X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Rock Band-tråden


Svar
jaesjaesSkrevet 03/04-07 11:26 
Underligt at ingen har nævnt dette spil endnu. Jeg mener, et virtuelt rockband lige midt i stuen for dælen! ;)

Og fra skaberne af Guitar Hero I og II bliver det formentlig godt.

I kan lige få den uredigerede annonceringstekst:

HARMONIX, MTV: MUSIC TELEVISION AND EA ANNOUNCE ROCK BAND - THE ULTIMATE INTERACTIVE MUSIC VIDEOGAME EXPERIENCE

Creators... Se hele indlægget
225 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 > »

Svar
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 29/05-08 11:26 
Til de priser kan man ligeså godt købe det i en dansk forretning. Kan ikke forestille mig det kommer til at koste meget mere end 500, og så er chancen for at blive taget i tolden meget lille.
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 29/05-08 11:34 
Men spillet er ikke ude i DK endnu.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 29/05-08 11:38 
Så kan man vente :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BonziniBonziniSkrevet 29/05-08 11:44 
jeps, har bestilt det nu, endte med at bestille fra dvd.co.uk til i alt 380 kr. inkl. porto. Det kommer jo tidligst til august, så med mit headset og GH3 guitar skal det sku nok blive skægt alligevel ;-)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 29/05-08 11:53 
Damn, prisen i Danmark med alle instrumenter bliver lige under 2.500 kr... og det kommer i slutningen af august... gees...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 29/05-08 12:00, rettet 29/05-08 12:01 
AV AV AV!

Kommer PS3 udgaven også der eller bliver det endnu senere?
HyakotakeHyakotakeSkrevet 29/05-08 12:24, rettet 29/05-08 12:26 
Bonzini>
jeps, har bestilt det nu, endte med at bestille fra dvd.co.uk til i alt 380 kr. inkl. porto. Det kommer jo tidligst til august, så med mit headset og GH3 guitar skal det sku nok blive skægt alligevel ;-)

Så du har købt Solus http://dvd.co.uk/Games/Rock-Band-Solus-Xbox-360/EA59934/product.htm?sr=gsp og køber instrumenter separat senere? Eller hvad mener du? (Og hvordan bliver £39,49 til 380,-?) EDIT: holy crap, jeg har lige chekket pund-kurs! jeg troede stadig den lå oppe i 11!)
BonziniBonziniSkrevet 29/05-08 12:42 
Hyakotake>
Bonzini>
jeps, har bestilt det nu, endte med at bestille fra dvd.co.uk til i alt 380 kr. inkl. porto. Det kommer jo tidligst til august, så med mit headset og GH3 guitar skal det sku nok blive skægt alligevel ;-)

Så du har købt Solus http://dvd.co.uk/Games/Rock-Band-Solus-Xbox-360/EA59934/product.htm?sr=gsp og køber instrumenter separat senere? Eller hvad mener du? (Og hvordan bliver £39,49 til 380,-?) EDIT: holy crap, jeg har lige chekket pund-kurs! jeg troede stadig den lå oppe i 11!)

Jeps kursen er god for tiden, starter med "bare" og spille guitar og "synge" ;-) hvis jeg synes det er fedt så køber jeg tilbehørssættet senere (trummer, guitar, mic), det koster 99£ diverse steder (f.eks. amazon.co.uk)

forsendelsen hos dvd.co.uk er 1£
HeroldHeroldSkrevet 29/05-08 12:51 
Den fulde box koster jo 'kun' 109 pund hos http://dvd.co.uk, så spørgsmålet er om det overhovedet kan betale sig at vente, hvis man er til den slags spil - findes det billigere andre steder?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
PalleJensenPalleJensenSkrevet 29/05-08 13:04 
Beano>
Kommer PS3 udgaven også der eller bliver det endnu senere?

PS3 udgaven kommer dagen før... d. 28. august - 360 udgaven kommer 29. august...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
HyakotakeHyakotakeSkrevet 29/05-08 13:14, rettet 29/05-08 13:15 
Herold>
Den fulde box koster jo 'kun' 109 pund hos http://dvd.co.uk, så spørgsmålet er om det overhovedet kan betale sig at vente, hvis man er til den slags spil - findes det billigere andre steder?

Du har vel set: Det er UDEN spillet! Det er KUN instrumenterne! Så spillet skal købes ved siden af.

EDIT: Og WOOOOTTT??? £50 i forsendelse??? "Non-UK Shipping Surcharge: £50"
HeroldHeroldSkrevet 29/05-08 13:23 
Nu har jeg. Det virkede også psyko-billigt. :S
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 29/05-08 13:31 
PalleJensen>
PS3 udgaven kommer dagen før... d. 28. august - 360 udgaven kommer 29. august...

Ok :)
King ChaosKing ChaosSkrevet 29/05-08 13:44 
PalleJensen>


PS3 udgaven kommer dagen før... d. 28. august - 360 udgaven kommer 29. august...



Fra Electronic Arts? I Danmark? Altid om torsdagen, så...

Bortset fra det vil Electronic Arts ikke udtale sig om spillet. Alt skal komme fra MTV, da det er dem der "har" spillet.
HyakotakeHyakotakeSkrevet 29/05-08 14:33 
Herold>
Nu har jeg. Det virkede også psyko-billigt. :S

Nej, jeg tror bare det virkede "rimeligt" :-) 2500,- er fa.... meget, også FOR meget!
BonziniBonziniSkrevet 29/05-08 16:44 
Hyakotake>
Herold>
Den fulde box koster jo 'kun' 109 pund hos http://dvd.co.uk, så spørgsmålet er om det overhovedet kan betale sig at vente, hvis man er til den slags spil - findes det billigere andre steder?

Du har vel set: Det er UDEN spillet! Det er KUN instrumenterne! Så spillet skal købes ved siden af.

EDIT: Og WOOOOTTT??? £50 i forsendelse??? "Non-UK Shipping Surcharge: £50"

Hvis du køber det fra amazon.co.uk koster det 112,61£ inkl. porto og VAT (så du er 100% sikker på at du ikke skal betale mere) altså 1067 kr. for pakken med trommer, microfon, og guitar. Så hvis jeg vælger at købe denne pakke senere har jeg samlet betalt 1447 kr. fået spillet ca. 3-4 måneder før og sparet minimum 1000 kr.
HyakotakeHyakotakeSkrevet 29/05-08 18:32 
Ja, ~1500 er noget mere rimeligt end den syge danske 2500-pris.

Er der i øvrigt nogen, der vil teste hvordan spillet registrerer fløjt (i stedet for sang). Simpelthen: Kan man fløjte et nummer?
badedyrbadedyrSkrevet 05/06-08 11:29 
Er der slet ingen steder herhjemme man kan få fingre i trommerne seperat? Der er ikke mange på ebay.co.uk og endnu færre der gider sende til .dk...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 05/06-08 12:32 
Eh, hvis du med "herhjemme" mener "Danmark" så er svaret selvfølgelig NEJ, da spillet først udkommer i august.
badedyrbadedyrSkrevet 05/06-08 14:27 
Det ser man jo ikke når man køber spillet i UK :)

Jeg må bide i det sure æble og bestille derfra - det er bare underligt at spillet og "Band in a box" er på diverse spilsites, men guitar og trommer for sig selv er ikke at finde som pre-order...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 08/06-08 00:59 
Nåda, det ser ud til at de sange man har hentet til GH2 (eller måske GH3?) automatisk følger med over i Rock Band.

Jeg har i hvert fald en 10 sange under RB-downloads, men jeg VED at jeg kun har hentet et specifikt RB-nummer (den dejlige sang fra Portal!) De andre må være konverteret med fra GH2 (jeg er ikke sikker på extras i forhold til GH3, da det jo var andre udviklere, så det er nok kun fra GH2)
dpldplSkrevet 08/06-08 04:48 
De sange er DLC, som vi for gratis i EU. (Altså plaster på såret ved lange vente tid).

De ligger på discen, men tæller stadig som DLC i spillet.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
HyakotakeHyakotakeSkrevet 11/06-08 16:52 
Add me... jeg vil gerne prøve nogle World Tour band-halløj :-) KenslerDK
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 18/06-08 22:10, rettet 18/06-08 22:11 
Overvejer lidt at bestille spillet alene fra UK bare for at få prøvet guitar delen - for man kan vel bruge GH guitaren? Så kan man jo aldrig købe instrumenterne efterfølgende...
Selvfølgelig er det sjovest at spille med 3 andre på éen gang men fungerer det ikke også udemærket alene? Nogen indtryk fra andre?
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 18/06-08 22:26 
Jeg spiller med GH2-controlleren, og der er absolut ingen problemer. Længere oppe nævnes også nogle, som spiller med GH3 wireless'en, så det går jeg ud fra er lige så godt.

Jeg spiller også guitardelen solo lige nu, og det minder meget om GH2 - har kun spillet easy (som er helt abnormt let) og lidt medium (som også er til at klare, selv uden motoriske færdigheder)... jeg tror endda jeg vil kunne klare hard (men jeg tør næsten ikke gå i gang med det :-)

Har prøvet EN enkelt online-band-sang med to andre random folk, som spillede på expert (guitar+trommer), mens jeg spillede bas-delen på medium. Det virkede perfekt, ingen lag, ingen problemer af nogen art.
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 18/06-08 23:17 
Det lyder cool, så tror jeg da helt sikkert jeg vil bestille det. Det er jo ret vildt så mange nye sange, der kommer på Marketplace hver uge - ikke helt samme tempo som til Guitar Hero...
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
dpldplSkrevet 01/07-08 00:11 
ROCK BAND 2 I ÅR!!! ><

IGn har en interview med en fra harmonix om rock band 2, hvor han siger det kommer i september(Før GH4 så? :S). Lige siges EA også sagt ikke kun er USA, men EU for samme tid.

Link til interview i bunden. Eneste vigtig del i den er de viser den frem på E3 OG ALT dlc vil virke med den.(Ok nu er jeg 100% ligeglad med Gh4. Da DLC er vigtigest del for mig).

Som en af dem der har købt spillet, så synes nice de stadig vælger udgive i EU samme tid som US. Nej personlig føler jeg mig ikke snydt,

LINK
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
dpldplSkrevet 01/07-08 00:01 
ROCK BAND 2 I ÅR!!! ><

IGn har en interview med en fra harmonix om rock band 2, hvor han siger det kommer i september(Før GH4 så? :S). Lige siges EA også sagt ikke kun er USA, men EU for samme tid.

Link til interview i bunden. Eneste vigtig del i den er de viser den frem på E3 OG ALT dlc vil virke med den.(Ok nu er jeg 100% ligeglad med Gh4. Da DLC er vigtigest del for mig).

Som en af dem der har købt spillet, så synes nice de stadig vælger udgive i EU samme tid som US. Nej personlig føler jeg mig ikke snydt,

LINK
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
dpldplSkrevet 01/07-08 00:16 
ROCK BAND 2 I ÅR!!! ><

IGn har en interview med en fra harmonix om rock band 2, hvor han siger det kommer i september(Før GH4 så? :S). Lige siges EA også sagt ikke kun er USA, men EU for samme tid.

Link til interview i bunden. Eneste vigtig del i den er de viser den frem på E3 OG ALT dlc vil virke med den.(Ok nu er jeg 100% ligeglad med Gh4. Da DLC er vigtigest del for mig).

Som en af dem der har købt spillet, så synes nice de stadig vælger udgive i EU samme tid som US. Nej personlig føler jeg mig ikke snydt,

LINK
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
dpldplSkrevet 01/07-08 00:23 
ROCK BAND 2 I ÅR!!! ><

IGn har en interview med en fra harmonix om rock band 2, hvor han siger det kommer i september(Før GH4 så? :S). Lige siges EA også sagt ikke kun er USA, men EU for samme tid.

Link til interview i bunden. Eneste vigtig del i den er de viser den frem på E3 OG ALT dlc vil virke med den.(Ok nu er jeg 100% ligeglad med Gh4. Da DLC er vigtigest del for mig).

Som en af dem der har købt spillet, så synes nice de stadig vælger udgive i EU samme tid som US. Nej personlig føler jeg mig ikke snydt,

LINK
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
BeanoBeanoSkrevet 01/07-08 08:04, rettet 01/07-08 08:08 
Er du sikker?... HELT sikker?

;)


Anyway, går udfra det kun er på 360 i sept i EU da etteren stadig ikke er kommet i EU på PS2, PS3 og Wii?

DLC kompatibilitet er super nice :)
BeanoBeanoSkrevet 01/07-08 10:37 
Ingen EU dato alligevel og tids-eksklusiv på 360 i USA denne gang.

Eurogamer: "No Euro date for Rock Band 2 after all"
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/07-08 13:59 
Gad vide om DLC kompabiliteten kun virker den ene vej så alle sange man har fra etteren virker på toeren, men der også kommer sange der kun virker til toeren? Det ville være så typisk EA.
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 01/07-08 14:00 
Skulle virke begge veje.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/07-08 14:01 
Vildt.
Spiller nu: Phantasy Star IV
CoreCoreSkrevet 01/07-08 16:25 
Er det kun mig der syntes at der er noget pis, at vi i Norden bliver syltet så længe, at der ser ud til nu godt at kunne føre til at 1'eren helt bliver sprunget over pga EA's salgs-boner?

Og med DLC på for flere hundrede kroner på marketplace, hvad skal vi så med en reel 2'er? Udskifter de da hardwaren allerede?

Jeg syntes det lugter lidt af gnu.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
dpldplSkrevet 01/07-08 18:04 
2 retter alle de fejl 1 har efter fans, efter hvad ham fra harmonix sagde i det interview(ingen online world tour var nok den støreste). Samt masse nye features efter hvad han sagde. Bliver frem vist på E3, så vent 2 uger så ved vi emre ><

Huske ALT DLC vil virke med både 1 og 2. Så vis 2´eren ikke har nok features som værd opgradere til kan du jo bare forsætte med nummer 1. Sååå
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
CoreCoreSkrevet 01/07-08 18:47 
dpl>
Sååå

Og hvis numrene er bedre i 1'eren, så må man enten tage sig til takke med den ringere 2'er, eller købe fordyret DL-versioner?
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
BeanoBeanoSkrevet 01/07-08 20:42 
Selv om Rock Band er fedt, så har jeg også savnet nogle features og detajler som jeg håber 2'eren retter op på. Frygter dog også at den først kommer endnu senere (2009) i Norden. Skuffende EA ikke kan tage sig mere sammen!
Bliver nok bare nødt til at lade gnu'en lugte, og importere den igen ;)

Så længe kvaliteten ikke daler til Guitar Hero: Aerosmith niveau (shiiit), går det nok...
HankyHankySkrevet 18/07-08 00:13 
Så har jeg lige lagt en bestilling på Rock Band + Band In A Box hos Amazon.co.uk. (360-versionen)

1560 kr i alt, inkl. forsendelse.

Can't wait :D
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
KalicolaKalicolaSkrevet 18/07-08 09:58 
Det var fandme billigt. Vi købte spillet her til firmaet gennem coolshop og måtte af med 2.500kr eller sådan noget...

På den anden side er det totalt fedt at spille 4 i, hvis man kan finde nogen som har nosser nok til at tage mikrofonen :)

Det er ikke bare nye instrumenter som gør det fedt, men der er også nok nyt i gameplayet til at det løfter sig over guitar hero.

Den nye guitar sucks big time, så vi bruger bare de gamle trådløse fra guitar hero. Trommerne larmer lidt for meget når man slår på dem, men det kan dæmpes med nogle viskestykker :D Eller andre triks.
For The Love Of The Game
HyakotakeHyakotakeSkrevet 18/07-08 11:34 
Andre tricks? Som f.eks. at smide 100 kroner efter "drum skins". Jeg kunne godt finde på at købe sådan et sæt, hvis der lige var et logo der tiltalte mig... men det er der ikke endnu... og så mangler jeg også trommerne endnu :-)

Masser af drums skinz
SumezSumezSkrevet 18/07-08 19:36 
Hvis man køber genne play.com koster det sammenlagt 1400, hvorfor gør folk ikke bare det?
Det synes jeg dog også er latterligt dyrt..
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 18/07-08 20:16 
Fordi de ikke sender til DK?
HyakotakeHyakotakeSkrevet 18/07-08 20:26 
Eller fordi du kan være sikker på at de snupper så stor en pakke og smider moms/told/fucking psyko-afgifter på for mindst 700 kroner?
NaieraNaieraSkrevet 18/07-08 21:11 
Det kostede 434,- i moms og gebyr da jeg bestilte det hjem fra USA, og det kostede ikke langt fra det sættet står i hos f.eks. Play.com.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 18/07-08 23:42 
Okay. Der var ikke noget problem da jeg fik Guitar Hero fra play.com (udover at nogen havde smidt postsedlen ud..)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 19/07-08 08:24, rettet 19/07-08 08:25 
Tror på dig - har også fået to GH spil + guitars fra dem, men de vil ikke sende RB "Band In A Box" til DK da den tæller som elektronik/gadget :(

Prøv bare at putte den i indkøbskurven og checke ud.
WehnerWehnerSkrevet 24/07-08 01:01 
Forskellen på at spille Rock Band og at spille i et rockband:

Prog-rockerne fra Rush spiller Tom Sawyer #1

http://www.colbertnation.com:80/?p=1657

Prog-rockerne fra Rush spiller Tom Sawyer #2

http://www.youtube.com/watch?v=uqg1ikAOB_4
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
CoreCoreSkrevet 27/07-08 13:05 
Jeg skal da ud og ha' mig nogle Rush-skiver. De er da fede. Forsanger/bassist/keyboardspiller-en har bare to arme for lidt :D
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
225 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig