Zzap!Zzap!Skrevet 05/04-07 22:56 
Igen, som jeg har skrevet før, hardwaren er at regne for et kunst-værktøj, som en pensel eller et musikinstrument.
Der findes mere eller mindre simple udgaver af dem, som måske sætter nogle konkrete fysiske begrænsninger, men i sidste ende er det kunstneren der bruger instrumentet der sætter grænsen.
Selv meget simple instrumenter kan (måske netop på grund af de klare grænser de sætter) bringes til at præstere store ting.
Born to kill space
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 05/04-07 23:04, rettet 05/04-07 23:15 
Jeg er sådan set enig. Se bare hvad Capcom har gjort med Okami på PS2en. Men min mening om Zelda kan der ikke pilles ved, der er mange spil på svagere konsoller der er flottere, og bedre.
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 05/04-07 23:13 
Darknon>
Echo sagde at der var opdateret grafik. Derfra har jeg det.

Ja ingen grund til at checke det selv.

Men lad os nu være realistiske - den her Wii udgave lugter langt væk af cash-in fra Capcom's side. En hurtig genudgivelse af en GC/PS2 titel med påklistret Wiimote-styring. Giv os nye Wii spil!
RooneyRooneySkrevet 05/04-07 23:56 
Echelon VI>
Mon ikke Rooney skulle prøve spillet selv, inden han tilkendegiver hvem der opfører sig komisk og taler i tunger?

Man kan ta' en hvilken som helst high-res film fra enten Gametrailers, Gamespot eller IGN, og ved selvsyn konstatere, at TP ikke er et grimt spil. Skulle vi én gang for alle ta' og bevæge os væk fra vrøvlen nu. Tak.

Alle jeg har snakket med siger, at fyrer man op for TP via. component, at så har man en grafisk perle i vente.

Og så passer det iøvrigt ret godt det Herold skrev, mht. Next-Genitis.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
CoreCoreSkrevet 05/04-07 23:57, rettet 06/04-07 00:03 
Rooney>
Jeg synes bare at det er komisk som folk vrøvler lige nu, og kalder Wii en GC og hævder at Zelda ligner l...

Jeg har kun læst dig skrive om videoer og composite i forbindelse med Zeldas udseende, mens jeg selv (og mindst én skeptiker mere) har spillet selve spillet via component og med højest mulige opløsning.

At prøve, før at vrøvle...

Rooney>
Høj underholdningsværdi (for laveste fællesnævner), og ellers ikke værd at kommentere.

Hvis jeg finder et godt og underholdende gameplay i to forskellige spil, hvoraf det ene er i lækker HD-grafik, mens det andet (der endda er både nyere og i mange tilfælde også dyrere) ligner et pixelhelvede der burde være udgivet for fem år siden, hvad tror du så selv jeg vælger?

Jeg syntes det er komisk som folk herinde altid klynker, over at man kommenterer grafik (især Wii-/Nintendo-tilhængerne), mens de råber op om at gameplay vægter tungere. Samtidig med at de glemmer at godt gameplay også nemt kan findes i spil med god grafik.

Der er ingen grund til at nøjes med det ene, hvis andre spil/konsoller kan tilbyde begge dele.

Herold>
Symptomerne er som regel at man ikke synes at spil fra forrige generation er pæne længere.

Jeg syntes i høj grad at spil fra forrige generation kan være pæne. Men det betyder ikke at jeg gider at se på samme grafik i den såkaldte "nye generation".

Herold>
Hvis de var helt rigtige i hovedet, ville de selvfølgelig mene at de var "lige så pæne som de altid har været", og "ret pæne efter tidens og maskinens standard". :P

Netop, og udfra frasen "efter tidens og maskinens standard" er Zelda langt fra særlig kønt.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
RooneyRooneySkrevet 06/04-07 00:06 
De folk jeg har snakket Zelda med, stoler jeg på hvad fortæller mig. Indtil videre har jeg kun læst dine lidt forvrøvlede indlæg herinde, ang. Nintendo; Dem stoler jeg ikke helt på, li'som jeg heller ikke hopper på den med "spil skal spilles i HD, før de er pæne". Jeg HAR set 360 spil i HD, og....gys, for manges vedkommende.

Når man på selv en højopløsnings gameplay video kan se, at TP er et overordentligt flot spil, hvorfor har jeg så pludselig behov for at hive en Wii hjem i stuen og checke det efter her? Det kan kun komme til at se pænere ud hjemme hos mig selv.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
HeroldHeroldSkrevet 06/04-07 00:12 
Core>
Netop, og udfra frasen "efter tidens og maskinens standard" er Zelda langt fra særlig kønt.

Jo da. Det er da et ret pænt GameCube-spil. :P
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/04-07 00:14, rettet 06/04-07 00:20 
Selv hvis du sammenligner Zelda med andre spil i standard opløsning så er det stadig ikke flot. For blot at nævne nogle få ting, så prøv at se på de grimme textures, og frameraten der heller ikke helt god (dvs. ligger ikke stabilt på 30). Der er MANGE spil til Dreamcast, Xbox, PS2 og GCN der er flottere.
Spiller nu: Phantasy Star IV
CoreCoreSkrevet 06/04-07 00:34, rettet 06/04-07 00:35 
Rooney>
De folk jeg har snakket Zelda med, stoler jeg på hvad fortæller mig. Indtil videre har jeg kun læst dine lidt forvrøvlede indlæg herinde, ang. Nintendo; Dem stoler jeg ikke helt på

Jeg udtaler mig i det mindste kun om ting, jeg har prøvet selv, og kunne aldrig finde på at stampe i jorden med argumenter jeg har hørt, og holdninger baseret på videoer jeg har set.

Rooney>
li'som jeg heller ikke hopper på den med "spil skal spilles i HD, før de er pæne". Jeg HAR set 360 spil i HD, og....gys, for manges vedkommende.

Når man på selv en højopløsnings gameplay video kan se, at TP er et overordentligt flot spil, hvorfor har jeg så pludselig behov for at hive en Wii hjem i stuen og checke det efter her? Det kan kun komme til at se pænere ud hjemme hos mig selv.

Så spil i HD tror du ikke på, men en højopløsningsvideo er alligevel virkelighedstro nok, til at du kan udtale dig stivnakket om ting du ikke har prøvet.

En højopløsningsvideo, af et spil der ikke er i højopløsning, til en mand der ikke tror på HD...go figure.

Herold>
Jo da. Det er da et ret pænt GameCube-spil. :P

Det er det, så er der bare den med tidens standard tilbage ;)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
dpldplSkrevet 06/04-07 00:39 
Nu der bliver nævnt HD spil.

læse lige denne link (på et andet forum og pænt langt)

HD "dårlig" for spil?
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
RooneyRooneySkrevet 06/04-07 00:39 
Core>
En højopløsningsvideo, af et spil der ikke er i højopløsning, til en mand der ikke tror på HD...go figure.

Højopløsningsvideo er ikke = HD.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/04-07 00:57 
HD = High Definition = Høj opløsning
Spiller nu: Phantasy Star IV
CoreCoreSkrevet 06/04-07 01:01 
Rooney>
Højopløsningsvideo er ikke = HD.

Nåda! Så fik jeg da også lært noget idag. Godnat.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
Zzap!Zzap!Skrevet 06/04-07 02:27 
Core, alt efter spillet så kan grafikken være lige så vigtig, eller endog vigtigere end gameplayet i nogle få tilfælde.
Men det er ikke den tekniske, men den kunstneriske kvalitet af grafikken der er vigtig.
Om den kvalitet og stil så er opnået ved hjælp af de allernyeste værktøjer, eller ved at bruge gammel teknik på en original måde er en anden diskussion.
Born to kill space
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/04-07 02:45, rettet 06/04-07 02:47 
Også der mener jeg ikke Zelda har noget at byde på. Okami derimod...
Spiller nu: Phantasy Star IV
200 emne(r).
1 2 3 4 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig