X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Rock Band-tråden


Svar
jaesjaesSkrevet 03/04-07 11:26 
Underligt at ingen har nævnt dette spil endnu. Jeg mener, et virtuelt rockband lige midt i stuen for dælen! ;)

Og fra skaberne af Guitar Hero I og II bliver det formentlig godt.

I kan lige få den uredigerede annonceringstekst:

HARMONIX, MTV: MUSIC TELEVISION AND EA ANNOUNCE ROCK BAND - THE ULTIMATE INTERACTIVE MUSIC VIDEOGAME EXPERIENCE

Creators... Se hele indlægget
225 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 > »

Svar
CoreCoreSkrevet 06/12-08 17:43, rettet 06/12-08 17:48 
Herold>
Hvad er det bedste køb, hvis man vil have en bandpakke lige nu til Xbox 360

Den bedste løsning for den efter min mening fedeste musik-spilsoplevelse er kombinationen af Rock Band 1 & 2-spil og Guitar Hero: World Tour-hardware (RB1-spillet kan du endda sælge igen efter du har overført numrene til 2'eren).

Og som sagt, på 360'eren æder Rock Band alt (med undtagelse af GH:WT-guitarens "Back"-knap, hvilket er irritationen i mit forrige indlæg. Dette er ikke vigtigt, bare irriterende i tracklisten).

Jeg ved intet om RB2-hardwaren, men baseret på RB1's virkeligt horrible guitar, og GH: WT's fantastisk lækre guitar, forventer jeg meget lidt af RB2-hardwaren.

Billigste løsning er i øvrigt nok bare at købe mit Rock Band-hardware :p
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
Krans.KKrans.KSkrevet 06/12-08 19:20 
Core>
Nejda - det er jo genbrug, hvorfor gør de så meget i det - Go' stil ville være at afholde sig fra at genbruge numre, der allerede har optrådt i GH-serien.

Hvis det er super fede numre der er tale om, så synes jeg da det vil være synd, hvis man på forhånd afskriver nogensinde at bruge dem igen. Især når vi nu også har fået tilføjet trommer, bas og sang =) Og Laid to Rest er jo et fucking kick-ass nummer fra et fucking kick-ass album =) Hvis det så endda denne gang er master optagelsen og ikke et cover (som i GH 2) så er undskyldningen endnu mere brugbar.

... men meget andet Lamb of God kunne da også være hyggeligt. Bare jeg ikke skal synge det =P
For vi er syge lidt aparte lidt for smarte lalleglade, drikker glas med hash og spiller russisk roulade!Spiller nu: Grand Theft Auto: China..., Rayman Origins
HyakotakeHyakotakeSkrevet 06/12-08 19:23 
De sidste 8 byer, man låser op i RB2 har kun lort at byde på. Det har ikke noget med "rock" at gøre, det er bare larm. Oh, hvor jeg hader dem! Så længe jeg kan få lov at lave mine egne setlister er jeg glad :-)
Krans.KKrans.KSkrevet 06/12-08 19:29, rettet 06/12-08 19:32 
Tjah, GH har vel traditionelt set budt på tungere metal jo længere frem i spillet man kommer, fordi det jo sædvanligvis er sværere at spille i spillet.

Dog må jeg sige, at jeg faktisk også ofte selv synes, det er lidt hyggeligere at spille mange af de lidt tidligere numre i spillet, selvom jeg rent musikalsk godt kan lide meget af metallen. Laid to Rest var dog altid en sikker vinder når man skulle stå et par gutter og fyre den af, fordi det er så fucking fedt et nummer =D

Et lille sidespørgsmål... er der egentlig noget Primus som DLC til RB? Udover at det er god musik, så var John the Fisherman også bare så supergrineren et nummer at spille på bassen i GH 2, det svinger jo megagodt =) Og Primus er jo i det hele taget et super oplagt band at tage med, hvis man også vil sikre at bassisten i ens rockorkester får lov til at føre sig lidt frem.
For vi er syge lidt aparte lidt for smarte lalleglade, drikker glas med hash og spiller russisk roulade!Spiller nu: Grand Theft Auto: China..., Rayman Origins
HyakotakeHyakotakeSkrevet 06/12-08 20:06, rettet 06/12-08 20:06 
Sorry, ingen Primus i RB1/2. Primus er godt, ja - det må de meget gerne udgive som DLC :-)

DLC Rock Band
dpldplSkrevet 06/12-08 22:35 
Hyakotake>
De sidste 8 byer, man låser op i RB2 har kun lort at byde på. Det har ikke noget med "rock" at gøre

Lidt nysgerring, hvilke slags sange er det lige! >< (gider ikke smide RB2 i for finde ud af det :p)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
HyakotakeHyakotakeSkrevet 06/12-08 22:42 
Jeg skal nok kigge efter næste gang jeg spiller. Jeg kender ingen af dem, og jeg kan ikke huske titlerne, men det er alt sammen noget forbandet hævi-larm. Synd at det skal være umelodiøst skuddermudder for at de kan lave en "svær" opsætning.
CoreCoreSkrevet 06/12-08 23:37, rettet 06/12-08 23:39 
Krans.K>
Og Laid to Rest er jo et fucking kick-ass nummer fra et fucking kick-ass album =)

Jeg kan virkelig ikke se hvad vi skal med en gentagelse af Laid To Rest, når vi her snakker om bandet der lavede "Redneck". Og yes - jeg er klar på at synge den også ;)

Hyakotake>
Jeg skal nok kigge efter næste gang jeg spiller. Jeg kender ingen af dem, og jeg kan ikke huske titlerne, men det er alt sammen noget forbandet hævi-larm.

Du må da være nået til Metallica ;)

For det kan da umuligt være Panic Attack (Tokyo) du snakker om :)

Men ja, jeg vil også gerne have Metal, men selv jeg syntes at det meste af det metal der er at finde i de 2 Rock Band-spil er dårlig metal. Der findes heldigvis langt bedre alternativer som DLC.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
Krans.KKrans.KSkrevet 07/12-08 00:20, rettet 07/12-08 00:20 
Core>
Krans.K>
Og Laid to Rest er jo et fucking kick-ass nummer fra et fucking kick-ass album =)

Jeg kan virkelig ikke se hvad vi skal med en gentagelse af Laid To Rest, når vi her snakker om bandet der lavede "Redneck". Og yes - jeg er klar på at synge den også ;)

Ja Redneck kunne også være fedt at inkludere, men det er nok også lidt fordi, Ashes of the Wake bare stadig er mit favoritalbum med de vildbasser. Men så kan vi vel bare få begge dele? Det burde vel ikke være så svært at lave mindst en triple track pack med Lamb of God? =)
For vi er syge lidt aparte lidt for smarte lalleglade, drikker glas med hash og spiller russisk roulade!Spiller nu: Grand Theft Auto: China..., Rayman Origins
HyakotakeHyakotakeSkrevet 08/12-08 12:50 
Det er da egentlig et rimelig dårlig registring af ens score i Tour-mode.

Jeg spiller på Normal (for ikke at stresse og bare hyggespille mig igennem). Dér får jeg altid 5 stjerner. Jeg prøvede så et par numre på Hard, og dér kunne jeg klare mig til 4 stjerner - MEN!

Når jeg så er i Tour-menuen er der Hard-mærkat til venstre for sangen og FEM stjerner til højre. Dvs scoren er en slags "best of". Jeg spillede jo 5 stjerner på normal og 4 stjerner på hard, men nu ser det ud som om, at jeg har klaret nummeret med 5 stjerner på hard.

Ligeledes kan man ikke se hvilket instrument man har klaret sig igennem med. Jeg spiller blandet guitar og bas, men det fremgår ingen steder, hvilket instrument jeg har spillet i en given sang.

Øv! Jeg ville gerne kunne se stats for alle numre, og hvor godt de er klaret med hvilket instrument. Det kræver jo ikke rigtig noget programmering eller plads - blot nogle få bytes per nummer til at indeholde lidt statistik.
HeroldHeroldSkrevet 08/12-08 12:53 
Er der ikke flere bud på hvordan man billigst får et GHWT-sæt (+spil)? (eller bare Rock Band - uden at købe Cores :P)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
HyakotakeHyakotakeSkrevet 09/12-08 16:58 
dpl>
Lidt nysgerring, hvilke slags sange er det lige! >< (gider ikke smide RB2 i for finde ud af det :p)

Har lige chekket op på det, og det er generelt dem fra Nu-metal og Metal-genrerne (hvis man sorterer efter disse). Abnormality er noget f...ing larm og bare pisseirriterende nodeopsat. Plus de andre numre, hvor hovedtrækket er, at forsangeren har skudt steroider direkte i stemmebåndene - for fanden da, jeg kunne godt leve uden!

Men som helhed vil jeg ikke lade det trække ned - at jeg personligt får 80+ numre, som jeg morer mig med er fint - at der så er en 10-15 numre, som bare er lagt på som fyld og for at skrabe nogle få ekstra købere ind er ok med mig.

Enkelte fra genrerne er dog helt i orden; Ratt - Round and Round og Disturbed - Down With the Sickness fejler ikke noget, men jeg havde meget gerne set, at man kunne fravælge tracks, så man ikke belemres med dem i "random" tours.
dpldplSkrevet 09/12-08 17:12 
Nu er jeg jo en person der hører metal generalt. Men kan give dig ret der er altid nogen ret dårlig metal sange imellem. (både Ratt og disturbed overasket enlig mig og slet ikke noget imod at spille.)


Men jeg venter stadig på noget power metal rammer rock band :'( ("går tilbage til at hører avantasia: Metal Opera"). Og de lyder ikke som de skudt steroider! :p
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
HyakotakeHyakotakeSkrevet 09/12-08 18:39 
Er der nogen, der kan finde en FAQ, hvor brugen af hirelings forklares i detaljer? Jeg kan INGEN forskel se eller mærke, om det så er ham, der skulle hjælpe med at få flere fans, eller ham der giver flere penge.

Uanset hvor mange sange jeg spiller i en venue og hvem jeg har hyret som hjælper får jeg 6000 fans. Det har jeg gjort de sidste 20-30 gange jeg har spillet. Så spiller jeg en tilfældig 2-sangs venue (en af dem med random sangvalg) og får 55.314! Hvad fanden foregår der?
dpldplSkrevet 09/12-08 18:45 
6k fans er max vis du spiller medium. Selv vis du vælger bruge de valg muligheder spillet nogen gang giver for at få flere folk vil ikke give mere.

Så vis du skifter mellem sværhedsgrad, så er det derfor.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
HyakotakeHyakotakeSkrevet 09/12-08 19:21 
Hmmm, crap, jeg kan ikke huske om den 2-sangs venue var på hard :-( Men det er måske forklaringen.
CoreCoreSkrevet 09/12-08 19:54 
Da først jeg rundede en million fans, gik det over til at jeg pr. automatik bare får 180.000 fans pr. set.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
HyakotakeHyakotakeSkrevet 09/12-08 20:04 
Ja, det var netop millionen jeg var på jagt efter. Har lige fået den, og så spillede jeg et sæt med 3-4 sange i og fik 150.000+ fans bare på det. Det er fandme mærkeligt sat op.
SumezSumezSkrevet 11/12-08 08:37 
Spillets mål er at optjene X antal fans? Sikke dog en fantastisk morale. :D
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dpldplSkrevet 11/12-08 08:49, rettet 11/12-08 10:45 
Fans lukker op få flere ting. Nye venues kræver både "stars" fra gennemføre sange og bestemt antal fans.

Fik endelig en mic til spillet(Logitech vantage(enlig Wii version, men virker på alle konsoller)). Kan lige pluslige gennemføre sange på hard når der skal synges :o
Samme tid købt jeg megadeth albummet og en sang fra The who. Så nu mangler jeg enlig bare trommer og en guitar mere(kom til ødelægge min GH2 guitar :'( )
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
HyakotakeHyakotakeSkrevet 11/12-08 10:34 
Sumez>
Spillets mål er at optjene X antal fans? Sikke dog en fantastisk morale. :D

Hvad er der galt med det? "Fans" er jo bare en måde at tælle point på. Det kunne lige så godt være guldmønter, hjerter eller frikadeller. Nu passer fans bare bedre ind i et spil, hvor man skal indleve sig i at være rockstjerne.
SumezSumezSkrevet 11/12-08 10:50 
Min kommentar var netop til det faktum at spillets points blev udgjort i "fans".

Som om musik blot drejer sig om at nå ud til så mange som muligt, og blot få dem til at købe din musik, så du kan blive kendt og tjene penge, og med andre ord fjerne enhver form for kunst og kreativitet/individualitet fra musik.

Jeg er godt klar over at man i disse spil blot repræsenterer et coverband af populærmusik, og at det ikke skal tages seriøst, og det skulle min kommentar såmænd heller ikke. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HyakotakeHyakotakeSkrevet 11/12-08 10:57 
Jeg tog det heller ikke seriøst som sådan (du har jo lavet smiley i dit svar), men jeg forstod bare ikke helt joken i det... :-)
HyakotakeHyakotakeSkrevet 09/01-09 11:22 
Er det bare mig, der savner noget Dire Straits? De er da oplagte at få med - er der evt. nogen der ved om der er copyright-problemer, siden de ikke har fået numre med?
SumezSumezSkrevet 09/01-09 11:42 
Det afhænger vel af udviklerne? :)
Det ville også være oplagt at have Ministry med, men dem ser man heller ikke noget til.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KalicolaKalicolaSkrevet 09/01-09 12:40 
ja der mangler helt sikkert Dire straits eller Bryan adams hans lavede da noget meget fed rock en årgang. hvad med def leppard, hvor er de henne?

Nu har jeg efterhånden spillet en del rockband på arbejdet og hos venner, og jeg er stadig skuffet over udvalget af fede sange, de fleste sange har man jo aldrig hørt om, og jeg syntes selv at jeg har et meget bredt musik bibliotek.

De bedste ved rockband er nok at man kan finde nogle gode numre i shoppen som f.eks lynard skynard, men største delen af sangene i shoppen er sgu også dårlige sange som jeg ikke kender.

Jeg har også spillet AC/DC rockband. Det gjorde jeg på trommer, og det var sgu en gang trivielt trommespilleri, øv

Guitar hero er stadig kongen hvis i spørger mig, der er langt flere fede numre, og langt flere sange som man kender.
For The Love Of The Game
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/01-09 17:00 
Jeg har det lidt på samme måde. Rockband har næsten ingen gode numre. Det er dog lidt bedre i RB2, men slet ikke på GH niveau IMO. Til gengæld så har Rockband noget meget bedre download content, og mere af det.
Spiller nu: Phantasy Star IV
CoreCoreSkrevet 09/01-09 17:10 
Sumez>
Det ville også være oplagt at have Ministry med, men dem ser man heller ikke noget til.

Ja - TVII ville være en fed strumbar-straffer :)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
DarkbeatDarkbeatSkrevet 22/04-09 16:18 
Lego Rock Band....

Rock Band-tråden
...

Rock Band-tråden

....


Arh men hvorfor?!

Lego Rock Band announced
MrCaseMrCaseSkrevet 22/04-09 16:21 
Fordi der er rigtig mange børn der kunne komme til at spille mere musik-spil ...muahahaha!
Have you considered sucking less?
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 22/04-09 16:22 
Ja det er godt nok lidt fjollet - men mon ikke produktet rammer lige ned i målgruppen "tweens". Det er jo trodsalt Blactivison vi taler.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/04-09 16:25 
Det er da ikke Activision?
Spiller nu: Phantasy Star IV
dpldplSkrevet 22/04-09 16:32 
nemlig. Det er MTV der ejer harmonix og EA er kun publisher.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 22/04-09 16:34 
Jeg var så smart at blande RB sammen med GH :s
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
ChronoChronoSkrevet 22/04-09 19:10 
Det er da mega sejt. Det bliver mit første Rock Band-spil.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
WehnerWehnerSkrevet 22/04-09 19:24 
Det bliver mit fjerde :p
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
dpldplSkrevet 29/05-09 01:29 
Sparker vi lige liv i dette topic igen, da den 9 juni kommer nok bedste DLC ever til spillet!

Fik harmonix nyhed mail der siger den 9 juni kommer der et IRON MAIDEN DLC(12 sange).

"Aces High(Live)
2 Minutes to Midnight
The Trooper
Wasted Years
The Number of the Beast
Run to the Hills
Can I Play With Madness
The Clarivoyant
Powerslave
Fear of the Dark (Live)
Hallowed Be They Name(Live)
Iron Maiden(Live) "

Så nu mangler de kun en smule power metal og RB2 vil være perfekt for mig. :p

"nyhedsmail" kan ses her
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
fumfumSkrevet 29/05-09 08:28 
Holy f....
Bare trommeindledningen til 2 minutes kan gøre mig i godt humør. Den McBrain herre er en herlig trommeslager.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
SumezSumezSkrevet 28/09-09 09:33, rettet 28/09-09 09:35 
Så er jeg også kommet med på Rock Band-vognen, da jeg ikke kunne modstå GameSpots gode trade-in tilbud, og alligevel stadig havde to skodspil liggende.

Jeg er dog ekstremt skuffet over guitaren. Den er rigtig flot (ligner fuldstændig en miniature af min fars Statocaster :)) og fungerer godt på alle punkter, på nær strum bar'en.
I modsætning til Guitar Hero-guitarerne, er der ikke rigtig nogen feedback, når man slår på den. Den virker blød og "klikker" ikke (hverken i lyd eller fornemmelse). Er det meningen? Er alle Rock Band-guitarer sådan, eller er min defekt?
Jeg har virkelig svært ved at spille mange af sangene, navnligt dem hvor man skal slå en masse gange hurtigt i træk, f.eks. NIN's The Hand That Feeds. Den kunne jeg ikke engang gennemføre på medium med Rock Band-guitaren (og jeg spiller normalt GH på hard), mens jeg nemt tog den med fem stjerner med min Guitar Hero 3-guitar. Og det føles altså virkelig dumt at have købt en "dyr" instrumentpakke til Rock Band, og så sidde og spille spillet med sin GH-guitar.


Hvor får man iøvrigt de billigste "lyddæmpere" til trommerne, eller kan man lave sine egne? Jeg prøvede at binde en masse vat på trommestikkerne, men det gjorde ingen forskel. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 28/09-09 09:55 
Sumez>
I modsætning til Guitar Hero-guitarerne, er der ikke rigtig nogen feedback, når man slår på den. Den virker blød og "klikker" ikke (hverken i lyd eller fornemmelse). Er det meningen? Er alle Rock Band-guitarer sådan, eller er min defekt?

Jeg tror det er meningen - min er i hvertfald også sådan. Jeg synes faktisk bedre om den mindre feedback, og føler at det er nemmere at ramme de punkter hvor man skal bevæge strum bar'en hurtigt op og ned - dødzonen er nærmest ikke eksisterende på RB guitaren, og det gør responsen rigtig god, i modsætning til GH guitaren.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
SumezSumezSkrevet 28/09-09 09:57, rettet 28/09-09 09:58 
Jeg synes så netop responsen er elendig? Det virker som om jeg misser en masse notes helt tilfældigt, også på de mere "normale" passager.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 28/09-09 10:25 
Underligt. Jeg skal knap nok se på min strum-bar, inden den registrere et "hit".
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 28/09-09 10:47 
min strum-bar er præcis lige sådan også og synes helt klart også bedre om den end GH guitaren. i starten virkede det helt forkert, da jeg var vant til GH guitaren, men synes hurtigt man vænner sig til den, og vil nu helt klart foretrække RB guitaren. rart at være fri for klik-lyden fra GH guitaren og synes den reagerer fint på min.
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
SumezSumezSkrevet 28/09-09 10:48 
Kan du så forklare hvad jeg skal gøre anderledes for ikke at fejle hele tiden? Det virker åbenbart ikke at spille som man gør på en GH-guitar.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 28/09-09 11:37 
Rock Band-guitaren er også det værste pangel på Xbox 360. Bruger den udelukkende til fester, hvor vi skal være flere med.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 28/09-09 12:03, rettet 28/09-09 12:21 
Ser ud til at jeg ikke er den eneste med problemet:

http://www.quartertothree.com/game-talk/showthread.php?t=40188

Jeg vil prøve det fix når jeg kommer hjem, ellers må EA tage den tilbage.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 28/09-09 12:50 
Min guitar reagerer umiddelbart som den skal på input, men jeg savner nu også det taktile feedback der var førhen. Jeg synes det var nemmere at holde rytmen i hurtige sektioner, med det hørbare og følelige "klik", selvom lyden godt kunne blive for dominerende i forhold til musikken.
(...)
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 28/09-09 14:29 
Wehner>
Rock Band-guitaren er også det værste pangel på Xbox 360.

såvidt jeg ved RB guitarerne da ellers temmeligt identiske på tværs af platformene så hvorfor skulle xbox 360 udgaven være værre?
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 28/09-09 14:30 
Sumez>
Kan du så forklare hvad jeg skal gøre anderledes for ikke at fejle hele tiden? Det virker åbenbart ikke at spille som man gør på en GH-guitar.

ved ikke, om jeg har deciderede råd til hvordan man spiller på den. for mig var det bare et spørgsmål om tilvænning, så mit råd er vel at bruge et par timer med RB guitaren, og se om det ikke hjælper på det.
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
SumezSumezSkrevet 28/09-09 14:49 
@dynamitedavo

Jeg vælger nu at tro på at det bare er min guitar der er defekt, da det jeg oplever passer ret godt med det der beskrives i mit link ovenfor.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
225 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig